zapletená kola do těžšího terénu

12 nepřečtených
  • Miich

    Zdravím, nejsem úplně spokojený s Fulcrumama Red Metal 3 a postupně přitvrzuju v jízdním stylu. Táhne mě to na místa, kde by se mi hodila pevnější kola. Ideálně s pevnou osou.

    Na rovinu, v pevných osách se nevyznám. Vepředu to chce patřičnou novou vidlici, ale co zadní stavba na mojem Spešlu? Jak to s pevnou osou u Stumpjumpera FSR funguje vzadu? Co se tam vleze a co ne?

    Díky za tipy a rady do čeho jít. Cena 15 tisíc je strop, kteryho bych dosáhl jen nerad.

    0 0
    • worlusho  

      Náboje DT350–15/DT350–10 RWS nebo DT240s-5_9_15/DT350–10 RWS, 2mm dráty Sapim race a mosazné niple. A co se týče ráfků tak se musíš trochu rozpovídat, co myslíš tím přitvrzením, jaká je tvoje váha, jaké kozačky hodláš vozit atd..

      0 0
      • kubad  

        Dt 240 je finanční mesmysl

        0 0
        • worlusho  

          Nemusí to být až takový nesmysl, vzhledem k tomu, že nejsem věštec, abych věděl, kdy hodlá pořídit novou vidli, tak se mi jevila možnost konverze DT240s jako jedno z možných řešení. Sám jsem to takhle také provedl, akorát s tím rozdílem, že se mi podařilo sehnat nový spodní monoblok na 15mm osu po roce používání 9mm RWS. A vyšlo mě to levněji než hnedle kupovat novou vidli. Je pravda, že Hope nejspíš vyjde levněji.

          0 0
          • Vilém  

            Tak kdyz chce kupovat novou vidli s pevnou osou, tak vybere naboj k tomu urceny, treba takdy DT3350, ktera je cenou nekde jinde a jde na 15 i 20mm.

            0 0
            • worlusho  

              Tuto možnost jsem psal už o dva příspěvky výše Vildo.

              Když jsem si před dvěma roky nechal u Hnoje zaplést kola, také jsem mu říkal, že si hodlám pořídit vidli s pevnou, což neznamená, že jsem si jí musel jít hned koupit.

              0 0
      • Miich  

        Měl bych laickej dotaz, co je to za systém RWS? Bude to pasovat vzadu do rámu , kterej je dělanej na klasickej rychloupínák?

        0 0
        • worlusho  

          RWS je systém upnutí kola, dělá se jak v provedení 5mm (normálně místo klasického RU) tak potom v provedení 10mm pro zadní kolo a v provedení 9mm pro kolo přední, v podstatě je to dlouhý šroub, kde na jedné straně je matka a na druhé je páčka, kterou se to utahuje. Pasuje to do klasických rámů a vidlic.

          0 0
    • MichaelSimek  

      asi by to i chtelo specifikovat tezsi teren, je tezsi teren kde staci rozumny xc rafek, je tezsi teren kde uz to chce neco echt pevnyho

      0 0
      • h.mad  

        Jenom o terénu to není, když s tim bude prasit zničí i double tracka…Osobně mám zkušenost vepředu s Fastdiscem a vzadu SX44 a za ty prachy drží dobře, stačí vracet whipy.

        0 0
    • Tomáš  

      Náby třeba Hope pro II evo, nebo ty DT co radí worlusho, dráty sapim strong a mosazné niple. Co se ráfků týče, šel bych cestou Mavic UST ( ty vozím a další 2 lidé v mojí rodině a spokojenost ), nebo nějakých TLR ráfků s větší vnitřní šířkou. Je to o tom kolik do toho chceš vrazit, čím více peněz, tím více muziky…

      0 0
      • Krejca  

        Nejsem sjezdař,lesa se ale nebojím a tak se přidávám ke kombinaci Mavic (819 )a DT 350,2 mm dráty,u mě tedy ale DT,zatím max. spokojenost ,dodám že mám 95 kg.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.