Značka | Giant |
Model | Reign SX |
Modelový rok | 2017 |
Velikost | M |
Hmotnost | 15,3 |
Rám | ALUXX SL-grade aluminum |
Vidlice | Fox Fox 36 Float Performance Elite, 170mm, Kabolt, Boost |
Tlumič | Fox DHX2 Performance Elite, SLSL pružina |
Hlavové složení | FSA Orbit 1,5E ZS |
Kliky | Sram GX, 175mm |
Středové složení | Sram GXP |
Měnič | Sram GX, Type 2 |
Řazení | Sram GX |
Převodník | Sram X-sync, 32t |
Kazeta | Sram XG-1150 |
Řetěz | KMC X11 EL |
Náboj přední | Giant Performance Tracker Disc, 28h, 110x15 |
Náboj zadní | Giant Performance Tracker Disc, 28h, 142x12 |
Brzda přední | Hope V4 |
Brzda zadní | Hope V4 |
Brzdové páky | Hope Tech3 |
Ráfek přední | Giant P-AM2 |
Ráfek zadní | Giant P-AM2 |
Dráty | Nerez 14/15g |
Pedály | Shimano Saint SPD |
Řídítka | Renthal Fatbar Carbon 780mm, 40mm rise |
Představec | Truvativ Holzfeller |
Sedlovka | Giant Contact SL Switch Trail |
Sedlo | Giant Contact Neutral |
Pláště | F: Schwalbe Magic Marry 2.35, SuperG Vert star R: Schwalbe Hans Dampf 2.35, SuperG, Trail star |
TOP ! za mě nejhezčí reign
kde si ho kupoval? já měl za to že tyhle SX se u nás ani neprodávali?
17.12.17 19:29
Neasi ;-)
náboje sú rebrandnuté Formuly 350ky boli až na krbónových 2017 modeloch, 2018 karbóny majú už E1700 záplety
váha týchto zápletov je 1960g, za kolesá nechcem dať viac ako 500€ (necelých 13 000 CZK by to malo byť) tak tam mi to stále vychádza okolo tých 1900g…
17.12.17 18:07
Neresit jezdit. Az se ti z toho neco rozsype tak investovat do neceho lepsih. :-)
No náboje by měli být DT swist 350 ne, akorát dělané pro Giant. Kola by mohli mít kolem 2000 g pár, tady by se dalo dát možná 400 g dolů, ale přijde to tak 15000 – 20000 Kč ne ?
rajdy sú karbónové, pružina pôjde SLS keď si budem istý s tvrdosťou a farebne by mohla sedieť k biku :), tak v podstate len na plášťoch by som vedel dať okolo 600g dole, ale radšej tam budem voziť niečo odolnejšie aj za cenu vyššej váhy… možno dopredu by bol ľahší rozumná voľba, predstavec je slušná kovadlina to hej :D časom asi pribudne Renthal nech to ladí k rajdom ale zasa na brzdách pridám pár gramov hore (aj keď tu sa sám seba pýtam či ich vôbec potrebujem ? ) :)
ráfky, představec, rodla karbonove a mozna gumy vymenit a jsi pod 15 uplne spolehlive …pokud nemas lehkou pruzinu, tak na ni se taky neco da nasetrit
čo s týka osmičiek tak držia slušne za celú sezónu ich nebolo treba centrovať, ale pätky sú z blata tam pribúdajú preliačiny prakticky po každej návšteve bikeparku ale pritom som ani raz nepočul zazvoniť ráfik (so ZTR Flow Ex na starom biku som bol ako zvonkohra takmer v každom rockgardene a za 2 sezóny 1 preliačina…) a zadný náboj tiež nič moc, pôjdu tam Pro 4 náboje spolu s EX511 ráfkami a Competition výpletmi, no keď to tak zhruba zrátam váhovo neušetrím nič oproti terajším kolesám
Bike super, pokud koupis nejaky normalni kola tak se pod tech 15 dostanes jak prd :)
Nice!! Až se budu cítit jako dostatečně kompetentní jezdec, taky si taky koupím lepšího Reigna, aktuálně mám 2017ku 2 LTD. I tak je to ale super bike, jezdí se s ním parádně, takže palec nahoru
Ono se to zase vsechno vratí s velikou slavou a tim jak je to super inovace. Vse se toci porad dokola aby se prodavalo.
Pekne, moc pekne to mas. Jen ta vaha, ale za to uz je to docela kladivo (nejen na carodejnice). ;o)
tá váha sa nazbiera rýchlo tlmič s pružinou okolo 750g, plášte predný 1100g zadný 1250g (nahodené bez duší samozrejme), pedále 570g…
budúci rok chystám pár zmien ale pod 15kg sa asi aj tak nedostanem
S těma gumama to je legrace, přijde mi že se to plácá ode zdi ke zdi :-) Najednou jsou všude 2.6 a začínám si připadat jak v 90. letech ve sjezdu :-)
To bude ten návrat k Fox 36 a Lyrikům a to samé u tlumičů, kde už jsou dost vidět expanzky a pružinový tlumiče. A taky se nám nafoukly pneumatiky,takže 2,25 už se nikde nevidí.
Těch 14.5 jsem na svým Reignu 1.5 LTD (2017, L) navážil cca taky. Jestli je tam na tlumiči půl kila, tak to jo. Je fakt že gumy taky nejsou žádný šlupky, těžký duše asi taky udělaj dost a pedály taky budou spíš těžší. Nicméně u kola tohoto zaměření mi to furt přijde cajk.
Vlastně je docela zajímavý, jak lidi začali stavět enduro mašiny pod 13 kg ale poslední dobou se to i u drahejch strojů šoupe spíš nad 14 aby byla adekvátní odolnost. Resp. že jsou lidi cestou radši odolnější než lehký.
Jenda: Na tlumiči má cca500g a možná vozí duše. Ale nevím kde oba vzali tu hmotnost.
bajk pěkněj, jen mi není jasný, v čem jsi nasbíral skoro o kilo víc než má Radza na Reignu 1.5 GE?
tyjo u tý šedý reginy níž jsem psal o hezkej barvě.. tak tady je ta barva uplně luxusní.. a i se mi tenhle regin mi líbí.. možná to je tím, že je to malá velikost.. a k tomu pružina na tlumáku.. :D
14.12.17 23:14
MOC SE MI TO LIBI!!! :)))