"EX" Specialized Tarmac SL7

Přidat foto

Na první dobrou naprostá spokojenost, ale uvidím po prvních stech kilometrech...

Za mě parádní kliky...

Proč dávají na silnici bikové ráfky? :)

Zadní je mnohem užší, ale zase vyšší...

Ten ráfek je fakt macek...

Keramika i tady...

Konečně dostaven stroj na příští rok. Po echt aero strojích jsem zvolil něco trošku konzervativnějšího a uvidím, jak se na tom bude jezdit. Spešl v této verzi se mi líbil vždy, ale v topu je to finanční nesmysl a proto jsem se rozhodl pro stavbu. Sworky na Ultegře nejsou a i proto jsem volil tento postup. Mrzí mě, že tyto ráfky neumí bezduše, ale jedou skvěle a navíc se mi hodně líbí. Proto jsem ochoten bezduše na zkoušku oželet. Pokud bych tam dal latexky a lehčí pláště, tak bych se mohl dostat pod 7kg, ale nejsem gramař, kopce nejsou moje priorita a kolo jsem stavěl s ohledem na tempařinu. Proto půl kila sem, nebo tam neřeším, i když nízká váha rozhodně potěší:)

Ultegry kliky designově nedávám a prdnul jsem tam tedy FSA s waťákem. Trochu jsem upravil vzhled převodníku a už se mi to fakt líbí. Trochu ještě válčím s tím předním bikovým ráfkem ale na to si snad zvyknu:/ Rodla jsem nakonec volil od rybářu a zatím se mi ergonomicky hodně pozdávají. Uvidíme na jaře. Trochu jsem potunil náboje ceramikou a šaltr karbonovým vodítkem z Dury. Ještě tam dám kladky Ceramic Speed, ale ty obyčejné malé. Na to jejich velké hovado nemám koule:)

(vloženo 21.12.21)

DaD DaD
Ohodnoť bajk: (4.7  / 68 hlasujících)
Značka "EX" Specialized
Model Tarmac SL7
Velikost 52
Hmotnost 7.185kg, tak jak je na foto
Kliky FSA PowerBox 175mm
Středové složení FSA MegaEvo 386 Ceramic
Přesmykač Ultegra Di2
Měnič Ultegra Di2 11sp
Řazení Ultegra Di2, R8070
Převodník FSA 53/39
Kazeta Ultegra 11-28
Řetěz Dura Ace
Náboj přední Roval
Náboj zadní Roval
Brzda přední Ultegra
Brzda zadní Ultegra
Ráfek přední Roval Rapide CLX 51mm
Ráfek zadní Roval Rapide CLX 60mm
Pedály Dura Ace
Řídítka Pro Vibe Aero carbon 40cm
Představec S-Works
Sedlovka S-works
Sedlo Prologo Dimension carbon
Pláště Bontrager R3

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Chlebovnik
Chlebovnik

21.12.21 10:59

5*

Jinak na WW je spousta lidí, kteří Rapide na bezduše úspěšně předělali a jezdí. Myslím, že když se provozují na rozumném tlaku (60 – 80 PSI), tak to musí být v pohodě. Alpinisty by určitě taky šly předělat, když Terra, která je jen o pár gramů těžší ale i širší, je oficiálně tubeless ready.

Reagovat

Další galerie z kategorie

Aviatik 13
Greyhound 27
Kejmil 8
pslada 24
Vwdablik 3
scota 5