achjo TADY
jj už sem se u toho taky hezky nasmál :O)
já si prvně myslel, že to je nějakej bojkot žitnýho… k tomu bych se přidal :)
90% zboží co jsem si kupoval v bagbike.cz tak jsem dostal v sáčku :D a nebyly to jen věci od sramu
Takže když si koupim kolo, bude na něm přehazovačka sram, která byla přetim v pytlíku, tak se na ni nevztahuje záruka?
Na takovou blbost se snad nedá reagovat!!!.
jasně a stručně;-)
tak proč reaguješ? :-)) Mě příjde absurdní rozvíjet takovou kampaň. Pokud jsou ty díly kradené, tak ať to řeší nějak soudně. Pro výrobce (kterému platím – doufám – většinu z ceny dílu, náklady na výrobu, vývoj) je to uplně jedno. Na dovozci mi až tak nezáleží.
Záruku uplatňuješ u prodejce, kde jsi dané zboží zakoupil. Klidně si tu přehazovačku můžeš koupit v krabičce, stejně pak záruku řešíš s prodejcem.
tak chápu to naprost stejně, ale na těch stránkách to vyznívá jinak…
A na co tu většina upozorňuje, noooo?… vidím to na problém mezí klávesnicí a židlí:-)
No v příspěvcích nade mnou nikdo neupozorňoval… Tak jsem to zkusil takovou ironickou formou. Kdo mě zná, nebere to vážně…
Většina lidí to tu pochopila, kdo to nepochopil, reagoval:)
Počkat, ale mě by to celkově kauza orig. obal zajímala! Jak je možný, že za LX řetěz kterej mi prodavač vytáhne z igel. pytle, kde jich má ještě asi dalších 50 si řekne míň než za ten samej řetěz v orig krabičce?!
jak je možné, že jednotlivé díly v krabičkách jsou o tolik % dražší??? se zeptej zajíce v pytli:-)
protoze vsecky ty retezy vezme ve velkym baleni, ve velky objednavce. Celkovej vysledek je pro nej vyssi zisk
Výrobci prodávají díly ve dvou provedeních, které se od sebe liší pouze balením. Jedna jsou určeny pro výrobce a druhé pro maloobchody.
Pokud je součástka zabalená jednotlivě (třeba v krabičce) a je podle mínění jejího výrobce určena pro konečného spotřebitele, je její velkoobchodní cena vyšší řádově o desítky procent oproti té samé součástce, ale zabalené pro výrobce kol (OEM). Balení pro výrobce znamená, že například řetězy jsou balené po padesáti v jednom kartonu.
No a k OEM se nedávají návody a podobný blbosti.
jak k čemu…hazka z kupkola manuál měla…byla v něm zabalená:-D
Podle mě si je zajištujou jinak. Protože když to prodávají pak už oni, tak k tomu návod dát musí.
njn…mimochodem pro přesnost je to hazka XT 08 shadow a návod po rozložení je velkej jako 2 listy A3:-)
Vim, mě v tom došly kliky :-D
good:-D
Mně v tom došla zase kazeta
v návodu na kliky? :)
:-D
by ses divil jak některý návody sou velký plátna už jsem zažil že jsem k něčemu a teď nevím jestli to byl šatr šimano, nebo přesmykač ale byl k tomu návod na A2 :-) při troše šikovnosti ty kliky se do toho vejdou :o)
Přečti si to ještě jednou a popořadě ;-) on reaguje na to, že mu došla kazeta v návodu na kliky
no a? měl přišli Avidy v návodu na DVB-T přímač Philips a inzertních novinách jednoho regionu :-)
v novinách mi přišla kazeta a retěz:-)
Tak to mě teda řetaz došel v igelitovym zalisovanym sáčku, takže ho pak můžu u žitnýho reklamovat, jupí :-D
tož o žitným nemluvím…od toho sem nikdy nic nekupoval a asi ani nebudu jak na to tak koukam;-)…ty věci o kterejch mluvim sou z kupkola:-)
No však já taky kupuju na kupkolo
aaha tak to už asi chápu co si tím myslel:-D
koukni o pár příspěvků vejš…mám pocit že dvě A3 sou jedna A2(to znamená že mě opakuješ:-)))
Tak proč to rovnou nenapíšeš jako A2, a zbytečně zabíráš místo na hárdisku admina tim že místo 2 písmen napíšeš šest, nemluvě o tom, že některé tim naprosto mystifikuješ:)
tak tímto s omlouvám adminovi za to že jsem zbytečně zabral tolik místa:-)
„V tom“ – a to „to“ tady bylo: "návod po rozložení velkej jako 2 listy A3:-)
s novým kolem dostaneš taky spoustu manuálů od řazení apod, takže je asi dávaj i k oem.
