• Splinter  

      achjo TADY

      0 0
    • roud  

      jj už sem se u toho taky hezky nasmál :O)

      0 0
      • Splinter  

        já si prvně myslel, že to je nějakej bojkot žitnýho… k tomu bych se přidal :)

        0 0
    • XC-biker1  

      90% zboží co jsem si kupoval v bagbike.cz tak jsem dostal v sáčku :D a nebyly to jen věci od sramu

      0 0
    • mr.antik  

      Takže když si koupim kolo, bude na něm přehazovačka sram, která byla přetim v pytlíku, tak se na ni nevztahuje záruka?

      0 0
      • miki  

        Na takovou blbost se snad nedá reagovat!!!.

        0 0
        • Pavel100  

          jasně a stručně;-)

          0 0
        • mr.antik  

          tak proč reaguješ? :-)) Mě příjde absurdní rozvíjet takovou kampaň. Pokud jsou ty díly kradené, tak ať to řeší nějak soudně. Pro výrobce (kterému platím – doufám – většinu z ceny dílu, náklady na výrobu, vývoj) je to uplně jedno. Na dovozci mi až tak nezáleží.

          0 0
          • Pavel100  

            Záruku uplatňuješ u prodejce, kde jsi dané zboží zakoupil. Klidně si tu přehazovačku můžeš koupit v krabičce, stejně pak záruku řešíš s prodejcem.

            0 0
            • mr.antik  

              tak chápu to naprost stejně, ale na těch stránkách to vyznívá jinak…

              0 0
              • Pavel100  

                A na co tu většina upozorňuje, noooo?… vidím to na problém mezí klávesnicí a židlí:-)

                 
                0 0
                • mr.antik  

                  No v příspěvcích nade mnou nikdo neupozorňoval… Tak jsem to zkusil takovou ironickou formou. Kdo mě zná, nebere to vážně…

                  0 0
                  • Jogador  

                    Většina lidí to tu pochopila, kdo to nepochopil, reagoval:)

                    0 0
    • MITY  

      Počkat, ale mě by to celkově kauza orig. obal zajímala! Jak je možný, že za LX řetěz kterej mi prodavač vytáhne z igel. pytle, kde jich má ještě asi dalších 50 si řekne míň než za ten samej řetěz v orig krabičce?!

      0 0
      • Pavel100  

        jak je možné, že jednotlivé díly v krabičkách jsou o tolik % dražší??? se zeptej zajíce v pytli:-)

        0 0
      • favorit.  

        protoze vsecky ty retezy vezme ve velkym baleni, ve velky objednavce. Celkovej vysledek je pro nej vyssi zisk

        0 0
      • Milanvelo  

        Výrobci prodávají díly ve dvou provedeních, které se od sebe liší pouze balením. Jedna jsou určeny pro výrobce a druhé pro maloobchody.

        Pokud je součástka zabalená jednotlivě (třeba v krabičce) a je podle mínění jejího výrobce určena pro konečného spotřebitele, je její velkoobchodní cena vyšší řádově o desítky procent oproti té samé součástce, ale zabalené pro výrobce kol (OEM). Balení pro výrobce znamená, že například řetězy jsou balené po padesáti v jednom kartonu.

        0 0
        • destr  

          No a k OEM se nedávají návody a podobný blbosti.

          0 0
          • Krocan  

            jak k čemu…hazka z kupkola manuál měla…byla v něm zabalená:-D

            0 0
            • destr  

              Podle mě si je zajištujou jinak. Protože když to prodávají pak už oni, tak k tomu návod dát musí.

