Velikost | 18 |
Hmotnost | 9,9/10,7kg (Pellska/Reba) |
Rám | HPA 7005 Hydroform triple butted |
Vidlice | Pells XF2 long/Reba Race U-turn - tuning Milan1 (tuning-test.cz) |
Tlumič | chybí |
Hlavové složení | FSA Orbit Z semi-integriert |
Kliky | XT 175mm |
Středové složení | XT |
Přesmykač | XT |
Měnič | X9 |
Řazení | X9 |
Převodník | XT |
Kazeta | PG990 11/32 |
Řetěz | PC971 |
Náboj přední | Crossmax ST |
Náboj zadní | Crossmax ST |
Brzda přední | ORO K24, 180mm |
Brzda zadní | ORO K24, 160mm |
Brzdové páky | ORO K24 + karbonové páky |
Ráfek přední | Crossmax ST |
Ráfek zadní | Crossmax ST |
Dráty | Crossmax ST |
Pedály | Time Atac XS |
Řídítka | Amoeba Borla HB-C321 + Ergon GR2 magnesium |
Představec | Amoeba SCUD ST-M120 90mm/7st. |
Sedlovka | Thomson Elite InLine |
Sedlo | Fi'zi:k Nisene HP Black Ti |
Pláště | RR/RR UST 2,25 |
To kolo už delší dobu nemám, už jezdím náhradu.Nejdříve jsem to jezdil s Reobu a pak přešel na pevnou. Pláště jsem měnil vícekrát, takže tam chvíli byly i Supreme + Reba. Většinu jsem na tom ale odjezdil na pevné ať už se Supreme nebo s RaR.
ty vlajdy se mě tam vůbec nelíbí, ale když ti to tak sedí :-)).. jinak bike
Peslezedirou: Kokpit je přesně takový jaký mi perfektně sedí a cíleně tam byl dán, kotouč určitě měnit nebudu, předimenzovaný není, na ty RR v pohodě. A s Pellskou jsem na pevnou spokojený, jen to pohodlí tam nějak chybí :-)
BTW neříkej, že stíháš na všech kolech jezdit :-), jak jsi spokojený s pelskou?
Já ti nevím…pokud bych takový bike používal na přesuny po silnici, změnil bych kokpit, kotouč ve předu je předimenzovaný, 160/140 je ideál.
je to s Rebou na 115mm téměř totožné jako s tou Pellskou XF2 long (na té Rebě jsem měl sag 2,5cm). Mně to takhle maximálně sedí, s nižším zdvihem vidlice (testoval jsem to na u-turn od 85mm do 115mm) byl ten hlavový úhel na mě moc velký.
oakley: rozvor se nepatrně zvětší, odhaduju tak na 107cm pro 18tku. Hlavový úhel je něco malinko pod 70st. (takových 69,5st.). Ale má to tak o něco větší sag. S tou pevnou je to odpovídající přesně Rebě na 95mm (nezatížené), takže nakonec
mloku o kolik si myslíš že se změnil hlavovej úhel použitím vidlice na 115mm?Změní se i rozvor?
Takže přidělána druhá varianta s Crossmaxi ST a UST RR/RR 2,25, která bude trošku více do terénu, i tam bude ponechána pevná. Na pohodlí mám fully.
Mloku hod sem prosím ještě nějaky fotky (jiny pohledy) tohoto stroje…:)
siskin: sedlovku už mám rovnou tak 14 dní a je ok, ale i tu zahnutou si nechávám, tu prohodím na AMS 125tku.
silnička pěkná i ty berany ujdou :-) tu sedlovku už jsi vyměnil? Měl bych Thomson rovnou a potřeboval bych setback.
účel světí prostředky :-) a když to má někdo tak propracované jak ty nejde jinak než
tak si rikam, jestli se tu nekdo nerozsiruje :-), na to je to idealni stroj :-)
no rohatý vlaštovky jsou fakt strašný… a v červený by mu to slušelo víc :-) ale jinak parádní poměr cena/komponenty takže…
možno by sa k tomu viac hodila pevná vidla. do terénu máš iné kolečká… Plášte super. To Supreme 2 je nejaká druhá generáci alebo normál dvojpalec?
do terénu a použít to kolo na tahání vozíku. Jinak už můžu říct, že je to přesně, co jsem od toho čekal a chtěl a narozdíl od silničky mi to kolo na asfaltu baví.
A nejen kvůli zvednutí řídítek, ale i kvůli hlavovému úhlu, těch originálních 71st. (při 85mm vidlice) se mi vůbec nelíbí. A ten posez byl právě jedním z hlavních cílů, ještě pak pohodlí a univerzálnost, tedy možnost tam pak hodit zpět nějaké pláště
tomfree: těch 115mm tam je schválně, ale ne kvuli zdvihu samotnému, ten je na asfaltu skoro fuk (stejně více času je vidlice zamčená), ale cíleně kvůli geometrii, která právě byla důvodem, že jsem nekoupil znovu silničku.
Smutné,žádná barva,na silničku divný posez,slick versus 115mm je jak offroad do města.
wow…patádní silnička…:-) hned bych tu svoji za něco podobnýho vymněnil…po roce zjiťuji že to není nic pro mě…:-( nějak tomu nemůžu přijít na chuť…:-(
RoKo: Ty brzdy jsou právě super. Ty pláště mají na asfaltu skvělý grip (když je stejně pro pohodlí nefoukám na moc velký tlak) a snesou i velmi ostré brždění a ne jako u silničky, že to hned zablokuje kola. A s těmi plášti si navíc ani necinknou.
Tak přesně něco takovýho by mě bavilo jako druhý kolo..nehodnotím – tohle neni o designu,,