Menší upgrade pro letošní rok. Nová, lepší sada. Jiná, horší kola :)
(vloženo 10.6.24)
Značka | Specialized |
Model | AETHOS |
Modelový rok | 2022 |
Velikost | 61 |
Hmotnost | Motá se kolem 7kg |
Rám | Specialized AETHOS |
Vidlice | Specialized |
Hlavové složení | Specialized |
Kliky | Sram RED AXS, 175mm, 50/37 zubů, Powermeter |
Středové složení | Sram DUB BSA |
Přesmykač | Sram RED AXS |
Měnič | Sram RED AXS |
Řazení | Sram RED AXS |
Kazeta | Sram RED, XG-1290, 10-33 zubů |
Řetěz | Sram RED |
Brzda přední | Sram RED + 160mm |
Brzda zadní | Sram RED + 160mm |
Brzdové páky | Sram RED |
Ráfek přední | Zipp 303 FIRECREST |
Ráfek zadní | Zipp 303 FIRECREST |
Pedály | Wahoo COMP |
Řídítka | Roval ALPINIST SL 100/420mm |
Sedlovka | Roval TERRA 27,2/380mm, 0mm offset |
Sedlo | Specialized S-WORKS ROMIN EVO |
Pláště | Pirelli P ZERO RACE RS TLR (700x30c) + duše Pirelli P ZERO SmarTUBE |
14.6.24 07:15
Supr kolo. Redko je moje srdcovka. Řekne mi ale někdo přínos Aethosu oproti Tarmacu, resp. Roubaix? Podle rozměrů je Aethos přesně mezi určením Roubaix a Tarmacu.
Moc hezký, jako vždy vkusné. Ten kluk má styl, paráda Kubo. Ty kola tomu designově prospěla.
Adu, souhlasím. 48/35 převodníky v kombinaci s 10/28 kazetou mi náramě vyhovují, protože ve zvlněném terénu se na velkou pilu dá jet relativně slušné tempo a přitom mi převody neschází. Naopk po přehození na malý převodník mám i v kopcích dost převodů na stoupání kolem 12 procent. Jako původně osazení kazeta 10/36 fakt smysl nedávala, ale teď už to pro mé použití sedí jak…
DaDíku, za ty malé jebky máš u mě velký bezvýznamný mínus! :-) Každej halt nemá taková silná čapiska jako ty, já su za jebky rád! :-)
Tenhle nový Red se mi moc líbí designově a ergonomií. Vůbec by mi nevadil, jenže aktuálnín mix Redu a Rivalu na stávající Emondě mi funkčně nijak nevadí, takže třeba až na novém kole. Navíc chci udržet aspoň dvě kola na stejných destičkách :-)
No a Aethos, to je pro mě hrozně kontroverzní kolo. Úplně se mi nelíbí na fotkách a extrémě v některých barvách na živo. Hodně se mi znechutil při půjčení na týden ve Španělsku. Na základních pláštích a obyčejných kolech, na 11sp Di2 a duralových řidítcích je to kolo fakt obyčejná plečka. Jenže dobře vím, jak velký rozdíl udělalo na Emondě SLR mít dočasně kvůli svolávačce obyč duralový kokpit. Takže v tomto osazení by to tipl na moc příjemné poježdění.
Tak jako jo, dám bůra, no:) Sada pěkná, teď mi na tom přišel Tarmac a uvidím jak se pochlapili s tím přesmykem. Jestli to zase zkur.vili, tak už u mě nadosmrti skončili. Velká pochvala za převodníky. Konečně někdo, kdo nejezdí ty jejich malé jebky:)
Ty brzdy jsou prostě skvělé,ergonomie a dávkovatelnost,jako upgrade na gravel vřele doporučuji.
Jako jo, tohle je moc pěkné kolo, ale v téhle velikosti prostě nikdy nemůže vypadat dobře :)
10.6.24 17:25
Moc pekne! Ty napisy na bidonech akorat ;) mozna kosiky,…i tak 5 jasnych!
Těsně vedle ;)) Těch kilometrů už je víc.
Tahle CX omotávka od Zippu vydrží fakt nesmysl a dobře se myje.
Adul: Dle čistoty omotávky soudím, že na kole je najeto max 5 km kolem baráku :-) .
To vypadá ultimátně! Pecka, jsem zvědavej na tu novou Redkovou sadu, máš už na tom něco více najeto? Seje to? ;-)
Dávám samozřejmě jasných 5*!
Pěkný stroj až na tu bílou omotávku, která je dobrá tak akorát na focení :-) .