• SharkPool2

    Zdravím, chtěl jsem se zeptat, zda máte někdo zkušenost s návleky na nohy.

    Zajímalo by mě jestli sjíždí z nohou nebo ne a jestli je v nich chladno…cca při 10–15°C.

    Zvažuji to jako alternativu místo kalhot s dlouhými nohavicemi. Místo užití – primárně silnice.

    Díky za rady a postřehy

    0 0
    • xshreck  

      já dostal od mojí návleky force, dá se to použít jako náhrada. Ale beru si pak kraťase aby mi netáhlo na … .-)

      0 0
        Výběr z produktů
        Přejít do shopu (Oblečení)
      • SharkPool2  

        Tak kraťasy s laclem jsou jasná volba, ale přece jen, když je chladněji tak nevím zda stačí návleky nebo rovnou zateplený kalhoty… nemám s tím vůbec zkušenost. Vždycky jsem vyjížděl až za tepla, letos chci dřív.

        0 0
    • Biker jak Pes  

      Záleží, jak které. Některé sjíždí, některé nesjíždí, v některých je zima v 15°C, v některých je teplo v 5°C. ;)

      0 0
      • SharkPool2  

        A je značka, kterou bys doporučil? Chtěl bych samozřejmě ty co nesjíždí a když mi v nich totálně neprochladnou nohy, budu taky rád. :-)

        0 0
        • Rubi  

          mam lawi a nesjizdi a v pohode i v zime kolem 5°C, zalezi, co ti dovoli kolena, ja pouzivam od letosni „zimy“ jeste nowindove navleky ciste na kolena + obcas jeste nowindove satky pres kazde koleno, protoze jsem s tim mel kolem prosince dost problemy, zacly tak bolet ze neslo ani slapat, minule sezony nic, s tim nowindem uz v pohode

          0 0
    • bradek  

      Já si taky původně koupil dlouhý návleky a sice Sensor místo dlouhých kalhot, ale ty gumy od návleků mě tak dřely na stehnech, že jsem je použil asi jen dvakrát, pro mě nepoužitelný.Teď jsem si koupil dlouhý kalhoty Force za pár stovek a komfort se nedá srovnat, takže já návleky nedoporučuju, ale neřikám, že jiná značka nebude lepší.

      0 0
    • tomekusti  

      Pokud si pořídíš nějaký zateplený, bude to podobný jako dlouhý kalhoty. Se sjížděním sem nikdy neměl problém. Co mě občas limitovalo nebo bylo nepříjemné, že sem měl letní krátký cyklokalhoty a k tomu návleky. Pak mi naopak bylo chladno spíš tam, kde byly kraťasy. Pod návleky nikdy. Prostě se toho neboj. Já v tom jezdil i v teplotách kolem nuly a dá se. Už to ale není žádnej komfort.

      0 0
      • bradek  

        Proti chladnu v rozkroku jsem si koupil tohle:

        http://www.craft-store.cz/…nske-boxerky

        0 0
        • Biker jak Pes  

          To vypadá dobře.

          Předpokládám ale, že tam vložka není. Dá se v tom jezdit naostro? Řeším stejný problém a tohle by tomu pomohlo.

          0 0
          • bradek  

            Jasně, na ostro, tam neni vložka, jsou to klasický funkční boxerky jen na gulích je nowind, je to pěkně přiléhavý, nikde se to nekrčí a ty nohavice jsou i trochu delší. Oni toho v týhle řadě mají s nowindem víc, myslím, že ještě dlouhý spoďáry a triko s dlouhým rukávem, ale tohle mi přijde nejvyužitelnější, je to i na běžky atd.

            0 0
          • blaf  

            jsou to fcni spodky takze se to ma pouzivat na ostro, me to ale nesedi mit pod vlozkou trenky, ac funkcni

            na podzim jsem koupil kratasy z Roubaix a je to o neco lepsi nez s obyc letnima

            0 0
            • Biker jak Pes  

              No, přesně tohle jsem myslel, mívám prdel pořádně sedřenou už z vložky, nedokážu si představit jezdit bez ní.

