• saintjv

    Jen takovy maly letni fejeton na tema zkusenost z ruznym zakaznickym pristupem. Dopredu rikam, ze nechci nikho hanet ani urazet, ale neda mi to abych se nepodelil o zkusenost…

    Dnes jsem byl na garancnim servisu specialized. Nejdrive popisu postup o shopu, ktery mi prodal santu pri stejnem garancnim servisu. Oboje kola podobna cenova relace. To znamena 100+ tis. kc. Neni treba resit presnou cenu.

    U santy jsem privezl kolo do obchodu s tim ze potrebuji garancni servis. Mechanik/prodejce se mnou vse podrobne sepsal ja ukazal co se mi libi co ne a tak. Potud identicke ve speslu. Nemam nic proti.

    Ale to predani…u santy mechanik/prodejce nejprve kolo privezl, umyte,namazane vse jako by skoro kolo bylo nove. Radost pohledet pak ke kazde polozce mel na papire napsano na zakazce co tam udelal co kde dotahl, a prosel vsechny moje stiznosti. V obchode jsem stravil cca 40 minut(upozornuji ze jsem mel na to stejny cas i u speslu). Nez jsme vse prosli a prohodili par slov co by se treba dalo pripadne vylepsit po prvnich pocitech na kole a proste velmi prijemna navsteva, s tim ze prodejce mel muj prislib ze do budoucna o teto zmene co navrhl vazne budu uvazovat(nakonec realizovano). Takhle si predstavuji sluzbu za penize, ktere jsem v obchode nechal. Vzdy se budu tam rad vracet.

    A nyni spesl.Byl jsem tam ted pres obed, na prodejne zadny mumraj nebo tak neco, proc by taky , ze ano behem prazdnin. Predal jsem prodejci papir, privezl kolo a se slovy vsechno je v cajku mi predal kolo. S tim ze s divnym stavem brzd se neda nic delat ze to tak proste je. Nashledanou. Delka cca 7 minut max od A az po Z. Kolo zasrany jak jetel, podle me snad vic nez jsem ho tam daval, ani otreny kluzny plochy na tlumicich proste vubec nic. Na kole jsem zatim nejel nemuzu rict zda udelali svoji praci ok nebo ne to posoudim odpoledne, ale jde o ten pristup a prozakaznicke premysleni…Clovek se pak absolutne nemuze divit uspechum firem jako Canyon,Yt a tak…Tam clovek tohle neceka…Ale v kramu kde clovek necha takovy balik by proste ocekaval neco malinko vic… Je mi to lito ale do takove prodejny fakt uz cloven neprijde nikdy pro nic jineho nez pro tu slevu protoze zadny benefit toho kamenneho kramu v tom neni ani spetku citit… A to je presne jaky na me zatim spesl budi dojem…Ty kola si to nezaslouzi, funguji velice slusne ale tohle proste lidi odrazuje temer abych si to koupil cokoliv jineho:)…

    No nic uz jsem se dusevne vyzvracel a flame muze zacit:)…

    PS: Zajimaji me vase zkusenosti

    0 0
    • nox159  

      jak si vlastne predstavujes garancni prohlidku ? ( pokud se bavime o te po cca 100–200km)

      ja mam za to ze kolo jde k zakaznikovi serizene a na garancce se zkontroluje jestli si neco nesedlo, doseridi se to a hotove…

      0 0
      • saintjv  

        Jasne Noxi, ja jsem nerekl ze praci neudali. Jen jsem shrnul dva ruzne pristupy. To jak to udelali posoudim pozdeji. Ted se mi jednalo ciste o popis dvou zazitku ve dvou provedenich a tam rozlisnost je fakt obrovska to mi ver.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • heerer  

      obecnej problem je, ze spousta lidi dela praci, ktera je sere a pak to dle toho vypada…

      0 0
    • ememem1  

      iba mala otazka – spesl sa vobec predava inde jak v spesl concenpt store?

      0 0
    • Jakobo  

      Jestli to dobre chapu, tak tim koloshop myslis obecne prodejnu s koly a ne koloshop.cz?

      0 0
    • scret  

      nejak jsem nepochopil, co tohle ma spolecneho s koloshopem????

