Profilovka
Alfine
Blatníček ;-)
Zepředu
V háji....
Předěláno z klasické Kony Unit. Je to tank mezi (mými) koly…
(vloženo 21.11.18)
Značka | Kona |
Model | Unit |
Modelový rok | 2017 |
Velikost | M |
Hmotnost | 14 |
Rám | Reynolds 520 Butted Cromoly |
Vidlice | Kona Plus Fork |
Tlumič | - |
Hlavové složení | TH ZST No.10 |
Kliky | FSA Comet Modular |
Středové složení | FSA 7100 |
Přesmykač | - |
Měnič | Shimano Alfine 11 |
Řazení | Shimano Alfine 11 |
Převodník | 32T |
Řetěz | KMC Z610 |
Náboj přední | Joytech 100x9mm |
Náboj zadní | Shimano Alfine |
Brzda přední | Tektro TRP Spyke |
Brzda zadní | Tektro TRP Spyke |
Brzdové páky | Avid FR5 |
Ráfek přední | Alex MD40 |
Ráfek zadní | Alex MD40 |
Dráty | Sandvik Stainless 15g fr / 14g rr |
Pedály | Shimano SPD PD-M520 |
Řídítka | Kona XC/BC Riser |
Představec | Kona XC/BC (60 mm) |
Sedlovka | Kona Thumb w/Offset 27.2mm |
Sedlo | WTB Volt Comp |
Pláště | WTB Trailblazer TCS 27.5x2.8" |
Já to tak taky trochu plánuju – v zimě budu jezdit na tomhle, a to by v tom byl čert, aby mi to potom na jaře na 10 kg Krossu nešlo ;-)
23.11.18 10:10
p@X: Ten odpor proti klasice (klasická šířka pláště) jsem cítil už když tam byl originální cvrk.
To kolo váží přes 14 kg, všechny ostatní kola mám o 3 a víc kilo lehčí. Jestli zrovna Alfine má nějaký odpor na nejtěžších převodech, to fakt nejsem schopen rozpoznat.
23.11.18 09:19
p@X: jezdit se s tím dá i jinam ;-) – ale pokud máš obchod 100 km od baráku, budiž. Jen se musíš naučit jinak řadit ;-)
23.11.18 08:18
22.11.18 09:39
máš plno fandílků,tak když si všichni zdemontujou z kola ty odpružený vidlice můžeme jim prozradit kde koupit pevný za 200 očí
tak to bych neodolal ani ja :) presne neco takoveho mam v planu poridit
koňák: kupoval jsem to loni na https://www.n1shop.cz/cz/mtb-c5870/, bylo za 13 t, tak jsem neodolal. Časem jsem k tomu koupil na bazaru Alfine a přehodil gripy, jinak je to v původním stavu.
nadhera, libi moc. muzu se zeptat, kde je to koupeno? a zda jako cely bike, nebo jen ram?
22.11.18 07:31
Tank je to „líbezný“ opravdu.A co neodpruží gumy odpéruje zadnice a zaťatá čelist.Dobrá práce – fandím Ti.
rorschach: právě že na tomhle mastodontovi si s technikou můžeš krsáně hrát… :)
Strakááč: už takhle má ródla výš než sicnu, tak nač RU..(netřeba reagovat – vím že jsou bikeři kteří mají potřebu šibovat se sedlovkou o 30 čísel, ale na to jsou snad jiný kola a né tenhle krásnej mastodont):)
na zimu, bahno a pičoviny v tom sajrajtu úplně nejlepší… mě by tam ale chyběla RU objímka abych si mohl hejbat sedlem podle toho jak mi rupne v kouli.. :D :D
kycis: jo je mi jasné proč to nejde, jen s tím fakt musíš občas dopředu počítat ;-)
popik: razeni v tahu na techhle prevodovkach principielne moc nefunguje, kolecka nevyjedou pod tahem ze zaberu. Ale kdyz jsem jezdil sramackou 7s prevodovku, hodne rychle jsem ziskal navyk jen na zlomek vteriny zastavit pohyb klik a sup, prerazeno. Vyhoda je ze v ten jeden okamzik prehodis o kolik chces stupnu. A ten komfort ze dojedes a krizovatku na nejtezsi a na miste prehodis kam chces na rozjezd, hmmmmm .
Jezdit se na tom dá, používám jej jako zimáka. Samozřejmě akcelerace je ve srovnání s 29" neporovnatelně horší, ale když se to rozjede, tak už to jde. Alfine je celkem OK, ale je choulostivé na řazení v tahu a přijde mi takové gumové – tedy např. oproti SRAM GX.
Super, nemuzu jinak, plnej pocet.
Napis pak po case, jak jsi spokojenej s tim Alfine.
Dobrej tank… sice mimo moje potřeby, ale líbí… a blatníček, to je taková třešínka, zrovna na něj na koloshopu čučím, že jej pořídím bohyni na projekt ;-)