Cena je prostě taková jakou ji výrobce určil, evidentně to lidi budou kupovat, tak nevidím problém.
Jak tu někdo psal, já jsem vzhledem k tomu jak člověka všude obklopuje elektronika, že alespoň to kolo je pořád mechanická záležitost, ale chápu, že doba je prostě taková, že je snaha všechno elektrifikovat. programovat, propojovat atd.
krásný barvičky na věci která je pořád černá :-) možná nebude potřeba hned po koupi doplnit matičku.
Marek.Kv: uklidni se, jsme na bikovém fóru, tak je jaksi logické, že cenovka 50 litrů za řazení, vyvolá diskuzi nejen o funkci, ale i o ceně a užitné hodnotě. Nikdo tu netvrdí, že někdo někoho nutí to kupovat.
7.2.19 08:46
Povrchovka řetězu a kazetu vypadá dobře. Jsem zvědavý co budou lidi říkat na to řadicí tlačítko. Hlavně na řazení dolů mi na použití v terénu vypadá celkem titěrné.
Jak to je s elektrikou v totálních sračkách? Nedělá to pak bordel? Lankem si člověk může případně trošku pomoci. :-)
Výdrž 20h je ideální na to, abych na to po třech vyjížďkách zapomněl, a další den byl bez šťávy… :-D
Cenu neřeším. Kdo to chce, tak si to koupí. Já určitě cílovka nejsem. Mám rád mechanickou blbuvzdornost.
hovado_cz> jenže karbonový ráfek celkem snadno opravíš, budou dělat i servis na hazky?
Taky mi to přijde strašně drahý, ale mám strach, že až si to někde vyzkouším, tak to budu nutně potřebovat. Hrozně rád mačkám na nějaký tlačítka
7.2.19 07:37
Majkee, koukni na instastories sramu, jak do toho rubou pěstí ;-) nehledě na to, že poškození riskuješ u jakýhokoliv komponentu, který na kole vozíš a vyjde na stejný prachy jestli urveš hazku nebo cvakneš karbonovej ráfek :-)
Nooski, on ten eagle za 53 může být super což o deorku za 3 říct nejde :-)
Super, že jde tohle mimo mě. Zatím mi příjde vzhledem k ceně, že to má význam pro profi závodníky nebo pro pozéry, který na tom zas tak moc nejezděj a nepodstupujou riziko, že třeba urvou hazku, což se docela často stává když se jezdí často a jezdí se v terénu :)
Každopádně dokud bude dostupný kvalitní řazení na lanka, elektriku nebudu chtít ani zadarmo.
Nicméně každý to máme jinak a to je dobře :)
@mpIII
porovnáváš nesmysl.
Elektrika časem na eshopech taky spadne.
Aktuálně můžeš porovnat jen doporučená moc. A tam je asi 12t.kc
rozdil.
7.2.19 07:01
Za ty prachy je to nesmysl. Za 54K už je slušnější kolo. Nechápu ceny okolo kol a komponentů. Je to dražší než díly do auta.
7.2.19 06:40
7.2.19 06:26
Kubánec, vidim to stejně někdo dá 80 klacků třeba za hodinky někdo kdo na ně nemá koupí si Festiny za trojku :-)
Pozitivní na tom je to, že GXko budou za chvíli dávat k HappyMealu v Mekáči :-D
Ani mi to procentuelně nepřijde drahý proti XX1. jestli to bude fungovat ukáže čas, ale dokážu si to představit daleko reálněji než Di2 i na svym kole. Nicméně na mnou financovaný závodní kolo do hoven by mi toho bylo líto, když mi i ta mechanika funguje v klidu.
