Téměř finále - v plánu ještě výměna sedla, nějaké slušné osvětlení napájené z hlavní baterie, možná i spodní vodítko řetězu a nějaké decentní blatníky.
Výroba držáku antipadače
Ještě nalakovat
Už to začíná vypadat jako kolo. Setup není ještě definitivní, sedlo jen na test.
Chtěl jsem rám s integrovaným motorem i baterií, na výběr toho sice moc není, ale tento nepovažuji za nějaký velký kompromis. Líbí se mi objemná downtube, kam by se vešla ještě větší baterie než je aktuální 17,5Ah (48V). Z konstrukčního hlediska působí rám bytelně, sváry jsou provedené velmi pěkně, čepy zadní stavby, nerezové šrouby – vše pěkně opatřeno zajišťovací barvou. Při detailním zkoumání je ale vidět, že lakování není tak precizní jako na „evropských“ kolech, dále jsem musel upravit horní uložení tlumiče a předělat kabelové vedení u spodního čepu zadní stavby (to moc dobře vymyšlené není).
Motor Bafang M600 – vypadá zpracováním velmi dobře, opracování drážek, závity, konektory na kabely atd. – vše vypadá celkem precizně, kdyby na tom byl štítek Bosch, neměl bych problém tomu uvěřit.
(vloženo 4.2.20)
Značka | DIY |
Model | E-nduro |
Modelový rok | 2020 |
Velikost | 20 |
Vidlice | FOX 36 160 FIT4 3pos. + LSC |
Tlumič | FOX DPX2 3pos. + LSC |
Řazení | XT |
Převodník | 40T |
Kazeta | 12sp XT |
Řetěz | XT |
Náboj přední | DT Swiss 350 32 |
Náboj zadní | DT Swiss 350 Hybrid 32 |
Brzda přední | XT 8120 203mm |
Brzda zadní | XT 8120 203mm |
Ráfek přední | DT Swiss H612 |
Ráfek zadní | DT Swiss H612 |
Pláště | Magic Mary soft 2,8" + Hans Dampf 2,8" |
@Hadato: Tohle ani neni ekolo, ale motorka. Melo by to mit znacky a jezdit jen po silnici.
Tohle by se mělo trestat, 900 W a přípomoc do 45 km/h, což je obojí značně nad limit. Pak s tím ti maníci vjedou do lesa, rozryjou pěkné traily stejně jako motorky a pak na to akorát běžní cyklisti doplatí. Neřeknu když má někdo e-kolo na dojíždění do práce, ale nechápu, proč by to mělo jezdit v lese…
Myslim, ze to patri jinam do fotek, napr. do komponentu. Sem bys mel dat az hotove kolo, ale cekat od nekoho, kdo tu prezentuje neco co neni ani ekolem, natoz kolem (a jeste by se rad vydaval za cyklistu) a sere na pravidla i jinde, by bylo asi moc.
No hlavně ten motor rozeber a koukni se dovnitř. Plast tam kde by měl být kov u Bafangu úplně normální.
Ty brďo s prípomocí do 45km to pojede jak skútr :) kolo váží aku?
No ty voe.. 120Nm a 900W peak,přípomoc do 45km/h.
Běž s tím někam…
Tohle nekolo nechci potkat
Krasny e-bike, urcite by si zaslouzil doplneni zakl. dat . Ale i tak davam 5* uz jen k vuli nekterym … ;)
5.2.20 09:14
Značka DIY? To sis jako dělal sám i rám i ten mopedmotor jo? Tak to chválím, za 5*
5.2.20 07:46
Ta hifi polička je super. A toho místa. Tomu se říká když nevíš co penězi. Garaz
Jo kolo to fakt v náhledu připomíná…zblízka ale celkem hnusný moped! Popis chybí, takže za jedna.
5.2.20 05:49
Jako všechny ostatní s nedostatečně vyplněným profilem kola tě poprosím o řádné doplnění viz pravidla této kategorie fotek. Předem díky za nápravu.
Vypadá to, že s tím jedeš na soutěž v lasování. Akorát teda máš na čem sedět, ale bez řetězu a klik to pojede dost na ho..o počítám.
Do kola má tahle obluda hodně daleko.