• tonda.bavorak1

    Zdravim, jezisek navstil i me a dostal jsem penize na moje vytouzna nova zapletena kola. Vas bych prosil o radu jaka?

    Moji favoriti cislo 1 www.netbike.cz/select_det.php?…

    Moznost cislo 2 www.netbike.cz/select_det.php?…

    Pokud bych setril tak moznost cislo 3 www.netbike.cz/select_det.php?…

    Pomozte prosim, nechci udelat chybu abych toho pak litoval, jen vim ze chci asi ten rafek 4.2d kvuli jeho sirce 19mm ostatni maj 17 mm, cimz by pneu byla uzsi (jezdim na 2.1 plastich, sirsi nechci)

    Moc diky za kazdou radu

    Anketa: Kdyztak alespon vyberte moznost...

    0 0
    • jecnak  

      Treba na sjezd nejsou dobry ani jedny.

      0 0
        Výběr z produktů
        Přejít do shopu (Komponenty)
      • tonda.bavorak1  

        moc se omlouvam ja neuvedl ucel tech kol, je to na XC a jezdim pro radost, sem tam nejaky mensi zavod. Kolo HT. Osazeni asi znat nepotrebujete…

        0 0
        • jecnak  

          Takze neco relativne lehkeho a hlavne bezudrzboveho. Asi bych volil moznos cislo 2 ale asi ne alu niple.

          0 0
          • tonda.bavorak1  

            modre alu niple jsou podminkou :) ja jen nevim zda si o tolik pomuzu treba v porovnani s tema 370tkama (nahrada onyxu a ceritu) Nejsem zas takovej prosik abych to poznal…

            Jinak moc diky

            0 0
            • jecnak  

              Jestli budes jezdit i v zime a vubec ve srackach, tak pred alu niplema varuju – srustaji s dratama, maj tendenci praskat pri nerovnomernym vypnuti dratu. Netvrdim, ze je to nejak katastroficky, ale prece jen jsou trochu mene odolne.

              0 0
              • tonda.bavorak1  

                nejsem ten typ na kole vzdy a vsude :) ve snehu nejezdim a jako treba ted se venuju bezkam, hodne plavani a posilovne. Kolo spis kdyz je hezky a tepleji :) jj co pises jsem taky slysel ale parkrat to necham dotahnout a je to…:) snad to nebude tak hrozny a barevny niple jsem tady na foru videl celkem u hodne lidi…

                diky

                0 0
                • marekmaue  

                  a co třeba Spinergy Xyclone Race sice stojej 16k , ale maj ty noví ''dráty'' z krystalků Polyfenylenben­zobisoxazolu váha 1480g, bez rychloupínáků a bez pásek do ráfku…

                  0 0
                • adco  

                  To co pisal Jecnak je pravda. Po dvoch rokoch som musel menit zadny naboj a krasne modre alu niple boli s DT Revolution tak zrastene, ze hoci boli ako nove, museli sa vsetky vystipat, lebo sa ani nehli. Ale clovek sa nepouci, pre par gramov zase tam mam pre zmenu cierne alu niple s ciernymi DT Revolution… (rafky Mavic X517 ceramic, XT naboj som menil na XTR).

                  0 0
    • Blabas  

      S A2Z mám tu nejlepší skušenost. DT je taky dost kvalitka. . Osobně bych nevolil DT 340, kvůli váze.

      0 0
      • tonda.bavorak1  

        Takze myslis ze A2Z by mohli byt kvalitni naboje? Ja mam od nich akorat rychloupiaky :) A jak by to bylo kdyztak s nahradnima dilama? Daly by se sehnat v pohode?

        Dekuji

        0 0
    • klingon  

      Taky uvazuju o kolech z Netbike a asi pujdu do moznosti 1, jen jako draty si necham asi zmenil na DT Swiss Revolution. Vzhledem k my musi vaze 61kg by s tim nemusel byt problem :-)

      0 0
    • Lowrider  

      Já hlasoval nechtěně. Pardon :-).

      0 0
    • tonda.bavorak1  

      Me se taky zamlouva moznost cislo jedna z duvodu modrych naboju :) nemaj chybu :) A ten vylet co tam je (super comp) snesl by v pohode kdyz mam kolem 80 kg?

      0 0
      • coffield  

        DT Supercomp s alu niplema mám, bez výbavy vážím 73,5–75,5 s výbavou tak 80–82 a je to krásně pevné a bezproblémové. Jen na začátku, když si ten výplet sedá, je potřeba dávat bacha a nechat to utáhnout.

