• Hal9000

    Ahoj, měl bych takový dotaz. Chtěl bych si koupit novou vidli. Zdvih kolem 130mm, použití na kolo v profilu. Původně jsem se rozhodoval mezi RS Relevation a Manitou Minute ale v posledním Velu jsem narazil na vidli X-fusion Velvet. Zkoušel jsem o ní něco najít, ale informací je poskromnu. Tak bych se chtěl zeptat jestli někdo nemáte s touto vidlí zkušenosti, případně jaká by byla nejlepší volba. vidle by měla být co největší žehlička(pokud možno :)

    Předem díky za názory

    Anketa: Která by byla nejlepší volbou?

    1x
    50%
    0 0
    • Pedro RB  

      No X-Fusion je určitě progresivní firma, která jde nahoru kvalitou i šíří nabídky. Ale před rokem a půl, když jsem si kupoval FS, tak jsem si radši připlatil za výměnu jejich tlumiče 02 za RP23. S tou vidlí asi moc zkušeností nebude. Jestli chceš žehličku v téhle kategorii, tak proč ne Epicon z TT?

      0 0
    • Vilém  

      Osobne bych neriskoval a nekupoval vidli od firmy, ktera tu nema patricne zajisteny servis a dodavky nahradnich dilu. Navic zkusenosti uzivatelu budou zatim nula a verit neco velu, bez vlastni zkousky, bych si nelajznul.

      0 0
      • Hal9000  

        A co ty ostatní? Ten Manitou tu není moc vidět, ale podle Vela byl hodnocený dobře :) Já vím, nevěřit vše

        0 0
        • Tomínos  

          No já mám revelation a ženě jsem koupil na kolo profláklýho epicona od milana, s revelationem jsem spokojenej (426 dual air u turn), ale podle mýho názoru ten epicon je chováním o kousek dál. Co se týče kvality tam bych to neviděl tak zle.

          0 0
        • kycis  

          No zrovna Manitou na tom v minulych letech bylo s kvalitou mnohem hur nez Suntour :-( Nevim jak je to ted, treba se zlepsily, ale pokazena reputace se tezko napravuje. U Suntourek mi vadi jedine to, ze u levnejsich modelu se odira ten cernej elox bo co to je z vnitrnich nohou.

          0 0
          • McBlacky  

            tak to nevím kdy konkrétně – měl jsem blacka 06, R7 06 /pravda černá úprava vnitřních nohou šla trochu dolů – proti SR ale pořád držák/ a ted mám R7 08 a všechny bez problémů…

            jediný co bych jim vytknul byla tuhost scareba, šírší plášť na měkčím výpletu bral v zatáčkách o revers arch.

            0 0
            • kycis  

              No Axel 2004 nejaky vyssi model, jasne, zadny high end, ale o to prece nejde, v povrchovce vnitrnich nohou se udelaly dulky, reklamace – uznano- do roka to bylo zpet, vymena za Toru a od ty doby vse ok. A pozdejsi vyrazne omezeni poctu modelu a temer existencni problemy byli zpusobene prave potizemi s kvalitou, hlavne poklesl odber od vyrobcu kol. Nekde jsem o tom cetl, ale uz si vazne nevzpomenu kde..

              0 0
              • Vegan  

                Ano v roce 2004 Byl SR jeste daleko od oznaceni kvalitni vyrobce. A navic srovnavat Alu/elox vnitrni nohy s Ocel-chrom u tory je jako srovnanat jabka a hrusky. I u reby kdyz jezdis hodne se musis o nohy trosku starat jinak se ti vydrou, Ocel je vuci temto jevum obecne odolnejsi.

                0 0
                • kycis  

                  Ne ne, precti jeste jednou :-) Vnitrni nohy odesly pravu Manitou Axel, kde byly v te dobe ocelove, pochromovane asi. A prave v ty povrchove se udalaly dulky a v nich to zacalo reznout..

                  0 0
                  • Vegan  

                    Aha sorry … jsem se nejak do toho zamotal … Omlouvam se :)

                    0 0
            • Vilém  

              Tuhost jen u Skareba? Asi jsi lehci, ja cca 85kg a kvuli krouceni a nevedeni stopy jsem blacka shodil z kola.

