• pestík

    Ahoj, potřeboval bych poradit s nákupem zapletených kol vhodných pro mojí váhu cca 110kg. U většiny kol jsem nenašel nosnost, i když jsem hledal i v manuálech výrobců. Rozpočtově bych se vešel tak kolem 6až 7 tisíc. Jedná se mi o klasické MTB 26".

    Předem díky

    0 0
    • pestík  

      jen přidám že se jedná o kola na klasické xc, žádné skoky, lesní cesty, kořeny max.

      0 0
        Výběr z produktů
        Přejít do shopu (Komponenty)
      • Kouba_2005  

        Za sebe mohu doporučit tato UST provedení a ještě ti zbyde na pláště a jako bonus mají krásnýho cvrčka.

        0 0
        • pestík  

          Díky za tip, někdo nějakej další??

          0 0
          • Člověk a jeho svět  

            Když DT, tak pak toto, cenově v limitu, ale o třídu lepší než DT, co sem dával Kouba.

            http://www.kupkolo.cz/…1600_z92967/

            Ovšem je taky třeba říct, že 110 kg je už přes limit u většiny, nebo spíš u všech, zapletených kol. Do limitu, co uvádí výrobci, se totiž počítá i váha kola. Při této váze bych zapletl něco na pevných ráfcích na 32 nebo ještě raději na 36 drátů. Není to taková designová pecka jako záplety na 24 drátech, ale zase máš jistotu, že to bude držet.

            0 0
            • maajkee  

              Tyhle dt kola na 110kg fakt asi nee.

              Na 110kh bude stačit 32 drátů. odolnější ráfky třeba dt m480 a sram X9 náboje. Na 110kg naprosto v pohodě.

              0 0
              • Člověk a jeho svět  

                Když na 110 kg zapletená kola, tak snad jen právě DT, myslím, že jsou pevnější než třeba Fulcrum, o kolech Mavic nemluvě.

                Ruční záplet bude jistota.

                0 0
                • ememem1  

                  ja mam 100kg, jazdim jak mtb tak silnicku dost prasackym stylom na RM zerach (ciste chrtie zaplety a neviem o tom ze by mali nejaky limit) a nemam s tym jediny problem. nic tuhsie a bezudrzbovejsie som nikdy nemal. pravda, je to hodne cez vyssie uvedeny cenovy limit. ci to pre ne plati aj pre nizsie verzie tazko povedat ale ja bych sa FM nebal. u mavicu je pravda ze Cmaxy su papierovejsie ale na bahnaku mam Cridy ktore zo tri krat kedysi presli krizom alpy bez problemov.

                  0 0
                  • Člověk a jeho svět  

                    Tak to bys měl vědět, že limit mají ;)

                    What are the weight limits of the wheels? Where can I find the weight limits allowed by the wheels?

                    All Fulcrum wheels are constructed to meet the highest standards of resistance and durability. If you weigh over 109 kg/240 lbs we advise you not to use this product. Non compliance with this warning can damage the product irreversibly. If you weigh 82 kg/180 lbs or more, you must be especially vigilant and have your bicycle inspected more frequently (than someone weighing less than 82 kg/180 lbs). Check with your mechanic to discuss whether the wheels you selected are suitable for your use, and to determine the frequency of inspections. Using tires with a larger diameter and a frame that respects the standards will help to increase the lifetime of the wheels.

                    0 0
                    • ememem1  

                      we advise you neznamena ze maju jasny limit :-). ako vazne, nemam s nimi jediny problem. pre srandu som ich dal po dvoch sezonach na tenzometer a nebolo co riesit. taktiez som ich rozobral ze to jako premaze a tak – uplne zbytocne. myslim ze je to od vyrobcu trocha alibizmus „keby daco“ .

                      0 0
                      • Člověk a jeho svět  

                        Taky doufám, sám nejsem nejlehčí a mám Zera. Já jen, že nějaký limit tam je.

                        0 0
                      • maajkee  

                        Tak ono záleží kde a jak jezdíš, Znám spoustu lidí co tvrděj jak jim něco vydrželo leta, ale protože jezděj jen za sucha, nikde neskáčou a před kořenema brzděj :)

                        0 0
                        • ememem1  

                          ked myslis…

                          0 0
                        • Kubiczech  

                          Přijde mi vcelku normální, že se s chrtíma kolama neskáče a brzdí před kořenama. Ostatně ani na enduru mi nepřijde dvakrát prozíravé to v rychlosti halabala poslat přímo do kořenů. Asi jinej levl. (:

                          0 0
                          • maajkee  

                            No halabala samozřejmě ne, ale když je sled kořenů rychle za sebou, tka to ukočírovat moc nejde a prostě člověk musí jet kořeny nekořeny.

                            Skáče se normálně třeba i XC a to jsou nějaký chrti, nemyslím tím nějaký obří dropy, ale sem tam prostě něco skočit. A já mám teď třeba i celopevňáka taky před kořenama moc nebrzdím :) Materiál musí přeci trochu trpět! :)

                            0 0
              • borda  

                Tak tady mi nezbyva, nez s tebou souhlasit :-). Ta kola co pises budou nejen v pohode, ale i s rezervou na nejaky lehci popraseni, snadno servisovatelny a nebudou drahy.

