• rukay

    Dobrý den,

    koupil jsem jetý rám Klein Palomino s tlumičem Meverick a po zkompletování jsem zjistil, že tlumič dělá (především při zpětném pohybu) divý čvachtavý/vrzavý zvuk. Těžko se to popisuje, ale minule když jsem jel dlouhý sjezd, tak a na konci to vyzkoušel tak zvuk zmizel. Po chvíli se zase objevil. Může to nějak ovlivnit chod? Má to dát do servisu?

    0 0
    • rukay  

      Omlouvám se, za ten pravopis. Fuj, nějak jsem to po sobě špatně přečetl…

      0 0
    • blisterexist  

      vůbec se ve fullech nevyznám, teda mám tlumič manitou swinger 3 way relase, a při zpětném chodu jakoby naráží na doraz…, tak se chci zeptat jestli tlumiče taky mají negativní komory jak vidlice nebo ne? proč to dělá takové věci?

      0 0
      • mr.antik  

        a funguje zpětné tlumení?

        0 0
        • blisterexist  

          Funguje, teď sem ho rozdělával protože nefungovalo

          0 0
          • mr.antik  

            Mě teda nikdy nekopal. Měl by tam být nějaký elastomer či co…

            0 0
          • Vilém  

            Nemas tam malo oleje, nebo neni zavzdusneny? Takto by se to podobne projevovalo, kdyby byl na konci zdvihu vzduch a netlumilo to az do konce.

            0 0
            • blisterexist  

              zavzdušněné asi joani nevím jak to dokonale odvzdušnit, když to zavřu s vyjetou pístnicí tak se to ani nehne a tak sem to zavřel se zajetou ale vzduch tam asi bude, ale zdá se že to tlumí v celém rozsahu, hodilo by se mi najít rozměry těsnění ať to můžu koupit a pak zrovna rozebrat a vyměnit

              0 0
              • Vilém  

                To zavreni se zajetou pistnici muze byt ten problem. Pod olejem by mel byt plovouci pist, pod nimz je dusik. Kdyz tlimici cast rozeberes, tak ten plovouci pist je ve svem maximalnim zdvihu. Takze kdyz to pak naplnis a zasroubujes se zatlacenou pistnici, tak v okamziku kdy se tlumic roztahne, tak to nekde prisaje vzduch, protoze se zmensi objem oleje v tlumici.

                Takze radsi bych to zasrouboval s vysunutou pistnici. Po zatlaceni tlumice vykompenzuje ten olej vytlaceny pistnici prave ten plovouci pist.

                Kdyz jsem takto kdysi opravoval znamemu jeho pruzinovou vanillu, tak jsem pod plovoucim pistem nechal tlak a pak tlumic kompletoval pod hladinou oleje. Udelal jsem si trychtyr, ktery byl pridelany na tele tlumice, ten napustil olejem, pumpoval tlumicem az vybehly i ty posledni bublinky (coz jsem nechal pres noc) a az potom sesrouboval tlumic, pod hladinout toho oleje v trychtyri, dohromady. Myslim, ze funguje bez problemu dodnes.

                0 0
                • blisterexist  

                  no jak sem to definitivně složil tak sem to udělal tak, že plovoucí píst sem zarazil nadoraz dolů, nalil olej cca 1,5cm pod okraj a zavřel, zkusil, tlumení nefungovalo, až po natlakování spv komory to fungovalo pěkně hezky v celém zdvihu

                  0 0
                • blisterexist  

                  ale jestli si ho měl někdy rozdělaný tak prej ten megapíst co chodí v plášti je z jedné srany pozitivka a z druhé negativka, teda z druhé o těsní gufero skrz které chodí venkovní píst, jak sem to skládal tak přes to gufero mi fičel vzduch, tlumič začal kopat až po nějaké chvíli, teda to bude asi tím guferem, ale je mi divné že by to těsnilo jen gufero, žádné další těsnění tam není

                  0 0
    • vladyka  

      řekl bych, ze je tlumic zavzdusnenej.

      0 0
    • mr.antik  

      .

      0 0
      • blisterexist  

        Oba dva reagujete na 2 roky starý dotaz:-D kdybyste radši pomohly mě ;-)

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.