              0 0
            • bradek  

              Já přes to mám dlouhý kalhoty s vložkou a žádný problém, nikde se mi to pod nima nekrčí, ty spoďáry jsou dost na tělo.

              0 0
              • MlokCZ  

                Mně také vyhovuje vozit funkční trenky pod čapáky z vložkou. Ale musí perfektně sedět a chápu, že někomu to vyhovovat nebude.

                Stejně s čapáky + funkční trenky nejezdím extra dlouhé trasy typu 7h+ jako v létě.

                A např. sobota 3,5 hodiny kolo a měl jsem přesně tuhle kombinaci (funčkní trenky + čapáky z vložkou) a letos to bylo moje první kolo. A přesto žádný problém, ani otlačený zadek, ani mi to nebylo ani náznakem nepříjemné za jízdy, ani opruzení nebo jiný problém.

                A přeci jen první vyjížďka po delší době (neseděl jsem na kole cca 2,5 měsíce) bývá vždy trošku problematičtější. Přeso v pohodě.

                0 0
                • bradek  

                  A zrovna ty crafty mají poměrně dlouhý nohavice, což je dobrý, protože se nestává, že by se to pod těma kalhotama nějak vyhrnovalo. A dají se použít i na běžky, tam taky někdy trpím, když foukne :)

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Já jsem u návleků s vyhrnováním nikdy problém neměl. Vždy mi držely slušně.

                    Nejsou mi ale moc příjemné, je to další guma navíc (která nemůže být nijak extra volná, jinak sjíždí).

                    A pak když už vyřešíš problém zateplení oblastí kyčlí (tím, že máš teplé kraťasy), tak v tu chvíli budeš mít na stehnech přes sebe dvě teplé vrstvy roubaix (je to v místě kde aspoň já vůbec více vrstev nepotřebuju – naopak tam bych toho snesl nejméně, více potřebuju přesně v ostatních místech kde nebudou, tedy kyčle, kolena). A tohle by mi příjemné nebylo vůbec. Už i tenká vrstva letních + teplé návleky byla zbytečná přes sebe.

                    0 0
                  • McBlacky  

                    na běžky je plánuju, když fouká tak to v kombošce je někdy celkem peklo :)

                    aktuálně mám nějaký tlustý newline a xbionic, ale chce to membránu

                    0 0
            • MlokCZ  

              Kraťasy s roubaix to řeší a pak to bude ok i s teplými návleky do větší zimy.

              Pak mi ale už přijde, že takové řešení postrádá smysl. Už tím nic neušetříš (teplé návleky + letní kraťasy může být dočasné řešení když nejsou prachy na lepší řešení) a zůstává to mnohem méně pohodlné než čapáky.

              0 0
      • MlokCZ  

        Právě z toho důvodu co uvádíš je to ale dost k ničemu do nízkých teplot.

        Tam kde by mělo být zateplení především ho nemáš. Tím myslím nejen citlivé partie, ale hlavně kyčle.

        Trochu to pomůže vyřešit něco pod letní kraťasy, ale komfort je pak úplně někde jinde než vozit dlouhé čapáky (mnohem menší).

        A stejně je to jen částečné. Když je větší zima, tak i pod ty čapáky už fuknční trenky vozím, abych měl tuhle oblast pořádně zateplenou.

        Návleky se hodí především v situacích, kdy se teplota během dne hodně mění a pojedeš i bez nich. Pak nejsou čapáky vhodné.

        Pro tyhle případy ale stejně používám buď jen tenké dlouhé nebo jen na kolena. Přeci jen, když už je teplota nižší, že by to bylo na teplé návleky na nohy, tak to už si raději vezmi vždy 3/4 a to buď tenké (a k nim sebou dlouhé tenké přes pro ochlazení) nebo teplé (a k nim teplé podkolenky pro ochlazení).

        0 0
    • jonti  

      Vetsinou nezjizdi, silnejsi bych asi nebral, tam je problem, ze mi je zima na mista, kde mam jen kratasy. Na bike to resim tim, ze mam pres to jeste volne kratasy.

      Uplna nahrada za dlouhe kalhoty to urcite neni, ale na podzim a jaro se hodi, urcite vic nez navleky jen na kolena.

