výběr silnice CANNONDALE vs. GIANT

34 nepřečtených
  • Dudys27

    Ahoj, pokoukávám po silnici a chtěl bych určitě carbon a pokud možno nový. Ano vím že v této ceně najdu i parádní stroje starší ale chci něco nového co mi vydrží. Co říkáte na tyto kolo, FUNKČNOST tiagry, naboje a celkově vybavení vs cena a tak, budu rád za jakýkoliv komentář. Moc děkuji

    dívám se na :

    https://www.koloshop.cz/…ni-kolo.html

    a

    https://www.koloshop.cz/…ni-kolo.html?…

    0 0
    • mr.antik  

      počítal bych s tím u obou, že nejslabším článkem budou kola, který bych obratem prodal/nechal na zimáka… pak to teda vychází líp cenově u Canonu, byť se mi víc líbí Giant.

      0 0
    • Luigi1  

      Tak hlavně mají úplně jinou geo …

      0 0
    • MI.KU  

      Když si trochu připlatíš můžeš mít výrazně lepší zánovní stroj v perfektním stavu a vzhledu nového.

      A hlavně na pořádných kolech.

      https://cyklobazar.cz/…d-12-ultegra

      0 0
      • blackseal  

        Ale on chce karbonovy ram.

        0 0
        • MI.KU  

          Pak by měl priplatit za Super Six Hi-Mod a ne mít ve vyberu tuhle základní žvejkačku. ;)

          0 0
          • blackseal  

            Ma obmedzeny rozpocet, ide o jeho prvy cestak. Ale zas chapem, chces ho predat ; -).

            0 0
            • MI.KU  

              Jasný sem si jen rejpnul ;) jen jsem to dal jako alternativu, chci za to 40 takže to není daleko od toho co má ve vyberu a když si vezmes ze jen ty kola stojí balik téměř v rozpočtu toho Sixe a mají najeto 2000 tak si myslím ze to není špatná koupe.

              No jak sem proste viděl ze tak má Sixe v 56 tak sem se ozval.

              Nic jdu si zas zajezdit ;)

              0 0
      • Alojs01  

        Tak za korunu si nemusi ani nic priplacet, ze…:-)

        0 0
    • ˘Ö˘ Krab  

      Cena je taková, jakou jsi ochoten zaplatit a zaplatíš.

      Tiagra 4700 (2×10) je sada bez problémů, jen mi občas velký převodník (proti klikám Ultegra 6700 na témže rámu, kam jsem nyní instaloval dočasně Tiagra kliky) při stejném nastavení odstupů přesmykače občas v záběru škrtne, to je jediný zásadní rozdíl. Předesílám, že nemám evidentně tu pravou cyklistickou hmotnost. [Cannondale má jiné kliky, ty osobně neznám.] Brzdy brzdí dostatečně, maximálně vyměníš gumičky. Přehazovačka má tah z 11sp sad, takže se dá plynule zdokonalovat vybavení při zachování kompatibility. Kazeta je na obou 11–28, Giant má kompaktní převodníky 50/34, Cannondale semi- 52/36, takže má je zpřevodovaný o kousek víc do rychla. Tady vybírej i podle toho, jakou máš výkonnost a kde jezdíš.

      Obě kola mají střed press-fit, před tím, zdá se, není úniku.

      Náboje teď neřeš, vlastně ani celé záplety ne. Pokud jsi na silnici začátečník, tak, než si všechno osaháš, než zjistíš, kudy a jak jezdit a jak řešit nerovnosti, tak dostanou kola ran nepočítaně. A v tom případě budeš vlastně vděčný, že to nebudou nějaké (byť zánovní) drahé záplety. A jestli nejsi typická cyklovyzáblina, tak tím spíš.

      Podstatné je, aby seděla geometrie, hlavně, abys dostal sedlo tam, kde je potřebuješ mít kvůli šlapání. Tím se u nastavení silničky bezpodmínečně začíná, kokpit se pak přizpůsobuje následně. Sedlovky u obou kol jsou atypické (Cannondale průměr, Giant průřez), takže není moc na výběr pro případné větší přizpůsobení pozice sedla. A hleď, aby Ti kolo nebylo příliš dlouhé, což by se u Cannondale, při určité konstelaci tělesných proporcí, mohlo stát. Nebo abys nekoupil kolo s nastavením pro ‚paní radovou‘ a pak nezjistil, že do sportovní pozice s efektivním šlapáním to má sakra daleko a takové nastavení vlastně není ani možné.

