Rock Machine Chameleon Prototype, Monstercross

Přidat foto

Moje vývojové kolo a první custom design. Jasně, není to úplně obvyklé stavět 29er s berany, ale já se běžným věcem snažím vyhýbat, jak jen můžu. 29er rám je hlavně zvolený kvůli odolnosti, tuhosti a prostupnostem pro testování obutí. Není problém používat, jak na gravel obutí nebo na bikovém plnohodnotně, geometrie i posed jsou ideální pro dané využití, cítím se na tom jako doma, kolo je klidné a hodně tuhé, přesně reaguje na podněty, aktuálně spíš pohodlnější nastavení. Set- up se bude měnit hodně často a je možné, že se tam objeví i vysoké karbony, které tomu dodají šťávu. Pár závodů doufám bike taky zvládne. Samozřejmě se najde i pár nevýhod- prostupnost pouze pro 40T převodník a váhu jsem čekal nižší. Kotouče jsem bohužel nesehnal celočerné, takže jsou dočasně modré. Hadice od zadní brzdy mohla být taky trochu kratší a pár drobností se najde, stříbrný šaltr je zlo, budou i custom černé pevné osy. Už prostě musím trénovat. :-)

Další info rád postnu do diskuze. Velké poděkování je Tomovi ze SingleBe za super lak a všem, kteří se podíleli.

(vloženo 4.1.18)

JFtryall JFtryall
Ohodnoť bajk: (3.6  / 300 hlasujících)
Značka Rock Machine
Model Expolosion Custom
Modelový rok 2018
Velikost 19
Hmotnost 9,3 komplet
Rám Karbon, custom chameleon lak od Toma, custom pevná osa
Vidlice Force custom 29er, cerny mat, custom logo RM chameleon
Tlumič správný tlak v pneu
Hlavové složení FSA integrované
Kliky Shimano XT custom mat, Stages na levé straně
Středové složení ceramic BSA
Přesmykač neznám
Měnič SRAM Rival long 1x11
Řazení SRAM Apex 1x11
Převodník čína 40T pro 104mm
Kazeta aktuálně GX, pak X1 a možná i E13
Řetěz SRAM 1130
Náboj přední Bitex 15x100
Náboj zadní Bitex 142x12mm, custom 3 praporky, keramická ložiska
Brzda přední SRAM Apex Ti šroub ve třmenu, kotouč 160mm Max1, 3 Ti šrouby
Brzda zadní SRAM Apex Ti šrouby ve třmenu, kotouč 160mm Max1, 3 Ti šrouby
Brzdové páky SRAM Apex, prohozené, přední vpravo
Ráfek přední WTB KOM i23
Ráfek zadní WTB KOM i23
Dráty Pillar, zeslabení na 1.8, mosaz niple
Pedály aktuálně Look Keo Classic 3, Shimano XT a Garmin Vector 3
Řídítka Ritchey WCS 460mm, spodní úchop 500mm, dvojítá omotávka v horním úchopu.
Představec Max1, zero sklon, 60mm, Ti šrouby
Sedlovka custom matná čína
Sedlo dočasně testovací WTB High Tail, bude s Ti ližinami
Pláště WTB Nano TCS 40mm, bez duší, tlaky nejčastěji kolem 2 barmanů

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
TK75
TK75

12.12.19 05:16

Parádní stroj, přijde mi to lepší než co máš teď Canyon.Rád bych něco takového taky vyzkoušel, je to určitě v terénu lepší než klasický grejvl:-)

A je to i moc pěkný

Reagovat
Kupko
Kupko

30.1.18 19:21

10 je raketa ale barva je suprovní :-)

Reagovat
JFtryall
JFtryall

22.1.18 22:52

Ano snizi, ale funguje mi to na xc, takze neni problem i zde. Na enduro nechavam 6.

Reagovat
enregistree
enregistree

18.1.18 16:21

Pěkný kolo nový kategorie "-)

Dotaz k bitexu – když vyhodíš 3 praporky, nesníží se POI na půlku? Tzn. úhel mezi jednotl. záběry se zdvojnásobí. Dík :-0

Reagovat
Edwin
Edwin

8.1.18 16:44

Celkem nevím, co k tomu říct, ale vizuelně je to hodně zajímavý a ten lak je naprosto boží!