              0 0
      • kycis  

        Ve Velu vi taky prd, jen tam byl obrazek z Eurobiku, test zadnej. Ale musim rict, ze jsem na ni ve F-hafenu taky koukal, vypadala dobre. Ovsem funkce je velka neznama, spolehlivost taktez. A myslim, ze to tak zustane do doby, nez je nekdo zacne osazovat na seriova kola. Je to stejne jako s Magurama, prodavaji se uz radu let, ale jel na ni malokdo. Tim nemyslim ani tak BF, tady se nejde dost lidi ochotnych i za dost penez vyzkouset neco noveho (i kdyz ani tady tech zkusenosti s Magurama zas tolik neni), ale vetsinovou bikerskou komunitu. Ja osobne neznam z meho okoli nikoho, kdo by kdy na Magure jel, pritom ruznejch RockShoku, Marusek, Indianu a Lisaku uz nam rukama par proslo :-)

        0 0
        • pete_ax  

          Staci se podivat na mtbr. Ty ohlasy na velveta nejsou vubec spatny.

          0 0
          • kycis  

            Jasne, na Mtbr je toho spousta, ale taky to neni idealni. Tady na BF mam urcity obrazek, kdo podava kvalitni informace, kdo ma nejake zkusenosti, kdo jak jezdi, to same u referenci od mych znamych. Ale nejaky Weekend Warrior z GB, to mi nic nerika o tom, jestli dane veci vubec rozumi. Jasne, kdyz 8 lidi z 10 napise, ze se jim NobbyNic proriznul na boku, neco na tom bude :-) Ale proste mam tak nejak radsi informace z nasi domaci zahradky ..

            0 0
    • Vegan  

      Velo bych zcela jiste jako bernou minci nebral. Jejich recenze jsou tam kde byli recenze jejich nemeckych kolegu pred 20 lety :). Spis skus zagooglit a najit si skeny nejakych recenzi v Nemeckem Biku, pripadne v Anglickem singltracku atd…

      0 0
    • goofy  

      Ja jsem zvedavy zakolik bude k sehnani Vengeance :-)

      0 0
    • fluider  

      Nový Velvet aj Vengeance boli vyvíjané a testované tak, že ako vonkajšie nohy používali od FOXu (a myslím aj RS), akurát vnútornosti boli XFusion !!! Kvality prevedenia by som sa rozhodne nebál. Tá značka má u vás seriózne zastúpenie, a pre tých čo si myslia, že Taiwanská firma nemôže vyrábať kvalitu len dodám, že ich komponenty používa továrenský team Intense!

      0 0
    • ˘Ö˘ Krab  

      Pánové, kdo si dělá sám servis na X-fusion Velvet RL2? Je potřeba kupovat originální nástroj na vyšroubování/vy­ražení vnitřku nohy nebo stačí nějaká vhodná trubička /dlouhá matice se závitem – a je ten závit nějaký normální? Kde se dají nejlépe koupit stíráky, kdyby bylo potřeba je vyměnit? Je servis tak jednoduchý, jak to vypadá na youtube a jak blbuvzdorně až nezničitelně se vidlice tváří?

      Díky za komentáře a praktické poznatky.

      0 0
      • vana.i  

        Co se týká základního servisu, vše je bez přípravků. Vyrážím obě nohy pomocí povolené matice, která tam patří. S citem a přes plast. Stíráky jsem tam dal SKF. A nic složitého uvnitř není. Jenom k povolení matice spodku vzduchové nohy potřebuješ klíč s čepy.

        Ale co nevím já a potřeboval bych větět (pozdě odpovídám na dotaz, jenom protože jsem hledal odpověď na můj):

        Udělala se mi vůle mezi vnitřníma a vnějšíma nohama, klasický vakl. Jsou futra usazená na kónusu a tedy stačí jenom sklepnout kousek dolů? Nebo výměna futer?

        DíkB

        0 0
        • vana.i  

          Vážně nikdo nevíte, jestli má X-fusion velvet kónické nohy pro vymezení vůlí ve futrech?

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.