        0 0
        • tonda.bavorak1  

          dekuji hodi se zhodnoceni od vlastnika. Snad nebude vadit ze ja tech 82 kg mam bez niceho, ale snad me to uveze…:) Nejezdim zadne prasarny ale treba mensi skok by to vydrzelo?

          dekuji

          0 0
          • coffield  

            82kg bez niceho. Puvodne jsem chtel jine, lehci od DT, ale tyhle mi byly doporuceny, ze pry vydrzi vsechno. Urceni jsem uvedl „tvrdsi XC na fullu“. Takze pokud „XC pro radost“, mely by to super comp vydrzet.

            0 0
        • Madman1  

          a hele, kdyžbych uškudlil trochu víc peněz a potom si koupil ty DÝTÝČKA na NETBIKE.cz , jak to potom bude se zárukou a servisem když bydlím na broumovsku?to bych jim ty kola musel poslat zpět na servis a potom by mi je zase poslaly zpátky stažený a zkontrolovaný? Omlouvám se že se tak ptám, ale radši se chcu informovat. dík

          0 0
      • Pebe  

        supercompy s alu niplema bez problémů vydržely i mejch skoro 100kg, ráfky Mavic XC717

        0 0
    • scret  

      z tehle moznosti bych volil asi tu prvni,ikdyz moc se mi nezamlouvaj DT rafky,radsi bych vzal 717ky disc… a nevim jak jsou na tom A2Z s kvalitou naboju,ale zatim jsem na ne moc negativnich ohlasu neslysel…

      0 0
      • tonda.bavorak1  

        717 vzit nemuzu :) nehodi se me ke kolu :) a jak zase DT celkem verim :) no prave o DT nabojich jsem tady i neco nasel ale o A2Z ani tuk… ale rikam si snd ze to spatna znacka nebude… Jinak nevite teda nekdo zda ten vyplet zvladne 82 kg? (s batohem mozna i vic)

        Dekuji

        0 0
        • scret  

          si myslim ze by nemel byt problem… jo,jasny,ladit barvu je taky dulezity… me jsou proste jenom ty mavici nejak sympatictejsi no…ale myslim ze DT rozhodne spatny taky nebudou… jinak na predchozich kolech jsem mel draty DT Competition 2,0–1,8–2,0 a alu niple a za cca 5tis.km nerupnul ani jeden (vazim kolem 70kg a rozhodne je nesetrim)

          0 0
          • Madman1  

            a kolik vydržej dráty DT SWISS ALPINE III?vydržej v poho 110kg??

            0 0
            • Pavlos  

              hele ja vazim i sbaglem asi 80kg a jezdit neumim no a sem tam to poslu jak bych nemel no a kola jsou porad v pohode:D

              0 0
            • scret  

              nemam zkusenost:(

              0 0
            • silnicar  

              Ptal jsem se známého a na D/H se používají 2mm dráty nebo lepší Alpine III. No a i když máš 110kg, D/H rozhodně asi nejezdíš…to by jsi rozerval náby a ráfky. Alpine III jsou právě zesílené u příruby náboje, kde to nejvíce praská.

              0 0
        • scret  

          si myslim ze by nemel byt problem… jo,jasny,ladit barvu je taky dulezity… me jsou proste jenom ty mavici nejak sympatictejsi no…ale myslim ze DT rozhodne spatny taky nebudou… jinak na predchozich kolech jsem mel draty DT Competition 2,0–1,8–2,0 a alu niple a za cca 5tis.km nerupnul ani jeden (vazim kolem 70kg a rozhodne je nesetrim)

          0 0
        • šlapatko  

          Tuhle váhu určitě zvládnou.Jezdím revolution,ráfky 717, náby XTR a super.Mám je od léta,najeto cca 5000km.Po ujetí pár km jsem přitáhl a do dneška na ně nesáh.Vážím 90kg.

          0 0
    • šlapatko  

      Zase špatně řadím:-( Pro Tonda Bavorák

      0 0
    • Blabas  

      A2Z má oficiálního dodavatele. S díly ani zárukou neni problém. Osobně mi málem ukápla slza, když jsem poprvé rozebral ořech. Povolíš jednu tenkou matku, povolíš druhou, obě snadno a rukou! stáhneš ořech dolů. A už koukaš na ozuby, praporky, otřeš, umyješ, namažeš. Rukou nasadíš a obě matky zase utáhneš.Tečka.Podle použitýho maziva, pak třeba taky ani neni slyšet cvrček. Uvnitř kvalitní ložiska, která po dosloužení zkrátka vykopneš a koupíš jakýkoliv stejného rozměru. Je myslím známo, že Čechy jsou tak trochu ložisková velmoc, takže bez problémů. A s hmotností 80kg se naetrap. Ať už zvolíš z těchto kterékoliv, určitě vydrží.Jsou dost nadimensovaný a jako hobík snad nějak extrémně neprasíš.

