Co myslíte, byla by to dobrá koupě? Ta specifikace osazení mě přijde taková neurčitá. Dík za případné reakce a rady.Měřím 178 a vážím 80.
Co myslíte, byla by to dobrá koupě? Ta specifikace osazení mě přijde taková neurčitá. Dík za případné reakce a rady.Měřím 178 a vážím 80.
Bylo by to z ruky do ruky.Mám to kousek od domu.
Obrázek k tomu popisu vůbec nesedí :D Určitě se dá najít lepší ;)
měřím 177cm a važím cca 85kg a vybíral jsem tedka taky 29" HT.
Nakonec jsme vzal za 24K http://www.bradsky.cz/…-p-9372.html kvůli pevným osám.
Jinak vybíral jsem dlouho a byla to dost hrůza. Jinak ještě pokud by si chtěl ještě bych ti mohl dohodit http://www.focus-bikes.com/…-ltd-29.html kolem 22 000Kč. Když tak napiš SZ.
Tak ten Fokus za 22 nevypadá špatně.Nebo co myslíte?
Vypadá pěkně :) Jen nevím co jsou zač ty brzdy.
ber ho je to dobrej kup, ty brzdy na běžné ježdění naprosto dostačující, případně není problém po 1–2 sezónach vyměnit za Deorka pokud by ti nestačili (ale stačit by měli :-)
Tak zas nic,je jen v Mku.
Budu rád za každý tipna kolo za cca 22000kč.
Trek velikost 18,5
co je na tom za 22 zajímavý, za mě podprůměrná výbava
No minimálně Trek geometrie pro kola 29. V téhle cenové hladině toho s výbavou moc nevymyslíš.
aha, takže výbava na hovno ale cenu ospravedlňuje Trek geometrie, zajímavej názor, za 22 se dá / stavitelé vymyslet celkem dost
Tak jsem na něj koukal dnes u nás v prodejně.Maj ho za 25tkč.Je to docela dobrá směska komponent.Já radši nějakou čistou řadu.
Tak si tam na to kolo sedni a zkus jestli Ti vyhovuje. Mixy komponent neřeš, jde o funkci a celkový pocit.
Tak to za 24tis. je hodne bidne osazene a ze vaha 11.6kg:D pochybuju ze bude met pod 13kg s tou vidlu a kolama co tam je.
11.6 mít 100% nebude spíš bych řekl cca 12,3 bez pedálů.
Vidlcie je slabá (česem bych ji chtěl vyměnit za něco dostupného asi Epicon) a kola netuším jaké budou neznám jejich značku Concept,ale co sem četl nejsou špatné, a deore náby na 15mm osu jsou myslím dostačujicí.
EDIT: 16,5kg to má zabalné v krabici :-D
No já mám MRX rám, ale ten šedo černo zelený, především se mě zdá docela těžký, ale nejvíc mě vadí, že na něm jsou vidět šmouhy.
Zdá se ti těžký nebo jsi ho vážil? U 29 nevím, ale jejich 26 jsou relativně hodně lehký, tak bych se divil, kdyby 29 byly nějak těžký.
MRX X6 v M-ku má 1740gr.
No já mám sice 27,5" a L, ale nejvíc mě vadí než ta váha ty šmouhy. Rám jsem nevážil, ale podle toho jak je masivní musí něco vážit.
zajímavá teorie. Ale zkus si třeba poťukat nehtem na horní rámovou trubku a pak si poťukej na trubku od topení. Podle zvuku je rám MRX místama slabý jak papír. Nevím, nezkoušel jsem ho řezat a nemám to v plánu :) Rozhodně, kdyby jsi ho dostal do ruky odstrojený, tak na to kolo ani nesedneš, jelikož bys mu naopak nevěřil.
Problém šmouh je problém všech matných variant rámů, nejen MRX.
Já osobně bych si kolo s komponenty Force nekoupil. Co se konfigurace týče, určitě by to chtělo minimálně přehazku sady XT, vidlici bych bral taky jinou, prostě za mě celkově ne. Doporučuju mrknout taky na recenze kol, třeba v časopisech jako je Biker apod. Člověku to lecos napoví.
Přesně tak, řidítka, sedlovka, objímka atd. to jsou zcela zásadní věci. A představa, že budu jezdit na kole, které bude mít na trubkách nápis Force je přece šílená. To bych si ani nemohl dát pivo na zahrádce, mezi Spešlama, Trekama apod :)
Vidlici Raidon, také špatně. Bo Reba p*čo.
