Zajimalo by me jak to vyresili s orechem, ale vypada to ze podle poctu zubů 52z na nejvetsim pastorku zustane nejmensi 11z a kompenzovat se to bude vetsima prevodnikama.
Mně se to teda líbí a s Shimanem jsem i teď maximálně spokojený.
Já asi do nového XTR půjdu, ale kliky, ačkoliv tyhle vypadají opravdu pěkně, nechám XTm800, ale vše rozhodně až cena :-)
25.5.18 07:25
No konečně. Teď už jen počkat na XT. Jinak za hazka je nádherná, nepůsobí tak humpolácky jako SRAM.
Hoši Elektrika nebude ;-) Zjistili, že na mtb je to blbost… Hlavně s kabelama.
Ano, může to u tohoto konkr. ovladače tak být. Bokorys sú neni, tak kolik tam je vlastně místa se teprve uvidí.
stan.zak: Jo, jo, asi to tak bylo myšleno, ale zjevně se tam všechny ovládací prvky nevejdou – viz šroub ze předu na objímce uzamykání vidlice (nevěřím, že by ta páčky byla až za objímkou kvůli ergonomii). Nicméně je to možná jenom případ této objímky. Jsem na to zvědav.
Zdá se mi, že tam naopak volné místo na další ovladače je vytvořeno, jen v rychlosti např. takto?
U 10s ispec a,b. U 11s ispecb, II. Copa bude u bzrd xtr 2019 za ispec?.
LM: Nemluvím o poloze brzdové páky, ale o poloze objímky na brzdě. Zajímalo by mě, proč to přestěhovali na vnitřní stranu páky.
stan.zak: Taky brzdím prostředníkem, naštěstí ale nemám velké ruce, takže jsem schopen Shimano jezdit. Předpokládám, že se objímka stěhovala kvůli větší variabilitě montáže řazení. Zdá se ale, že nemysleli na montáž ovládání sedlovek a lockoutů. Na té fotce to moc ergonomicky nevypadá…
Třeba pro mě jo, brzdím prostředníkem. I kvůli tomu – krátké pidipáčce + hlavnímu problému s XT 8000 jsem ve 2016 rovnou při koupi kola měnil brzy za Guidy RS, které se dají nastavit i na ukazovák, ale pro mě hlavně, i na prostředníček.
A kdybych neměnil brzdy, tak z i-specu na objímkové řazení bych musel tak jako tak, na i-spec mám moc velké ruce/dlouhé prsty.
Mechaniku už nechci ale jak bude v el. Tak budu zas mít na co šetřit
Hadato: poloha brzdové páky mi přijde normální, brzdíš jedním prstem a ten mu vychází přesně do místa s největší pákou. Spíš ten „přepínák na lockout?“ je tam nějak divně a s rukou na gripu na něj nedostane, ten bych dal mezi brzdu a grip…
Ještě mě napadá: Má nějaký přínos přestěhovat objímku brzdy tak daleko od gripu? Přijde mi to jako dost nesmysl (nikdy jsem ale nevozil I-spec). Všimli jste si toho?
a už by mohli taky hrábnout do asi nejvíc zastaralýho designu Zeeček..
Starý XTR je největší designovej propadák od shimana… naopak.. Saint, SLX se už designově povedly.. a tohle ? tohle je fakt topka.. žádný složitosti, prohnutý profily atd… krása.. škoda, že se nedělají v matnej černej..
Sem zvědav kolik bude vážit kazeta, kliky hodně v topu, zase dorazový šrouby na miniaturní imbus číslo 2 (jestli vidim dobře), to mě mrdalo i na 11sp, oblouk bowdenu u hazky nedobrej. Sem zvědav na páčky, pedály a brzdy.
No to, že by to byl okopčenej Eagle mi neva, pokud k tomu bude Shimano styl řazení, páč Eagle řazení byl můj (pseudo)důvod nejít do Sramu ;-)
24.5.18 21:40