              0 0
              • Krocan  

                njn…mimochodem pro přesnost je to hazka XT 08 shadow a návod po rozložení je velkej jako 2 listy A3:-)

                0 0
                • destr  

                  Vim, mě v tom došly kliky :-D

                  0 0
                  • Krocan  

                    good:-D

                    0 0
                  • pepek  

                    Mně v tom došla zase kazeta

                    0 0
                    • mastihuba  

                      v návodu na kliky? :)

                      0 0
                      • destr  

                        :-D

                        0 0
                      • Tomcat  

                        by ses divil jak některý návody sou velký plátna už jsem zažil že jsem k něčemu a teď nevím jestli to byl šatr šimano, nebo přesmykač ale byl k tomu návod na A2 :-) při troše šikovnosti ty kliky se do toho vejdou :o)

                        0 0
                        • destr  

                          Přečti si to ještě jednou a popořadě ;-) on reaguje na to, že mu došla kazeta v návodu na kliky

                          0 0
                          • Tomcat  

                            no a? měl přišli Avidy v návodu na DVB-T přímač Philips a inzertních novinách jednoho regionu :-)

                            0 0
                            • Krocan  

                              v novinách mi přišla kazeta a retěz:-)

                              0 0
                              • destr  

                                Tak to mě teda řetaz došel v igelitovym zalisovanym sáčku, takže ho pak můžu u žitnýho reklamovat, jupí :-D

                                0 0
                                • Krocan  

                                  tož o žitným nemluvím…od toho sem nikdy nic nekupoval a asi ani nebudu jak na to tak koukam;-)…ty věci o kterejch mluvim sou z kupkola:-)

                                  0 0
                                  • destr  

                                    No však já taky kupuju na kupkolo

                                    0 0
                                    • Krocan  

                                      aaha tak to už asi chápu co si tím myslel:-D

                                      0 0
                        • Krocan  

                          koukni o pár příspěvků vejš…mám pocit že dvě A3 sou jedna A2(to znamená že mě opakuješ:-)))

                          0 0
                          • Jogador  

                            Tak proč to rovnou nenapíšeš jako A2, a zbytečně zabíráš místo na hárdisku admina tim že místo 2 písmen napíšeš šest, nemluvě o tom, že některé tim naprosto mystifikuješ:)

                            0 0
                            • Krocan  

                              tak tímto s omlouvám adminovi za to že jsem zbytečně zabral tolik místa:-)

                              0 0
                      • pepek  

                        „V tom“ – a to „to“ tady bylo: "návod po rozložení  velkej jako 2 listy A3:-)

                        0 0
                • mr.antik  

                  s novým kolem dostaneš taky spoustu manuálů od řazení apod, takže je asi dávaj i k oem.

                  0 0
    • Polka  

      Ten uz nevi kudy kam :-))) Co vsechno si dovoli cesky podnikatel…

      Myslim, ze panu Zitnymu napiseme nakej mailik ;-)

      0 0
      • Polka  

        A ma ho tam…toz su zvedav co zplodej za pi.ovinu v odpovedi :)

        0 0
        • beranek666  

          doufám že nás taky seznámíš s jeho odpovědí :)

          0 0
        • Nimrod  

          ooooo… myslíš si, že sám velký pan žitný ti napíše odpověď? na mě se vysral :-/

          0 0
          • Pavel100  

            jak je to možné???

            0 0
            • Nimrod  

              napadá mě jedno vysvětlení, ale nechci ho tu titulovat ;-)

              0 0
          • Polka  

            Nemyslim :) Ale kdyz se mi neco nelibi, tak je dobry se dycky ozvat ;-)

            0 0
        • destr  

          No a co pěknýho si mu napsal?

          0 0
          • Grinch  

            Ty woe no to me po*er :) a ted popravde kdyby kazdej vyhodil to co dostal ze sacku tak 99% BF prijde o biky:) komu zalezi na krabicce kdyz vnitrek je stejnej? ja osobne na to kaslu… dulezitejsi je cena a jeste dulezitejsi je pristup…radeji tisckrat vemu OEM vec ktera ma STEJNOU ZARUKU jako vec v kraici..jedno co rika pan Zitny, kazdy prodejce da zarukua jan OEM vec…jeho boj,jeho kseft a hlavne jeho zakaznici..nikdy nebyl problem s reklamackou a nikdy nebyl problem s koupi bo vymenou…

            0 0
            • destr  

              Jenže on tím přichází o prachy, a tak vymejšlí kraviny, aby vydělal víc, to je normální, ne?

