Po dlouhém vybírání a zkoušení různých značek v bike parcích volba padla na Cube One44. Sice bez předchozí možnosti vyzkoušení, ale geometrie, hmotnost, karbon a výbava rozhodla. Zatím bez úprav, možná časem vyměním brzdy, ale zatím na moji hmotnost 74 kg a styl jízdy dostačující. Jsem mile překvapen, jak zvládá přesuny po silnici i výlety po cyklostezkách. Za mě velká spokojenost.
(vloženo 13.4.24)
Značka | Cube |
Model | Stereo ONE44 C:62 Pro |
Modelový rok | 2024 |
Velikost | M |
Hmotnost | 12,8 |
Rám | Karbon |
Vidlice | RockShox Pike RC,140 mm |
Tlumič | RockShox Deluxe Select+, 40 mm |
Kliky | Sram GX Eagle Boost DUB, 30T |
Středové složení | Sram DUB MTB, 73mm BSA |
Měnič | Sram GX Eagle, 12-Speed |
Řazení | Sram GX Eagle Trigger |
Převodník | Sram GX |
Kazeta | Sram XG-1275 Eagle, 10-52T |
Řetěz | Sram SX |
Brzda přední | Magura MT Thirty, 180 mm |
Brzda zadní | Magura MT Thirty, 180 mm |
Brzdové páky | Magura MT Thirty |
Ráfek přední | Fulcrum Red Metal 500 (29"), TR |
Ráfek zadní | Fulcrum Red Metal 500 (29"), TR |
Pedály | RFR RACE Flat |
Řídítka | Newmen Evolution SL 318.25, 760mm |
Představec | Newmen Evolution SL 318.4, 31.8mm |
Sedlovka | CUBE Dropper Post, Handlebar Lever, Internal Cable Routing, 30.9m |
Sedlo | Natural Fit Venec Lite |
Pláště | Maxxis Forekaster, EXO, TR, 2.35 |
Koukám, že tam dávají staré XC Forekastery 2.35 a nikoliv nové 2.4. To může částečně vysvětlovat nizkou hmotnost, ale hlavně to bude limitovat moderní trail bike na 140 zdvihu – dal bych tam nějaké moderní trail pláště s masivními bočními a hmotnosti cca 1 kg na gumu. Jinak moc pěkné kolo, moderni geo, dokonce maji certifikaci na Category 4, takže na trailech budou limit hlavně pláště.
Souhlasím, nevážil jsem. Zkusím zvážit a upřesním, ale bude to, tak jak píšeš.
Na lesní turistiku a lehčí traily fajn kolo. Jen ta váha je údaj opsaný z webu. S pedály, košíkem a nějakým blatníčkem to minimálně o 500 – 600 g poskočí. Ale i tak super váha.
15.4.24 11:53
Jasných pět. Krásná hmotnost.