No a přehazovačka je úplný základ celé jízdy, na té je nejlépe vidět ten nápis XT.
Nevím, asi jsem úplně na jiné vlně co se týče kol okolo 20k.
+1 :D Přesně tak!
Odborník promluvil… fajn, teď se jsi raději vyjadřovat k něčemu, čemu rozumíš. Trubky Force jsou úplně v pohodě, naopak je lepší dát tyhle komponenty levný a nasypat peníze spíš do pohonu, brzd nebo vidlice. A na kole za dvacet nebo dvacet let přehazovačka XT? Jasně, proč ne, jen kvůli tomu budeš zbytečně mít třeba úplně blbý řazení.
Nechápu lidi, co si tady léčí komplexy urážením druhých. Myslím, že tohle je forum pro lidi, co mají rádi cyklistiku a v podmínkách zdejší registrace jsem nikde neviděl, že bych musel být odborníkem. Nicméně na kole jezdím závodně od malička a s kolem v dílně jsem už strávil taky řádku let. Takže pojďme řešit věcné záležitosti a vynechme prosím osobní rovinu, pokud to lidi jako ty dokáží. Myslím, že každý, kdo to s ježděním myslí trochu vážně, ví, že je lepší zainvestovat do přehazky a trochu ošidit řazení, takže třeba kombinace deore řazení a xt přehazky je poměrně běžná a to i na sériově vyráběných kolech. Někdy je třeba zvážit, jestli koupit nové kolo a přeskládat ho, nebo si kolo radši poskládat sám. To vyjde sice o něco dráž, ale člověk si může sám říct, na čem ušetří a do čeho zase naopak radši zainvestuje ;)
Sorry, ale napsat, že na kole za 20K by to chtělo minimálně přehazku XT je prostě kravina.
Aha, haha, odborník promluvil podruhé. Jestli to s tou hazkou a řazením nebude třeba i naopak, což? ;)
;) hazka se na seriovky dává z výši rady, ptz je nejlíp vidět. A někdo, kdo tomu zas tak nerozumí, si řekne „tam je XT“ chci tohle. A na zbytku kola ma třeba Aceru, ale je šťastnej, jakej udělal kauf. Naopak lepší řazení s horší hazkou většinou funguje lépe nez horší řazení s lepší hazkou. Takže asi tak…
no jo, jenže my se tu bavíme o kole za cca 20k, kde ty obecně píšeš, že bys nikdy nechtěl nic Force, ač bys napsal proč. To máš s trubkama od Force takové problémy?
Stejně tak ta hazka XT. Pak tu vidíš nástřely kol, které mají XT hazku 770 staré konstrukce v kombinaci s Altus řazením, což stojí nějakých 1800 a nebo za tu cenu mohu mít nové řazení 3×10 deore včetně přehazovačky deore. Je to o názoru, ale raději bych měl nové 3×10 deore, než za tu cenu poslepovaný 3×9 Altus/XT.
Já jsem osobně zastáncem vyrovnanosti sestavy a raději ušetřím na nápisu sedlovky a peníze investuji do lepších nábojů, klik…
Jincome, já to s ježděním myslím vážně a vím, že je lepší zainvestovat do řazení a trochu ošidit přehazku.
Okej chlapi. Asi máme každý jiné zkušenosti. Já prstě jezdil kombinaci řazení deore a přehazky SLX (stejný rok výroby) a nebyl jsem s tím spokojený. Vyměnil jsem přehazku za XT a chodí to parádně. A jinak si myslím, že to, že na sériová kola běžně dávají řazení nižší sady než přehazku určitě není jen marketingový tah. Kdo tomu nerozumí, je mu asi jedno, jestli vidí nápis XT na přesmyku, přehazce, nebo řazení, kdo rozumí, má na to vlastní názor jako my tady. Respektuju, že máte jiný názor a třeba i jiné zkušenosti, ale trochu nechápu, že nejste schopni brát v potaz ty mé. Tohle fórum je přece celé o vzájemném diskutování zkušeností jednotlivých uživatelů. Nebo vidíte smysl zdejší komunikace ve tvrdošíjném prosazování si svého a přehlížení cizích názorů?
