Protože se nedávno trochu hýbly ceny a RM3 jsou sehnatelné kolem 7,5t, XT (myšleno zapletená WH-M755) kolem 6,5t, považuji tyto dva za horké kandidáty. Obojí jsou UST, stejná hmotnost, stejný celkový počet drátů, pouze u RM3 na každé straně jinak. RM3 ložiska, XT konusy (seřizovat umim, konusů se nebojím).
RM3 jsou o litr dražší, ale u XT bych zas musel dokupovat CL kotouče, protože stávající mám INTL.
Požaduji UST kola a min 19mm ráfek, takže se bojím, že jiná alternativa neexistuje. Pouze Kore, ale ty nemají přímé dráty, což vidím jako minus.
Co byste vzali a proč? Když to vezmu kolem a kolem, tak např. Crossmaxy SLR mají jen 17mm ráfek a ST s 19mm váží už jen o 70g míň…
Jaký je cca hmotnostní rozdíl mezi CL koutoučem s maticí a srovnatelným INTL kotoučem?