Dva roky jsem jezdila na obyčejný pánský silničce, na podzim jsem si pořídila tuhle bárbírnovskou. Taky je obyčejná, ale ten dámskej rám je pro můj zadek úplná pohádka! A třeba to za dva roky zase posunu o level vejš. :)
(vloženo 21.3.20)
Značka | Specialized |
Model | Dolce |
Modelový rok | 2019 |
Velikost | 51 |
Rám | Specialized A1 Premium Aluminum, Women's Endurance Geometry, women's fully manipulated tube sets, threaded bottom bracket, 1-1/8" lower bearing, 130mm spacing |
Vidlice | Specialized FACT carbon fiber, alloy steerer/crown, Zertz inserts |
Kliky | Shimano Claris R200 |
Středové složení | BSA, 68mm, square-taper |
Přesmykač | Shimano Claris, 8-speed, braze-on |
Řazení | Shimano Claris 2000, 8-speed |
Brzda přední | Tektro caliper, long reach, dual-pivot |
Brzda zadní | Tektro, alloy, dual-pivot |
Řídítka | Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp |
Představec | Specialized, 3D-forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise |
Sedlovka | Alloy, 2-bolt clamp, 12mm offset, 27.2mm, anti-corrosion hardware |
Sedlo | Women's Body Geometry Myth Sport, 155mm, Thin, steel rails |
24.3.20 01:31
Ajaj, už to schytala… Hele majitelko nic si z toho nedělej, taky mám esko, celkem podobné a „dětskou“ velikost kvůli geošce, svého času i s „dětskými převody“, jak poznamenali dva předjíždějící drsňáci, ale to máš jedno, ony ty eska vypadaj dobře a když se ohlídá ta geoška a jde se za účelem a podle použití, tak to funguje, záplety a gumy jsou stejně víc poznat než všechny výrustky na rámu, estetika se časem utřepe, a i kdyby ne, tak jezdit… akorát teda to cédéčko za kazetou bych sundal osobně, ten šroub to tam nepustí, tak cajk.
22.3.20 15:19
Fotky jako lepší, ale musíš si uvědomit, že nám tady jde hlavně a především o tu cyklistiku. Velké odborné téma je zde třeba spravný posed a tam pro naše odborné zhodnocení bez fotky včetně daného jezce neobejdeme. Samozrejmě ma-li to mit patřičnou vypovídající hodnotu, je třeba foto nejen z profilu, ale i ze předu a ze zadu. On totiž každý zdejší odborník na tuto problematiku má jinou metodoku posuzování. Já se třeba přikláním ke komplexní analýze :-)
Tak jsem doplnila fotky na popud některých uživatelů..
Upřímně já vůbec nevím, co na tom kole fotit, takže ani nevím, jestli jsem to vylepšila. :D
⇒ Thomas: Převody jsou v pohodě, jen to chce vyměnit kazetu. Skok z 15 na 18 zubové kolečko je na silničku moc, dělají se kazety 12–32, bez 11 z kolečka se dá žít a 3 zubový skok je až 18 na 21 z.
21.3.20 20:05
Vloni jsme dceři pořídili úplně to samé dokonce i ve stejné velikosti :-) viz. naše fotky. Nejprve jsme sice váhali ohledně toho Shimana Claris, ale po roce ježdění si říkáme ,že jsme vybrali dobře. Ty převody jsou z mého pohledu skvělé poskládané. Koukám že spolujezdec má modrou silnicku. I to máme společné. Takže bych nejraději dál 6+ :-)
5*
Kolo asi pěkný a věřím, že dánská geometrie je pro ženu příjemnější, ale ty fotky na prezentaci vhodné fakt nejsou…
Jestli to kolo má i pravou stranu, tak pěkný.
Tady je spousta odborníků, tak jestli chceš nezávislý posudek kam se za ty dva roky posunul, tak prosím přidat pár fotek :-)
Jinak kolo samozřejmě také pěkně :-)
Z fotek se toho o kole sice moc nedozvíme, ale chválím netradiční pozadí a situace. Moc pěkné.
Kolo pěkné, měl bych dotaz úplně mimo. Jak funguje ten nosič na střechu? Zatím jsem ho neviděl v reálném nasazení, jen staticky na výstavě na dokonale čistém autě bez jediné promáčkliny. Věřím, že na střeše bude držet a nepustí se, ale standardní střešní nosič má uchycené přední kolo, zadní kolo a za trubku rám. Tohle má chycenou vidlici a zadní kolo, oboje v nejnižším bodě, není problém s náklonem kola do stran? Přece jen ta páka na střechu je docela velká, když to není chycené nikde výš. A koukám, že auto má panoramu, tím spíš bych se bál na něj takový nosič přidělat.