Moje kolo vlastnoručně sestavené, klasika do práce nebo na tréningy. Na detailech jsem si dal záležet, včetně titan šroubů a barevné kombinace :) Kolo rozhodně není moc pro gramaře :) na to potřebujete opravdu hodně peněz postavit pírko a aby to vydrželo každodenní jízdu. Nejsem zastáncem silničních pedálů jak si můžete všimnout, na bezpečnosti se to opravdu projeví. Pár věcí ještě do budoucna přikoupím, vylepším, ale jsem za sebe spokojený, teda kromě těch plášťů co jsem nesehnal v červené barvě :D
(vloženo 11.8.21)
Značka | Force |
Model | Taranis |
Velikost | 50 |
Hmotnost | 9.36 |
Rám | Force taranis 6061 DB - 50 velikost |
Vidlice | B-force 1 1/8 Al/carbon - černá lesklá |
Tlumič | N/A |
Hlavové složení | Semi-integrované Token 1-1/8, Alu + Fe, prům. ložiska, Ti šroub + Al víčko |
Kliky | Shimano Claris, FC-R2000 50-34, 8s compact + pojistná matice Al 7075 |
Středové složení | Shimano BB-RS500 Hollowtech II, BSA 68 mm |
Přesmykač | Shimano Claris FD-R2000, 2x8 (navářka) + objímka (31.8 mm) |
Měnič | Shimano Claris RD-R2000 GS 8s + Al kladky 11z |
Řazení | Shimano Claris ST-R2000 2x8s |
Převodník | 50-34 |
Kazeta | Kazeta shimano HG 11-32 8s |
Řetěz | Shimano CN HG-71 - stříbrná |
Brzda přední | Shimano 105 BR-R7000 stříbrná + SwissStop Flash EVO špalky |
Brzda zadní | Shimano 105 BR-R7000 stříbrná + SwissStop Flash EVO špalky |
Ráfek přední | CAMPAGNOLO Scirocco C17 35 100/5 QR -černá, průmyslové ložiska |
Ráfek zadní | CAMPAGNOLO Scirocco C17 35 130/5 QR - černá, průmyslové ložiska |
Dráty | Aero nerezové 16 přední, 21 mega G3 výplet zadní |
Pedály | Force Al broušené, průmyslové ložiska |
Řídítka | NEWMEN ADVANCED SL 318 aero carbon (440 mm) - 31.8 mm - black |
Představec | B-Force team light, aluminium 3D forged black (70 mm) + Ti šrouby zlaté |
Sedlovka | FSA SL-K SB20 carbon trubka, aluminium zámek, offset 20 mm (25.4 mm) + Ti šrouby |
Sedlo | Syncros Belcarra V 1.0 carbon + carbon ližiny, 245x140 mm - černé |
Pláště | PIRELLI P Zero Velo Colour Edition 700x25c - růžová |
Já jsem dala plný počet hvězd, se mi to líbí.. Je to udělané podle nejlepšího vědomí a svědomí a já bych se na tom určitě dobře vozila (teda s menšíma převodníkama, že jo). Cenu neposuzuju, za detaily pro radost člověk klidně dá víc, jak za kliky aji s řazením, já to chápu . Sice nerozlišuju Tiagru od Viagry a Clárku od Důry, hlavně, když to těch pár potřebných kvaltů řadí a brzdí úměrně k potřebám. Ale škaredej šroubek dokáže zkazit celou vyjížďku aji na pozlaceným kole!
16.8.21 08:39
TVL, taková žalostná výdrž řetězu, to by mě jeblo, to sis to měl za ty prachy osadit radši Campa Centaurem a vystolicovat se na titanový fičurýny, ale je to tvoje kolo, tvoje volba, tak ať hlavně slouží k tvé spokojenosti :-)
13.8.21 04:09
Bydlím na Vysočině a jezdím většinou roviny, proto mám aero ráfky 35 ktery bohatě stačí a převod právě drtím často 11 kvalt. Takže si užívám dost i rychlost (kdo ne že :D ) a trenuju tepovku. Možná jsem měl jenom blbou smůlu na řetěz, to se stát může, tenhle řetěz by měl vydržet aspoň 900–1000 km.
