Výběr silničky, karbon, kola Ksyrium SLR nebo Cosmic Carbone SLE?

33 nepřečtených
  • Boschtr

    Ahoj, prosím o typy na nové kolo.

    Dle testů vychází dobře Canyon, který model byste zvolili?

    Samozřejmě uvítám návrhy i na jiné značky v této cenové relaci (cca 60–90t. Kč).

    Rozdíly zde jsou např. v kolech Mavic:

    http://www.canyon.com/…es/bike.html?…

    http://www.canyon.com/…es/bike.html?…

    http://www.canyon.com/…es/bike.html?…

    http://www.canyon.com/…es/bike.html?…

    Která kola byste upřednostnili?

    Mavic Ksyrium SLR WTS Exalith 2

    nebo

    Mavic Cosmic Carbone SLE WTS Exalith 2

    Chci univerzální kolo (do hor i na amatérskou časovku cca 1× ročně :-) ). Váhám i mezi sadou Ultegra (11), Ultegra DI a SRAM (Force/RED22 – nemám zkušenosti se SRAM).. Jasně že nejlepší by byla Dura DI :-), ale to už je moc…

    0 0
    • tromboonen  

      Ja bych sel urcite do tech Mavicu s Exalithem, dyl to vydrzi, lip brzdi a super vypada..

      Cosmic Carbone jsou za ty prachy moc tezke.. ty Ksyrka jsou univerzaly, taky o nich uvazuju

      Sram si vyzkousej, me by to vadilo ten styl razeni, zvlaste pokud bych mel na jinych kolech neco jineho.. plus nekdo tu psal ze obcas odchazeji paky.. elektrika je hezka hracka, ale pro hobika IMHO neni nutna a potencialne problematicka, Ultegra rozhodne staci a mechanika je mechanika..

      0 0
        Výběr z produktů
        Giant Propel Advanced 2 kolo, cobalt Skladem 2 ks

        Novinka Giant Propel Advanced 2 kolo, cobalt

        od 66 599 Kč MOC 76 999 Kč

        Kellys ARC 30 kolo, bílé Skladem 1 kus

        -9% Kellys ARC 30 kolo, bílé

        19 999 Kč -9% MOC 28 999 Kč

        Basso Venta Disc Shimano 105 Microtech MCT 28 kolo, stealth Skladem 2 ks

        Akce -22% Basso Venta Disc Shimano 105 Microtech MCT 28 kolo, stealth

        od 50 999 Kč -22% MOC 73 899 Kč

        Přejít do shopu (Kola / Silniční)
      • blaf  

        mechanika je mechanika..

        A cihla je cihla, atd. Je zajímavý, že v kazdym oboru se najdou lidi s takovym argumentem :) tvrdi snad někdo, že mechanika není mechanika ?

        0 0
        • tromboonen  

          Uz jsme se tu kvuli tomu chytli, ze?

          Vsimni si ze tam vkladam slova jako podle me, za me.. proste u kola jsem osobne rad, ze si jej muzu opravit do posledniho sroubku, a to mi elektrika neumozni, plus ty penize bych radsi dal do neceho rozumnejsiho, prece mi nechces tvrdit, ze hobikovi ta elektrika neco realneho da krome pocitu ze si koupil to co maj profici (a moznych pozdejsich problemu)… je to muj nazor a nikomu jej nevnucuju, jen jej davam k dispozici nekomu kdo se pta na nazor ..

          0 0
          • blaf  

            vsimni si, ze jedine na co jsem reagoval je mechanika je mechanika, tenhle „argument“ mi prijde usmevnej, stejne jako cihla je cihla pri argumentaci proti drevostavbam, k ostatnimu se ti uz vyjadrilo nekolik lidi, mechaniku sice opravis, ale dily na shimano budes shanet tezko, takze stejne koupis novou paku

            ze hobikovi di2 nic neprinese, s tim se da souhlasit, stejne jako hobikovi nic neprinesou o 100g lehci kola nebo kolo o kg lehci (krome pocitu, ze vozi to samy co profici) nebo vyssi sada, takze kde je rozdil? ty tebou mozne problemy v budoucnu jsou jen vykonstruovane, problemova je i mechanika, za dobu co jezdim na silnici (a neni to dlouho) se mi rozbily dve mechanicke paky, a ty tvrdis, ze u mechaniky je budouci bezproblemovost? :)

            ale o tom tohle vlakno neni, takze nebudem rozjizdet flejm ;)

            0 0
            • Boschtr  

              Mně se na té UltegřeDI líbí, jak se sám srovná presmykač kam má, po přehození vzadu. Přesmykač Sram RED prý zase zvládne křížení řetězu v celém rozsahu 11ti kola.

              0 0
              • tromboonen  

                Hele a jak casto to potrebujes? U mechanickych sad (minimalne Shimano) mas prece tu mezipolohu presmykace kdyz potrebujes, jo, musis kvuli tomu hrabnout po pace, ale to mi osobne problem nedela..

