Rám jsem pořídil na podzim zde na bazaru. Zimy jsou u nás v Jizerkách dlouhé a je potřeba se zabavit :) Původní plán byl rám přelakovat, ale když jsem zjistil, že lak je jak nový tak mi to přišlo škoda, takže barva zůstala. Zbytek se tak nějak vyvrbil sám.
Chtěl jsem vyzkoušet něco s touhle moderní (čti šílenou) geometrií a musím říct, že mě kolo velice mile překvapilo. Do kopce to jede, z kopce to jede, otočí se to na pětníku… Opravdu spokojenost. Tímto se omlouvám všem majitelům kol Nicolai, že jsem si z nich dělal srandu, že jsou autobusáci :))
(vloženo 11.8.22)
Značka | Marino |
Model | TR |
Velikost | akorát na mě |
Hmotnost | výrobce pro jistotu neuvádí (ani ve velikosti S bez pedálů) |
Rám | Marino FS 140mm |
Vidlice | Rock Shox LYRIK ULTIMATE 29" 160mm BOOST |
Tlumič | Rock Shox SUPER DELUX ULTIMATE RC2T 210x55 |
Hlavové složení | Marino |
Kliky | Praxis |
Středové složení | Praxis |
Měnič | Sram GX EAGLE AXS (+ karbonové vodítko XX1) |
Řazení | Sram GX EAGLE AXS |
Převodník | Alugear 30z, 3mm offset |
Kazeta | Sram XG-1295 (10-50z), TJK Silver Edition |
Řetěz | Sram PC GX EAGLE |
Náboj přední | Bontrager LINE 30, 15x110 |
Náboj zadní | Bontrager LINE 30, 12x148, xD |
Brzda přední | Sram G2 ULTIMATE + 200mm |
Brzda zadní | Sram G2 ULTIMATE + 180mm |
Ráfek přední | Bontrager LINE 30 |
Ráfek zadní | Bontrager LINE 30 |
Pedály | HT Components |
Řídítka | Title 810x35mm |
Představec | Title 40x35mm |
Sedlovka | Rock Shox REVERB AXS 31,8 / 170mm |
Sedlo | Title |
Pláště | Pirelli Scorpion TRAIL S 29x2,4" |
Chybí tomu jen zelenej Lyrik! Pecka velká, bál bych se na to jen sednout! 5hvězd
barevný koncept je skvělý, každý jeden komponent je super, krása. Jen tomu rámu musím přijít ještė nachuť. Podívám se sem vickrát, snad to přijde.
Kapku mi to pripomina slavne ramy Sekim od Mariana S.
Kurde, ale je to autubus jak cyyp! :)
Rozhodně unikátní!! Dlouhy kolo se prej pozná tak, že kdyz ho postavíte na zadní svisle, tak neprojde futrama, tady tohle nemůže projít :)))
Peklostroj :-D K takové šílenosti mi nevadí ani ten převodník. Ale zatáčet bych na tom nechtěl …
funkci netuším, vokopnutý je to v topu, ale vzhledově je ten rám s převodníkem pekelnej hnus :-)
Hadato: Máš recht. Sipu si popel na hlavu :)) To i snad vypadá opticky ještě hůř :))
Jinak to opravdu zatáčí suprově. V podstatě zadní kolo stojí na místě a přední opysuje kružnici. Taky dobrý s tím y :)
Vypada to skvele. Prevodnik je hustej.
A dolu to zere bajecne i na nizsim 120mm zdvihu – vyzkouseno mimojine ve Finale, La Grave, Alpe d Huez… ;)
Až na to vyvrbYt moc pěkné! Docela by mě zajímalo, jak do jede dole-kopcom :) Jsem opravdu rád, že pětníky zrušili, nosit takový v kapse by bylo dost nepříjemné. Jaká je spokojenost s tím převodníkem?
Tak to bude asi hodně velký pětník. Já tohle nedávávám a tedy radši nehodnotím..
Na živo to tak rozkročeně až napůl nalomeně vůbec nevypadá. Do Jizerek kladivo jak se patří ;)