Ten uz nevi kudy kam :-))) Co vsechno si dovoli cesky podnikatel…
Myslim, ze panu Zitnymu napiseme nakej mailik ;-)
A ma ho tam…toz su zvedav co zplodej za pi.ovinu v odpovedi :)
doufám že nás taky seznámíš s jeho odpovědí :)
ooooo… myslíš si, že sám velký pan žitný ti napíše odpověď? na mě se vysral :-/
jak je to možné???
napadá mě jedno vysvětlení, ale nechci ho tu titulovat ;-)
Nemyslim :) Ale kdyz se mi neco nelibi, tak je dobry se dycky ozvat ;-)
No a co pěknýho si mu napsal?
Ty woe no to me po*er :) a ted popravde kdyby kazdej vyhodil to co dostal ze sacku tak 99% BF prijde o biky:) komu zalezi na krabicce kdyz vnitrek je stejnej? ja osobne na to kaslu… dulezitejsi je cena a jeste dulezitejsi je pristup…radeji tisckrat vemu OEM vec ktera ma STEJNOU ZARUKU jako vec v kraici..jedno co rika pan Zitny, kazdy prodejce da zarukua jan OEM vec…jeho boj,jeho kseft a hlavne jeho zakaznici..nikdy nebyl problem s reklamackou a nikdy nebyl problem s koupi bo vymenou…
Jenže on tím přichází o prachy, a tak vymejšlí kraviny, aby vydělal víc, to je normální, ne?
měl to řešit dříve a průběžně;-) a navíc nechápu proč nemůže on objednat zajíce v pytli a klidně ho prodávat…taky přece neobjedná 5kousků takže asi tak
sorry, ale ctj OEM ?
dík
OEM je součástka dodávaná pro výrobu. Je proto na ní daleko větší sleva než na součástky dodávané k dalšímu prodeji, s tím, že může být použita pouze k výrobě. Když se pak tato nějak dostane na trh, tak může levnější. A výhradní prodejce značky, který si naplánoval, že např. za každý ojetý řetěz v Česku prodá jeden nový, je pak smutný, že mu tento podnikatelský záměr nevychází.
Dobry den,
nahodou jsem se dostal na tuto Vasi stranku – http://www.cyklozitny.cz/2008/index.php?… a nestacil jsem se divit, jak a s cim lze zakaznikum v dnesni dobe lhat! Muzete ty informace neprodlene opravit do zakonne podoby? Jedna se konkretne o to, ze se na produkty SRAM v saccich podle Vaseho „zajice“ nevztahuje zaruka. Delka zarucni doby je ovsem stanovena v § 620 obcanskeho zakoniku a od 1.1.2003 cini u spotrebniho zbozi v zasade 24 mesicu a vztahuje se samozrejme na jakkoli prodavane zbozi, jedno zda v obalu nebo ne.
Je opravdu pozoruhodne, jak si cesti podnikatele dokazi menit zakony jak je jim libo :-/
Dekuji za brzskou opravu.
hezké.. teď jsem zvědav, jak účinné:)
Jen do nich:)
výborně ;-)
super napsano..snad odepise k vanocum:D jinak viva la OEM :)
Heh tak to sem zvědavej co ztohohle vyleze xD
Poslal bych to spíš rovnou na ČOI:o)
BTW: Brszszskou?:o)
ale žalovat se nemá :o)
ale hlásit se to musí ;-)
Sorry, „brzkou“ :-) Todle slovo mi dycky delalo problem. COIka je v zaloze pro pripad, ze to neopravi.
No na pana Žitného nemám zas tak špatné reference , ale věci s PR mu opravdu nejdou.
