Takhle vypadá dnes. Přes zimu nové pláště, přezuto na bezduše, teleskopiská sedlovka, silikonové gripy.
Přidávám ještě jednu podzimní fotku, aby byly vidět modré části rámu. No, zase nejsou moc vidět ty černé...
Kolo jsem si za tu dobu, co jsme spolu, poladil tak, aby vyhovovalo po všech směrech.
Z původního kola už zůstal jen rám a proprietární tlumič.
Měkkou vidlici RS Revelation 120mm nahradil Pike na 140mm, kola od DT Swiss s výměnným ořechem na ratchet systém s 54t rohatkou.
Nad oválným převodníkem jsem přemýšlel už dlouho a musím říct, že jej pořídím i na další kolo. Vypadá dobře a pocitově jede lépe.
Mám na něm 2 nedostatky:
- na páčku od wolftooth k sedlovce jsem si musel vytisknout objímkou na 3D tiskárně po výměně brzd. Je na ispec-B a já si ji oblíbil.
- vedení brzdové hadice se mi na jednom místě ulomolilo v nosiči na kolo na autě. Tak dlouho jsem váhal s nákupem, že už teď nevím kde to sehnat.
(vloženo 12.3.19)
Značka | Specialized |
Model | Camber Comp 29" |
Modelový rok | 2016 |
Velikost | "L" |
Hmotnost | 13,5 kg cca. |
Rám | Hliník |
Vidlice | Rock Shox Pike 140mm |
Tlumič | Fox float CTD |
Hlavové složení | Token |
Kliky | Truvativ Stylo 6k 175mm |
Středové složení | DUB |
Měnič | Shimano Deore 5100 |
Řazení | Shimano SLX M7000 i-spec EV |
Převodník | Absoluteblack Oval 34T |
Kazeta | Shimano 11-51 M5100 |
Řetěz | KMC x11 |
Náboj přední | DT Swiss 350, 32H |
Náboj zadní | DT Swiss 350 ratchet 54T, 32H |
Brzda přední | Shimano SLX M7000, SM RT-86 203mm ICE TECH |
Brzda zadní | Shimano SLX M7000, SM RT-86 180mm ICE TECH |
Brzdové páky | Shimano SLX M7000 i-spec EV |
Ráfek přední | DT Swiss E1900 |
Ráfek zadní | DT Swiss E1900 |
Dráty | DT Swiss |
Pedály | Shimano XT |
Řídítka | Raceface Aeffect 35, 760mm |
Představec | Raceface Aeffect 35, 40mm |
Sedlovka | RaceFace Aeffect dropper 150mm, wolftooth lever ispec-B |
Sedlo | Specialized power comp |
Pláště | Specialized Butcher / Purgatory 29x2.4 tubeless |
za 5*
Nějaké to bahno jsem s tím už letos projel a zatím žádné známky. Samozřejmě všechno ukáže až čas. Když to bude katastrofa, tak budu mít alespoň další příležitost vyzkoušet něco nového…
No jo…skinwall hezký ale pak projedeš sračkama jako já včera a je to v řiti :-)
Ten povrch čistý je asi dlouhodobě nemožné udržet. Vím že někdo zkoušel impregnaci ale jak je to v reálu netuším.
Taky sem je jednu chvíli zvažoval ale tohle mě prostě odradilo.
no, z celkem hnusnyho a nezajimavyho kola ty skinwally udelaly zajimavy kolecko…
Roud, sedí, koukni na přední kolo, je to úplně stejne :-) byly posunuté na jedné a druhé straně, tak ze jsem je nasadil na začátek nápisu :-)
12.3.19 18:57
On asi myslel nápisy na gumách. To je specialita toho druhého tupana ovšem. Pěkné kolo.
Tak musím říct, že jsem se pobavil. Jak by jako ty ventilky měly být? Možná by to zajímalo i inženýry ze Spešlu… Ten ráfek takhle dodávají.
Super kolo, super značka, hnusný gumy.
máš to pěkný
za mě skinwally dobrý, modrou nerošiřovat.:)
Díky za komentář.
Obě reakce na skinwall jsem tak trochu čekal :)
Jinak v modré je i spodní, vnitřní část zadní stavby a teď i gripy od ESI.
Skinwally tomu docela sluší. Ten jeden osamocený proužek modrý vypadá zvláštně, buď ještě někde modrou přidat nebo na rámu schovat:)