      0 0
      • kubad  

        nevím která náboj A2Z myslíš – pokud ty co má v zadání, tak mě 240g zadní diskový náboj nepřijde „dost nadimensovaný“ Ložiska stojí celkem za prd – špatné zetěsnění. Ale je pravda že se dají lehce vyměnit za kvalitní nerezové.

        0 0
        • Blabas  

          Kubo, nadimensovaný jsem myslel, že žádný výrobce si nelajzne někoho domrzačit kvůli gramům, aspoň doufám. Tedy zná hranice. A jsou i lehčí, ne? Ložiska jsou jiná věc. Mě slouží i ložiska i těsnění na 100%. Ty máš nějakou osobní zkušenost? Jak jsem koukal na tvý kola, tak to není zrovná tvůj šálek kávy. Osobně mám vzadu nacpanej typ DHFR a ten má tušim přez 400 gramů. Podstatnou část má na svědomí ocelová osa a tu špekuluju vyměnit.Spíš jsem se rozplýval nad údržbou ořechu.

          0 0
    • Darkson  

      já taky řešil kola a nakonec raději zvolil variantu s vyšší vahou (1850 g), ale snad i větší odolností, vzhledem k mýmu stylu ježdění a mojí váze. jsem na to zvědav:-).

      www.netbike.cz/select_det.php?…

      0 0
    • Pavel100  

      Ráfek DT Swiss XR4.2d je bez problémů, kamarád ho má na 100kg a nemá s nima žádné problémy (jezdí je na fullu). Číslo 1 má super design!

      0 0
    • orca.1  

      Pokud chceš gramařit, tak ber možnost 1. Pokud chceš náboje z vyšší řady (340 má rohatkovej systém, otázka jestli to při běžném ježdění poznáš, já asi ne:)ale za vyšší cenu i váhu. Osobně se mi nejvíc líbí možnost tři, mám stejné kola ,jen Cerit místo novější 370 a naprostá spokojenost.

      0 0
    • tonda.bavorak1  

      Zdravim, takze jsem si vse procetl mam jasno v tom ze bych vzal teda ty rafky 4.2d s tema super comp vypletama a modryma alu niplema. Ted uz jen doresit naboje. Asi bych vyradil moznost cislo 2 jelikoz fakt nepoznam tu kvalitu toho naboj e a nejakej vnitrni system me je fuk :) a z tech dvou se nemuzu rozhodnout. O gramy me zase ani tak nejde ale moznost cilso jedna bych bral kvuli vzhledu ty naboje se me desne zamlouvaj :) mam i modre rychloupinky A2Z a modre doplnky na kole i ke kolu a fakt ty naboje by se k tomu hodne hodily :) Jen nevim zas kdyz bych ty kola nekdy daval na jinej ram tak uz by se ty modre naboje k tomu nemuseli hodit… :) Takze se musim rozmyslet mezi moznosti jedna a tri…

      jinak mockrat dekuji za super rady, pomoc i zkusenosti…

      Tonda

      0 0
      • šlapatko  

        A co tyhle?Váha ujde,jsou hezké a dají se sehnat kolem 4000kč.Jsou to konusy,toť pro někoho zádrhel.Jezdím je a zatím max. spokojenost.

        0 0
    • Tomcat  

      Hmm jen bych tohle ..nenazyval zapletenými koly.. pro mne zapletená kola jsou tovární sety

      0 0
      • Pavel100  

        Jak říkáš ale pokud vezmeš třeba DT Swiss tak oni svoje zapletená továrné kola mají postavená z komponent, které mají i v normální prodeji a na zastoupení říkali, že jsou pletená ručně…pouze u těch továrních setů použijí např hehagonální niple aby je neměli pochytané klíčem kvůli designu. No a pak už jenom záleží, na kolik je mají napnuté dráty(kolik těm kolům věří oproti katalogovým hodnotám)…není to jako u Mavicu, ale zase na taková kola seženeš rychle cokoliv náhradního.

        0 0
    • sportovni_biker  

      Ahoj, teď úplně mimo. Mrkni se prosimtě na mail, chtěl bych se domluvit okolo toho rámu ;-)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.