Štelování řazení
je nastavená co nejlíž kazetě (prý špatně).. ale při řazení je slyšet spíš cvaknutí páčky ;) .
blatnit polepeny karbonem
levá strana kokpitu origo... pravá.. všechno špatně, dvě rakve, páka co řadí na menší je zbytečně velká a dost zavazí.. obě páčky! kdyby displej schovali taky dolů, už by byla jiná... budu desinger
mám poznačeno kdy už můžu řadit malou ;) ..aby nebyl prověšenej řetěz. takže o jeden lehčí a můžu
ta brašna je upřímně hrůza... ale vozím tam zámek... už jsem si na ni zvyk a když tam neni zamek tak to co je jinak v kapse
taky polepeny oba kotouce
postupně jsem vyměnil co potřebovalo/nevyhovovalo…
- vzduchová vidlice je oproti původní pružinové skok … líp pruží, hlavně tlumí, je o 800g lehčí
- řazení jsem předělal z 3×8 na 2×10, původní je pouze přesmyk… chtěl jsem jemnější odstupnění kazety (na 8 kazetě pro mě tragédie a nedomluvil jsem se s tím) … řadím často ;) .převod 1×** je pro mě nesmysl a 3× zase zbytečný. 2× 4ever ;)
- gripy jsou dobrý ale příště je koupím tenčí
- ten rám se mi líbí hodně, škoda jen že nemá tapered hlavu a pevnou osu jinak bych ho i koupil znovu
- všechno se to tam kroutí a rychle odchází..... po roce a 6/7.000 je zadní ráfek 4× centrovanej, ložiska v detu… všechny! krom pedálů ty jsou fakt betelný, ani sebemensi vakl nemají.. piny jak nový. zbytek dílů jsou v podstatě nový věci…
(vloženo 5.9.17)
Značka | Ghost |
Model | Tacana 1 |
Modelový rok | 2016 |
Velikost | 19-L |
Hmotnost | 14 |
Rám | hliník |
Vidlice | SR-Raidon XC RL-R (100mm/32mm) |
Hlavové složení | Semi- |
Kliky | SLX FC-M677 (175-38x24) |
Středové složení | Aerozine BB-05 |
Přesmykač | FD-M190/SL M-310 |
Měnič | SLX RD-M670 (Střední-GS) |
Řazení | SLX SL-M7000 (zadní) |
Kazeta | Deore HG-500 (11-32) 10sp. |
Řetěz | HG-54 |
Náboj přední | Ghost |
Náboj zadní | Taky |
Brzda přední | Tektro Auriga (203mm) |
Brzda zadní | Deore BR-M615 (180mm) |
Ráfek přední | Rigida 19 |
Pedály | BBB BPD-36 BMX |
Řídítka | Ghost low rizer (720) |
Sedlovka | je tam |
Pláště | Continental X-King 29x2,4 (kevlar) |
Rám Tacany se mi líbí, volba plášťů taky, profil poctivej, tak budu hodnotit jakože bez těch všech fotek s brašnou :-)
aha. dlouho jsem přemýšlel jestli ty ráfky nehodit rovnou na novej rám, ale jestli je něco co drží aspoň kousek líp tak není o čem ;)… hlavko až dám nový tak bude na prumyslovych ložiskách, tak snad bude taky lepší..
no tak teď teda jen doufám že rám a vidle vydrží aspoň těch 30.000 (cca 4roky)
ono přišlo i něco konstruktivního ;) jsem rád, dobrej tip!
Oproti stavajicimu upinaku to rozhodne drzi mnohem spolehliveji. Nebo „upinak“ na imbus, ten dela napr BBB.
@Vilém-vážne stačí koupit jen upínák?v tom nemůže být znatelný rozdíl ;)
@Libores- máš změřeno o kolik se to rozšířilo? docela by mě to zajmlo, díky
dej bacha at se ti pak vejdou gumy na těch širokých ráfcích do rámu. Mě se třeba pláště 2,35 na 19mm ráfku vejdou, ale na 25mm ráfku už ne. RB CRR 290.
Ono tento system upinaku stoji za hovno, nedrzi a povoluje se. To uz radsi treba nejakej od Shimana, ty jsou spolehlivy, nemusi se dotahovat takovou silou a hlavne drzi.
já to myslel tak že tapered by mohla vydržet víc. pevnou osu bych nemusel stahovat tak festovně, dříve se mi ty rychlopínáky povolovaly a kolo se hnulo, kotouč drhnul
ráfky chci s vnitřní 30mm – dozadu zatím DT Swiss XM 481
a až i přední ráfek odejde nebo hned při financích tam dám levnější – Blackjakck Ready 30
zadní brzda vyměnit potřebovala… ale máš pravdu.. zadní. přece zablokovat néní zas takovej problém, ale vážně slušně se dávkuje.
přední- je schopná mě vyhodit přes řidítka jen když zvlhne… jinak ani náznak, a můžu klidně zabrat vší silou..... hůře se dávkuje…
To stelovatko na zadni stavbe jsem nepochopil, akorat misto ktere muze delat problemy.Pokud se ti neco krouti, tak pochybuju, ze za to muze ram bez pevne osy a taper hlavy. Spis bych hledal problem v rafku, vypletu, sirokych gumach na uzkem rafku. Brzdy bych pochopil naopak, deore dopredu, kdyz uz teda touzis po tom mit kazdou jinou.
oka z hadic nemají problém… přes zimu asi zkrátím.
dlouhý bowden k přehazce máš pravdu :) jj to se člověk skoro až zastydí.
vyhovuje mi každá jiná.. nechci 2 stejný… to je nuda, a v obou je mineral
oka z hadic nemají problém… přes zimu asi zkrátím.
dlouhý bowden k přehazce máš pravdu :) jj to se člověk skoro až zastydí.
vyhovuje mi každá jiná.. nechci 2 stejný… to je nuda, a v obou je mineral
oka z hadic pod středem, zbytečně dlouhý bowden k přehazovačce, každá brzda jiná (už jen to, že je v jednom brzdovka a v druhém minerální olej)…
Jen sranda že jo? Nebo něco takového fakt existuje? Jestli ano, tak je to slušný prasopes..a více samolepek už to nezachrání
Sam sobe si davat za 5? Udelej si jeste nekolik profilu, at je to hodnoceni trosku lepsi.
a hlavně jsem si chtěl trochu posunot hadici aby lícovala s bowdenem řazení… nelíbí se mi když je tam moc drátů ;) i kokpit by mohl bejt víc nenapadnej aspoň jako levá (origo) strana
..... myslím je to krytý převodníkem a klikou? …to by musela bejt haluz :D