Ahoj, chtěl jsem se podělit o několik zkušeností s obchody. Říká se, že obchod a jeho přístup k zákazníkovi poznáš až když nastane problém a je to tak! Mě se to podařilo hned třikrát!
- KUPKOLO Objednal jsem si ráfky, ale bohužel mi přišli jiné od toho samého výrobce, které byly levnější.Na faktuře však bylo uvedeno něco jiného ( to co jsem si skutečně objednal ). Poněvadž jsem uvažoval i o těchto ráfkách tak jsem se rozhodl, že si je tedy nechám. Ráfky jsem vyfotil i s fakturou a poslal fotografii na Kupkolo e-mailem. Odpověď byla okamžitá s omluvou a protože zde nakupuji často dohodli jsme se že rozdíl ceny provedeme dobropisem.Závěr: Chyba byla uznána z fotografie a řešení bylo k mé maximální spokojenosti.
- CYKLOEXPERT Koupil jsem na obchodu přítelkyni dárek návleky BBB, ale bohužel byli tak ušity, že se nedali nahoře dopnout ale jinak seděli. Tak jsem jim napsal e-mail. Odpověď přišla záhy, zda-li opravdu nesedí, tak nesedí a pokud nejsou poškozené, že mi vrátí peníze. Tak jsem tam došel a opravdu peníze mám zpátky a ještě jsme v pohodě pokecali. Závěr: Super přístup a vše bylo vyřešeno tak jak jsem chtěl.
- CATHERINE což je dovozce brýlí R2.Na veletrhu jsem si koupil nové brýle, ale nedopatřením v tom šrumci na veletrhu mi dali jiné druhé skla.Prostě se stane… Tak jsem napsal na Catherine e-mail. Odpověď přišla s omluvou a následně jsme se dohodli, že mi je ihned vymění za správné. Závěr: Opravdu se tak stalo i s omluvou, a mám ty správné a jsou super!
Byl jsem až překvapen jak všechny tři problémy byly vyřešeny k mé spokojenosti a jsem rád, že jsem se nemusel hádat a přístup byl velice vstřícný a příjemný. Díky těmto zkušenostem, zůstanu věrný těmto obchodům a můžu je jen dál doporučit. Opravdu dobrý obchod poznáte až nastanou problémy! Sobi