Lee Cougan je značka o které mnoho z vás asi neslyšelo. Já byl mezi vámi, také. Můj model se jmenuje Crossfire a po všech úpravách teď váži lehce pod 11kg (teleskopka, kliky s wattmetrem, zapletená kola). Dalo by se říci, že se jedná o standartní full, ale tento model má jednu zvláštnost a tou je zadní stavba. Je dlouhá 428mm a řadí se mezi nejkratšní na trhu. Co to znamená jsem zjistil už na prvníím švihu. Kolo je neskutečně hravé ve sjezdech a díky kratší řetězové lince je také velmi rychlé ve stoupáních.
(vloženo 18.7.24)
Značka | Lee Cougan |
Model | Crossfire |
Modelový rok | 2024 |
Velikost | M |
Hmotnost | 10,9 |
Rám | Carbon |
Vidlice | Fox Float 34 Step Cast, Remote 3 Pos Factory Kashima, 110 mm Travel, 44 mm Rake |
Tlumič | Fox Float DPS Evol Factory Kashima, Remote lock out, 165 mm x 40 mm, Trunnion SV |
Kliky | Rotor powermeter 170 |
Řazení | Sram AXS X01 |
Kazeta | Sram X01 10-52 |
Řetěz | Sram X01 |
Brzda přední | Magura MT4 Rear Brake Flat Mount |
Brzda zadní | Magura MT4 Rear Brake Flat Mount |
Ráfek přední | Carbon 30/30 |
Ráfek zadní | Carbon 30/30 |
Dráty | DT Swiss |
Pedály | Shimano XTR |
Řídítka | Lee Cougan CompTrol 3K + UD Carbon, integrated handlebar, - 15° stem angle |
Sedlovka | One Up V3 |
Pláště | Pirelli |
Je pravda, že o této značce jsem slyšel dřív asi jen jednou a taky to bylo v souvislosti nějakým podobně bizárdním marketingem.
Kluci opravte si na webu v sekci „ambasadoři“ chybku z Kraslcie na Kraslice.
Když odhlédnu od reklamy, kolečko jest pěkné, na maratony určitě toprí. Cenovky tedy odvážné, na dnešní časy.
Všude u mega značek výprodejů poko*ot, tak by mě zajímalo, co vede člověka, aby skončil s tímto?
btw nějak ti nefungují stránky Jakube
Ted tu byl. Je zajimave, ze lidi, kteri vlastni tohle kolo maji podobne povahy a vyjadruji se stejne.
Tady k jízdním vlastnostem radši nic nepsat, každej tomu hrozně rozumí a má úplně opačnou zkušenost. Stejně tak každej od oka pozná že váhu sis vymyslel apod :D Typical B-F :D
Souhlasím teda s tím, že fotky by si to zasloužilo lepší, jinak je to jistě zajímavý bike
Dobrý večer přeji. Akorát jsem se vrátil z pláže a koukám jak se tady diskutuje. Ale asi jsem vložil kolo na špatný forum. Myslel jsem že je to o kolech a ono je to vlastně pouze pro vyvolené uživatele co vědí vše nejlépe. Kopce s tak krátkou zadní stavbou jezdím zásadně po zadním kole, zmenšuji tak valivý odpor. Čočka foťáku je umazaná protože jsem si na švihu dal traťovku s herkulesem. Zase je ale docela fajn, že se tady nekouká jen na obrázky, ale čte se i text :) Až/jestli přidám další své kolo, mohlo by se stát že přidám popis k vysavači od Horsta Fukse. No nic, musím jít psát další reklamu do Květy, Žena a Život s pak mě ještě oslovil Blesk u toho si dám turečka do skla a obléknu si známou značku hadrů Rapha abych na ty internety aspoň trochu zapadnul ;)
Tahle maskovaná reklama se teda moc nepovedla.
Ale dávám plus za snahu o B-F autenticitu s „kvalitou“ fotek :-D
Na jeden bidon jezdí jen pozéři.
#SorryNotSorry
Kolo si můžete otestovat. Aby jste věděli, že Jakub píše pravdu ????
Prosim pekne, jak muze byt kolo “diky kratsi retezove lince velmi rychle ve stoupani”?
428 mám na trailbiku a je to fajn. V kopci už to jde na zadek, ale ve velikosti „S“ je to celkem v pohodě. V nějakém Lku si to nedovedu představit.
Chtělo by to otřít zamlženou čočku, než to vyfotím. A krátká zadní stavba… čoveče, teď jsem doskládal a pojezdil Cannondale FSI, který má délku zadní stavby 427mm a nechápu, jak můžeš na něčem s tak dlouhou zadní stavbou vůbec jezdit :-)
Kolo se mi líbí, ale tvůj post je zvláštní, fotky by si bajk zasloužil lepší ;-)
Nahodou celkem palba. Skoda tech fotek, pravdepodobne je to hezky kolo