      0 0
    • BabbaJagga  

      Ahoj, s dovolením se přidám, mohli byste mi prosím „zrecenzovat“ tuto silničku? Abych věděl, co případně bude vhodné vyměnit za lepčí pro 175cm/80kg cyklistu. Děkuju :)

      https://www.giant-bicycles.com/…-1-disc-2018

      0 0
      • deekay  

        Za me jednoznacne kola a ty RS505 hydraulicke paky. To je vec, kterou navrhl nekdo snad za uplne jinym ucelem, nez aby se za to ovladalo kolo (tipl bych si i jakym, ale to je spis do sodomy).

        Sedlo a riditka jsou pak osobni vec, bud si zvykne, nebo vymeni.

        0 0
        • BabbaJagga  

          Díky, klidně se o těch kolech víc rozepiš. Co je na nich špatné a co lepšího misto nich?

          0 0
          • deekay  

            Spatny je na nich to, ze maji pres 2kg, naboje naboje budou nejaka prebrandovana Formula, nekdy to vydrzi, nekdy ne.

            Nechat je na trenazer, nebo na zimu zaplest nejake pekne 38–50mm karbony, dle toho jaky profil se bude na tom kole nejvic jezdit.

            I kdyz ono taky zalezi, co na tom budes chtit jezdit. Ale vzhledem k tomu ze TCR svym chovanim a vlastnostma neni zadne dedkovske kreslo,ale solidni zavodak, tak je fajn aby to jelo :)))

            0 0
    • Smazaný účet  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • miťo  

      Vlastním TCRko, které se liší jen výbavou (Shimano105). Ten rám má rozhodně na mnohem víc, koupí kola nic nezkazíš a pokud tě silnička chytne, můžeš začít s postupnou výměnou kol a komponent.

      Za mě by stačilo dát lehčí kola a kliky. Ale i s tím, co tam je, nesáhneš vedle.

      Mně 105tka bohatě stačí a od Tiagry se liší jen lepšími brzdami, lehčími klikami a kolečkem navíc. Kliky mám Dura Ace, kvůli délce 180mm. Jo a do toho TCRka dáš gumy 28mm, u vidle od Cannondale co jsem měl, prošly jen 25mm.

      0 0
      • jiriga  

        pravda take jsem jezdil v zime na TCR 28 a ted pres leto 25..jinak bych jeste zkusil nejaky TCR 2 rok/dva stareho modelu…ja se s rok starym dostal na cenu 37,5k…a uz ma 105 a lepsi kola

        0 0
    • snoblondrei  

      Hele kluci jaka je ferova cena tohoto jeteho fesaka?

      0 0
      • jonti  

        Podle stavu 12–20k, ta kola jsou uz davna historie, ale ram a sada jsou fajn.

        0 0
    • Dudys27  

      https://www.kupkolo.cz/…ver_z103808/?…

      Nasel jsem jeste toto, vybava lepsi asi nez cannon i brzdy. Ale. Problem je velikost 58 coz je udavana xl nicmene vsude ctu ze williky jsou kratsi, myslite ze je realne pri 183 cm aby to bylo cajk, dost se mi i libi

      0 0
      • deekay  

        Jak Supersix, tak TCR jsou dle meho vyrazne lepsi ramy nez Willier GTR.

        Ten willier v 58 ma uz hodne dlouhou hlavovou trubku a extremne kratke to taky neni, tak aby ses pak na to poskladal. Ja bych do toho nesel.

        0 0
      • blackseal  

        Musel by si vyskusat. Neviem, ci vseobecne su wiliky kratsie, gtr team su napr endurance v talianskom ponimani tj pohodlnejske ako bezne race geometrie (tcr, supersix), ale stale sportovejsie ako klasicke endurance ( specialized roubaix, trek domane, felt vr).

        Inak, preco trvas na (novom) karbone ? Kvoli zivotnosti a lahsej moznosti opravy v pripade poskodenia? Kvalitny hlinikovy ram bude len o velmi malo horsi, pokial sa tyka jazdnych vlastnosti. A bazarovky sa tiez nie je nutne obavat. Preco to pisem; viem, ze srdcom bicykla je ram a kolesa, ale sada tiez nie je uplne zanedbatelna a hoci tiagra je uplne v pohode pokial ide o funkcnost, casom ti bude chybat to jedno koliesko naviac a aj tych par sto gramov naviac voci 105 ti zacne mozno vadit.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.