Van Rysel EDR Offroad AXS

Přidat foto

První hydraulické SRAM brzdy mne příliš nenadchly, jejich chod byl pro mne nezvyklý.

SRAM kotouče se mi moc nelíbí, XTR byla jasná volba. :-)

Benefit oválného převodníku nepociťuji. Na klice je namontovaný adaptér pro kompenzaci omezeného pohybu po úrazu.

Kazetu jsem hned reklamoval, první kus házel o dobré dva milimetry.

Začlo to nevinně, jako plán na drobný upgrade mého prvního gravelu. Nakonec zůstal jen představec, převodník a košík na bidon. Chtěl jsem zkusit elektriku a karbon kola. Elektrika je fajn, karbon kola letí neskutečně. Bez pedálu je váha lehce pod osm kilo. Nakonec vše krásně vymyšlené.

Nepočítal jsem ovšem s tím, že si kromě nového kola pořídím i vyhřezlé ploténky. Kolo je tvrdé a průchodnost plášťů 38 mm příliš pohodlí nepřidává. Přistihl jsem se, že raději sahám po biku i na trasách, kde jsem v pohodě s gravelem lítal, takže se nejspíš budeme muset rozloučit.

(vloženo 29.6.24)

p0spec
Ohodnoť bajk: (5  / 13 hlasujících)
Značka Van Rysel
Model EDR Offroad
Modelový rok 2024
Velikost S
Hmotnost 7.9 bez pedálů
Rám Van Rysel EDR Offroad karbon
Vidlice Van Rysel karbon
Kliky Shimano GRX600 170 mm
Středové složení Shimano SM-BB72-41B
Měnič Sram Eagle GX AXS
Řazení SRAM Apex AXS
Převodník Garbaruk 40z ovál
Kazeta SRAM GX Eagle XG-1275 10-50
Řetěz SRAM Eagle XX-1 Copper
Náboj přední DT Swiss 350
Náboj zadní DT Swiss 350
Brzda přední Shimano XTR 160 mm
Brzda zadní Shimano XTR 160 mm
Brzdové páky SRAM Apex
Ráfek přední Thread Gravel 38 mm
Ráfek zadní Thread Gravel 38 mm
Dráty DT Swiss Competition Race
Pedály Shimano PD-M520
Řídítka Controltech Cougar 400 mm 16° flare
Představec Zipp Service Course 90 mm
Sedlovka Rockrider karbon
Sedlo Specialized Power
Pláště Tufo Swampero 36 mm

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Kouba_2005
Kouba_2005

1.7.24 08:16

Moc pěkný, takový decentní, ale elegantní, ten řeťázek k tomu parádně sedí. Ráfky na gravel úplně nesmyslně vysoký, to bude nepohodlný zejména kvůli nim. Mám „jen“ 30mm a je to kostitřas :-)

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

30.6.24 20:43

Škoda se loučit, parádní stroj, za 5*! Ale zdraví a pohodlí je samozřejmě priorita! ;-)

Reagovat
hai-jai
hai-jai

30.6.24 19:27

Je to v popisku fotky,něco s hybností po úraze.

Reagovat
Peslezedirou
Peslezedirou

30.6.24 19:14

Máš to moc pěkný…Swampera mě docela překvapila, jak je vzorek hrubý, tak přesto docela hezky uhánějí, jen nejsou v tomhle rozměru moc pohodlná.

Reagovat
mr.antik
mr.antik

30.6.24 18:23

podival bych se po nějaké pružící sedlovce, tohle nevypadá moc pohodlně. A docela by mě zajímalo jaké vozíš tlaky při jaké hmotnosti. Mám pocit že rozdíl mezi pohodlím a nepohodlím může být třeba 0,2 bary

Reagovat
LM
LM

29.6.24 22:44

Ještě můžeš zkusit do plášťů dát pěnové vložky a snížit tlak. Případně nízké ráfky by taky mohly být vice pohodlné než ty aero vysoké.

Nejlepší bude doléčit ploténky cvičením. Mě pomohl SM Systém. Ale je to na dlouho.

BTW: Co to máš za speciální pravou kliku?

Reagovat

Další galerie z kategorie

DejfSejf 8
Saibot 2
Koli13 8
fandamtbiker 7
p0spec 6
Urbi923 5