Nový orel

Přidat foto

Tak je to tu nový orel, lehčí, rychlejší, přesnější a s ním i astronomické ceny. Ale vypadá nádherně...... https://www.bikecentrum.cz/…ransmission/

(vloženo 21.3.23)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
roud
roud

30.3.23 14:42

orm – dík za info vůbec o tom nevím :D

Reagovat
wilda81
wilda81

30.3.23 09:11

Tak ono bude záležet kolik stojí náhradní kladky. Pokud jsou za srovnatelnou cenu jako klasika, tak tleskáme. Pokud stojí čtverku, tak bych při výměně taky moc nejásal.

Reagovat
orm
orm

30.3.23 08:39

@Macik: Nevidim k tomu duvod. Pred casem tu baterkari zasrali kazdou fotku, kazde vlakno tim, ze si maji lidi koupit prehazku na baterky, ikdyz o to nikdo nestal, napr. Roud to delal s olibou, ale kritika na druhou stranu vadi. Proc?

Reagovat
Macik
Macik

28.3.23 12:40

Orme prosím, už toho nech :-D

Reagovat
orm
orm

27.3.23 11:41

@Vilém: Kde jsem vymyslel problem?

Reagovat
Vilém
Vilém

26.3.23 18:57

orm? Zatim to spis vypada, ze problem vymyslis ty.

Reagovat
orm
orm

25.3.23 21:39

@tomxxx: Kluzne lozisko je stale lozisko. Proste dalsi misto na usazeni bordelu. Jinak kde vidis ze placu? Cele je to o tom, ze sram vymysli problem a k nemu s velkou slavou najde reseni. Nic vic nic mene.

Reagovat
tomxxx
tomxxx

25.3.23 20:25

Ta prezentace klackem do kladky nebo imbusem jen dává náboje plačkám jako je orm. Ale kdo neměl namotanou trávu nebo seno v kladce? Na to je to taky celkem dobrý.

@orm: žádný ložiska tam nebudou, bude to jen kluzné pouzdro, začne se to protáčet až když se „ložisko“ sekne, nepotřebuješ tam další ložiska, celá výroba spočívá v tom, že zacvaknou plast do hliníku.

Reagovat
kubad
kubad

25.3.23 14:33

kubad
kubad

25.3.23 14:19

@orm

Že by se ta kladka protočila taky?

Ale chápu potřebuješ být v opozici

Reagovat
orm
orm

25.3.23 11:14

@Kubánec: A k cemu ti bude v diskusi o kladkach informace o tom, zda mam nebo nemam auto a podle jakych parametru jsem ho vybral? Vytahujes irelevantni dotazy a davas hloupe priklady. Mas neco k tem kladkam? Muzes ji treba rozebrat a ukazat jak je slozena, jaka to ma vnitrni loziska, na cem se toci ta ozubena cast? To bude relevantnejsi nez se ptat jake mam auto.

Reagovat
orm
orm

25.3.23 11:10

@kubad: Eliminuje to co udelali na videu, tj. ze strcili imbus do kladky a zacala se tocit jen ta ozubena cast. To muzes udelat jednoduseji a levneji plnou kladkou. Pravdepodobne to bude i lehci. Kdyz to natahne neco po retezu, tak to rozbije oboje, jak tuhle novou sram kladku, tak plnou. Mas tu jednoduche levne reseni vs. slozite drahe reseni, ktere bude i narocnejsi na udrzbu.

Reagovat
Kubánec
Kubánec

25.3.23 10:08

@orm: Neodpověděl jsi mi? A ty jako argumentuješ věcně? Jsi jen prudič…

Reagovat
kubad
kubad

25.3.23 09:09

plná kladka neeliminuje vůbec nic, většinou se to natáhne po řetězu , ano bude to o něco dražší, výrobně, a je na tobě jestli si to koupíš nebo ne

Reagovat
orm
orm

25.3.23 08:15

@kubanec: Psal jsem o tve argumentaci, ne o tobe. Bohuzel v tom pokracujes.

@novas752: To muze i tady. Vim jak to myslis a uznavam, ze nove reseni muze byt o chloupek lepsi, ale za cenu mnohem slozitejsi konstrukce, vyssi ceny a narocnejsi udrzby, protoze jsou tam dve loziska. Plna kladka eliminuje vetsinu problemu za minimum ceny, ale neni tak cool, nemuzes do ni strcit imbus …

Reagovat
tomxxx
tomxxx

24.3.23 21:27

@Blahycz: To měli vybitou baterku, ne?

Reagovat
novas752
novas752

24.3.23 21:22

orme když by mezi plnou kladku a ramínko vlítnul kámen nebo konec klacku tak by ho taky zablokoval.

Reagovat
Blahycz
Blahycz

24.3.23 20:53

Zde test odolnosti : https://www.youtube.com/watch?…

A zde v 11:30 , za mě je to teda svině líná! : https://www.youtube.com/watch?…

Reagovat
roud
roud

24.3.23 20:48

Kubánec – tipuji že orm jezdí ještě na koni + má nejspíš nějakou festku bez brzd a hazky aby se mu to nerozbilo :D

Reagovat
Kubánec
Kubánec

24.3.23 20:25

@orm: Jsem hloupý a nudný, omlouvám se. Rád bych se tě ale na něco zeptal. Takto řešíš každý nákup? A priory vše je na hovno a stejně se to rozbije? Tak třeba: Pokud vlastníš vůz, což pochybuji, jaké je značky a proč jsi si ho pořídil? A jak dlouho trval tvůj výběr?

Reagovat
orm
orm

24.3.23 20:10

@kubad: premyslim a nevidim na svem uvazovani nic spatne, narozdil od hloupeho, radoby vtipneho, komentare od kubance. Kdyz v kladce nebude dira, tak tam nic nevsunes a nepotrebujes delat reseni se kterym prisel sram.

Reagovat
kubad
kubad

24.3.23 17:05

@orm s tou kladkou si vedle jak ta jedle – zkus popřemýšlet než něco napíšeš

Reagovat
Kubánec
Kubánec

24.3.23 11:13

Já bych třeba místo tmelu začal používat montážní pěnu :)) Výplet je taky blbost, chceme disky :))

Reagovat
orm
orm

24.3.23 10:42

@cipera: misto vymejslet problem a pak na nej reseni by stacilo mit kladku plnou.

Reagovat
Čipera
Čipera

24.3.23 08:48

Kubánec: Tak to je hodně vychytaný, tím pádem odpověď pro ty co se stane když chytis klacek.

Reagovat
Kubánec
Kubánec

24.3.23 06:19

Ano, je.

Reagovat
Čipera
Čipera

23.3.23 21:53

JFtryall
JFtryall

23.3.23 12:39

Jsem v Santa Coloma u Girony, prezentace jedne znacky, ale zatim embargo. Kazdopadne z toho Sramu mam lehce rozpacity pocit, libi se mi odolnost a hlinikovy kliky, ale ciste funkci mi to nepripada nijak revolucni. UDH je cool a urcite bude masivni adopce, takze cekam mnohem vic tady tech saltru v budoucnu- vcetne silnicnich a gravelovych.

Reagovat
Oki
Oki

23.3.23 12:01

ví někdo a jak to sedí na superBoost standart? kde je řetězová linka 56,5?

Reagovat
saintjv
saintjv

23.3.23 11:20

Jiri kde to testujete ze tam litaj ramy vzduchem?:)))

Reagovat
JFtryall
JFtryall

23.3.23 10:31

Prijde mi to tissi, new GX Eagle, ktery aktualne pouzivam. I v otevreny helme clovek moc neslysi a na pacce neni odezva. Ve fullface uplne bez sance. :-)

Reagovat
logoman
logoman

23.3.23 08:55

JFtryall: Jako, že už to nebzučí jak předtím?

Reagovat
JFtryall
JFtryall

22.3.23 22:30

Dneska se kolega na testovani nehezky vyndal a znicil tu krytku, saltr i ram prezil. Odolnost bude asi hodne vysoka, ale ta funkce mi nijak revolucni nepripada. A ten zvukovy feedback skoro neni, odezva obecne skoro zadna.

Reagovat
tomfree
tomfree

22.3.23 17:13

Každopádně díky za zkoušky a jasné odpovědi na to co jde a nejde,ušetří to dost omylů :-)

Reagovat
theedge
theedge

22.3.23 13:29

dik za info, kdybys to mohl nekdy casem zkusit bylo by to super

Reagovat
Kubánec
Kubánec

22.3.23 13:21

@theedge: Nezkoušel jsem, ale myslím si, že ne. Nový systém je o 3mm posunutý směrem od rámu. Nevím, jestli tenhle rozdíl by šel na šaltru dohnat micro nastavením. To nevím, možná zkusím. Druhá věc jsou jinak tvarované zuby kladek. Fakt nevím.

Reagovat
theedge
theedge

22.3.23 13:16

Kubánec – a půjdou nový hazky na starý kazety a řetěz ?

Reagovat
orm
orm

22.3.23 13:08

@Kubánec: Skoda, ale diky za odpoved. Tak jako mam doma hromadu sram kazet 10–42, tak si budu muset udelat zasobu kazet 10–50 :-).

Reagovat
Kubánec
Kubánec

22.3.23 13:01

@orm: Nepůjde. Jednak na ní starý řetěz skáče a řadí to mizerně (vyzkoušeno), za druhé když dáš do starého rámu kolo s novou kazetou, tak se po utažení nebude točit (je o 3mm posunutá ven od výpletu kvůli CH55mm, též vyzkoušeno). Pokud bys měl rám s UDH patkou, můžeš tam dát novou kazetu a zkusit starý šaltr s novým řetězem. To jsem zatím nezkoušel. Fungovat to asi bude, jen se to asi nebude líbit kladkám…

@tomxxx: Když můžu, pomůžu :)

Reagovat
orm
orm

22.3.23 12:53

@Kubánec: Kazety od sramu mam rad. Pujde nova kazeta se starym systemem (prehazka, razeni, retez)?

Reagovat
tomxxx
tomxxx

22.3.23 12:46

@Kubánec: Díky, přesně tohle jsem tak trochu tušil. Děkuji sramu za jeho debilismus, právě jsem si koupil nový XX1 na 3 šrouby, protože jsem nechtěl quarq a na 8 děr byla jediná firma co dělala převodníky. No co, aspoň mi to s tou elektrikou hodně ulehčili v rozhodování :)

Reagovat
orm
orm

22.3.23 12:37

@tomxxx: Je to sram, co myslis :-)?

Reagovat
Kubánec
Kubánec

22.3.23 12:36

@tomxxx: Oficiálně si nové převodníky rozumí se starým řetězem, ale staré převodníky si nerozumí s novým flatop řetězem. Jinak ale nové převodníky mají uchycení na 8 šroubů, takže je na klasické kliky nedáš. Led bys měl staré kliky pro wattmetr.

Reagovat
tomxxx
tomxxx

22.3.23 12:26

@jónti: No píše se, že nové jsou optimalizované pro flattop a nejsou stejné, tak těžko říct.

Reagovat
jonti
jonti

22.3.23 12:08

@tomxxx – prevodniky maji byt kompatibilni se soucasnym Eaglem a od pohledu jsou stejne.

Reagovat
tomxxx
tomxxx

22.3.23 11:52

@Kubánec: Když tě tu máme, budou se dělat (jsou) T-Type převodníky i na starší kliky na 3 šrouby? Díky.

Reagovat
saintjv
saintjv

22.3.23 11:29

LOL oni uz to maj ve sleve?:)))))

https://www.bike24.com/p2720534.html?…

Reagovat
Kremen
Kremen

22.3.23 11:24

@Kubánec: Jsem ti chtěl hned psát kdy to u tebe uvidím na kole a ono ejhle! Pán si to vozí napohodičku :) Tak to musíme už tuplem vyjet abych to okóknul.

Reagovat
orm
orm

22.3.23 11:10

@Kubánec: I na silnicce. Zrovna vcera to na me vyskocilo. Krasnych 13 let :-). Prahazka to prezila, ram se narovnal ;-).

Reagovat
Kubánec
Kubánec

22.3.23 11:07

@orm: Já jsem naopak viděl několik zlomených zadních karbonových staveb od namotaného šaltru… Je tedy pravda, že to nebyla žádná enduro kladiva, ale klacek můžeš chytit i na XCéčku.

Reagovat
saintjv
saintjv

22.3.23 11:06

@Kubanec to je nejaky novy Sram program nebo tvoje osobni iniciativa?(Pisu si do denicku:)))

Reagovat
orm
orm

22.3.23 11:05

@Kubánec: Nemam na to ram :-). Ani jedno kolo co mam doma neni v tom seznamu – rb, bish bash bosh ani ragley big wig. Ale beru te za slovo az ten ram mit budu :-).

Reagovat
orm
orm

22.3.23 11:03

@theedge: Rozdil je staticke a dynamicke zatizeni. Uz na tom nekdo skakal?

@suslos: Spatne napsano, ale myslim, ze z kontextu je patrne jak jsem to myslel. Urcite nejsem cilovka, protoze mam rad jednoduche veci a to kam se cyklistika tlaci neni muj salek kavy, ale fakt jsem si celou dobu myslel a i jsem to nekde videl, ze alepson ten dil ktery drzi prehazku na ramu je vymenitelnej, coz podle Kubance neni. Mne to teda prijde jako fail. Hlavne ze si muzes vymenit vsechny ty plasty okolo, aby prehazka po padu nevypadala nehezky :-).

Reagovat
Kubánec
Kubánec

22.3.23 11:03

@orm: Bohužel netuším, kde se co šuškalo. Prostě tento díl dostupný není. Ale, že jsi to ty…tak pokud si tu sadu pořídíš a tento díl při pádu zničíš (a přežiješ), obratem ti zařídím novou přehazovačku.

Reagovat
jIrI___
jIrI___

22.3.23 11:01

orm: Uhne překážka, hazka i rám zůstanou nepoškozené.

Reagovat
orm
orm

22.3.23 10:59

@nooski: Pridej dalsi plus, ze pri padu znicis celou prehazku nebo ram, protoze nic neuhne. Ze me velke plus pro uzivatele. Venku samozrejme nic neopravis, ale pro trailisty do trail center urcite ok :-).

Reagovat
suslos
suslos

22.3.23 10:59

orm: „ale jsou i lidi co na kole jezdi“ – to ty na těch trailech nejsou nebo co?

Asi nejsi cílovka když v tom nevidíš plusy, jednoduchý.

Jediný relevantní téma na řešení bych aktuálně viděl v odpružený a neodpružený hmotnosti.

Reagovat
theedge
theedge

22.3.23 10:57

nooski: no někdo má pořád pocit že kdyz mu kolo spadne nabok ta se tam nutně musí něco uvat a nebo zlomit přímo rám :-)

Když vidím jak na tom stojí 2 chlapi tak se o to vůbec nebojím.

Reagovat
nooski
nooski

22.3.23 10:53

orm: ne, chvalozpěvy nejsou potřeba. Jen nepodložená kritika bez znalostí veřejně dostupných informací a pochopení elementárních dat je taková nijaká. Tenhle šaltr vydrží podstatně více než nějaká patka z bláta. Bude lépe řadit, bude spolehlivější a odolnější. Pro uživatele samé plusy. Zkus se nad tím zamyslet a třeba to pochopíš.

Reagovat
orm
orm

22.3.23 10:48

@nooski: Muzes byt konretnejsi ceho mam nechat? Jako ze se tu ma delat jen chvalozpev a vse ostatni je zakazane?

@Kubánec: Jeste pred oficialnim predstavenim se rikalo, ze to vymenit pujde, podobne jako dalsi dily. Ty rikas, ze uz to vymenit nepujde, respektive ten dil nesezenes. Za to urcite palec nahoru (ironie). Pokud je to tak pevne, tak co pak praskne/ohne se pri padu?

To ze sebou lidi nic nevozite chapu. Pro vetsinu lidi znamena jezdeni na kole, ze nekam dojedou autem a pak brousej traily v jedne lokalite, tak pri problemu jen sejdou k autu, ale jsou i lidi co na kole jezdi a mit zakladni vybavu na opravu je zaklad a nevidim na tom nic spatneho. Hak zabere minimum mista a vyresi to spoustu problemu.

Reagovat
Kubánec
Kubánec

22.3.23 10:42

@saintjv: Díra v rámu neznamená, že musíš nutně vozit zbytečnosti jen proto, že je máš kam dát :) Já třeba patku nikdy nevozil, ale za to dost často vozím fólii a lékarničku (a tu jsme díky Bohu zatím taky nepotřeboval).

Reagovat
suslos
suslos

22.3.23 10:37

@saintjv: tak množina kol s UDH je mnohem větší než množina kol s dírou v rámu :-)

brzdy revoluci nepřinesly, narozdíl od řazení, ale jsou moc pěkný to jo

Reagovat
Kubánec
Kubánec

22.3.23 10:36

@orm: Ono je otázka, zda se to vůbec dá zničit. Já si myslím, že ne. Neviděl jsem jedinou AXS přehazovačku, která by se zlomila nebo ohnula u čepu, který jde do patky. U mechaniky jich několik bylo, ale tam je výrazně méně materiálu. Tady je to ještě výrazně robustnější. Druhá věc je, zda by to bylo vůbec uživatelsky vyměnitelné.Tady si myslím, že rozhodně ne. Jako nádrahní díly se dají sehnat přední část paralelogramu, plastové díly těla přehazovačky a kompletní vodítko. A věř mi, že těch pár sad, které se u nás prodají bohužel na bezstarostný zbytek života nestačí. Peníze se vydělávají na úplně jiných komponentech :)

Reagovat
saintjv
saintjv

22.3.23 10:32

:))) hosi v dobe děr v ramu, kam se vleze nesmysl, rešit kdo co vozi sebou, mi prijde debata o nicem:) Cela sada vzhledove vypada fakt pekne, ovsem po prohlednuti ceniku myslim, ze par let zustanu u sveho soucasneho axs:) Jsem zvedavej spis co novy brzdy od sramu. Ty vypadaji uz zajimave!

Reagovat
nooski
nooski

22.3.23 10:31

orme, orme… Uz toho nech.

Reagovat
orm
orm

22.3.23 10:21

@Kubánec: Takze, kdyz clovek poskodi ten dil prehazky, ktery nahrazuje hak a ktery by mel jit vymenit, tak si podle ceskeho zastoupeni sramu ma koupit novou prehazku? Pak nepis, ze na tom nezbohatnete ;-).

Reagovat
Kubánec
Kubánec

22.3.23 10:16

esmo: Taky jsem to zkoušel. A vůbec jsem se nebál :)))

Reagovat
esmo
esmo

22.3.23 10:15

Jo odolně to vypadá :-)

Reagovat
theedge
theedge

22.3.23 10:12

Doufám že s tímto uchycením se objeví i hazkay na lanka …

Reagovat
Kubánec
Kubánec

22.3.23 10:07

@novas752: Tak to klobouček :) Jinak patky samozřejmě zatím nekončí, ale asi je jasné jakým směrem se Sram bude ubírat.

Reagovat
Kubánec
Kubánec

22.3.23 10:03

Já jsem třeba zažil 2× zlomená řidítka, jednou ruplý zadní ráfek a jednou urvané sedlo… Nikdy patku. Asi mám kliku :) Ale evidentně pro někoho je to velký problém stejně jako vybitá baterka.

Reagovat
novas752
novas752

22.3.23 10:02

Jinak ale neříkám že je tohle nový řešení špatný, vypadá to odolný, a jestli půjdou kdyžtak měnit jednotlivý díly přehazek tak proč ne.

Reagovat
novas752
novas752

22.3.23 10:00

@Kubánec jo jo, vozil jsem takový udělátko vyrobený z kousku trubkovýho klíče na 18mm šestihran. Jednou mi to zachránilo den, patka už zřejmě byla delší dobu načatá a přehazku jsem prostě uklepal, patka praskla aniž bych něco nabral, nemít tohle a patku (tehdy ještě nebyly UDH) tak bych si pěkně seběhl Klínovec po svejch a ztratil skoro celej den ježdění a tehdy ani ty patky nebyly dostupný, další náhradní přišla až za x týdnů…

To jakože s představenim tohohle UDH patky končej?

Reagovat
theedge
theedge

22.3.23 10:00

goofy: Tak vidíš to … měl jsi štěstí. Však nikdo ti nebrání vozit klasickou patku a montovat hazky na ni …

Reagovat
Honza03
Honza03

22.3.23 09:59

Naposled jsem sešrotoval klacíkem hazku i patku najednou, takže tento přístup SRAMU mě je sympatický. Tak uvidíme kam se to posune. Protože nekonečné rovnání šaltru je vážně opruz.

Reagovat
Kubánec
Kubánec

22.3.23 09:53

roud: Zatím jsem to montoval jen na pár kol. U jednoho jsem musel lehce doladit micro nastavením. Jinak to fungovalo bez problémů hned po nahození na kolo. Jinak v tahu to opravdu řadí výrazně lépe a většinou bez zvukového doprovodu. Trochu jsem měl obavy z nového tlačítka, ale nebylo proč. Podle mě jde nastavit poloha mnohem lépe než u staré. Mačkání tlačítek je v pohodě. Měl jsem strach, že když to nebude „kolíbka“, že to bude stát za prd, ale nakonec jsem si to tlačítko oblíbil :)

Reagovat
goofy
goofy

22.3.23 09:52

theedge: No vidíš. Já tak kdysi odrovnal dvě patky během dvou dnů, a přehazku mám ještě stále funkční v šuplíku… ;-) U mě konkrétně skóre 3 patky, a 2 přehazovačky, co přežily. Takže opravdu pokaždé, to ta přehazovačka neodnese. A jednou jsem svou náhradní patkou zachraňoval babu od kámoše (náhodou pasovala).

Reagovat
Kubánec
Kubánec

22.3.23 09:48

orm: Jinak abych ti opdověděl na tvoji otázku. Bohužel na hákách nezbohatneme, protože nebuou v nabídce.

Reagovat
roud
roud

22.3.23 09:46

Kubánec – a na hazce se opravdu nic nenastavuje ? jen nasadíš a je to seřízený viz popis v článku (myslím dorazy)?

Reagovat
theedge
theedge

22.3.23 09:43

Co jsem viděl hazku urvanou klackem tak bylo vždycky i urvany nebo pokroucený vodítko. Ještě jsem neviděl aby ulítla patka a hazka zustala ok. Patka akorát otravuje že po kazdem menším klepnutí se musí rovnat. Za mne velký zlo a novy řešení bude velký plus.

Reagovat
Kubánec
Kubánec

22.3.23 09:40

Třeba k výmeně UDH patky stačí 8 imbus. Ok, pro někoho má smysl ji vozit. Ale je spousta rámů, kde je potřeba ještě plochý klíč. Ten vozíte taky?

Reagovat
nooski
nooski

22.3.23 09:36

No a tady neni treba patku vozit. Clovek usetri gramy i grose. Pokud dojde k likvidaci hazky, byla by v haji i na patce. Win-win situace.

Reagovat
Zdendys2

22.3.23 09:33

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
suslos
suslos

22.3.23 09:32

Roud: kompatibilita zamrzí, mě zamrzela moc… ale je to prostě logický – chtěli to posunout jinam a to by s cross compatibilitou na starý komponenty udělali tak možná napůl – ten posun

Orm: patku nevozím a vozit nebudu, díky. Posledně jsem jel 11km na prázdným zadním s cush corem a taky žiju :-))

Reagovat
Kubánec
Kubánec

22.3.23 09:29

orm: Nebylo by lepší si hned vzít život, když stejně jednou umřeš?

Reagovat
roud
roud

22.3.23 09:28

orm – moc to řešíš bikeři se dělí na dvě skupiny jedna nevozí nic a pak je druhá skupina která jede s batohem na zádech a má tam pomalu i montážní stojan co kdyby náhodou :D

Kubánec – to že to nepůjde naroubovat na moji kazetu a kliky není dobré když mám rám na kterej by to šlo a ta hazka se mi fakt líbí :D

Reagovat
prodi
prodi

22.3.23 09:24

orm: nepotkal jsem v životě nikoho, kdo by sebou vozil náhradní patku

Reagovat
orm
orm

22.3.23 09:10

@Kubánec: Snazis se byt vtipny, ale nejsi. Vozit nahradni hak je na urovni vozeni rychlospojky a nytovace. Pokud to nevozis, tak chapu, ale rozumnej clovek si to do prirody vezme. Kazdopadne neodpovedel jsi na otazku, kolik za ten nahradni kus cyklozitny chce, kdyz samotna prehazka stoji 16+KKc? Bude to alespon par tisic?

@suslos: Kdyz se ti ohne nekde na vylete, tak udelas co? Bude ti to celej vylet blbe radit nebo vymenis hak za 5 minut a jedes dal?

Reagovat
Čipera
Čipera

22.3.23 09:09

logoman: Tak pokud ses turista,tak chápu, že ti stačí alivko. :-)

Reagovat
esmo
esmo

22.3.23 08:53

logoman: U endura mám taky takový pocit, tam mi osobně stačí když to nějak spolehlivě řadí. U XC je ale pohon alfaomega.

Reagovat
logoman
logoman

22.3.23 08:39

Jako evoluce fajn. Ale pohon mi přijde jako jedna z nejzbytečnějších věcí kam cpát prachy na kole …

Reagovat
suslos
suslos

22.3.23 08:15

Tohle je velká paráda! Těším se, až jednou budu moct vyzkoušet! Protože tohle je fakt dort.

Celej šaltr eliminuje za mě nejslabší místo – a to právě čep šroubu uchycení na patku (ne samotnou patku). Těch výhod bude dost – od easy instalace, přes přesnost a tuhost celku, zastrčení šaltru zpět k rámu, eliminaci mlácení řetězu apod.

Spekulace o patkách mě bavěj :-D když je dobře vyrobená – z mé zkušenosti SC a Transition tak se s ní nikdy nic nestane :-) max se ohne. Když je z bláta – Specalized – tak věřím, že se umí i polámat a rovná se po každým závodním víkendu :-)))

Držím palce Sramu ať hrne vývoj dál, UDH zdar! :-D

Reagovat
Zdendys2

22.3.23 08:11

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Čipera
Čipera

22.3.23 07:57

Tohle nebude sada uzivatelsky mířená pro hobbiky a na to je i stavěná a už vůbec to není pro lidi co budou řešit co kdyby urvaly šaltr. Je dělaná na co nejvyšší výkon, váhu, presnost a odolnost.

Reagovat
esmo
esmo

22.3.23 07:40

Kubánec: Jo tak ..sakra… je čas na další reklamaci rámu :-)

Reagovat
Kubánec
Kubánec

22.3.23 07:38

esmo: Nerozumíme si. Nový znamená novější, který je stejný, jen má jinou zadní stavbu :)

Reagovat
Kubánec
Kubánec

22.3.23 07:37

Prosím Vás vozí tady někdo na výlety náhradní řidítka? Sedlovku? Sedlo? Výplety? Protože to jsou přeci věci, kreré můžete zničit…

Reagovat
esmo
esmo

22.3.23 07:35

Kubánec: Počkej, novej ještě nebyl představenej .. takže Jolanda prezentující novej Sram, má taky vyměněnou zadní stavbu?

Reagovat
kandik psi zub
kandik psi zub

22.3.23 07:34

tak u ty patky koncentricky s kazetou je taky vyhoda, ze nepotrebujes Bscrew, to mi pripada podstatny…

Reagovat
Kubánec
Kubánec

22.3.23 07:30

esmo: Máš starý model. Nové už to mají. Případně můžeš jako můj šéf vyměnit zadní stavbu :)))

Reagovat

Další galerie z kategorie

FreeBoy 1
puka 12
FreeBoy 11
kandik psi zub 27
Fildazmoravy 13
jezour 39