To je v pohode, ja nejsem z tech co lidem radi kolik maj za co utratit. Jen me ta cifra prekvapila, kdyz treba hlinikovej Van rysel na 105 s karbonovou vidli stoji 28, coz porad nechava dost prostoru pro pripadnej upgrade. Ale jak rikam je to fuk, taky obvykle davam prednost pomeru cena/radost nez cena/vykon. Nicmene jestli si dokazal vytahat retez po 550ti km, tak bylo asi neco hodne spatne. To by snad nedokazal ani Sagan.. Mozna kdybys tech 11 kvaltu mel, tak by te to nenutilo drtit nizkou kadenci.
Claris setovka byla ta nejlevnější položka na kole. Kolo je těžce vytuněný o karbon věci s titan/nerez šroubama atd., který by nebyly zrovna levný pro někoho. Nemluvně o tom, že další věci na seznamu uvedený nejsou. Jestli chceš, pošlu ti celej seznam s ceníkem věcí.
Claris set z důvodu 8s řetězu, co vydrží víc jak 11 set, kterej je pro mě dost drahej luxus. Nejsem zrovna lehká žiletka a trenuju vytrvalost. Starší řetěz (HG-51) byl už pomalu vytahanej na měrce (2 zuby) po 550 km a to mám 8s řetěz, dovedeš si představit jak by vypadal 11s řetěz pri mým silových šlapáním.
Pockej, Force na Clarisu za 42 je dobrej kseft? Za to se da koupit cokoliv minimalne na Tiagre, spis na 105 ne? Ale chapu a ocenuju vlastni realizaci. Samozrejme az na ten blatnik teda :)
12.8.21 18:54
Ten Assdefender je jako samodílo?? Volil bych tedy něco kompaktnějšího, už to nějakej rok vozím celoročně, ale takovou obludku bych pod prdelou nesnesl, sorry :-)
Díky za vaše názory :) ten představec chápu, zvažoval jsem ho dát obráceně, ale vyhovuje mi to zatím takhle jak je. Za blatník se omlouvám :) chtěl jsem udělat něco originálního co se neprodává a k mýmu stylu to patří, aspoň lidi za vámu v háku se mají na co dívat :D Převody mi nedělají problém, nohy mám silné dost (29 let) :) Kola jsem plánoval koupit DT Swiss PR 1600 spline QR, ale byly o něco dražší než campa co mám teď, navíc ten rozdíl nebude pro mě znatelnej jsou skoro podobná a scirocca mají o pár mm vyšší ráfky.
Jinak kolo tak jak vypadá na fotce mě stálo sestavit 42 000,– (bez helmy, brýlí, rukavic), takže celkem dobrej stroj pro začínající závodníky. Většinu věcí jsem kupoval na Bike 24, a ušetřil nemalou sumu ve slevách.
Kolo je to pěkné, kazí to jen pár detailů.
Za mě do pryč všechno to zlato, je to strašně rušivé a působí to docela lacině, samozřejmě ten blatník je strašnej :) U plášťů počítám, že jde jen o ten nápis na pneu (P zero), že měl být červený (ne celé pláště červené). Asi by líp vypadala i bílá než ta růžová ale je to úplně zanedbatelný detail.
K převodníku 50×34 by mi na Clarisu pasovala spíš menší kazeta, 11–32 to budou brutální skoky, ale to je už je individuální (stejně jako volba pedálů). Jinak pěkná stavba, líbí se mi kola od Campa. Scirocca jsem taky zvažoval kvůli většímu ráfku, ale vzal jsem nakonec Zondy.
Ať to pěkně jezdí!
.
Představec bych taky viděl spíš obráceně, ale jestli to takhle sedí proč ne :) Jinak asi hodně muziky za málo peněz. Za kolik cca se to dá sestavit?
Blatník pryč, pedály silniční, objímku sedlovky černou, představec do negativu a bude to moc pěkný.
Nic ve zlým, ale ty pedály a blatnicek jsou na tom docela pohledným kole jako pěst na oko. Nechci ti kazit skóre, takže raději nehlasuju.:-)
Pěkně sis za pár korun vyhrál. Blatníček je děs, ale mokrá prdel je horší :-), silniční nášlapy jsou mnohem bezpečnější než tvoje pedály, červené pláště by z toho udělaly cirkus.
Čendo, přesně tak, když člověk nutně potřebuje, než sežene něco lepšího, pač Force většinou moc dlouho nevydrží, ale za tu cenu asi většinou vydrží maximum :-)
no ten pavi ocasek pod sedlem je teda fakt vyzivnej :-)
ale jinak kolo vypada pekne, ja obcas force veci jako rychlovku pouziju nez sezenu to co chci finalne
at dobre slouzi k ucelu na ktery jsi ho stavel