Prosím o radu vybírám nové kolo a rozhoduji se mezi kolem Scott a Rock Machine s podobnou výbavou i cenou.
Co by jste koupili?
http://www.velosport.cz/…-106914.html
nebo:
http://www.heliasport.cz/…r-torrent-90?…
Díky za radu. Martin.
ani jedno za ty peníze
V první řadě se rozhodni zda chceš 29" nebo 27,5" chceš porovnávat dvě neporovnatelné věci.
V téhle cenové kategorii už bych si asi představoal něco s Rebou.
Milionkrát omílané Canyony jsou v téhle ceně jinde https://www.canyon.com/…-al-6-9.html
Případně i někdo z místních stavitelů ti v téhoe cené postaví kolo na rebe a full XT (můj názor)
Ahoj, pozor na ten rokový stroj. Píšou, že je tam vzadu náboj 15mm stejně jako vpředu. Tož aby vzadu nebyla náhodou taky vidle… :). Ten skot není špatný, ale spíš hledej jinde, jak už zde píšou jiní, případně hlídej cenu jinde.
Kurňa pardon, ten skot JE špatný, omlouvám se, ta vidle to neee!!!
Mám nabíku na Scotta za 27.900 a Rock Machine za 27.000
Co jiného by jste ve 29" doporučili??
já si prostě na kole za 27 nepředstavuji vidlici co bude mít přes dvě kila, bude to mít kola na nábojích Alivio, základní brzdy shimano acera. A to druhé ani není 29. Chce to dále hledat.
Díval jsem se na toho Grand Canyon AL SL 6.9 s podobnou výbavou (SLX/XT) a cena je tam 28.000
hlavně tam je REBA
Ta REBA je tak dobrá nebo jaký je rozdíl oproti Rock Shock Tapered??
To máš jednoduchý, REBA stojí v krámě 10 tisíc, RockShox 30 Silver 4 tisíce. Takže jestli chceš věnovat Scottu 6 tisíc korun jentak pronic za nic tak klidně můžeš.
a Rebou ušetříš dost přes půl kila
Jasně už tomu rozumím – v ceně vidlice je rozdíl 6 tis. hmotnost je o půl kila lehčí,ale co ve funkčnosti – tlumí to taky o tolik lépe??
Máte s touto vidlicí osobní zkušenosti?
Ano tlumí to lepe. Taky je tužší diky 32mm nohám versus 30mm.
Ptal jsem se místního stavitele (Pelhřimov) a řekl mně, že za 30 tis kolo s Rebou a XT nedá dohromady..:-(
Takže asi jedině Canyon......
Obrať se na jiného stavitele
nějak to jít musí, už to tu jeden zvládnul za podobnou cenu, ale tam byla značková kola.
Myslím, že za 30 neseženeš ani Canyon s Rebou a komplet XT. Jistě – seženeš to třeba na Deore/SLX s XT přehazkou, což nehraje žádnou roli. Osobně bych se spíš spokojil s Deore/SLX a ušetřený prachy dal např. do lepších kol.
Jasně to chápu určitě mně stačí kombinace SLX/XT přehazka. Jaké lepší kola máš na mysli?
Na to Canyonu jsou Mavic CrossRide FTS-X.
Prostě bych si řekl, že chci Rebu (mně by stačil Epicon z T-T), komplet SLX sadu, základní sedlovku, řidítka, představec… (na tom Canyonu bude, myslím, úplnej lowend) – a kolik v tom rozpočtu zbyde – pak bych se zeptal stavitele nebo dalších zaplétačů, co mi za ty prachy zapletou. Já zas takovej přehled nemám.
Doporučíte mně někoho kdo staví kola (nějaký kontakt).
Co říkáte na tohle:
Kellys Gate 50 – 2015 má Rebu, ale 2016 už ji nemá, asi Slováci šetřili..:-)
Jo 2015 jsem nakonec vzal jak, cena 30k sice trosku vyssi ale aspon to ma Rebu :D
Nebo tohle?
Dá se sehnat ten Kellys Gate 50 20015 – za 27. tis??
Tak jsem se rozhodl pro toho Grand Canyona AL SL 6.9, ale zjistil jsem, že mají termín dodání až 25. července…:-(
Takže budu muset shánět něco jiného asi Kellyse Gate 50 2015 – ten má Rebu.....