      Uvedomil sis, ze timhle „nepresnym oznacenim“ jsi trochu tenhle kram poskodil??:(

      Takze bych to mozna byt tebou zamkl a otevrel vlakno pod jinym nazvem…:)

      0 0
      • saintjv  

        Omlouvam se vsem koloshop bylo mysleno jako kamenny kram na kola. Bylo to v Concept Storu v Praze.

        0 0
        • Jakobo  

          Ted uz to nezachranis, koloshop.cz uz pise zalobu za krive obvineni…

          0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Pedro404  

      „Kolo zasrany jak jetel, podle me snad vic nez jsem ho tam daval, ani otreny kluzny plochy na tlumicich proste vubec nic“

      No já ti nevim, mně příde jako slušnost nedávat do servisu špinavý kolo, pokud nemaj mytí v ceníku a nehodláš ho zaplatit. Tos jim přivez ******** kolo a čekal, že ti ho zadarmo umejou?

      0 0
      • saintjv  

        Hele daval jsem to tam „cisty“ rozhodne kluzaky otreny, a pneu byly taky „cisty“ abych si nezaspinil auto. Ja mam svy kola rad a snazim se o ne starat. Meju vetsiou po kazde spinavejsi vyjizdce.

        0 0
        • kali222  

          takze na tom kole jezdili? ja at vim, co me ceka.

          0 0
        • nox159  

          ani otreny kluzny plochy na tlumicich proste vubec nic

          tak jak vlastne ? :D

          0 0
      • scret  

        tak nekde to byva zvykem… Pokud si to zapocitaj do ceny a zakaznik to akceptuje, pak OK…

        0 0
        • saintjv  

          hele jde proste o celkovy pristup… Zamerne jsem neuvedl jmeno toho CS. Proste kolo bylo zapraseny jako by na nem nekdo jezdil coz bych pri servisni prohlidce, ktera musi byt pro dodrzeni zarucnich podminek provedena, i pochopil(technik to musi projet aby to pak mohl dat do kupy), ale pak to prece dam do stavu, aby se mi zakaznik vratil na servis a minimalne teto pocit nemel…

          0 0
    • Mastr  

      A co si s tím dělal, řekl si jim, že takto kolo nepřebereš, že chceš protokol o servisu atd.? A nebo sis kolo vzal a šel ?

      0 0
      • saintjv  

        Vtipna poznamka:))) A co myslis ze by bylo vysledkem?

        Musel bych tam jet po druhe zcela zbytecne, treba by to umyli nebo neco, ale jak uz jsem psal na zacatku jde proste o prozakaznicke mysleni.

        PS:Ja si to dam do cajku sam doma, byl jsem tam predevsim pro stempl do zarucni knizky, kdybych nemusel tak tam nejedu, ale rikal jsem si treba me mile prekvapi…:)

        0 0
    • AsiJura  

      No taky jsi mě vylekal s koloshopem, s www.koloshop.cz mám skvělé zkušenosti, jak sortiment, cena, přístup. paráda.

      Jinak tvou situaci chápu, nezbývá ti, než přestat být jejich zákazníkem, jen tak se trh pročistí, někde to „podnikatel“ poznat musí.

      0 0
      • tonik666  

        Docela na sobě pracují, což je fajn. Pak jsem ochotný odhlédnout i od toho, že občas zapomenou udělat něco, kvůli čemu jim ještě extra volám…

        0 0
        • Japhy  

          Musím přihodit též jednoznačně pozitivní zkušenost s koloshop.cz abych to trochu vyrovnal. Neznám jiný mně blízko umístěný krám kde bych si v eshopu za vcelku příjemné ceny (snad s výjimkou kupkolo) naklikal co chci připravit a u položek, kde je to potřeba (hadry, helma, boty) mohl využít výhod kamenné prodejny. Servis nedokážu zhodnotit, řešil jsem tam jednou jedinkrát vcelku prkotinu. Personál (když nemá frmol na krámě) jednoznačně příjemný a kvalifikovaný.

          Dost nešťastně zvolený topic, ale to se může stát každému.

          0 0
    • saintjv  

      Jj ddam to jeste pro jistotu sem NEMA TO NIC S www.koloshop.cz SPOLECNEHO. Timto se vsem jeste jednou omlouvam za zavadejici nadpis.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Flegmatik  

      Nevim.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.