                Tech 110 kg je tak zhruba hranice, kdy bych se nebal skoro zadnych kol (krome extra lehkych), ale preci jen, rucni zaplet = snazsi, vetsinou rychlejsi a levnejsi servisovatelnost a riziko problemu preci jen o neco vetsi je. A 32 dratu, je 32 dratu :-). 36 bych videl tak na tandem ;-)

                Ta kola, co pise majkee budou pomerne robustni, ale jeste ne ultra tezky, ani ultra drahy. Takze dobra volba :-)

                0 0
      • Neunzikger  

        WTB i19 má 385g, to mi přijde na zadní kolo pod 110 kg jako šlupička. Na přední kolo asi dobrý, ale na zadek radši WTB i23.

        Ekonomičtější varianta je Remerx Sting na předek a Masterdisc na zadek.

        0 0
        • Vilém  

          Kdyz uz tu padl ten remerx, tak jsem si v tydnu zaplital na 29ku Remerx Hurry a pusobil na me velmi slusne. Vaha kolem 520g, coz za 29", temer 22mm sirokej rafek, neni zly.

          0 0
    • kikili  

      prikladam ti – pre inspiraciu, moju skusenost, z 09/2011, ked som si skladal 29"(ano, viem, ze hladas 26" :o) )-mal som parametre: 194cm/cca 117kg – tak som si popismenkoval s netbike.cz ohladom zapletenia kolies na zakázku, a tu je ich odpoved:

      Dobrý den,

      jako dráty bychom doporučili Sapim Leader 2mm černé

      http:www.netbike.cz/select_det.php… a niple určitě na uvedenou váhu – mosazné buď černé nebo stříbrné

      http://www.netbike.cz/select_det.php…

      • náboje DT Swiss 350 disc 6děr černé, přední 20×110mm, zadní12×142mm, dodány bez upínáků
      • ráfky NoTubes ZTR Flow Disc černé pro 29"
      • dráty Sapim Leader černé 2mm
      • niple DT Swiss mosazné černé nebo stříbrné
      • výplet 3× křížený, 32děr …//

      Nakoniec som skoncil na:

      • naboje DT240s, rafiky WTB All Mountain 29, spice Sapim 2mm, pevna os: vpredu20mm a vzadu 135×12mm …

      zatial(1,5 roka) drzia bez problemov :o)

      0 0
    • Ricci  

      Mam WH-M775 a uplne su v pohode aj po 3 rokoch jazdenia pri podobnej vahe

      0 0
      • pestík  

        Takže se mám vyprdnout na zaplétaní a koupit hotové? Upřímně radši si připlatím, za jistotu a kvalitu, než kupovat něco co je třeba v akci, viz kupkolo a dt x1600 s tím že by mi to potom haprovalo.

        0 0
        • Člověk a jeho svět  

          Třeba půjde váha trochu dolů, a budeš moct jít třeba právě DT nebo Fulcrumy… Nemyslím to zle, ale na kole zhubnes;-). No ale spíš na silnici, to je fakt.

          0 0
          • pestík  

            Tak to doufam, ale chci to řešit právě teď – než váha pude dolu,abych zbytečně nedomrvil kola. Proto chci pořídit kvalitní kola, do kterých mi nevadí něco zainvestovat.

            0 0
            • Člověk a jeho svět  

              Tak zkus místního guru přes zaplety Hnoje, nikdo neporadi lip. A tqtaky ti může cokoliv zaplést. neboj, 110 kg není zase tolik, zvlášť ve svalech.

              0 0
            • worlusho  

              Tak to vem z pohledu využití, píšeš, že chceš kola kvalitní s tím, že předpokládáš, že by jsi možná i časem zhubl. Z tohohle pohledu bych teda volil nějaký druh konverzních nábojů s přiměřenou nosností (jsem na tom stejně jako ty :)). U ráfků záleží jakou zvolíš strategii, levnější ráfky a výplet ve 2mm špicích a mosazné niple. A po třeba dvou letech přeplést na něco kvalitnějšího nebo rovnou použít i23 + Sapim race + mosazné niple. Ale to se nevejde do tvého cenového limitu.

              0 0
    • šlapatko  

      Nazdar, zapletl jsem si kola na nábách Hope 9mm a zadní DT 350 10mm.Stříbrné dráty 2mm, mosaz niple.Ráfky mach karma, 21mm vnitřkem a 460g.Kola váží 1870g a tuhost je super.cena cca 7000kč.

      Dávám přednost kvalitním nábám před, ráfkama.Pro ty co vozí duše jsou i ráfky super.Cena pod 500kč, dobrá váha a šířka :-)

      0 0
    • hovanec  

      Zaplétal jsem na Remerx FASTDISC 36 drátů. Sice náboje M525, ale potvrzuji, že každá kontrola rozcentrování byla s negativním zjištěním. Ty ráfky jsou vážně dost tuhé a obzvláště na 36 drátech. zaplést na ně odolnější nábu, tak 110 kg hravě zvládnou.

      0 0
    • Reed  

      DT Swiss EX 1750 nebo zaplést náby DT 350, ráfky M 480 / XM 450 na paprsky Competition.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.