Reagovat
JFtryall
JFtryall

8.1.18 12:10

Hadice je dlouha, tak to vedeni neni uplne ok. Potreboval jsem uz jezdit. :-)

Reagovat
Bafoon
Bafoon

8.1.18 09:49

natoč hadici od zadní brzdy – boha! :-) Jinak je to zajímavý kolečko – pro to hraní plný počet bodů

Reagovat
Kadel x road
Kadel x road

7.1.18 19:52

Tak to by sme se mohli potkat sice delam na sichty ale nejake gravel zavody chci jet:-) gravelblinduro jsem uz prihlaseny prihlaseny:-)

Reagovat
tomxxx
tomxxx

7.1.18 17:22

Sem zvědav, jestli do budoucna upravěj pravidla a bude omezený i rozměr plášťů. Já jsem docela za gravel rád, protože začíná být v kurzu zase relativně upadající cyklokros (ok, v belgii to všichni žerou, ale obecně kolik lidí má doma cyklokrosku), přitom je to pro mnoho lidí zábavnější než obyčejná silnice.

Reagovat
JFtryall
JFtryall

7.1.18 16:11

Ne nezbytne. To je i na enduru, nekdo to pojima proste jinak. Jinak treba Katka Nash to vyhrava a jezdi v ramci pripravy. Prijde mi to lepsi, nez zavodit na silnici.

Reagovat
depresy

7.1.18 15:22

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
JFtryall
JFtryall

7.1.18 14:45

P@x: Super videa delalo Giro z jejich Grindura.

https://youtu.be/-_8GcB5-0XE

Pak jsem jeste videl jedno, primo s Anglanem se zaberama ze zavodu a bylo to fakt tezky. Normalne se jelo i po trailech a na hodne velkym mokru. :-)

Reagovat
cekanka
cekanka

7.1.18 14:01

Skvělá barva :-)

Reagovat
depresy

7.1.18 12:46

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
JFtryall
JFtryall

7.1.18 11:08

orm: Ram mel origo nekde kolem 1300 a odchylka novy a stary lak pocitam maximalne desitky gramu. Ty originalni laky mivaji dost vrstev, bohuzel presne zvazene to nemam. Lakalo by me udelat i surovy karbon a zmerit rozdil, ale budu muset sehnat nejaky ram, zkusim poprosit o nejaky vzorek. :-)

Reagovat
orm
orm

7.1.18 10:58

@JFtryall: Diky za odkaz, fakt pekna prace. Nemas zvazeno kolik vazil ram pred a po lakovani? Prijde mne, ze vaha musel o dost narust, vlastne o cely novy lak.

Reagovat
krabica
krabica

7.1.18 10:28

Až mě někdy přestane bavit černá, tak se na Toma obrátím, ten lak je fakt luxusní.

Reagovat
JFtryall
JFtryall

7.1.18 10:13

Litam kolem Usti nad Orlici a Hradce. Budu asi taky na vsech gravel akcich a mozna dam i pave Tour nebo neco takoveho. Lak je raketa, bohuzel jen ten chameleon samotny stoji snad pres 4+ a to baleni padne cele, navic sundat starej lak, sedej zaklad a cernej zaklad.

http://www.singlebe.com/…arsiho-ramu/

Reagovat
Kadel x road
Kadel x road

7.1.18 09:47

Tak to jsem necekal 10litru to je hafo ale zase pravda ze je to pekny kde stim litas jestli bych mel sanci te nekde potkat:-)

Reagovat
hájus
hájus

7.1.18 08:56

Tak mě se to líbí, kdyby se takovýhle věci nedělaly tak to bude hrozná nuda. Five

Reagovat
scalar
scalar

6.1.18 22:32

Nebo Rocky Balboa

Reagovat
JFtryall
JFtryall

6.1.18 22:05

Priste. :-))

Reagovat
Val
Val

6.1.18 21:43

takovej drahej lak a pak cely zabit napisem Rock Machine, proc z toho neudelat alespon Rocky Mountain? ;) nebo nechat bez

Reagovat
JFtryall
JFtryall

6.1.18 21:16

Cca 10 tisic. :-)

Reagovat
Kadel x road
Kadel x road

6.1.18 19:39

Muzu se zeotat na kolik vyslo to prestrikani ramu?