              0 0
              • Pavel100  

                měl to řešit dříve a průběžně;-) a navíc nechápu proč nemůže on objednat zajíce v pytli a klidně ho prodávat…taky přece neobjedná 5kousků takže asi tak

                0 0
            • MITY  

              sorry, ale ctj OEM ?

              0 0
              • Vilém  

                oem

                0 0
              • pepek  

                OEM je součástka dodávaná pro výrobu. Je proto na ní daleko větší sleva než na součástky dodávané k dalšímu prodeji, s tím, že může být použita pouze k výrobě. Když se pak tato nějak dostane na trh, tak může levnější. A výhradní prodejce značky, který si naplánoval, že např. za každý ojetý řetěz v Česku prodá jeden nový, je pak smutný, že mu tento podnikatelský záměr nevychází.

                0 0
          • Polka  

            Dobry den,

            nahodou jsem se dostal na tuto Vasi stranku – http://www.cyklozitny.cz/2008/index.php?… a nestacil jsem se divit, jak a s cim lze zakaznikum v dnesni dobe lhat! Muzete ty informace neprodlene opravit do zakonne podoby? Jedna se konkretne o to, ze se na produkty SRAM v saccich podle Vaseho „zajice“ nevztahuje zaruka. Delka zarucni doby je ovsem stanovena v § 620 obcanskeho zakoniku a od 1.1.2003 cini u spotrebniho zbozi v zasade 24 mesicu a vztahuje se samozrejme na jakkoli prodavane zbozi, jedno zda v obalu nebo ne.

            Je opravdu pozoruhodne, jak si cesti podnikatele dokazi menit zakony jak je jim libo :-/

            Dekuji za brzskou opravu.

            0 0
            • Blade  

              hezké.. teď jsem zvědav, jak účinné:)

              0 0
            • vondrus  

              Jen do nich:)

              0 0
            • Tomcat  

              výborně ;-)

              0 0
              • Grinch  

                super napsano..snad odepise k vanocum:D   jinak viva la OEM :)

                0 0
            • roud  

              Heh tak to sem zvědavej co ztohohle vyleze xD

              0 0
            • Radek Broz  

              Poslal bych to spíš rovnou na ČOI:o)

               

              BTW: Brszszskou?:o)

              0 0
              • Tomcat  

                ale žalovat se nemá :o)

                0 0
              • Polka  

                Sorry, „brzkou“ :-) Todle slovo mi dycky delalo problem. COIka je v zaloze pro pripad, ze to neopravi.

                0 0
    • Tomcat  

      No na pana Žitného nemám zas tak špatné reference , ale věci s PR mu opravdu nejdou.

      Zboží má za dobré ceny , reklamace servis dobrý , ale co jako u všech dovozců je děsné je pružnost dodacích lhůt = nějakou věc je schopný dodat do 3měsíců. To je pro dýlku sezóny neakceptovatelné.

       

      Osobně myslím že velice vtipný článek na téma záruka vs závodní použití i tohle mu vážnosti ani zákazníků nepřidají.

        
      0 0
    • va-bo  

      Taky jsem mu v tomto smyslu odepsal. Doporučují každému a trochu mu zaplnit poštu. va-bo.

      0 0
      • destr  

        Když mu napíšou všichni, tak nikomu neodpoví, na jeden dva mejly třebas jo :-)

        0 0
    • jIrI___  

      Kdybych si měl na biku nechat jen věci, které jsem dostal zabalené v origo krabici, tak mi zůstane holý rám, kola, brzdy a tacháč. Takže v podstatě jsem hlavní součástky nekupoval jako „zajíce v pytli“ :-D

      0 0
      • Krocan  

        tak to já bych měl akorát gripy:-D…ty na kupkolo.cz nechali v krabičce, ale jinak ostatní věci od nich byly v sáčku či novinách nebo manuálu od dané věci:-D

