Dal jsem novou kazetu a můj starší (ale zánovní) řetěz na všech převodech chroustá.
Dle měrky je řetěz docela v pohodě – tak by mě zajímalo, jestli se na to vykašlat a nechat to „sednout“ nebo dát řetěz nový?
Díky za rady :)
Dal jsem novou kazetu a můj starší (ale zánovní) řetěz na všech převodech chroustá.
Dle měrky je řetěz docela v pohodě – tak by mě zajímalo, jestli se na to vykašlat a nechat to „sednout“ nebo dát řetěz nový?
Díky za rady :)
sednout,ale při skoušení nejez ty sušenky :-)
dej novej
Omlouvám se za blbej dotaz: kam přesně patří tahle podložka?
Pod kazetu, na mavic orech.
Přesně, jak víš, že mám kola Mavic?:-) Takže to na tom novém kole bylo špatně (viz výše)?
Protoze vim jak vypada podlozka na Mavic orechu:)
Zajímavé je, že tahla vložka byla na novém kole mezi 2. a 3. nejmenším pastorkem. Pořád jsem měl s tím nějaké problémy; ty vyvrcholily upgradem přehazovačky – XT na XTR (těžko říct proč). Pak jsem zkusil na kolo dát lehce jetou, ale funkční přehazovačku XT – taky to nefungovalo. Pak jsem to kolo dal do servisu. Tam dotyčnou podložku vyměnili za menší (ale nechali ji na stejném místě!), a když to pořád nefungovalo, doporučili mi výměnu přehazovačky. Doma jsem si s tím pak ještě hrál a napadlo mě dát tu podložku za poslední pastorek – od té doby řazení funguje v pohodě. Co si člověk neudělá sám…