Jake používáte silniční pláště?Doteď jsem používal Continentál,ale chtěl bych zkusit taky něco jinýho a lehčího.Má to být vcelku lehký plášť s dlouhou životnosti tzn.aby se hned nesjel.
Jake používáte silniční pláště?Doteď jsem používal Continentál,ale chtěl bych zkusit taky něco jinýho a lehčího.Má to být vcelku lehký plášť s dlouhou životnosti tzn.aby se hned nesjel.
Conti GP 4000S.
Michelin Pro 4 Race,Michelin Pro 3 Race nebo ty Continental GP 4000S.
Pro 3 Race na moc dlouho nejsou, já je sjel za 3000km, ale jedou moc pěkně, to jo.
Taky vozím Michelin Pro 3 Race a zatím spokojenost.
Michelin Krylion Carbon 700×25
Jezdím jsem na Michelin Lithion a že bych si mohl stěžovat se říct nedá.
Ale brzo mě čeká přezouvání, uvažuju o Schwalbe Ultremo, tak jsem zvědav.
Conti GP 4000S.
buď je to lehký a hned se to sjede, nebo je to těžký a nesjede se to.
pěkná blbost…
musis koupit tezky, nechat par let ulezet a ono to zlehkne.. ;)
Takové Conti GP 4000 jsou poměrně lehké a sjíždějí se dlouho, ale třeba pláště Rubena jsou těžké a explodují už při koncentrovanějším pohledu :-)
Rubena je kategorie sama pro sebe :)
Zkus vittorky rubina nebo open corsy
Já mám na silnici Conti Ultra Sport a hned na začátku mi Felix psal toto:
Je fakt, že ty pláště jsou katastrofální. Mně se sjížděly snad i když kolo stálo. Zadní byl po 1000km skoro na odpis. Na Schwalbe, co vozím teď, není 1000km ani nepatrně znát.
Mám na nich 1250km a vypadjí stále v pohodě, tak nevim :)
A napsal bych to i dnes :-D Teď mám Ultrema ZX a po 1500km na nich nejde opotřebení skoro ani poznat.
To dělají ty dvě písmena – RB…:)
.
Možná moc smykuješ :D
pokud myslis 1000km ve smyku tak to verim :)))
Žádný smyky :-) prostě mizely před očima…
Mám je taky a zpuchřela mi ta část kolem nápisu Continental a vypadá to, že je to nejaký dodrbaný i kolem patky :(
Ultra sporty mám najeto tak 6000 a jsou v poho ale jízdní vlastnosti na mokru mě moc nenadchly na 1 mám 4000s a stejné zkušenosti výdrž dobrá jsou lehčí na mokru taky nic moc ale jsou o hodně dražší.Vittoria Rubino jsem taky jezdil po 6000 byly po smrti ale jízdní vlastnosti určitě lepší než ultra sport možná trochu kacířsky i než 4000s.
Tak já pozoroval nebytečný rozdíl, když jsme přešel z Ultrasportů na GP 4000s. Jak co se opotřebení týče, Ultrasport měli brzo plošku. Také jízdní vlastnosti jsou podle mě u GP 4000s zcela jinde. Když „probrzdím“ pořád je kolo ovladatelné a chová se čitelně, což u Ultrasportů bylo přesně naopak, nic a nejednou kolo ustřelilo. Samozřejmě mluvím o zadním kole, jak ujede předek, ležíš, ať máš jakýkoliv plášť. :-)
Vykopu mrtvolu. Dneska jsem se díval na svoje Continental Ultra Sport kevlar a hledal nějaký indikátor opořebení jako mají třeba GP 4000 (tuším že mají důlky). Ale nic jsem nenašel. Jak řešíte opotřebení u plášťů, kde nic takového není?Mají najeto cca 3000km,ale zatím jsem je neprohodil…
Co na tom chceš řešit? Buďto je rozbiješ a pak je vyměníš nebo je je nerozbiješ, ale jen sjedeš a vyměníš až pak.
Tak za mě pokud leze plátno nebo mám plošku že nemusím kolo opírat ale stojí samo a třetí možnost je to už tak řidký,že stále píchám…myslím defekt :-)
Asi tak :)