Yeti 575 v kombinaci s German:A Criterion 150 mm

Přidat foto

(vloženo 11.3.10)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Bebe
Bebe

12.3.10 21:25

Ale „copak, nejsou argumenty?“ neni odpoved na moji otazku.

Reagovat
Bebe
Bebe

12.3.10 21:24

To jsem psal uz v 17:06 proste me to nezajima a ano nerozumim tomu, proto jsem se rozhodl verit nejake firme a ne nejakymu „typkovi“ z plzne

Reagovat
MlokCZ
MlokCZ

12.3.10 21:14

Copak, nejsou žádné argumenty k věci? Tohle co jsem psal jsou úplné základní znalosti chování odpružení, nemůžu za to, že ti to přijde jako něco složitého. Už ale končím, tohle je opravdu marná diskuze zcela o ničem, když není zájem diskutovat věcně.

Reagovat
Bebe
Bebe

12.3.10 20:54

Proc ty nedelas pro nejakou svetoznamou firmu specializujici se na vyvoj odpruzeni? Nebo delas?

Reagovat
MlokCZ
MlokCZ

12.3.10 20:35

vidlice je vždy ve chvíli, kdy podnět od překážky má směr přesně ve směru vidlice. Takže třeba při normální XC jízdě a výjezdu, kde se ještě o něco zvětší sag tlumiče a zmenší na vidlici, tak funkce vidlice bez jakýchkoliv skoků bude tragická.

Reagovat
MlokCZ
MlokCZ

12.3.10 20:28

A vůbec nejde jen o tenhle případ, na tom jsem to jen demonstroval, protože jsem doufal, že to bude jednoduché k pochopení. Problém je i při přejezdu překážky, síla od překážky má směr na přední kolo mnohem více ke svislému směru a ideální funkce

Reagovat
MlokCZ
MlokCZ

12.3.10 20:27

Takže to není vůbec o takovém skoku, bude stačit třeba 20cm výška skoku a dopad trošku přes zadní a jsi v podobném extrému na který DH bike potřeboval extra špatný dopad a ještě větší skok.

Reagovat
MlokCZ
MlokCZ

12.3.10 20:22

TJK: Pro normální konstrukci vidlice bys měl samozřejmě pravdu. Ježe ten DH bike má hlavový úhel menší jen o 3–4st maximálně (oproti fullu se 140mm vidlicí) a ta konstrukce té Germanky je položená o mnohem více, takže to bude ještě mnohem horší.

Reagovat
Bebe
Bebe

12.3.10 20:10

Tjk – pises mi z duse…

Reagovat
TJK
TJK

12.3.10 20:02

patri skoro do kategorie XC…pochybuju ze se nekdy dostane do situace kde bude davat takovy jumpy… ale tim nechci ani v nejmensim polemizovat o Mlokove odbornosti…

Reagovat
TJK
TJK

12.3.10 20:00

Nechci rejpat, ale ten konkretni Mmlokuv obrazek je kombinace extremu, DH ram se svym uhlem hlavovky, vidle s velkym zdvihem a rider ocividne ten jump totalne posral a dal to naplacku.. tohle preci neni srovnatelny s realnym jizdnim stylem kterej

Reagovat
Bebe
Bebe

12.3.10 19:16

Proste tady resite co by kdyby takze hov… a ano verim v GA! :-)

Reagovat
kubad
kubad

12.3.10 18:58

Je to lehke, je to exkluzivni takze ideal tim bych to uzavrel. Vic snad az budou info z testu.