Reagovat
JFtryall
JFtryall

6.1.18 16:29

Tak doufam, ze nejsem na blacklistu. :-D

Reagovat
cioran-m

6.1.18 14:27

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
cioran-m

6.1.18 14:22

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Kadel x road
Kadel x road

6.1.18 01:44

Tak to je skvelej ulet:-)

Reagovat
JFtryall
JFtryall

6.1.18 00:50

Srouby bud treba Ti springs nebo Ali z pokud mozno overeneho zdroje. Neco to stoji, ale je to titan, takze to ma styl.

Reagovat
Strakááč
Strakááč

6.1.18 00:45

kdes vlastně sehnal ty šrouby a kolik jsi za to vypláznul ? :)

Reagovat
Martin Hodan
Martin Hodan

5.1.18 20:45

Tyhle kola nejsou moje láska ale je pěkný. Lak je ovšem peckaaaa! A celkově i ty detaily a šrouby.. prostě nádhera. Nojo chameleon je drahá sranda ale stojí to za to! :P

Reagovat
snas89
snas89

5.1.18 19:39

no vida, ještě tam dát rovný řidítka a je to nádherný kolo:)

Reagovat
BLACK1E
BLACK1E

5.1.18 19:01

Netroufám si tvrdit, že to bude špatné, když jsem na tom nejel. Ikdyž moje zkušenosti jsou spíš opačné – cx a bike s pevnou vidlí mi přišlo téměř to samé. Možná jsem měl zbytečně nahuštěný kola. Jinak zrovna já jsem za poslední roky prošel takovou transformací ze 100% bajk na 90% silnice, takže vítam všechno co se dá chytit za berany.

Jinak co si pamatuju tak muj pokus skončil obavami z délky horní rámovky bajkovýho rámu v kombinaci se beranama. Nechtěl jsem na tom jezdit jak batman, ale jak vidim, tak to asi problém být nemusel.

Reagovat
JFtryall
JFtryall

5.1.18 18:42

Black1e: No hlavne jde o to, ze mas tu moznost dat bikove pneu a ten komfort a schopnosti v terenu jsou uplne jinde, nez na CX nebo gravel obuti. Na lehci teren a asfalt se daji bez potizi pouzit tyhle 40mm pneu. Stavet na bikovych 650b pneu je taky moznost a to kolo vypada lepe, ale prave tohle je pokus. Treba to bude spatny. Ale podle posledniho svezeni to je dobry. ;-)

Reagovat
BLACK1E
BLACK1E

5.1.18 18:36

Díly samy o sobě super, pospolu se mi to ale nelíbí. Ten bajkovej sloping a hlavovka mi vubec nesedí k beranum. Na jaře jsem chtěl takovýho kočkopsa taky stavět, teď jsem rád, že jsem pořídil uplně jiné kolo. O použitelnosti se dá spekulovat. Když jsem vozil pevnou vidli na jinak téměř stejnym bajku, byl horor s tím jezdit přes kořeny. Naopak na šotolině se sveze i pohodlnější silnička, takže moc nechápu kam se jezdí na těhle kolech. Ale co člověk to názor a zkusit bych to rozhodně chtěl.

Reagovat
Bandura
Bandura

5.1.18 17:35

Super barva.Samotné kolo má své určení,takže žádný problém.Hodnotím kladně,tak 5*

Reagovat
Zdendyš

5.1.18 16:11

Verim ti, ja mel zivotni formu /kolo/ az lehce pres tricet. Meli jsme ovsem tu vyhodu, ze nas nerozptyloval dostupný velomaterial. V tomhle to mate tezsi ale zase komlexneji zabavnejsi.

Tak at to dupe ! ;)

Reagovat
JFtryall
JFtryall

5.1.18 15:39

Zdendys: Doufam, ze bude! :-D

Reagovat
Zdendyš

5.1.18 15:35

Ja bych tomu kolu pral aby stejne tak byl fyzicky propocitany, natrenovany a zavodacky naladeny jeho majitel.

Na druhou stranu by jej urcite koupil nejeden dnesni sberatel a "konstrukter " z BF.

Osobne ocenuji smysl pro nadnes, neco noveho a nekonvencniho.

