Po 25 rokoch strávených výlučne na DH a MTB bikoch som začal pokukovať aj po občasných tréningoch na žiletke. Ale keďže moderných karbónových strojov som z MTB už prežratý, rozhodol som sa pre vintage a oceľ. Podstatou bike bolo mať pokiaľ možno kompletnú sadu Campa Super Record 1984. Mám k nej nostalgiu, keď mi kamoš v detstve ktorý jazdil za klub, občas podhodil nejaký komponent na môj Favorit. Rám som bral prvý ktorý sa mi zapáčil a bol približne z obdobia aby sedel ku komponentom. Skrátim to. Nakoniec to dopadlo tak, že bike visí v obývačke na stene ako dekorácia, lebo rozmaznanému z MTB radenia sa mi na tom nedalo jazdiť. Rozhodol som sa postaviť niečo na indexových dualoch. Pridám ďalší bike.
(vloženo 14.7.21)
Značka | Puch |
Model | Mistral Royal Force |
Modelový rok | 1987 |
Velikost | 56 cm |
Hmotnost | 9,6 |
Rám | Puch Mistral |
Vidlice | Dossi |
Hlavové složení | Campa Super Record |
Kliky | Campa Super Record Strada 172,5 |
Středové složení | Campa Nuovo Record, BSC 68mm |
Přesmykač | Campa Super Record, návarkový |
Měnič | Campa Super Record |
Řazení | Campa Record |
Převodník | Campa Super Record 54/42 |
Kazeta | Regina CX/CX S, 14-26, 6-kolečko |
Řetěz | Sram |
Náboj přední | Campa Record vysoké príruby s otvormi |
Náboj zadní | Campa Record vysoké príruby s otvormi |
Brzda přední | Campa Super Record III.Gen. |
Brzda zadní | Campa Super Record III.Gen. |
Brzdové páky | Campa Super Record |
Ráfek přední | NISI Moncalieri 28" |
Ráfek zadní | F.I.R. EA 65 28" |
Dráty | Ritchie (DT) 1,8-1,6-1,8 |
Pedály | bez |
Řídítka | Cinelli Giro d´Italia 64-44 |
Představec | Cinelli 110 |
Sedlovka | Campa Super Record 27,2 |
Sedlo | Selle San Marco Concor Supercorsa |
Pláště | Tufo |
Hele ne že by to v obývačke nevypadalo pěkně, ale občas bych to projel… a nebo: tyhle stroje mají jednu výhodu, jsou hezký, celkem jedou (v rámci možností) a nikdo je neukrade, když je nachvíli zamkneš před obchodem nebo jinde, tohle vypadá na ideální městský přibližovadlo, pokud teda člověk bydlí v relativní rovině…
Hezke to mas. Campa SR je super. Jednu sadu mam a jezdim na ni moc rad.
15.7.21 08:19
Paráda, škoda na tom nejezdit. Jen ty páky by to chtělo trochu nahoru a rodla pak otočit dolů + samozřejmě pedály, ale chápu praktickou stránku věci. Za slunné neděle to musí krásně fičet a následně na zahrádce se na to bude krásně koukat.
Petře máš úplnú pravdu k závoďáku skôr galusky, ale bral som to viac z praktickej stránky. Reťaz je u mňa komponent ktorým finišujem a v tomto prípade keďže sa to už dlho ťahalo a išlo to do strašných prachov (2000EUR) som to potreboval už rýchlo dokončiť.
Nie je všetkým dňom koniec až bude na Slovensku viac príležitosti prebehnúť to na nejakej Vintage jazde tak určite áno. Ale na druhej strane, až mi má visieť doma nejaká mazanina ktorej rozumie iba autor :), tak to radšej poriadny bike. Tých záľub je voľajako veľa a času málo, musím to redukovať. Práve predávam motorku. Bike je však celoživotná láska toho sa už nevzdám. Mám tam v profile aj Favorit F1 ktorý práve renovujem a ten bude práve na také fajnové jazdenie (pivo, mesto a okolie).
Velmi pěkné, tahle renovace se povedla. Má to úroveň. Možná by se k tomuto ročníku více hodily galuskové ráfky a hlavně dobový řetěz bez rychlospojky.
Aspon, ze jsi dodal ty fota, uz jsem chtel prudit:)
Poveseni na zed chapu, alesemtam bych ho stejne trochu p
rohnal.
14.7.21 22:04
Takový pěkný kolo a nejezdit na něm, to je hřích.