Používáte ho někdo? Je to k něčemu dobrý? Třeba na rotopedu. Mám si koupit 1kg, nebo mi stačí 0,5 kg? Díky.
Používáte ho někdo? Je to k něčemu dobrý? Třeba na rotopedu. Mám si koupit 1kg, nebo mi stačí 0,5 kg? Díky.
Ja to videl akorat ve filmu 30 komnat shaolinu. Dali si na nohy zavazi, a na konci skakali x metru vzhuru ;)
Ja mam svoje klouby rad.
Jaky to ma vyznam na rotopedu nechapu, ale na beh je to pry dobry. Vim, ze to pouzival kamarad, ktery hral zavodne basket.
Kdysi dávno jsme to (závaží na nohy, bederní pás, pískovou vestu) používali coby vrcholoví sportovci (pro běh a skoky) – polovina z nás to odnesla zničenými koleními vazy a/nebo zádovými úpony. Nedoporučuju za žádných okolností !
Ani kdybych se chtěl utopit?
Taky ne :-) komplikoval by sis utopení z pozdějšími bolestmi vazů ?
Pri veste a bedernom páse sa pri dopade prenáša tá váha na chrbticu a kolená to súhlasím. Pri závaží na kotníkoch to podla mna na chrbticu alebo kolená nemá žiadny negatívny vplyv.
Má – taháš váhu nahoru prostřednictvím pohybů/reflexů, které na to nejsou zavedené a ničíš si vazy a ploténky/záda. Jako fyzický příklad – Karel Láznička, někdejší špičkový volejbalový reprezentant a pozdější trenér. Chodí divně ohnutý a tahá nohy už 50let – zamlada trénoval v pohorkách…
pokud vím používali to rusové okolo 95-hokejisti a běžci, ale jestli ještě dnes to teda nevím.
95-to znamená bylo to někdy v roce 1995
a Kratochvílová za sebou tahala pneumatiku a chodila běhat do bazénu s půl metrem vody.
TAk v případě rotopoedu bych doporučil minimalne batoh plny cihel.Cca 30–50Kg.
to se používá na běhání, ale i tak je to debilní protože by se muselo běhat po něčem měkkém.
Ja som s tým začal beha? túto zimu, ten beh je podstatne intenzívnejší, netreba beha? také dlhé trasy a viac sa posilujú nohy, je to proste namáhavejšie, tep tak cca o 10–15 vyšší. Závažie na každú nohu váži cca 1,3 kg a behávam s tým po lese tak 10–12 km. Ale na rotopedu to podľa mňa význam nemá, len na behanie.
tak to by me zajimalo, kolik behas ‚normalne‘ bez zavazi – 20 km? – to snad ne. Me staci 5 km sviznym tempem a jsem uplne na prach …
DODATEK: na prach … a bez BEZ ZAVAZI !
Me to pripada nesmyslne davat 10km se zavazim. Urcite silne nohy pro kratke trate (ale ne pomoci tohoto zavazi), navic na tyto vzdalenosti uz hraji roli i jine faktory. kvuli namahani vazu take nedoporucuji. B.
Kedysi som behával aj 20 a viac, ale pri tak dlhom behu ma už potom boleli kåby, šlachy, kolená a všeličo iné. Preto sa mi zdá optimálne tých 10–12 so zá?ažou, po tom behu som tak akurát. Ja neviem, možno máte pravdu, že je to blbos?, ale zatiaľ mi to nerobí nejaké problémy. Inak to behávam len v zime na udržanie kondičky, v lete mi bohate stačí bike.
Na kole se sila trenuje nizkou kadenci na tezkem prevodu. Pouzivat zavazi je podle me blbost.
tak proč si na rotopedu nenstavíš větší opor a máš to snad nastejno ne.
Pouzivali sme to na soustredeni na behani. Na rotoped sem o tom taky uvazoval, ale je to asi blbost, protoze se ti ty nohy asi setrvacnosti este vic roztoci, ne?
Ehm, bikeři, co naplnit kola vodou? Jednomu klukovi na letišti to udělali na skládačce, v zimě jel z práce a (nebyly plný vody) se to odstředilo, ráno za mrazu (parkoval venku) se divil že to tak kope :o))) Dalšímu napustili na Faválu plný a z autobusu se kochali jak se neposkládal do zatáčky a opustil vozovku! :o)
Já když byl na vojně, tak si jeden lampasák zapomněl kolo v zadní šachtě ÚLu (ÚL = kryt na stihačku) a šel točit motorovou zkoušku. Bycikl byl poněkud otlučený a ožehlý :)
Jestli to byl drsňák, tak na něm ještě odjel :-)
Já vím co je to ÚL, dělal jsem 9 let na letišti :o)
montoval si tam kola ?
Na svý miláčky jsem si čas našel ;o)
To bylo vysvětlení pro včelaře :)
size OT, ale z tychto leteckych prihod mam najradsej tu, ako sa borec katapultoval v hangari..
A jak to dopadlo? :)
Vetsinou se ve strese udela tkzv. Faustova dira. Videl jsem neco na fotkach nez zrusili vyhodnocovani nehod v Hradci na letisti. Asi nic prijemnyho, i kdyz mozna to ani moc nebolelo. Ono je neco jinyho kdyz se vystreli priksirovanej pilot a nebo mechanik. Na sedacce je soustava zajistovacich zavlacek, je dobry si je kontrolovat (dokonce je to v predpise).
Taky nás učili, že si máme dát zajiš?ovadla do podvěsů, než zapneme baterky :)
Taky bych měl jednu příhodu jak se při motorové zkoušce ze stojánky utrhla stihačka mechanikem v kokpitu a honili je oba po letišti.