Dneska je celkem problém koupit kolo na Sramu za rozumnou cenu. Přechod ze Sramu RED na Shimano nebo Campu mě vůbec nelákal a tak došlo na stavbu. Největší problém bylo určit, co že vlastně za střed do rámu patří, dokud nebyl doma, protože všude píšou BB30, ale ono to tak vlastně není. Kluci z Cannonu se asi nudí a vymýšlí tisíc a jednu variant středového pouzdra. Tady je použito standardu PF30A, což je pouzdro 46×73mm. Tak jsem se aspoň něčemu naučil :) Článkové bowdeny mě velice mile překvapily, řadí a brzdí to skoro samo.
Kolo je snad ze všech koutů Česka a taky něco málo z Anglie. Ještě čekám na kola, tak tam mám kola ze zimáka. Myslím, že se to nakonec celkem povedlo a jede to přesně tak, jak jsem chtěl :)
(vloženo 3.8.18)
Značka | Cannondale |
Model | Supersix EVO |
Modelový rok | 2018 |
Velikost | M/54 |
Rám | BallisTec Carbon, SAVE, PressFit BB30 (ve skutečnosti PF30A) |
Vidlice | BallisTec Carbon, SAVE, integrated crown race, 1-1/8" to 1-1/4" krk |
Hlavové složení | SuperSix EVO, 1-1/4" lower bearing, 25mm Alloy top cap |
Kliky | FSA SL-K BB386EVO, 52/36 |
Středové složení | Sting PF30, šroubovací, plus redukční podložky pro BB386EVO |
Přesmykač | Sram Force 22 |
Měnič | Sram Force 22 |
Řazení | Sram Force 22 |
Kazeta | Shimano Ultegra 11-28 |
Řetěz | Sram 1130 |
Brzda přední | Sram Force |
Brzda zadní | Sram Force |
Brzdové páky | Sram Force 22 |
Pedály | Look Kéo 2 MAX |
Řídítka | FSA Energy Compact, 420mm |
Představec | FSA SL-K 120mm |
Sedlovka | FSA SL-K |
Sedlo | Fizik Antares R1 Braided |
Pláště | Tufo Comtura Duo 25 |
…hollowgramy mam doma volny..... kdyby nááhodou
4.8.18 11:07
ani ty kola nevypadaj psatne ,nejhur vypadaj ty „skinwall“ plaste ty sou hrozny ,na jinym kole by asi vypadali dobre ale tady ne
Ale máš to pěkný, nějaká pěkná kola tomu ještě přidají. Tak ať to valí :)
Ty převodníky jsem tam špatně napsal, moje chyba. Je to 52/36. Střed BB30a je jen širší. Tady je použity střed PF30a, kde lisuješ nejen ložiska, ale celá pouzdra s ložisky. Mají v tom chlapci trochu binec a píšou na rámy kraviny. Jinak rám mám taky z Koloshopu, jen rok 2017 a 2018 je to samo, tak to beru jako rok stavby 2018.
máš to pěkný…v týdnu budu snad mít taky…na koloshopu byl v akci Supersix Evoš 2017 rám…brzo přijde domů…tak to přeházím…
jo hele někdo prodává na cyklobazaru DT Swiss s keramikem…PR 1400 DICUT® 21 OXIC…sexy hlína…:)
Jo a tento rám má střed PressFit BB30a, což není klasický BB30. Díval jsem se na stránky jak Cannonu tak i několika velkých prodejců a BB30 jsem fakt nikde nenašel :)
52/34 na mě tedy skok veliký. Tobě to neva?
Popravdě ten karbon není ani tak o penězích, jezdím na tom kole spíš tréninky a pár závodů, karbonový kola nevyužiju do takové míry, abych si to obhájil sám před sebou. A když už bych kola koupil, tak ty DT využiju taky, budu je mít na trénink a karbony na závody a na nedělní „čumte jaký mám kolo“ :) Každopádně díky za názory, máte naprostou pravdu, ale zatím to není aktuální.
Krásný,za 5*
3.8.18 12:34
Mastr: já bych se na tvém místě vyprdnul na mezistupeň, který je v konečném důsledku nakonec nejdražší variantou, ale prostě bych zatím jezdil tato a pěkné karbonové ráfky, které si tohle kolo zaslouží, bych si dal třeba jako závazek do příští sezóny
zatím bych jezdil a v klidu šetřil a průběžně sháněl něco pěkného za výhodný peníz
Kola bohužel z rozpočtových důvodů nebudou karbonová. Nemám rád věci za každou cenu a celočerný kola FFWD by byly sice fajn, ale úplně mimo možnosti. V úvahu přicházely Fulcrum Zero, ale nakonec budou DTSwiss, zapletená ručně, náby 350,dráty Aerolite a ráfky RR411. Je to podle mě rozumná varianta kol, která něco vydrží, nebudou drahá a hmotnost by měla být rozumná. Karbonový ráfky mě budou muset ještě nějakou dobu jen lákat :)
3.8.18 10:50
za mě se to trochu tluče s těmi koly, ale jak sám píšeš, je to dočasné řešení a myslím že ta kola, na která se čeká, tomu dost pomůžou
co máš objednané?
5*
Pěkný, ale chtělo by to vyšší nebo aspoň celočerný záplety.