• ClAyD

    Čaute bikeři,

    mám jeden takovej problém. Že v zimě vidle nemusí fungovat tak dobře je mi jasný, ale ta moje (pružinová tora 302 bez u-turnu) je po chvíli v tý kose jak zamklá. Nevíte někdo co s tím? Viděl jsem někde takový neoprenový návleky na kluzáky, pomohlo by to? Nebo změna oleje?

    0 0
    • Vilém  

      A co kdyz zamrzla je? Myslis jako, ze by ji ten neopren zahral?

      Predevsim by bylo dobry vedet, jak je stara, zda nekdy prodelala nejakej servis atd.

      0 0
    •  

      To je jasný, máš v tlumení místo oleje vodu, a voda když zmrzne, tuhne :D

      0 0
    • Azmir  

      V mrazech si myslím že snad většina vidlic chodí hůř a hůř se jí chce do zdvihu, ale že by nechodila vůbec to musí být někde chyba, jestli v ní například nemáš vodu co zamrzne nebo jinak nevím.

      0 0
      • Mr.Duck  

        Stačí mít mazání vazelínou. Mě v těhle mrazech RSTčko na dirťáku prostě nechodí.

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Kosta  

      Dělá mně to samé můj Recon, nejdřív jsem to přisuzoval mojemu „odbornému“ servisu, ale bude to tím mrazem, v garáži při 0 stupních chodí nádherně, venku vzimě je to horší, ale dá se to přežít ;)

      0 0
    • nooski  

      Pružinový dart byl v chladnějším počasí jak pevná vidlice. Měl jsem za to, že ta pružina při nižší teplotě holt ztvrdne.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Dzordano_Bruno1  

      I nesupráckovatější Foxka mi taky tuhne:)

      V –16 žehlila jen velké rázy, pokud jsem jí dal do tepla, tak se zase rozjela. V –12 chodila solidně, sice žádnej zázrak, ale že by ztuhla úplně, to tedy ne. A 2× za rok servis? To je krapet přehnané:)

      0 0
      • MirosPikos  

        2× za rok servis proč ne :) Teda pokud by s ní někdo ujel 12 tisíc :)

        0 0
        • Dzordano_Bruno1  

          Asi ano, ale i tak jednou za rok to stačí. U komponentů je nejlepší je moc nerozebírat pokud není moc nutné. To samé bych viděl u vidle, proto 2× za rok je prostě přehnané:)

          0 0
          • xshreck  

            a pak tu lidi brečí nad vydřenejma nohama

            0 0
            • Dzordano_Bruno1  

              Nevyvolávej paniku, když pro ní není důvod

              0 0
              • xshreck  

                Ti, co najezdí dva tři tisíce paniku nechytaj. Ti, co mají dvojnásobek, tak to chce podle situace aspoň překontrolovat.

                0 0
                • Dzordano_Bruno1  

                  Mám 2600km za 5 měsíců na nový vidle. Dal jsem jí do servisu a stíráky byly jako nové. Takže opravdu si nemyslím, že je nutné vytvářet paniku. Jezdím vše, skoky, xc prostě na co je chuť, ale o vidlu se starám. Takže takový ten DOMÁCÍ servis udělá tak opravdu moc..

                  0 0
                  • xshreck  

                    měl jsem vidli od ledna, párkrát letěla do bláta – snažil jsem se to dycky aspoň omýt u studánky. Doma pravidelně čistit, otírat. Jezdot bez bordelu. Za 4 měsice (okolo 3500km) byly stíráky plné jemného blátíčka, mazací olej byl také chytlý.

                    Další rozdělání bylo asi po 4000, ve stírácích toho moc nebylo. Oleje čisté.

                    Pak komplet vyčistění a nový olej v tlumění. Vidle byla netknutá. Ale dávaly se i nové okroužky atd.

                    Musím říct že ten bordel tam vidět nebyl. Jen když se odchlípl stahovací páskou stírák. A jela pěkně.

                    Takže nedělám paniku. Jen by se nad tím každý měl zamyslet a servisovat podle toho KDE jezdí a jak MOC jezdí. Když už jsi u těch velkých písmen. A taky podle občasné kontroly.

                    0 0
                    • Dzordano_Bruno1  

                      Tím DOMÁCÍ jsem myslel prostě jen umýt a prostříknout mazivem. Ne rozebírání, výměny kroužků atd. A vidíš sám, že pokud čistíč a staráš se, tak Ti to kolo vrátí :)

                      0 0
                      • xshreck  

                        No právě že jsem to čistil a mazal :(( te´d se snažím nejezdit ve sračkách (zimák s pevnou to jistí)

                        0 0
    • ClAyD  

      Tak říkám, nebyl to doslova servis, poprvý se jenom doplnil olej (každý asi ví proč) a podruhý mi tam kámoš vyměňoval nějakou malou prasklou věc (fakt si nevzpomínám, co to bylo)

      0 0
    • shark.jd  

      Z výroby nefunkční Suntour XCM byla v zimě totálně tvrdá.

      0 0
    • lens  

      jj to jsou pořad nějaky novoty,ja mam na zimakovi vidlu Manitou r.v. 2003 nikdy nebyla v servisu je tam pružina nebo snad elastomer, už nevim, ale funguje perfektně. ma najeto asi 50–60000km.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • biker007  

      starsi FOX F100X (terralogic) pod 5 stupnu tuhne (i nastavena na minimalni silu pro prorazeni) a pod nulou se uz vidle otevre jen pri hoodne velke rane. v podstate pevna vidle:) asi tam bude moc hustej olej v te terralogic patrone? . staci ohrat ve sklepe a chvilicku (do promrznuti) zase chodi jako maslo.. ale da se to prezit, v zime stejen jezdim na biku jen do prace a do hospody.

      0 0
    • Georrge  

      teda nevím co to máte za vidle, mě axon na oleji chodí v zimě jak nikdy :D teda chod je trošku tužší, páč oleje jsou hustý, ale odtrh je skoro neznatelnej, lepší jak v létě :) a netuhne. Jediný ******* je, že se tou zimou stáhne jediný těsnění na vzduchovém pístu a pak špatně drží olej a vzduch.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.