      Mam slabe Lawi a zateplene Eleven.

      0 0
      • MlokCZ  

        Na podzim jak už píšu výše pak ale rovnou vozím tříčtvrteční. To už není nikdy takové teplo, že bych potřeboval v nejteplejší část dne krátké.

        Dlouhé teplé návleky doma mám, ale už mnoho let jsem je nepoužil (ani sebou do rezervy, v létě ke krátkým vozím do rezervy návleky na kolena).

        A obecně je mi příjemnější nevozit návleky pokud možno vůbec. Také je obleču jen párkrát do roka (ty na kolena v létě při chladném dojezdu později večer), jinak to vyřeším vždy nějak jinak pohodlněji.

        0 0
        • jecnak  

          Tohle resi kvalitnejsi a bohuzel i podstatne drazsi navleky treba od Gore, ktere maji panely z ruzneho materialu a i strih je podstatne lepsi – vsadky na kolenou atd. Na dlouhe celodenni vyjizdky na silnici dlouhe na ruce a na nohy + vesticka a da se komfortne fungovat od 15 do 30C. Navic se vse porad vejde do kapes od dresu.

          0 0
          • MlokCZ  

            Na ruce používám návleky o hodně více, tam není problém citlivých partií a kyčlí (přes ramena mám jak krátkou spodní funknčí vrstvu, tak krátký dres).

            A ještě se to tam hezky doplňuje. Teplé roubaix návleky jsou pro mě adekvátně teplé k tomu, když na těle mám tenkou funkční vrstvu + krátký dres + vestičku.

            Na nohy když má být 15–30st. (s tím, že není 15st. zrovna 90% vyjížďky) vozím návleky jen na kolena a tam rovnou teplejší (jak jsou jen přes kolena, tak není problém, že jsou teplejší).

            Pokud má být třeba celý den jen 15–20st. (případně to lehce přeleze 20st.), tak si vezmu 3/4 tenké a jsem celý den v pohodě a je to pro mě daleko komfortnější než návleky. A vadit mi to začíná až tak od 25st. (tedy když je v létě vedro, tak také už vozím raději návleky na kolena, které mohu sundat).

            0 0
            • jecnak  

              Na biku se to da, ale na silnici mi prijdou hole achilovky a dalsi partie dost nebezpecne a mne i neprijemne. Wind chill efekt udela sve. Proto vozim radsi dlouhe navleky nez jen kolena. Kycle mi nejak nevadi, to spis, ze mi i pres vlozku fouka na vybavu.

              0 0
              • MlokCZ  

                To je pravda. Ze stejného důvodu 3/4 teplé vozím výhradně na bikové vyjížďky, na silnici pro větší rychlosti už tohle není vhodná varianta. Tam už mi to také vadí.

                Na silnici si beru dlouhé čapáky už poměrně brzo (do vysokých teplot).

                0 0
          • MlokCZ  

            Do kapes od dresu se mi vše nevejde stejně nikdy, takže tohle je mi fuk.

            V létě v teplých dnech kdy vozím oblečení do rezervy nejméně, tak zase vždy vozím více pití. Ne vždy beru vak, ale i bez něj vždy vezu aspoň druhý bidon v camelu (na fullech se mi nevejde druhý košík vůbec a na celopevňáku pořádně také ne (nízký rám) a s jedním bidonem je to opruz i na vyjížďkách, kde se dá pití občas doplnit.

            Přecpané kapsy stejně nemám rád, to už mám raději batoh. A i když bych neřešil druhý bidon (dal by se přidělat i třeba na sedlovku v nejhorším), tak pořád cpát k tomu základu oblečení do kapes ještě telefon (není nejmenší), klíče, peníze, doklady a třeba jednu tyčinku už je moc.

            U oblečení jsou v létě moje minimum teplé návleky na ruce, teplé na kolena a vestička. Na celodenní akce většinou ale ještě přidám lehoučkou a skladnou neprofuk bundu (která případně i chvíli nepromočí, i když dlouhý pořádný déšť nedá), někdy tedy jen místo vestičky.

