Zkušenosti s e-gravelem s motorem v náboji

11 nepřečtených
  • pjetka

    Může se někdo z majitelů podělit o zkušenosti s tímto typem kola, nejlépe s pohonem 40Nm/ 250Wh?

    Hlavně by mě zajímaly tyto věci:

    • klade motor při jízdě odpor, když se nevyužívá?
    • jak se motor vyrovnává s nižší kadencí šlapání (třeba 50–60, typicky do kopce)?
    • opravdu je málo znatelnej efekt přípomoci motoru v prudkých stoupáních?
    • za jak dlouho se nabije nejobvykleji montovaná 250Wh baterka (nikde jsem se nedočetl podrobnosti o nabíječce)?
    0 1
    • HugoSanchez  

      Ahoj, na jízdu do práce jsem si letos pořídil e-kolo Trek dualsport+2, což je kolo na které se ptáš, není to sice čistokrevný gravel ale snad mu chybí jen více převodů.

      Ad1) kolo bez přípomoci nepoznáš od normálního kola. Dá se s ním jezdit jen tzv. za své, neklade absolutně žádný odpor.

      Ad2) kadenci udržuji jako na běžném kole, v kopci ti přípomoc pomůže. Změna kadence nehraje roli.

      Ad3) dlouhé kopce jsem nejel ale motor má sílu i na nižší stupeň přípomoci.

      Ad4) baterie se nabijí max něco přez 3 hodiny, to jen pokud je total vybitá.

      Za mne skvělá volba pro běžnou jízdu po cyklostezkách a zpevněných cestách.

      Ten dualsport je vybaven převody 1×9 což je spíš do města ale momentálně přecházím na model

      Trek Domane+AL5

      To už je kolo na shimanu 105 s převody 2×11 a udávaným dojezdem 90km. Přitom má stejný motor

      I baterii.

      S oběma se dá jezdit bez přípomoci takž obavy z návratu při vybití baterie jsou zcela zbytečné.

      Jo a dá se koupit přídavná baterie, do košíku na lahev a ta prodlouží dojezd na více než 100 km a to je myslím dostatečné.

      Hugo

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.