@Wilda81
nikdo tě nenutí to kupovat :D
Di2 od Shimana si taky pořádně připlatíšproti mechanice
6.2.19 22:42
Ještě je tam motorek a baterka a nějaká ovládací jednotka… Za pár let bude za cenu nějakýho lepšího setu bowdenů a lanek…
6.2.19 22:08
Už je to na kupkole https://www.kupkolo.cz/…-32_z106661/
Nechápu co to melete o cenách
klasická sade Eagle XX1 má MOC cca 41t.kč tohle 53t.kč neříkám že je to levné, ale nepřijde mě to předražené
ceny na e-shopech během roku spadnou , navíc většině bude stačit koupit jen přehazku a řazení, až bude dostupné
6.2.19 21:39
Jasně, že topovka může být drahá, ale přirážka 100% za novější generaci? :-)
30 je za telefon taky dost ne? Auta nad milion jsou taky blbost ne? :) A co byty v Prazééé :)) Buď chceš a máš na to nebo nemáš a hledáš důvody proč je to špatně.
6.2.19 21:12
No kdyz sem videl cenu etap Redu 2×12 s klikama s watakem tak tohle je jak zadarmo :)
krabica: co to bude přibližně 30tis. jako novinka, když „zavedený“ XTR Di2 kit s káblema a baterkou do sedlovky dnes stojí 26tis.? A za urvaný šaltr si to určitě hodit nepůjdu. Mám se přece jen moc rád. Peníze nejsou všechno.
Na bikerumor.com mají fotku prehazovačky zezadu a rozhodně na ramínku nezapracovali, takže problém s vytrhnutím horního šroubu a kladky tu stále je…
Žitnej nemá na vejplaty, tak platí v naturáliích? :-)
Haha, je mi to jasný! :-)
na stříbrnej převodník počkám… z experimentů s AB apod už jsem asi vyrostl
Suslos: Kdyby ano, byla by tu dnes fotka Moja s novou sadou a sedlovkou :) Bohužel se to trochu zadrhlo. Převodník zatím v nabídce není :(
Asi potřebuji ten stříbrnej převodník :-O
@Kubánec: nedá se náhodou už pořídit? :-))))
Pro tu co je zajímá co ta sranda koštuje:
Na 20h provozu si holt prikoupis dalsi 3 baterky ssebou. :) A pro jistotu i 2032 do razeni.
Ta brzda by mohla být taky elektrická… A s ABS
6.2.19 18:28
Jestli to nemá ovládání hlasem nebo automat, tak v tom nevidím výhodu.
@Kubánec: Elektrika jde, a doufam, ze i pujde, mimo me, ale tech 20h provozu je, doufam, vtip a nejaky preklep. Pojedes nekam na vikend a abys sis bral jeste nabijecku na prehazku …
Radek Broz: Na Pinkbike pisou, ze jde razeni naprogramovat i na reverb. Jsou na nem celkem tri tlacitka.
Upgrade kit bude bude odhadem za 30t Kč. Člověk pak urve hazku o strom a pude si to hodit… :-D
Je to pekne, ale s cenou se zblaznili. Kdyby se radeji zamerili na f-ci eagla.
mr.antik: píšou plně kompatibilní s Eagle . Kliky, kazetu a řetěz přece nebudu zbytečně s celou sadou kupovat.
antik: myslím, že jde o to že zatím to nabízej jen s klikama.
Pro lidi trpící motorickou poruchou prstů, kteří nejsou schopni zařadit lankem asi dobrý nápad. Normální zdravý člověk elektromotor k pohonu řazení ani klik, pochopitelně, nepotřebuje ;-).
Jak by měl fungovat upgrade kit, když píšou, že je to komplet předělaný?
Za mě super až na cenu. I ten Reverb. Pecka by byla, kdyby šlo shifter nakonfigurovat i na reverb.
Na Bikediscount by měla být sada v prodeji koncem února. Mě osobně zajímá, kdy se začne prodávat upgrade kit. Snad to nebude trvat dlouho, už na to čekám…
Nazvat MTB „konzervativní oblastí“ může jedině laureát Pulitzerovy ceny.
Už sem si říkal že sem měl počkat na elektriku a nekupovat mechaniku, ale pak jsem uviděl cenu a přešlo mě to.