Za mne ve zminenem duchu davam sest hvezdicek :)

Reagovat
mr.antik
mr.antik

5.1.18 15:33

Rám je paráda,teda barva, škoda že s orgio designem RM tak moc bojuje

Reagovat
lukas aka mitro

5.1.18 15:14

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
JFtryall
JFtryall

5.1.18 15:07

No ale ja mam 10T vzadu a to je hodne znat. Tohle je srovnatelnej prevod s 50/11 s 25mm obutim, takze normalne pouzitelne i se 40mm obutim, s 2 palcema bez problemu. Ale je mozne, ze jeste vyzkousim E13 kazetu, zajima me 9T pastorek.

Reagovat
scalar
scalar

5.1.18 15:00

Já mám s převodníkem 40z. A crossovým plášti 35mm vyzkoušenou rychlost kolem 45km/hod při dlouhodoběji udržitelné frekvenci a 54km/hod při maximální frekvenci udržitelné jen velmi krátkodobě. To už mi silničáři třeba na Tour se Brdy udělají pá pá.

Reagovat
JFtryall
JFtryall

5.1.18 14:46

Budou horsi. :-))

Reagovat
Kubiczech
Kubiczech

5.1.18 14:45

Jestli budou gravel závody stejné jako ten úvodní na Vysočině, tak tuhle volbu úplně chápu. (:

Reagovat
mates555
mates555

5.1.18 14:36

Jasně. Díky za odpověď. Ten lak na rámu je vážně parádní … 5*

Reagovat
JFtryall
JFtryall

5.1.18 14:33

Lak je komplet SB. Stary XT osekany co uz mely pres 10K najeto jsou zarovnany a hozeny do popel matu, stejne jako vidle a sedlovka. Na renovaci fakt dobry. A ja mam nejradsi co nejmene napisu a jednoduchost. Ti duhu jsem mel zatim jen 6×, tak jsem to nechal a funguje to. Jinak jak psal scalar niz, ted jsem se vratil z nejakych zakladnich testu a to uviseni ostatnich asi nebude takovy problem, kadence 105 vychazi na nejakych 55. :-)

Reagovat
mates555
mates555

5.1.18 14:23

Prosím tě, ty kliky jsou taky SB? Nebo je to lakovaný někde jinde? Chtěl bych omladit X9 a nějak nevím jak do toho …

Reagovat
suslos
suslos

5.1.18 14:20

Kolo nádherný! Vůbec nechápu známku 3,7?? :-O

Za mě za 5! Chtěl bych se na takovém hybridu svézt

Váhu jsem čekal nižší, kor při skutečnosti, že jsi šel do extrému a aplikoval jsi řešení jako ti šrouby, nebo jen 3 šrouby na přichycení kotouče?

Reagovat
michomin
michomin

5.1.18 12:54

Kolo mě nebere, ale ten lak je neskutečně povedený.

Reagovat
MnemonicJ
MnemonicJ

5.1.18 12:50

vypadá to dost pěkně i když to není můj šálek kávy. Myslím si, že záměr je jasný: splnit podmínky v závodní kategorii na techniku a srovnat posed s bikem. Vše se povedlo, 5 hvězd a ať slouží :)

Reagovat
roman II

5.1.18 12:31

ano toto kolo má KOULE, za mě parádní

Reagovat
okam_z_brna
okam_z_brna

5.1.18 12:29

Vidlice se mi líbí mnohem víc, než třeba níže zmíněná 3T. Ale chápu, že každýmu se líbí něco jinýho. Cpát na tohle vidlu od Enve je teda pořádnej úlet.

Pokud jsou český závody omezený jen silničním úchopem, tak chápu smysl tohoto stroje. Navíc pokud je sponzoring od skoro všech věcí na kole, tak nevidím důvod proč si něco takovýho nepostavit. Já bych do toho právě skrz peníze nešel.

A pokud to nepůjde, tak na to hodí rovný rodla, vikovou sadu a je tady top kolo! Kdo by to čekal, že u Rock Machine budou lidi házet pětky.

Reagovat
JFtryall
JFtryall

5.1.18 12:15

Nedelal bych z toho vedu. :-) ja obcas rad zaprovokuju necim nestandartnim. A kdyz se to seslo, ze byla moznost to i hodit do chameleona, tak proc ne.