                A s razenim celeho rozsahu, no zaradit to jde vzdycky kdyz to mas dobre serizene, ale treba velka-velka uz je retez tak napnuty ze se to prehazce moc nelibi, nemluve o retezove lince a niceni retezu i prevodniku.. proste prijemne to neni nikdy – verim ze ani u SRAMu ne, ja osobne jdu s velkym prevodnikem jen vyjimecne vzadu na druhy pastorek a uz je to neprujemne..

                Lepsi je mit dokonale serizeny presmyk a dusledne radit vpredu, a Ultegra 6800 a vys ma presmyk hodne dobrej, radi velmi lehce a rychle, byl jsem prekvapenej jaky je to rozdil oproti 6700, zrovna jsem 6800 smyk poridil i na jednici, po zkusenostech z druheho kola..

                0 0
                • kubad  

                  hele projeď se na elektrice a pak se zasměješ tomu cos napsal.

                  prostě je to lepší, pohodlnější přesnější rychlejší, blbovzdornější, těžko se ti bude chtít vracet na mechaniku.

                  a na kolech to zase takový ranec nahoru není

                  radší bych vzal Ultegru Di2 než mechanickou Duru a finančně to bude šumák

                  0 0
                  • blaf  

                    radší bych vzal Ultegru Di2 než mechanickou Duru

                    presne k tomu jsem nakonec dosel taky, az bude 105 Di2, tak to snad dam i na zimaka :)

                    0 0
                    • Dumbíček  

                      Pokud by 105 Di2 stála 10k tak by to byl prodejní trhák. Jinak bude pořád rozumější jezdit na sadě co kolo už má.

                      0 0
                      • Lada,s  

                        Věřím že max do dvou let bude elektrická 105-ka

                        0 0
                        • blaf  

                          taky si myslim, ale cenu bych odhadoval nekde kolem 20k, za tech 10 snad neni ani mech. 105 :)

                          0 0
            • tromboonen  

              Souhlas, nema cenu se hadat. Sorry pokud obcas pouziju formulaci ktera Te vytoci:)

              Je to muj nazor, proste mam rad na kole mechanicke veci, tady to uvadim proto, ze se tu v posledni dobe vyskytlo par lidi, co si kupuje prvni silnicku a hned uvazuji o Di2 i za cenu toho, ze to bude noname ram a zbytek komponentu na nic – to neni pripad tady zakladatele, ale IMHO je dobre lidem pripomenout, ze ta elektrika neni zas tak nutna, rozhodne ne nutnejsi nez dobrej ram a zbytek..

              0 0
      • Boschtr  

        Samotné Cosmic Carbone SLE bych nekoupil, ale na tom Canyonu to vyjde jakž takž … Ale možná budou Ksyria :)

        Sram RED právě taky nevím, když jsem zvyklý Shimano. Nyní mám přes 10 let Dura-Ace, spokojenost.

        Původem triatlonista, proto ta kola aero. Nakonec asi vyhraje mech. Ultegra 52/36 a 11–28 (do Alp a Dolomit :-) ).

        0 0
        • tromboonen  

          Tak zalezi co a jak chces jezdit… me osobne se ty aero ramy moc nelibi a jsem realista, vim, ze muj posed, prilba atd. udelaji 10× vetsi brzdu nez by vychytal nejaky aero ram, krome toho jezdim casto cilene po spatnych cestach, mam rad sirsi plaste atd.. takze aero jsem nikdy neuvazoval, ale jako triatlonista to mas samozrejme jinak, otazka je, jestli budes jezdit pravidelne svou osobni casovku, nebo jestli chces jezdit kopce, kochacku, trenovat bez toho ze by ses nutil do aero pozice…

          Co se tyce aero kol sam jsem castecne ovlivnenej marketingem a rikam si takovy Zippy 303 by se hodily, lehci nez hlinikova kola, na bocnim vetru me to zrychli… nedavno jsem se na to tady ptal, najdi si vlakno kde byly odkazy na program ktery Ti vypocte Wattovy rozdil mezi typama kol v ruznych podminkach a terenech (akorat tam nejsou vsechny konkretni kola tak musis aproximovat)

          Ty Cosmicy jsou podle toho co vim kompromis – aby to bylo na plaste a zaroven aero, tak je to hodne tezky kvuli hliniku na brzdeni.. zaver: dobre na rovinu, ja se snazim jezdit i kopce, takze pokud bych sel do aero kol, musela by byt i relativne lehka – coz vetsinou znamena galusky, a to je na rozhodnuti kazdeho soudruha jestli do toho pujde..

