Poté, co mi po čtyřec měsících a 4,5tis km praskl rám ná grízlu, který jsem kupoval v hlíně, protože jsem si naivně myslel, že na něj půjde namontovat dětská sedačka (na což jsem nenašel ve finále ani odvahu) a používat jej jakožto tažné kolo, jsem ho po uznané reklamaci a výměně rámu poslal do světa. Výše uvedené aspekty byly jediným důvodem, proč jsem již předtím nepořídil karbon. Takže ve finále se vše vyřešilo jinak a ke gravelu jsem (si) manželce pořídil hliníkový mtb. To už je ale jiná pohádka… Jinak ne, vážně nejsem úchyl na tento typ chameleon barvy, ale takto lakovaný byl jediný ve skladu EU (což znamená bez DPH a cla) v mé velikosti. Totéž manželčin horák byl ve výprodeji z itálie, ale je fakt, že se to barevně pěkně sladilo…
Po graru jsem pokukoval delší dobu, jelikož se mi líbila UDH patka, T47 šroubovací střed, geometrie a celkově mě nadchnul. Co se mi až tolik nelíbí je nemožnost použít jinou sedlovku, integrované kabely hlávkem a řidítkama je taky pěkná pakárna… Ale ve finále to oku lahodí. Neskutečný zážitek byl pro mě rám, když jsem poprvé v životě držel karbonový rám v ruce a byl můj… Váha pro mě naprosto neuvěřitelná a po sestrojení kola jsem navážil cca 8,5kg tak, jak je na fotkách. Projel jsem to zatím jen před barákem v době, kdy zrovna moc nepršelo, ale zítra už půjdu najíždět první km… Těším se jak malej na svoje první zážitky s karbonovým rámem a karbonovými koly, za které moc děkuji zdejšímu Tomovi.
(vloženo 16.9.24)
Značka | Ican |
Model | Graro |
Modelový rok | 2024 |
Velikost | 58 |
Hmotnost | 8,5 |
Rám | Toray T700 & T800 & T1000 carbon |
Vidlice | Ican carbon |
Hlavové složení | Ican |
Kliky | Shimano GRX RX820 |
Středové složení | Praxis Works T47 |
Měnič | Shimano GRX RX822 12s SGS |
Řazení | Shimano GRX RX820 12s |
Převodník | GRX 40t |
Kazeta | Shimano XT CSM8100 12s 10-51 |
Řetěz | Shimano XT |
Náboj přední | DT Swiss 350 12x100 |
Náboj zadní | DT Swiss 350 Microspline 12x142 |
Brzda přední | Shimano GRX RX820 |
Brzda zadní | Shimano GRX RX820 |
Brzdové páky | Shimano GRX RX820 |
Ráfek přední | EIE ARG35TC30H |
Ráfek zadní | EIE ARG35TC30H |
Dráty | Sapim CX-Ray |
Pedály | SPD Shimano XT |
Řídítka | Ican HBG01 420 mm x 100 mm |
Představec | integrovaný s řidítky |
Sedlovka | Ican |
Sedlo | PROLOGO Proxim W650 |
Pláště | Schwalbe G-One Bite/Ultrabite Performance, 45mm |
Hodně povedené kolo. Mě se dokonce líbí i ta barva! Asi bych radši pláště s černými bočnicemi, ale to je tvoje věc. Hodně přemýšlím, že bych zkusil ty řidítka. Dá se na ty plochy nahoře pohodlně zalehnout? Jinak ta divoká kombinace rámu níže, by klidně byla v pohodě nebýt té růžové, jak už tu někdo psal…
19.9.24 13:51
Chuťovka !
18.9.24 18:12
@fk3 kde to maji v nabidce ? tohle jsem na webu Icanu nenasel a asi to nutne potrebuju :-)
@Hnoj – o černý a bílý tu nikdo nepsal ne? :))
Zase ČR a jediný barvy, co lidi chtěj jsou černá a bílá. To mě jednou přivede do blázince :-D
Tahle barva je úplně perfektní.
Díky, taky bych bral jinou barvu, ale jak jsem psal, byla v EU skladu jen tato ve vel. 58 a clo + dan se mi priplacet nechtělo…ale jo, ta červená je povedená, koukal jsem i na tu barevnou šílenost s obrázkama, nebejt růžového predku, asi bych nad tím vážněji uvažoval.
Moc hezký. Líbí se mi jak ladí pláště s omotávkou a ta jejich červená, co mají na webu…dokázal bych si ji v garáži představit :)))
Stačí prostříknout kotouče WD40 ;)
Moc povedený koleso, již jsem chválil v Tomovo vlákně! Paráda, tu máš pět! ;-)
Samotná kola jen s ventilky 1458 g https://bike-forum.cz/…ie-carbon-ii#…
(snad je to stejný setup)
Díky, hele abych pravdu řekl, ani jsem je nevážil. Obrovský benefit však vidím v odolnosti, tuhosti a snad bez nutnosti docentrovávat.
Díky ;-) Od nás k k Vízmburku to je dost prudký a je to jedna z mých oblíbených tras do práce. Taky sem tam zavítám do Krkonoš a syn už je ve věku, kdy ho občas na kolo vytáhnu, takže mu do kopce zbytečně neujíždím. Z kopce kolem těch 50km/h se dá ještě dupat. Takže rozsah, i za cenu horšího odstupňování, je pro mě cajk.
Paráda! Za mě trošku zbytečný rozsah kazety a asi bych dal rychlejší pláště, i když tyhle jsem vozil 2 roky zpět a grip byl super a vydržely mi snad 8500km…
Díky, no axs bude asi v budoucnu, zatim se tak nějak nemuzu smířit s cenou spotrebaku sramu (řetězy, kazety…).
Máš to pěkný, ale u mechaniky bych integrované kabely nechtěl za žádnou cenu.