Reagovat
vpa007
vpa007

5.1.18 12:04

Tak jako jasan… někdo musí být ten průkopník slepých cest, který řekne ostatním „vážení, tudy ne“… dělám si prču, celý se mi to líbí, jen si to pro sebe neumím představit… ale hledím na to optikou člověka, ktere na lyžích začal v 19ti a ještě nesjel vše a furt mu maj co nabídnout, načež můj kámoš, co je na lyžích od malička a je už znuděnej, tak si pořídil poctivý telemarky ;-). Každopádně tohle kolo jsem si přišpendlil na virtuální nástěnku, abych se k němu ještě mohl někdy vrátit pokochat :-)

Reagovat
JFtryall
JFtryall

5.1.18 11:50

Teda tady je prispevku. :-)

Pravidla pro gravel jsou u nas zatim dane pouze tim, ze je potreba mit silnicni uchop. Takze hlavni duvod je ten, aby se na tom daly objet i zavody a byla svoboda pri vyberu gum. Kdyz se jede ctyricet po sutrech, tak na cx obuti je jen otazka casu, nez se neco stane. Prevody bych idealne volil jeste o dva zuby vic vepredu, ale uz nemam misto, vetsi pneu trochu pomuze. Na zavod ve skupine a po rovinach by se siklo jeste vic, ale zase bych to nevidel tak tragicky. Rozhoduje profil. Tohle kolo je rychlejsi, nez muj gravel zimak a geometrie mi sedi vic pro narocnejsi teren. A jestli se na zavodech pojede i po jednoduchem trailu, korenech, tak ten rozdil bude o to vetsi oproti cx geo a uzovkam obuti. Je potreba to zjistit, takze proto je to takhle postavene. Klasicky bike mam taky a tohle je proste stroj u ktereho me zajima jestli ty schopnosti budou mit smysl a nebo ne.

Reagovat
vpa007
vpa007

5.1.18 11:45

Ten custom chameleon lak od Toma, to je bikeporno… k tomu titanový šrouby, chrochtám blahem. Silniční věci na tomhle ale nechápu… já bych tohle prostě postavil jako 29er raketu s rovnejma rodlama. Ale proti gustu… (-:

Reagovat
McBlacky
McBlacky

5.1.18 10:56

designově pecka.

Samozřejmě cokoli postavit je lepší než čumět do zdi. když to baví, proč ne.

RM musí mít radost jak ho hezky propaguješ ;)

Reagovat
krabica
krabica

5.1.18 10:55

krabica
krabica

5.1.18 10:51

Celkem pěkný, lak luxusní, ale ta vidle je fakt humus.O dost lepší by to bylo třeba s ENVE Mountain Fork.

Reagovat
madcat
madcat

5.1.18 10:47

Kolo pěkný, až na ty berany. Co mě ale zaujalo ještě víc je ta myšlenka „běžným věcem se snažím vyhýbat jak jen můžu“. To jako proč?

Reagovat
prodi
prodi

5.1.18 10:11

Mne se to libi a Jirka vi, proc si to takhle postavil. Na chytroliny sere pes

Reagovat
Kamilac
Kamilac

5.1.18 09:28

barva super, jako celek nelíbí

Reagovat
Čuli
Čuli

5.1.18 09:14

Český gravel má jediné pravidlo týkající se kola a to jsou berany.....

Reagovat
Zdendyš

5.1.18 08:59

https://www.youtube.com/watch?…

Dobrej nářez na těch kolech 330km :). Sám jsem jel kdysi 300km závod v lehkým terénu / AVG 27km/h / ale na horském kole s odpuženou vidlí. Na tomhle si to nedovedu moc představit.

Nicméně tam vidím občas i rovná řídítka, neznám pravidla pro gravel. Pokud je někdo zde náhodou zná, mohl by se prosím podělit ?

Jinak kolo pěkný, lidská tvořivost nezná meze a to se mi líbí.

Reagovat
Alojs01
Alojs01

5.1.18 08:36

Ten lak je nádhernej a kolo jako celek? Já na tom jezdit nebudu, tak ať si to majitel užívá… :-)

Jinak trochu mě zaráží potřeba rvát na „stroje mimo asfalt“ berany, i když tady to je alespoň odůvodněno účastí na gravel závodech… :-)

Reagovat
jdp
jdp

5.1.18 08:34

je to pecka, nesériová krásná věc. Geo nehodnotím, majitel ví, proč to chce.