Reagovat
bad robot
bad robot

12.3.10 18:54

kdyby melo „prasknout“ vsechno co uz mi tady bylo predpovezeno tak nemam rafky, naby a kliky jsou srulovany do spiraly

Reagovat
bad robot
bad robot

12.3.10 18:52

kazdopadne v GA par inzenyru na vyvoji urcite pracovalo takze duveru v ten produkt mam…

Reagovat
bad robot
bad robot

12.3.10 18:50

ted mi pro zmenu neni jasne proc GA jde cestou kterou vsichni opustili…nic proti nazoru mloka,cetl jsem toho od neho hodne,rekl bych ze tomu rozumi(vetsinu jsem nedocetl,protoze nejsem inzenyr…nevim jestli mlok je)

Reagovat
Neil100
Neil100

12.3.10 18:41

Bebe: Proč mám pocit, že zaslepeně věříš GA a nechceš cokolv jiného slyšet?? viz Mlokova snaha to tady objasnit …

Reagovat
MlokCZ
MlokCZ

12.3.10 18:34

A přitom tohle není nic nového,stejnou konstrukci měly všechny vidlice na počátku odpružení, takže to bylo u mnoha výrobců vyzkoušené až až. A není náhoda, že s narůstajícím zdvihem a s tím klesajícím hlavovým úhlem tuhle konstrukci všichni opustili.

Reagovat
MlokCZ
MlokCZ

12.3.10 18:18

No vidíš, to mě taky. Pozitiva nevidím žádná, takže pokud někdo nějaké výhody znáte, sem s nima. A celý tenhle příspěvek myslím vážně a ne jako rýpání.

Reagovat
bad robot
bad robot

12.3.10 18:05

ted by me zajimalo proc to GA vubec vyrabi…

Reagovat
MlokCZ
MlokCZ

12.3.10 17:42

Ono co si budeme povídat, ten úhel je na hranici omezené funčnosti vidlice i při dopadu na obě kola současně.

Reagovat
MlokCZ
MlokCZ

12.3.10 17:42

tak extrémní) funguje už jen velmi omezeně. A když se to celé posune ze situace zcela zprzněný dopad extrémně přes zadní do situace dopad lehce přes zadní (který aspoň třeba mně se povede každou chvíli), tak je to už velmi špatné.

Reagovat
MlokCZ
MlokCZ

12.3.10 17:39

Při tomto konkrétním ne, ale často ano a to pro kategorii mnohem odolnějších vidlic a rámů. I když nedojde k destrukci, tak problém je v tom, že vidlice naprosto nezafunguje, ona i klasická konstrukce v tomto případě (nižší zdvih, kde ten úhel nebude

Reagovat
Bebe
Bebe

12.3.10 17:34

jo a po tom dopadu došlo k destrukci?

Reagovat
Bebe
Bebe

12.3.10 17:33

však jsem psal že to nemá cenu

Reagovat
MlokCZ
MlokCZ

12.3.10 17:25

Tak když nestačí reálná fotka z praxe, která jasně ukazuje problém a raději věříš reklamním materiálům, tak to pak opravdu nemá smysl cokoliv řešit.

Reagovat
Bebe
Bebe

12.3.10 17:21

a to i v případě že vložíš 1000 + 1 graf atd.

Reagovat
Bebe
Bebe

12.3.10 17:20

jen ti chci ušetřit klávesnici (vím jak dlouhý příspěvky dokážeš napsat) protože je mi uplně jedno co napíšeš, to neber osobně, ale v tomhle případě budu veřit víc reklamním kecům od GA

Reagovat
MlokCZ
MlokCZ

12.3.10 17:17

Proč? Nějaký konkrétní argument, jak s tím může ta vidlice nemít problém?

Reagovat
Bebe
Bebe

12.3.10 17:06

to nemá cenu :-)

Reagovat
MlokCZ
MlokCZ

12.3.10 17:05

U té Germanky bude k tomuto docházet prostě mnohem dříve, tedy bude stačit i jen trošku to vzít při dopadu přes zadní a budeš ve stejné situaci.

Reagovat
MlokCZ
MlokCZ

12.3.10 17:04

Snad každému je jasné, že na té fotce vidlice nebude fungovat vůbec, bude se ji to snažit zlomit a rám dostane také hrozné kapky. Na té fotce je extrém při dopadu zcela přes zadní na velkém zdvihu.