        0 0
        • Grinch  

          Ja nvm jak vam vsem kolem ale me vse codi v krabici:) uz nvm kam je mam davat, krabice od kol, krabice od ramu kabice od bot..krabice od váhy..krabice slepena z vetsi krabice…vetsi krabice slepena z jeste vetsi krabice…obri krabice slepena z nekolika vetsich krabic:D nikdy mi neprisel sacek:D vzdy v krabici..takze vlastne mam zaruku:D nvm kam pan prodavac chodi na to ze se to postou poskodi…vzdy krabice, vzdy zaruka a vzdy vymena a reklamace bez kcu a breptani..a to i bez zarucaku pac sem prase na papiry a vyhazuju je aj s krabicema:D

          0 0
          • Pavel100  

            :-))))))))))

            0 0
          • Splinter  

            ano vzdy zaruka a vzdy vymena a reklamace bez kcu a breptani.. to zitnej nema ten se krouti jak zizala pri kazdy reklamaci za to muze nekdo jinej:)

            0 0
          • l-e-t-o  

            No od tebe mi jednou přišla krabička (aspoň ses nějaké zbavil). A v ní byl dokonale zabalený smyk, aby se mu nic nestalo:)

            0 0
          • l-e-t-o  

            Teď mě ještě tak napadlo. Jak to je u tebe s reklamací? :-P

            0 0
            • Grinch  

              sak smyk funguje ne?:D

              reklamace jsou v pohode…pokud se neco posere tak to vyridim, vse ale musi byt dle zarucnich podminek kramu od kterych jsem to bral…pokud neco vymeles  a me to omelou o budku, po cune dostanes ty:) pokud to uznaji neni problem… tak nejak mi to vzdy fungovalo..resp mi nikdo nikdy nic k reklamaci nevratil..klep klep:)

               
              0 0
              • l-e-t-o  

                funguje pořád v pohodě a doufám, že ještě dlouho bude. jenom jsem tuhle informaci o reklamaci neobdržel při koupi, tak jsem se teď zeptal :)

                0 0
                • Grinch  

                  Sak si se neptal:D vzdy zalezi na dohode..at sem se zbavoval jakyhokoli kola davam k nemu vzdy smlouvu o poskytovani reklamace mym prostrenictvim po dobu trvani originalni reklamace dle obchodnich podminek danych prodejcu a take je tam ze kupujici je seznamen se stavem a puvodem a se vsim souhlasi..teprve pak ho oskubu :)

                  0 0
          • Krocan  

            tak reklamaci sem s nima řešit ještě nemusel a doufám nebudu muset a to že mě třeba hazka příde místo v originální krabici v noname krabičce v který je zabalená v manuálu mě nevadí protože ta cena to přebije;-)

            0 0
    • Jogador  

      Já měl od nich kliky SUGINA, byly perfektní, lehký, docela i tuhý, ale dostal jsem je taky bez krabice, dokonce i bez pytlíku, prostě jen tak:) Ale jinak spokojenost, jen jsem netušil, že jsem je koupil bez záruky:) Jediné, co mě štve, že je už nevedou:) Byli rozhodně lepší, než RACE-FACE

      0 0
    • RomanH  

      Uff, tak to mi neda nereagovat a nepodelit se se svoji zkusenosti s Cyklo-Zitny.

      Asi pred mesicem a pul jsem ztratil regulacni kolecko k BB7. Psal jsem Zitnymu – pry neni problem, kolecko maji na sklade, at se mrknu do katalogu a napisu jim cislo. To jsem udelal, ale pry ze mi to nemohou prodat, ze musim pres jejich obchodniho partnera. Tak jsem to v Brne objednal pres Bikezone. Tem objednavku pry potvrdili. Kdyz mi ani po trech tydnech nic nedoslo, volal jsem do Bikezone – tam jsem se dozvedel, ze jim pry zastupce Zitnyho rekl, ze to nemaji. Znovu jsem psal Zitnymu, pry ze neni problem, kolecko je skladem. Nevedel jsem, kde je chyba (Zitny/Bikezone), proto jsem se domluvil v Brne s Hanakem, aby mi to objednal. Ten mi pak potvrdil, ze Zitny to kolecko nema a ze ho musi objednat. Kdyby ho prodavali kdekoliv jinde, koupim si ho i bez krabicky… Kaslu na to, bud bude, nebo ne, vozim tam bud sirku nebo kus plastove trubicky, drzi to i tak. At se jde s takovymto zastoupnenim…