Reagovat
scalar
scalar

5.1.18 08:24

Nedávno jsem koukal na netu na nějaké závody gravelů v USA a s tímhle by ses asi moc nechytal. Kola tam mají tak o 1 –2 lehčí, vepředu o deset zubů víc, jinou geometrii (jako silnice, CX, tedy nizší předek, kratší rozvor). Na tomhle by byla jen otázka času, jak dlouho se udržíš v háku, než Ti v „šlapacím“ sjezdu ujedou.

Reagovat
Dazz
Dazz

5.1.18 08:22

Super kolo :-D

Reagovat
bimjeam
bimjeam

5.1.18 08:21

Lak je dokonalý, komponentovo paráda, použitie ok, ale nechápem dôvod pchať na 29" XC chrtie HT barany. To budeš akože rýchlejší, alebo o čo vlastne ide v tomto vývoji? Lebo toto už by som ani gravelom ani monstercrossom nenazval. Príde mi to ako za každú cenu vymyslieť niečo nové, čo ľudia ešte nemajú a mali by mať, lebo treba predávať.

Tím ti to nechcem ofrflať, len si myslím, že jazdec tvojho rangu sa nepotrebuje vracať na dávno prekonané prvopočiatky MTB v štýle Johna Tomaca

Reagovat
depresy

5.1.18 07:52

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Lachtis
Lachtis

5.1.18 07:44

Ten rám a barva je asi nejhezčí HT, jaké jsem viděl! Ostatní, jako třeba berany nehodnotím, majitel asi ví, proč to tam dal…

Nicméně za ten úžasný rám, dávám 5*

Reagovat
reinennen
reinennen

5.1.18 07:25

Moc pěkný dávám 5*. A mimochodem co je to za rám, dá se ještě někde koupit? :)

Reagovat
maajkee
maajkee

5.1.18 07:19

jardalee: Však to je uplně v pohodě, k tomu aby se takhle rapidně snížilo hodnocení, tak muselo přijít spousta hodnocení 1.

Reagovat
jardalee
jardalee

5.1.18 07:18

jo no ja se priznam ze sem dal 4 ale ted kdyz se na to divam tak to vlastne neni vubec spatny a dal bych i 5 ,navic z diskuse sem pochopil ze to neni nakej vystrelek :) ale je to potreba na zavody

Reagovat
maajkee
maajkee

5.1.18 06:20

To už jsem tu řešil několikrát. Bohužel od tý doby co je na BF hodnocení anonymní, tak tady banda (možná jeden člověk s několika profily) zakomplexovaných závistivích existencí záměrně snižuje hodnocení u některých kol. A naopak solej 5ky u těch nejobyčejnějších pleček. Většinou se tak staně přes noc. Já měl taky třeba u RB 4,3 a přes noc, cca od 1:00 do 6:00 to kleslo na 3.

Takže hodnocení kol zde na BF absolutně ztratilo smysl.

Tohle kolo ač třeba pro mě poměrně nesmyslná kategorie, tak přesto vidím, že je moc hezký, je tam kus vlastní práce, je to hezky vyfocený, s komplet popisem a průvodním textem.

Reagovat
Leon®
Leon®

5.1.18 03:52

3.5? Ještě odpoledne bylo hodnocení kolem 4.7 …

Reagovat
Pedro404
Pedro404

5.1.18 01:56

Jen tak z nudy sem zkusil ten kontrast zvednout:

Reagovat
JFtryall
JFtryall

5.1.18 01:23

Georrge: Je to upraveny Rise Insta preset a kontrast je asi subjektivni. Navic bylo tragicke svetlo, ale prijde mi to ok. Za oci mi to moc netaha. :-)

Reagovat
JFtryall
JFtryall

5.1.18 01:21

tomxxx: Geo je naprosto ok, natahovat a snizovat se da vzdycky. Takhle je uchop dost prijemny a kratsi, kvuli ovladatelnosti i ve spodnim uchopu. Na biku jsem vozil 90mm predstavec se 17 sklonem a 630 TT.