Reagovat
MlokCZ
MlokCZ

12.3.10 17:03

TJK
TJK

12.3.10 16:06

dle me zbytecne moc teoretizovani, real ukaze jak to funguje nebo ne… ale mam stejne pocity jako Bebe

Reagovat
patman
patman

12.3.10 16:05

moc pjekne , ta vidlice vypada velmi dobre

Reagovat
Bebe
Bebe

12.3.10 15:52

zní to sice zajímavě ale já osobně nevěřím, že firma jako je GA vypustí po několika letech vývoje a testování něco co nebude fungovat, to že ostatní jejich výrobky fungují vím moc dobře

Reagovat
trpaslik72
trpaslik72

12.3.10 15:22

působivé :D

Reagovat
teepeex
teepeex

12.3.10 12:34

pecka:)

Reagovat
MlokCZ
MlokCZ

12.3.10 12:32

přes zadní kolo, tak to bude katastrofa. A žehlení překážek při příliš malém úhlu vidlice k zemi také není dobré. Kdyby tohle řešení mělo smysl, tak se běžně používá a předsazení patek a korunky vůbec nevzniklo.

Reagovat
MlokCZ
MlokCZ

12.3.10 12:31

Přesně tak. Např. efekt problému při dopadu ze skoku příliš přes zadní kolo, který se normálně týká jen vysokozdvihových fullů s hodně malým hlavovým úhlem, tak ten tady nastane už pomalu při dopadu na obě kola současně, jakmile se dopadne více

Reagovat
kubad
kubad

12.3.10 10:46

tím chtěl říct Mlok že se mu to nezdá že to bude dobře fungovat, kurnik musím k vám někdy vyrazit na to mrknout na živo :-)

Reagovat
Kubiczech
Kubiczech

12.3.10 10:24

Váha a interiér super.

Reagovat
Bebe
Bebe

12.3.10 10:13

a co jsi tím chtěl říct?

Reagovat
MlokCZ
MlokCZ

12.3.10 09:25

odpovídat ještě mnohem menšímu hlavovému úhlu (s klasickou vidlicí). Samozřejmě pouze chování vidlice, ne vlastnosti související s točením, stopou, atd. ty budou stejné jako s klasickou vidlicí, ty jsou dané stopou a hlavovým úhlem.

Reagovat
MlokCZ
MlokCZ

12.3.10 09:24

překážky na vidlici. A tohle velmi ovlivní chování vidlice. Už nemám rád na AM kole, když je hlavový úehl 67st. a menší s klasickou vidlicí, právě z důvodu úhlu vidlice vůči zemi a z toho vyplívajícího se odlišného chování vidlice. Tady to bude

Reagovat
MlokCZ
MlokCZ

12.3.10 09:22

Ten úhel vidlice se mi vůbec nelíbí a to myslím po funční stránce. Stopa a věci okolo točení budou samozřejmě stejné, to je dané tou nepřítomností offsetu. Ale jeden zásadní rozdíl zůstává a to úhel samotné vidlice vůči zemi a tedy směr působení síly

Reagovat
tomsoyer
tomsoyer

12.3.10 09:15

Super: Yeti je Yeti a ta váha hmmmm

Reagovat
scret
scret

12.3.10 08:02

njn, gramarina to je drina:) ten klasicky vzhled vidle bez patek se mi nelibi, jinak vaha paradni, na muj styl jezdeni trochu poddimenzovany, ale proste z toho kola si sedam na p..del!

Reagovat
vojtechposmourny
vojtechposmourny

12.3.10 07:58

Vypadá to dobře, moc dobře.

Reagovat
Bebe
Bebe

12.3.10 06:14

kassar: to ale není byt :-)

Reagovat
goofy
goofy

12.3.10 00:42

Nelibi.. Ale tak hlavne ze se libi tobe a jsi spokojeny.. Vaha je teda silena

Reagovat
kassar007
kassar007

11.3.10 23:27

me se nejvic libi byt ....... a cerna mozaika v kombinaci s podlahou je hodne pekna

Reagovat
Peatreas
Peatreas

11.3.10 23:01

Patky sem patky tam, vypadá to luxusně.