      Drive se na B-F hodne nadavalo na Bartonicka, ale ja musim naopak rici, ze cokoliv jsem potreboval, nebyl problem sehnat, drobnosti mi privezl i osobne na SportLife.

      U nekterych novych komponentu bych zvazoval i dovozce. Pokazit se muze vse a cekat na dil x tydnu ci mesicu…

      0 0
    • jecnak  

      Popravde receno, nejaky pan Zitny a firma Cyklo Zitny mi muze byt ukradena. Kupovat od nich nic nehodlam a nebudu. Stalo se tak dvakrat a pokazdy to zvorali, potreti uz nebudu plytvat svym casem.

      Chci tim poznamenat, ze ze zakona nejsem v pravnim vztahu s vyrobcem, dovozcem a ani mechanikem, ale s prodejcem. Kde si to prodejce obstara je mi sumak, pokud dba svych povinnosti urcenych mu zakonem.

      Tedy nejen, ze Cyklo Zitny dela vola ze sebe, ale dela ho i z nas. Brano jeho logikou, nedostal jsem Avid Rollamajig zabaleny v krabicce, dostal jsem ho jen tak „v pytliku“ a tedy jsem do jeho formulare „nabonzoval“ primo jeho. On je totiz zajicem v pytli a dodava jak rika „OEM“ zbozi. Je neco shnileho ve state danskem.

      Mimochodem, jak je definovana kartelova dohoda? Kdyz uz jsme u toho psani mailu, co to vzit od podlahy?

      0 0
    • padlos  

      OEM je lepší, alespoň z toho není tolik bordelu, když se to rozbalí.

      0 0
    • misak.kadlec  

      Docela by mně zajímalo co s těma odkazama na OEM zboží bude dělat. Tipl bych to že s nima může tak leda maximálně nechat potisknout hajzlpapír.

      0 0
      • Tomcat  

        no mozna si vezme priklad jineho desne kvalitniho dovozce a bude to zkouset s vyhruzkami jak by se jim mohlo ves spatne…

        0 0
    • Polka  

      Tak tohle mi odpovedeli:

      Dobry den,

      Jakozto oficialni prodejce SRAM samozrejme na nase zbozi zaruku podle paragrafu 620 poskytujeme. A to na veskere AM zbozi a na OEM zbozi, ktere bylo prodano a namontovano na kole.

      U zbozi v saccich je ale problemem fakt, ze nikdy nebylo vyrobcem urceno k samostatnemu prodeji, na trh se dostava nestandardni cestou a proto jej ani my, jelikoz nejsme jeho primym prodejcem, nemuzeme prijmout jako zbozi na reklamaci.

      Jinymi slovy: pri samostatnem prodeji tohoto zbozi doslo k poruseni zarucnich podminek a vyrobce ani my, jako oficialni distributor neneseme zodpovednost za zaruku na tomto zbozi. Jediny, kdo tuto zaruku nese je prodejce takoveho zbozi. Zakaznik tedy muze jen doufat, ze mu prekupnik s takovym zbozim dokaze zbozi spravne servisovat, pripadne reklamovat. 

      Je nam lito, pokud formulace na web.strankach zpusobila nedorozumeni, upresnime ji.

      0 0
    • vlk  

      A co ho třeba v tom zasílání odkazů přehltit odkazama typu <strong><a href=„http://­slovnik-cizich-slov.abz.cz/web­.php/slovo/haj­zl“ target=„_blan­k“>odkaz</a></str­ong> Totiž to co tam člověk vloží, tak se nezobrazí ale jen s emu pošle.

      0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce