Značka | GT |
Model | Grade Alloy Comp |
Modelový rok | 2019 |
Velikost | 60 |
Rám | Grade alloy frame with smooth welds, hydroformed (TT,DT), Tapered 1 1/8" to 1 1/4" headtube, standard BB |
Vidlice | Grade Alloy 1 1/8 to 1 1/4" threadless alum steerer, disc specific |
Kliky | FSA Tempo Compact 50/34 |
Středové složení | Sealed Cartridge |
Přesmykač | Shimano 2400 Claris |
Měnič | Shimano 2400 Claris 8spd |
Řazení | Shimano 2400 Claris Sti |
Kazeta | SunRace CSM66, 8spd 11–32t |
Náboj přední | (F) Formula 6 bolt disc sealed 28h, ® Formula 6 bolt disc sealed casette 32h |
Náboj zadní | (F) Formula 6 bolt disc sealed 28h, ® Formula 6 bolt disc sealed casette 32h |
Brzda přední | (F) Tektro Mechanical Disc brake, 160mm rotor, ® Tektro Mechanical Disc brake, 160mm rotor |
Brzda zadní | (F) Tektro Mechanical Disc brake, 160mm rotor, ® Tektro Mechanical Disc brake, 160mm rotor |
Brzdové páky | Shimano 2400 Claris Sti |
Ráfek přední | GT ATD470 disc specific road 22mm tall profile |
Ráfek zadní | GT ATD470 disc specific road 22mm tall profile |
Dráty | 15g stainless steel |
Pedály | Shimano PD-M520 SPD |
Řídítka | New GT DropTune Super Light double butted 6061 alloy bar with 10degree flair |
Sedlovka | one bolt aluminun |
Sedlo | GT Grade saddle |
Pláště | CONTINENTAL Contact Reflex drát - 700x32C |
Jeste horsi je kombinace predsazaneho drzaku doprava na prave strane. Kdyby to prohodil se svetlem, tak ten cyclocomputer bude uprostred.
K0coure, je to jen taková srandička, byla tady spousta bejkerů, kteří měli světlo vlevo a nedokázali to vysvětlit.Moje ideologie říká, že nejlepší je mít ho uprostřed nebo vpravo, protože na kontinentu se jezdí vpravo a je důležité vidět co nejvíc na krajnici. Svítit do protijedoucích nemá moc smysl…
Děkuji, mám jej zde ze „Daruji, vyměním, levně prodám“ :). Původně jsem chtěl kupovat pořádné kolo po sezoně, ale tohle se mi hned zalíbilo a jsem s ním tak spokojený, že nemám důvod pořizovat lepší. Kolo jsem kupoval s nepůvodním velmi dlouhým představcem. Když jsem se na něm poprvé zkusil projet, měl jsem pocit že každou chvíli musím přepadnout dopředu, tak jsem jej vyměnil za výrazně kratší. Ze starého trekového kola jsem byl zvyklý na mnohem vzpřímenější posed. Možná jej na jaře vyměním za o něco delší.
Na ostatní jsem se nedíval, bylo to intuitivní. Říkal jsem si že při jízdě po silnici uvidím více „do silnice“. V čem je lepší jej mít vpravo? Klidně to prohodím, když to bude k něčemu. :)
Tímhle začala grvlmánie v ČR? :) První generace měla v podstatě silniční vidlu.
Za mě zajímvý kousek, ten představec mi příjde tedy extrémně krátky, ale proti gustu, tu máš pět! ;-)