Reagovat
Bebe
Bebe

11.3.10 21:37

bad robot
bad robot

11.3.10 21:33

nic na tom kole neni poddimenzovany, mozna orech rekne nekdy cau, a v tom pripade se uz tesim na titanovej

Reagovat
bad robot
bad robot

11.3.10 21:31

nemam strach o rafky,o nic, nepozuju, normalne jezdim co si dovolim ja, zdvihy nereste,mam bajk svych snu a skatulkovat ze to je spis na takovej styl jedeni nez na makovej, a proto by to melo mit jiny komponenty,nema smysl..

Reagovat
roud
roud

11.3.10 21:28

koukal sem ještě na bicy na fotku ze předu a z toho pohledu to vypadá mnohem líp z boku to je zvláštní ale…

Reagovat
Bebe
Bebe

11.3.10 21:25

zalez majere! Foose: už je jezdí druhý rok… a já taky a mám 100kg… ale to je fuk, tyhle dotazy jsou furt dokola.

Reagovat
Foose

11.3.10 21:24

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
marekmaue
marekmaue

11.3.10 21:22

cože? :D:D:D to vypadá že se to každou dobou podlomí :D:D:D

Reagovat
Foose

11.3.10 21:20

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Fana.A
Fana.A

11.3.10 21:19

Ta váha je teda v tomhle zdvihu mazec. Konečně taky něco bez bílé a červeného eloxu. Černá a modrá je dobrá.

Reagovat
Bebe
Bebe

11.3.10 21:19

Davide na živo je to fakt mazec… a co teprv když to vezmeš do ruky… a ten sametovej chod :-)

Reagovat
kubad
kubad

11.3.10 21:17

Paradni a to podkopnuti vidld neni tak hrozne jak se cekal sice je to videt, ale i tak parada super mazel gratulace

Reagovat
Kubas.1
Kubas.1

11.3.10 21:11

nelíbí…

Reagovat
TJK
TJK

11.3.10 21:11

To „predkopnuti“ je dany tim ze vidle ma primy patky a je to dohnany jinym uhlem mezi krkem a vidli, u normalnich je to v jedny ose…a jak rika BEBE je to fakt Parada!

Reagovat
Bebe
Bebe

11.3.10 21:08

ale hovno že Foxka byla hezčí, tohle je uplně dokonalý, stejná povrchovka jak na rámu, karbon nohy/karbon zadní stavba, masivní nohy atd. Prostě PARÁDA!

Reagovat
rš2
rš2

11.3.10 21:01

Jo jo, ta vidle mě taky hned bouchla do očí, jinak se mi to dost líbí, místo modrý bych si dal červenou… :-D Paráda!

Reagovat
Flegmatik
Flegmatik

11.3.10 20:55

Vidle nemá offset, proto to vypadá tak jinak… Mě tam přijde na první pohled rovněž nějaká podlomená. :-)

Reagovat
cabbage
cabbage

11.3.10 20:54

hnusný kliky…

Reagovat
folty.hans
folty.hans

11.3.10 20:51

buď blbě vidím, nebo nechápu, co všichni píší ohledně ,,předkopnutí" .. parádní vidle, parádní celek :-)

Reagovat
CHARMIN

11.3.10 20:51

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
TJK
TJK

11.3.10 20:47

reknu to asi takhle… 10,16kg v tomhle setupu na bike 150/150 je sileny! a jeste je to fakt vymazleny… JO JO JO!!!! :-)

Reagovat
roud
roud

11.3.10 20:43

Neni to nejhorší ale FOXKA byla určo hezčí…

Reagovat
Kimlo
Kimlo

11.3.10 20:42

nieje to predkopnute?

Reagovat

Další galerie z kategorie

FreeBoy 14
Lister 14
gersa 9
easyrider 2
Kubánec 42
MilesWheeler 19