Zboží má za dobré ceny , reklamace servis dobrý , ale co jako u všech dovozců je děsné je pružnost dodacích lhůt = nějakou věc je schopný dodat do 3měsíců. To je pro dýlku sezóny neakceptovatelné.
Osobně myslím že velice vtipný článek na téma záruka vs závodní použití i tohle mu vážnosti ani zákazníků nepřidají.
Taky jsem mu v tomto smyslu odepsal. Doporučují každému a trochu mu zaplnit poštu. va-bo.
Když mu napíšou všichni, tak nikomu neodpoví, na jeden dva mejly třebas jo :-)
Kdybych si měl na biku nechat jen věci, které jsem dostal zabalené v origo krabici, tak mi zůstane holý rám, kola, brzdy a tacháč. Takže v podstatě jsem hlavní součástky nekupoval jako „zajíce v pytli“ :-D
tak to já bych měl akorát gripy:-D…ty na kupkolo.cz nechali v krabičce, ale jinak ostatní věci od nich byly v sáčku či novinách nebo manuálu od dané věci:-D
Ja nvm jak vam vsem kolem ale me vse codi v krabici:) uz nvm kam je mam davat, krabice od kol, krabice od ramu kabice od bot..krabice od váhy..krabice slepena z vetsi krabice…vetsi krabice slepena z jeste vetsi krabice…obri krabice slepena z nekolika vetsich krabic:D nikdy mi neprisel sacek:D vzdy v krabici..takze vlastne mam zaruku:D nvm kam pan prodavac chodi na to ze se to postou poskodi…vzdy krabice, vzdy zaruka a vzdy vymena a reklamace bez kcu a breptani..a to i bez zarucaku pac sem prase na papiry a vyhazuju je aj s krabicema:D
:-))))))))))
ano vzdy zaruka a vzdy vymena a reklamace bez kcu a breptani.. to zitnej nema ten se krouti jak zizala pri kazdy reklamaci za to muze nekdo jinej:)
No od tebe mi jednou přišla krabička (aspoň ses nějaké zbavil). A v ní byl dokonale zabalený smyk, aby se mu nic nestalo:)
Teď mě ještě tak napadlo. Jak to je u tebe s reklamací? :-P
sak smyk funguje ne?:D
reklamace jsou v pohode…pokud se neco posere tak to vyridim, vse ale musi byt dle zarucnich podminek kramu od kterych jsem to bral…pokud neco vymeles a me to omelou o budku, po cune dostanes ty:) pokud to uznaji neni problem… tak nejak mi to vzdy fungovalo..resp mi nikdo nikdy nic k reklamaci nevratil..klep klep:)
funguje pořád v pohodě a doufám, že ještě dlouho bude. jenom jsem tuhle informaci o reklamaci neobdržel při koupi, tak jsem se teď zeptal :)
Sak si se neptal:D vzdy zalezi na dohode..at sem se zbavoval jakyhokoli kola davam k nemu vzdy smlouvu o poskytovani reklamace mym prostrenictvim po dobu trvani originalni reklamace dle obchodnich podminek danych prodejcu a take je tam ze kupujici je seznamen se stavem a puvodem a se vsim souhlasi..teprve pak ho oskubu :)
tak reklamaci sem s nima řešit ještě nemusel a doufám nebudu muset a to že mě třeba hazka příde místo v originální krabici v noname krabičce v který je zabalená v manuálu mě nevadí protože ta cena to přebije;-)
Já měl od nich kliky SUGINA, byly perfektní, lehký, docela i tuhý, ale dostal jsem je taky bez krabice, dokonce i bez pytlíku, prostě jen tak:) Ale jinak spokojenost, jen jsem netušil, že jsem je koupil bez záruky:) Jediné, co mě štve, že je už nevedou:) Byli rozhodně lepší, než RACE-FACE
Uff, tak to mi neda nereagovat a nepodelit se se svoji zkusenosti s Cyklo-Zitny.
Asi pred mesicem a pul jsem ztratil regulacni kolecko k BB7. Psal jsem Zitnymu – pry neni problem, kolecko maji na sklade, at se mrknu do katalogu a napisu jim cislo. To jsem udelal, ale pry ze mi to nemohou prodat, ze musim pres jejich obchodniho partnera. Tak jsem to v Brne objednal pres Bikezone. Tem objednavku pry potvrdili. Kdyz mi ani po trech tydnech nic nedoslo, volal jsem do Bikezone – tam jsem se dozvedel, ze jim pry zastupce Zitnyho rekl, ze to nemaji. Znovu jsem psal Zitnymu, pry ze neni problem, kolecko je skladem. Nevedel jsem, kde je chyba (Zitny/Bikezone), proto jsem se domluvil v Brne s Hanakem, aby mi to objednal. Ten mi pak potvrdil, ze Zitny to kolecko nema a ze ho musi objednat. Kdyby ho prodavali kdekoliv jinde, koupim si ho i bez krabicky… Kaslu na to, bud bude, nebo ne, vozim tam bud sirku nebo kus plastove trubicky, drzi to i tak. At se jde s takovymto zastoupnenim…
Drive se na B-F hodne nadavalo na Bartonicka, ale ja musim naopak rici, ze cokoliv jsem potreboval, nebyl problem sehnat, drobnosti mi privezl i osobne na SportLife.
U nekterych novych komponentu bych zvazoval i dovozce. Pokazit se muze vse a cekat na dil x tydnu ci mesicu…
Popravde receno, nejaky pan Zitny a firma Cyklo Zitny mi muze byt ukradena. Kupovat od nich nic nehodlam a nebudu. Stalo se tak dvakrat a pokazdy to zvorali, potreti uz nebudu plytvat svym casem.
Chci tim poznamenat, ze ze zakona nejsem v pravnim vztahu s vyrobcem, dovozcem a ani mechanikem, ale s prodejcem. Kde si to prodejce obstara je mi sumak, pokud dba svych povinnosti urcenych mu zakonem.
Tedy nejen, ze Cyklo Zitny dela vola ze sebe, ale dela ho i z nas. Brano jeho logikou, nedostal jsem Avid Rollamajig zabaleny v krabicce, dostal jsem ho jen tak „v pytliku“ a tedy jsem do jeho formulare „nabonzoval“ primo jeho. On je totiz zajicem v pytli a dodava jak rika „OEM“ zbozi. Je neco shnileho ve state danskem.
Mimochodem, jak je definovana kartelova dohoda? Kdyz uz jsme u toho psani mailu, co to vzit od podlahy?
OEM je lepší, alespoň z toho není tolik bordelu, když se to rozbalí.
Docela by mně zajímalo co s těma odkazama na OEM zboží bude dělat. Tipl bych to že s nima může tak leda maximálně nechat potisknout hajzlpapír.
no mozna si vezme priklad jineho desne kvalitniho dovozce a bude to zkouset s vyhruzkami jak by se jim mohlo ves spatne…
Tak tohle mi odpovedeli:
Dobry den,
Jakozto oficialni prodejce SRAM samozrejme na nase zbozi zaruku podle paragrafu 620 poskytujeme. A to na veskere AM zbozi a na OEM zbozi, ktere bylo prodano a namontovano na kole.
U zbozi v saccich je ale problemem fakt, ze nikdy nebylo vyrobcem urceno k samostatnemu prodeji, na trh se dostava nestandardni cestou a proto jej ani my, jelikoz nejsme jeho primym prodejcem, nemuzeme prijmout jako zbozi na reklamaci.
Jinymi slovy: pri samostatnem prodeji tohoto zbozi doslo k poruseni zarucnich podminek a vyrobce ani my, jako oficialni distributor neneseme zodpovednost za zaruku na tomto zbozi. Jediny, kdo tuto zaruku nese je prodejce takoveho zbozi. Zakaznik tedy muze jen doufat, ze mu prekupnik s takovym zbozim dokaze zbozi spravne servisovat, pripadne reklamovat.
Je nam lito, pokud formulace na web.strankach zpusobila nedorozumeni, upresnime ji.
A co ho třeba v tom zasílání odkazů přehltit odkazama typu <strong><a href=„http://slovnik-cizich-slov.abz.cz/web.php/slovo/hajzl“ target=„_blank“>odkaz</a></strong> Totiž to co tam člověk vloží, tak se nezobrazí ale jen s emu pošle.