          0 0
        • tromboonen  

          ..a nektera hlinikova kola ktera si na aero vubec nehraji vychazi ve vysledku podle testu docela aero, taky se tu o tom psalo, proto jsem zvazoval ta cerna ksyrka, vaha OK, zivotnost dobra co mam zkusenosti s jinymi, brzdeni a odolnost proti opotrebeni skvela, kdyz plaste, tak neco takovyho, Fulcrum taky dela par top modelu celocernejch s nejakou jejich verzi exalithu, ale moc jich neni, je to nova zalezitost oproti Mavicu

          0 0
          • McBlacky  

            tu odolnost máš změřenou testem/zkušeností nebo si to myslíš, podle jejich marketingu?

            já je nejel, ale nevěřím tomu, že to bude násobně větší odolnost než u klasiky. Vypadá to hezky to souhlas, otázka jak dlouho.

            0 0
            • tromboonen  

              Ja je taky nejel, to o ty odolnosti jsem cet v recenzich (pravda asi ne dlohodobych), plus je to takovy logicky zaver na zaklade toho, ze Exalith je „vytvrzeni povrchu“ a pritom se neojizdi/nemizi alespon jsem o tom neslysel, zustavaji tam dlouhodobe i ty mikrodrazky… takze by to melo drzet lepe nez obyc. hlinik..

              Plus to prej brzdi nejlip ze vseho, akorat se mi nelibi, ze k tomu taky maj specialni spalky, to by znamenalo menit je pokud bych to tocil s obyc hlinikovymi koly, coz je pruda, nevim, jestli by to spalky pouzivane na hliniku nicily, nebo jestli naopak by to zralo ty spalky, vzhledem k tem drazkam.. to jsem jeste nezkoumal, neb jsem se stale nerozhod…

              0 0
              • jecnak  

                Ta cerna „barva“ se samozrejme casem ojede. Neni to totez jako keramika, je mene odolna (zatim i po cca 12000km stale drzi). Je choulostiva na oklepnuti pri montazi ci demontazi plaste. Brzdi to kazdopadne lip jak za sucha, tak hlavne za mokra. Jistejsi nastup a konzistentni pokracovani brzdeni. Nejvetsi rozdil je ve stalem desti na mokru, kde proste nedochazi k takovemu tomu pozdnimu nastupu.

                Spalky se daji pouzivat i obycejne.

                0 0
    • Mikikuba  

      Mavic nejlíp žádnej…

      0 0
    • blaf  

      Za me Di2 a cosmicy :) ale to asi bude nad limit, ksyria vypadají dobře, ale význam v nich nevidím, taky jsem to resil, rozpočet stejnej a skončil jsem stavbou, udi2, ultimate sl,kola někdy koupím nějaký carbony, zatim dam co mám doma, seriovka by me nevyšla moc líp a ještě bych musel resit prodej na bazaru, ale to záleží jestli na tom chceš něco měnit nebo se spokojis s tim co dostaneš

      0 0
      • Boschtr  

        Takže jsi koupil rám Ultimate SL? Jaká barva? Podle fotek na netu se to špatně vybírá …

        0 0
        • blaf  

          Mám objednáno, bude až v dubnu :( bude to ta černá varianta, modrou nemusím, libi se mi stealth, ale v tom sl není :(

          0 0
          • blaf  

            ted koukam na ten tvuj vyber (predtim jsem psal z mobilu, tak jsem se na to nedival)

            uvazoval jsem i o slx, ale nakonec jsem zhodnotil, ze priplacet 20tis. za 200g mi za to nestoji a radeji si priplatim za Di2, jedine co me stve je ta barva, SLX ma Stealh variantu, ale kvuli barve nedam 20tis. navic, navic SLX na Ultegre mi prijde takova zvlastni kombinace, kdyz top model tak na top sade, SL je na tom vlastnostma uplne stejne, jen je trochu tezsi, to nakonec dozenu (jestli nekdy) lehkyma kolama (tam to ma stejne nejvetsi smysl)

            0 0
            • Hroch obojzhivelnyj  

              Na ForBikes meli tu Stealth nazivo, a docela me prekvapilo jak se mi to nelibi. Vsude videt nachnoustanej UD karbon.

              0 0
            • Boschtr  

              Taky mi o 200gr. samozřejmě nejde. Ale za ty peníze se to kolo taky musí líbit vzhledově a je potřeba si na to sednout a vyzkoušet. Do Koblenze do Canyonu je to daleko…

              Koukal jsem taky na Focus Izalco Team SL 3.0, co vy na to ? Cena okolo 2300,–€, Dura-Ace 22, kola Fulcrum 3, Rotor 3D.

              0 0
              • blaf  

                me se i ta cerna verze SL celkem libi, samo, ze se musi libit, vybiral jsem i podle vzhledu, ale az nakonec…

                Focusy nejsou spatne, Izalco ma kamarad a je s tim spokojeny

                0 0
                • McBlacky  

                  nevim jestli to bylo Izalco, ale někde jsem četl, že AG2R nakonec jezdili na jinych rámech polepených Focus, protože jim praskaly nehorázně ;-)

                  tuším v nějaký diskuzi na INRNG nebo tak

                  0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.