Reagovat
TomY80
TomY80

5.1.18 01:16

Bo origo značka.

Reagovat
TomY80
TomY80

5.1.18 01:07

Krasavec! Černý kotouče by bodli.

Reagovat
Georrge
Georrge

5.1.18 00:54

Pedro404: já si sice taky myslím, že to byl záměr, ale mě se tenhle „rádobyumělecký“ insta styl nelíbí (nebo kdyby aspoň nebyl tak moc) a pokud se černá srovná, jak má, vypadá to mnohem, mnohem lépe, i barva rámu je pak ještě hezčí.

Reagovat
tomxxx
tomxxx

5.1.18 00:51

Už vidim ten krátkej představec, takže solved. Mně se to jako kolo líbí, ale s touhle geo bych fakt jezdit nechtěl.

Reagovat
tomxxx
tomxxx

5.1.18 00:49

Už tu někdo tu geo nakous. Takže v číslech (velikost 54, takže cca M) horizontální délka 547mm, můj bike 595 mm velikost M. Pro srovnání Crux velikost 61, horizontální délka 588 mm. Jak se na to kolo poskládáš, já bych byl natažený jak na časovce…

Reagovat
puka
puka

5.1.18 00:13

5* hlavně za potěr. Ty designy od rock machine jsou fakt škaredý. :D

Reagovat
JFtryall
JFtryall

4.1.18 23:15

No, ale driv se taky delaly ramy a k nim 120mm predstavce a dneska je ten ram o 4cm delsi. :-) kdyz beru XC kola. To proste tak je. Tohle je gravel, ktery reflektuje moje potreby pro to kolo. Potrebuju prostupnost a potrebuju geo a ovladatelnost podobnou biku.. CX geometrie s kratkym ramem, utopenym uchopem a strmou hlavovkou nemam rad a proto to radsi vyzkousim takhle,. Citim se na tom proste hned dobre, neucim se na tom kole jezdit. 60mm predstavec nevim cemu vadi, nemuzes dat nizkou vidlici kvuli vysce stredu a hlavovemu uhlu. S nizkou hlavou tohle proste nemuzes udelat. Musis bud prodlouzit hlavu a nebo sehnat lepe natvarovanou vidlici- ta ale nezmeni chovani kola, jen vzhled. Vzprimenejsi posed je hlavne kvuli moznosti zalehnuti na ridla a kvuli zadum. Pujde to trosku niz a z fotek to trosku klame protoze pozice sedla neni finalni. Hrubym merenim jsou riditka o nejakych 5–6cm niz, nez je vodorovna linie od sedla= pohoda.

Reagovat
tromboonen
tromboonen

4.1.18 22:59

JF: sorry, ale tady se nebavíme o bikovejch vidlicích, snažíš se z toho udělat pseudo silničku/gravel… vypadá to prostě blbě… výška je jedna věc, stavba jako odpružená druhá… plus doháníš délku rámu (stavěného na rovný rodla) tím, že dáš sice berany, ale pidi forbec a berany skoro vejš než sedlo… nemám s tím přímou zkušenost, ale když už, nepomohla by o malinko nižší vidla, pokud možno klasického tvau, v tý vejšce tam pořád zbyde dost místa, plus by to udělalo cca 5 cm drop, což je pro takový kolo IMHO žádoucí? takhle je to prostě mega prasopes, nic proti nim, ale když je to od základu a evidentně za dost peněz, tak to až tak nefunguje, spíš naopak. Ale ber to tak, že mluvím z pozice tak trochu silničnějšího člověka.. mám endurance jednici, CX a HT a tohle mi proti všem připadá zbytečně vzpřímený, ale jak říkám, geo rámu, stavěnýho na rovný rodla neopšidíš, takže tam může bejt problém..

