Hmotnost | ca 10,3kg |
Rám | TCM Carbon |
Vidlice | DT Swiss XMM 100 TS |
Kliky | Shimano XTR |
Přesmykač | Shimano XTR |
Měnič | Shimano XTR |
Řazení | Shimano XTR |
Náboj přední | DT Swiss XM1550 Tricon |
Náboj zadní | DT Swiss XM1550 Tricon |
Brzda přední | Shimano XTR |
Brzda zadní | Shimano XTR |
Brzdové páky | Shimano XTR |
Ráfek přední | DT Swiss XM1550 29 Tricon |
Ráfek zadní | DT Swiss XM1550 29 Tricon |
Řídítka | ZZYZX karbon |
Představec | ZZYZX Karbon |
Sedlovka | - |
Pláště | Continental Race King 29x2,2 |
Luxusni stroj :-)
rychlost při servisování a částečně to i ochrání spodní trubku od kamenů.Ale to jsme si v tom našel :-)
Promiň, že se tak blbě ptám ale jaké to má výhody? Jinak ty ceny těchto kol jsou fakt brutální.
ano bovden přesmyku a kabel brzdy jdou pod rámem, což má i své výhody. U nového modelu to možná už vedli vnitřkem :-)
No vidím, že na zadní přehazku je vedený rámem. To jo ale ty ostatní k zadní brzdě a k přesmykači je normálně pod tím rámem. Opravte mě jestli se pletu.
No jediné co bych tomu snad vytknul je vedené bowdenů zespodu na spodní rámové trubce. Přímo na ně padají nečistoty z předního kola a dost špatně se to čistí. Nejsem žádný znalec , ale proč není u této kategorie karbonového rámu vedení zevnitř?
váha je reál, spíš spousta lidí tu má blbosti :-) Ten rám je parádní !!
Váha mi nepřijde nijak extra vysoka, proste jsem to zavěsil na váhu za sedlo. Superfly na Sramu XX vazi shruba stejně.
Tak to je ***** paráda, po dlouhé době super kolo. Škoda na tom jezdit ne? ;-)
Paráda. Už vím jaké kolo si koupím příští rok :) Moc se mi líbí ten masivní rám.