            A pak si většinou přidám jednu suchou spodní funkční vrstvu na případné převlečení (je příjemné se na obědě po zastavení hned převléknout do suchého když třeba ani není 20st.).

            0 0
      • McBlacky  

        dlouhé Eleven jsou za to co stojí hodně slušné. Klidně doporučuji

        0 0
    • Jamin  

      Já mám brika ja teplý sou dost. Problém je že z levý nohy mi sjížděj a z pravý ne. Je blbý že tohle zjistíš a když trochu dýl šlapeš, ne hned při koupi.

      0 0
    • bugman  

      Vozím návleky místo dlouhých kalhot, právě do teplot pohybujících se od cca 5 – 15 stupňů. Pod tuto teplotu nejezdím přes 15 už stačí kraťasy :)

      Za mě spokojenost, koupil jsem si od Pellsu zateplené, nowind nemají, ale nevadí mi to. Drží naprosto parádně, nijak se nekrabatí a byly tuším za 500, což je výrazně levnější než čapáky… za mě spokojenost, jinak to řešit už nehodlám

      0 0
      • SharkPool2  

        Díky všem za postřehy. Koukám, že je to hodně o preferencích každého silničáře. Já s nima mám v plánu jezdit ± 5–15°C. Ale pravda je, že zateplení kyčlí jsem nedomyslel… :-)

        0 0
      • SharkPool2  

        Díky všem za postřehy. Koukám, že je to hodně o preferencích každého silničáře. Já s nima mám v plánu jezdit ± 5–15°C. Ale pravda je, že zateplení kyčlí jsem nedomyslel… :-)

        0 0
      • SharkPool2  

        Díky všem za postřehy. Koukám, že je to hodně o preferencích každého silničáře. Já s nima mám v plánu jezdit ± 5–15°C. Ale pravda je, že zateplení kyčlí jsem nedomyslel… :-)

        0 0
      • SharkPool2  

        Díky všem za postřehy. Koukám, že je to hodně o preferencích každého silničáře. Já s nima mám v plánu jezdit ± 5–15°C. Ale pravda je, že zateplení kyčlí jsem nedomyslel… :-)

        0 0
      • SharkPool2  

        Díky všem za postřehy. Koukám, že je to hodně o preferencích každého silničáře. Já s nima mám v plánu jezdit ± 5–15°C. Ale pravda je, že zateplení kyčlí jsem nedomyslel… :-)

        0 0
        • SharkPool2  

          Trošku se mi seknul komp, tak tu mám jeden příspěvěk asi 5×.. :-(

          0 0
        • bugman  

          já to teda jezdím na MTB, ale teď v zimě stejně když už vyjedu při mnou akceptovatelné teplotě, tak jezdím hlavně silnice, takže je to asi jedno :) Jinak zateplení kyčlí řeším takto: na MTB mám volné kraťasy plus oddělitelnou vložku. Tu mám vespod, přes ni mám elastické sportovní trenky a přes to ještě ty volné kraťasy. Zima mi v tom ještě na kyčle a stehna nebyla nikdy

          0 0
      • Žíža  

        můžu taky pochválit zateplené návleky na kolena od Pelsu – dobrý vícepanelový střih, první dva roky absolutně bez problémů, později se přece jen trochu vytahaly – ale pokud se dají pod gumu kraťasů, drží stále. Na jěždění pokud je ráno nějakých 7–10st C, odpoledne pak teploučko jsou v kombinaci s funkčním nátělníkem, návleky na ruce a neprofuk vestičkou ideální.

        0 0
    • trembi  

      Pod 10 °C jezdím dlouhé kalhoty. Nad 10 °C jezdím už návleky s kraťasama. Kdyby mi nebyla zima přes kraťasy tak je jezdím klidně do 6 °C. Mám Sensor a nesjíždějí.

      0 0
    • trembi  

      Pod 10 °C jezdím dlouhé kalhoty. Nad 10 °C jezdím už návleky s kraťasama. Kdyby mi nebyla zima přes kraťasy tak je jezdím klidně do 6 °C. Mám Sensor a nesjíždějí.

      0 0
    • pavlix  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován adminem.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.