Reagovat
jardalee
jardalee

4.1.18 22:17

NJ ted se díval na ty geometrie 29er a opravdu stačí 490mm a na tu délku je počítána ,510mm je asi délka nestlacene odpružené :)

Reagovat
JFtryall
JFtryall

4.1.18 22:06

Tromboonen: Prosimte ta vyska te vidlice je 490mm, coz je ekvivalent bezne bikove vidlice v SAGu, takze v rozmerech problem neni. Ten ram je na to uzpusobeny a je to spis vizualni zalezitost, protoze tam jsou aktualne 40mm plaste a ne 54mm, ktere tam vetsinou budou. A bohuzel aktualne neni jina moznost, nez zvolit bikovou 29er vidlici, aby se nehybalo tolik se stredem a hlavovym uhlem. Ram ma totiz nizkou hlavovku. V idealnim pripade by to melo mit hlavu kolem 150mm a vidlici kolem 450mm a vypadalo by to lepe, ale uhly by byly shodne a prostupnost by se zachovala. Jinak ja samozrejme budu mit i dalsi bezny 29er, tohle ma silnicni uchop kvuli zavodum.

Reagovat
Strakááč
Strakááč

4.1.18 21:58

než jsem to napsal… tak to napsal sám majitel.. hm.. :D

Reagovat
tromboonen
tromboonen

4.1.18 21:58

JF: OK, sorry, já se v těch novejch technologiích neorientuju, MTB jsem vzdal, ale třeba na 26 rám a rozumný pláště (2.1–2.2?) existujou pevný vidle z uhlí co z toho neudělaj štafle… jako na MTB setupu by to nevadilo, ale s tema beranama (jakkoli je preferuju) mi to proste nesedi… jestli neni nic jinyho v dany kategorii/setupu, tak pak to chce custom, nebo zvolit jiny zadani podle me, takhle to i pres kvalitu provedeni vypada dost divoce..

Reagovat
Strakááč
Strakááč

4.1.18 21:57

to jsem jedinej co tu vidlici pochopil ?? prostě to má geo jako horák s 100mm odpruženou vidlou… a to je jedinej důvod proč tam je… dát tam kratší, tak to bude padlý na čumáku a to rovnou může vyměnit i rám.. nechal bych to tak a neměnil…

Reagovat
jardalee
jardalee

4.1.18 21:57

Berany tam nech a dej tam odpruženou :) https://youtu.be/bAJT5-EKvy0

Reagovat
JFtryall
JFtryall

4.1.18 21:50

tromboonen: Opakuju, vyvojovy stroj. Neni to definitivni set- up. S pevnou vidlici je problem a na tohle proste nemuzes dat vidlici, ktera je sice krasna a aero, ale ma 400–420mm a je urcena ciste pro gravely s vysokou hlavou, navic flatmount a 12mm osa. A 470 vidlici se silnicnim tvarovanim taky nevim kde sehnat. :-) nehlede na to, ze to je hlavne esteticka vec. Navic s bikovym plastem to bude lepsi, bohuzel je jeste nemam a uz to musim dat do provozu. Taky bych tam radsi mel vhodnejsi, ale je to aktualne dost problem.

Reagovat
Pedro404
Pedro404

4.1.18 21:38

Kontrast fotek je prostě takovej ten moderní instagramovej, předpokládám, že to je uměleckej záměr.

Reagovat
tromboonen
tromboonen

4.1.18 21:37

Tak znovu, rám vypadá OK (pokud někdo něco takovýho chce), akorát trochu sedí na zadku jako když sere pes… a ta masivní vidlice s nesmyslným prostorem mezi pláštěm a korunou/dolní rámovkou je takový to „jsem prasopes a jsem na to hrdej“… nic proti, ale podle všeho to bylo dost drahý a dost plánovaný… co takhle zkusit o malinko nižší vidli, tvarovanou malinko „jakože“ silnice, takový ty pevný karbon bez koruny, ale furt dost široký.. a předek díky tý vidli dropnout tak o půlku tý mezery minimálně? Pak by to podle mě mělo smysl, kompro mezi pevnej 29 a gravel, takhle je to jen 29 co se tváří jako něco jinýho a vypadá přitom dost blbě (na předjetí zevlounů by stačil i obyčejnej pevňák, berany nikoho nevystrašej, spíš naopak) .. zbytek kola by si zasloužil tu investici do vidle a pak to bude top…

Reagovat
jardalee
jardalee

4.1.18 21:35

JFtryall
JFtryall

4.1.18 21:35

Nevim ja to kontroluju i na druhem monitoru, telefonu a kontrast mi prijde ok.

Reagovat

Další galerie z kategorie

mirekk 13
mirekk 3
trpaslik72 17
zdenalfofin 18
TJK 41
sevava 8