Zaplet sem uz nejeden vyplet, ale ted se poprvy chystam plyst kola z plastu, a zajimalo by me, co si muzu dovolit?
Zajima me, jak je to s alu niplema, jestli je tam problem s korozi? Kdesi, uz nevim kde, sem cet ze nejak hur prezivaj v karbonovych rafcich, tak jestli se jim vyhnout?
Rad bych pouzil vazelinu mezi nipl a rafek, a spoke prep mezi drat a nipl, jen se bojim, aby mi vazelina rafek nesezrala. Park tool pise, ze jejich PPL-1 karbon nezere, ale ma nekdo nejaky zkusenosti?
A posledni me zajima, jak s vypnutim dratu? Nemam tenzometr, a u rafku pisou, ze maj vydrzet min. 180kgf, coz je prej jako hodne. True precision ale pisou u svych rafku, ze je lepsi pouzivat nizsi pnuti pro zachovani trochu pruznosti, a tim trochu lepsi odolnosti kol. Stejne tak v interview s jakymsi wheelbuilderem vypravel, ze je lepsi karbonovy kola tolik nedotahovat, ze to pak moc drnca.
Delal to tu nekdo nekdy, a doved by mi neco z toho priblizit? :)
Dik!