Velikost | L |
Hmotnost | 13,71 |
Rám | maverick ml8 |
Vidlice | maverick duc32 |
Tlumič | maverick |
Hlavové složení | fsa orbit ce campagnolo |
Kliky | fsa v-drive |
Středové složení | shimano fc-m970 |
Přesmykač | shimano r773 |
Měnič | sram x.7 |
Řazení | sram x.0 gripshift |
Převodník | rotor q-ring 34/24 |
Kazeta | sram pg980 |
Řetěz | sram pc971 |
Náboj přední | maverick 24/7 hub |
Náboj zadní | dt swiss 240s is 10mm ru superstar |
Brzda přední | formula r1x, superstar floating 180mm |
Brzda zadní | formula r1x, superstar floating 160mm |
Brzdové páky | formula r1 |
Ráfek přední | mavic xm 819 disc |
Ráfek zadní | mavic xm 819 disc |
Dráty | dt swiss competition |
Pedály | shimano pd-m520 |
Řídítka | salsa pro moto carbon rise 25,4 68cm 6up 10back |
Představec | maverick 25,4 90mm |
Sedlovka | rock shox reverb 30,9 42cm |
Sedlo | fizik gobi xm kium |
Pláště | schwalbe hans dampf trailstar 2.35 tlr, maxxis ardent 2.25 ust |
heh, ze boj. ale ja s tym nebojujem, ani nie som balboa :), nastavil som posed, pruzenie funguje ako ma
ethan z maverick sa vyjadril, ze by sedlova trubka mala vydrzat, tak kym drzi jazdim. 42cm dlha sedlovka je 11cm v rame. co az take hrozne nie je. ml8 ma proste taky dizajn, aby horna ramova zavadzala co najmenej.
pridal som fotku – ml8 L, ml7/5 XL – rovnaka hlavova, dolny otvor na cap rovnako, rovnaka dlzka spodnej ramovej, rozdiel v uhle sedlovej rury a vyske. ml8 XL je o 1,5cm vyssi a 1,6cm dlhsi. cize mam proste dlhe nohy na maverick. sedlo vpredu.
pre ilustraciu: http://goo.gl/UKBo59 , http://goo.gl/3LFGVX , http://goo.gl/aTxHaP
ono odkedy maverick skoncil, tak z casu na cas sa najde ram za nizku cenu (ebay, singletrackworld). tento bol ale v dost biednom stave. do ceny som nezaratal komplet repas, ktory som si robil sam.
luxus...... měl jsem ml7 kdo na to m neseděl nemá smysl nic vysvětlovat, nevíc, system tohoto kola není pro každého, musí ti vyhovovat, takže diskuse tu je naprosto k ničemu…někomu to sedí někomu ne.. já byl nadšenej…
za 100E je to až podivný tak nízkou cenu bych nečekal (není někde svařovaný, neschání se po tom původní majitel), jinak maverick je super
Klasika co se nikdy neokouka, neni tak krasny jako Klein Polomino, ale i tak
To jsou prave ty 2 veci ktery sou na tom naprd.. ze to tuhne a hlavne i pod brzdenim a ten vliv zdvihu na zkraceni posedu… ale za 100 ecek je to cajk :-)
v stoji to mierne stuhne, ale kedze to mam nastavene viac na \„stoj\“ tak to nie je take citelne. nevadi mi ani skracovanie vzdialenosti stred/sedlo. mozno ak by som poriadne pojazdil najnovsie systemy, tak by som chcel menit. tak radsej nepojazdim :)
ram stal cca 100€ – za pokus to stalo. hlavna vyhrada na system je akurat tuhnutie pri stoji, co pri pre mna optimalnom nastaveni je mozne eliminovat – fukam na trochu maksie, cize v sede sa moze skor dostat na doraz a chodi viac – vacsie pohodlie
o tom zadna.. ale system je dost prekonanej a tohle nikdy nebylo extra funkcni system.. ale zase na druhou stranu pokud se ti na tom jezdi dobre tak proc ne…
no narovinu ML8 neni lehky ram, DUC na svuj zdvih rekneme normal a dal tam neni extra gramarsky osazeni… ale zase to neni zase tak nesmyslan vaha.. takze ve vysledku to i mit muze asi to neres :-) pokud byl za rozumnej peniz tak je to hezkej bike
tjk: hmotnost sa ti nevidi, ze by mal byt lahsi, alebo tazsi? ram ma niektore vyhody, ktore mi vyhovuju, hlavne mensie hupanie ako ine systemy. oproti ml7/5 je citlivejsi, je tam pomocna pruzina. a na novy system (napr. dw link) nie su peniaze.
29\" to zas nie. nie je z bazaru. vacsi mozno na vysku, ale uz teraz je dlhy a este dlhsi by som nechcel. nie je to samozrejme novinka, ale zas az taka bieda to nie je. ram bol za naozaj vyhodnu cenu, len preto som ho vzal. ja som spokojny.
slušný retro, ale jezdit bych ho nechtěl
vzdycky se mi Maverick libil… bohuzel to ze je hezkej a originalni je jediny plus… jinak to neni zadnej zazrak… osazeni fajn ale vaha se mi nezda… a velikost by to mozna chtelo vetsi…