Na první dobrou naprostá spokojenost, ale uvidím po prvních stech kilometrech...
Za mě parádní kliky...
Proč dávají na silnici bikové ráfky? :)
Zadní je mnohem užší, ale zase vyšší...
Ten ráfek je fakt macek...
Keramika i tady...
Konečně dostaven stroj na příští rok. Po echt aero strojích jsem zvolil něco trošku konzervativnějšího a uvidím, jak se na tom bude jezdit. Spešl v této verzi se mi líbil vždy, ale v topu je to finanční nesmysl a proto jsem se rozhodl pro stavbu. Sworky na Ultegře nejsou a i proto jsem volil tento postup. Mrzí mě, že tyto ráfky neumí bezduše, ale jedou skvěle a navíc se mi hodně líbí. Proto jsem ochoten bezduše na zkoušku oželet. Pokud bych tam dal latexky a lehčí pláště, tak bych se mohl dostat pod 7kg, ale nejsem gramař, kopce nejsou moje priorita a kolo jsem stavěl s ohledem na tempařinu. Proto půl kila sem, nebo tam neřeším, i když nízká váha rozhodně potěší:)
Ultegry kliky designově nedávám a prdnul jsem tam tedy FSA s waťákem. Trochu jsem upravil vzhled převodníku a už se mi to fakt líbí. Trochu ještě válčím s tím předním bikovým ráfkem ale na to si snad zvyknu:/ Rodla jsem nakonec volil od rybářu a zatím se mi ergonomicky hodně pozdávají. Uvidíme na jaře. Trochu jsem potunil náboje ceramikou a šaltr karbonovým vodítkem z Dury. Ještě tam dám kladky Ceramic Speed, ale ty obyčejné malé. Na to jejich velké hovado nemám koule:)
(vloženo 21.12.21)
Značka | "EX" Specialized |
Model | Tarmac SL7 |
Velikost | 52 |
Hmotnost | 7.185kg, tak jak je na foto |
Kliky | FSA PowerBox 175mm |
Středové složení | FSA MegaEvo 386 Ceramic |
Přesmykač | Ultegra Di2 |
Měnič | Ultegra Di2 11sp |
Řazení | Ultegra Di2, R8070 |
Převodník | FSA 53/39 |
Kazeta | Ultegra 11-28 |
Řetěz | Dura Ace |
Náboj přední | Roval |
Náboj zadní | Roval |
Brzda přední | Ultegra |
Brzda zadní | Ultegra |
Ráfek přední | Roval Rapide CLX 51mm |
Ráfek zadní | Roval Rapide CLX 60mm |
Pedály | Dura Ace |
Řídítka | Pro Vibe Aero carbon 40cm |
Představec | S-Works |
Sedlovka | S-works |
Sedlo | Prologo Dimension carbon |
Pláště | Bontrager R3 |
5*
Jinak na WW je spousta lidí, kteří Rapide na bezduše úspěšně předělali a jezdí. Myslím, že když se provozují na rozumném tlaku (60 – 80 PSI), tak to musí být v pohodě. Alpinisty by určitě taky šly předělat, když Terra, která je jen o pár gramů těžší ale i širší, je oficiálně tubeless ready.