• Melnicak

    Zdravim. Chtel bych se zeptat co rikate na letosni Specialized FSR Comp?Nebo Stumpjumper?Nebo neco jinyho? Diky za odpovedi

    0 0
    • Richie  

      Jo me se libi (az na to urceni) a spesly jsou podle me celkem vykucene…

      0 0
    • Pá-dlista1  

      Snad SX.

      0 0
    • kovar  

      předražená Merida

      0 0
      • Pá-dlista1  

        Mozna, ale stejne je konkretne v celoperech dost zasadni rozdil. Jeden z tech proc bych si Specialized koupil a Mrdidu ne.

        0 0
        • tutite  

          rozdíl např. mezi MERIDOU TRANS MISS. a SPECIALIZED STUMPJUMPER FSR /krom ceny samo/ je v tom, že MRDIDA jede, práší vpřed, za jízdy nikam nesaháš, nic nezamykáš, nic se Ti nehoupe, všude jsou prům. ložiska a spec. je naopak. Podobně EPIC a MISSION. Koupí slešlu živíš jejich doppingovej tým. Zdar.

          0 0
          • Pá-dlista1  

            To se dalo od cloveka na jednocepovym kanonu cekat. Spis nez jeho pozitek z jizdy ho zajimaji bachorky ze zakulisi :)

            0 0
            • tutite  

              to padlista. Tvoje odpověď hraničí s osobním útokem. Věřím, žes dnes měl moc práce, nějakou slabší chvilku, takže Ti ta slova promíjím. Těžce pracuji, slušně vydělávám, mám málo volného času, a tak jsem si jako fajnšmekr pořídil špičkového C-dale, se kterým krom ryzího freeridu mohu jezdit vše. Člověk na jednočepu je něčím zvláštní? Zážitek z jízdy? Když já jsem začínal s biky, tak tys ještě od táty dostával řemenem za špatné známky.. Báchorky ze zákulisí? Jsem racionální, takže na rozdíl od Tebe nejprve zapřemýšlím, a teprve pak plodím. Sejdeme se na MTB Beskydtouru..

              0 0
              • Pá-dlista1  

                Jen abys me spatne nepochopil. Toho kanona ti vubec nezavidm. Naopak moc dobre nechapu tuhle volbu pro nekoho kdo toho na kole tolik zazil (i kdyz kvantita se nerovna kvalite, ze? :) . Mozna snad trochu ze snobismu a z nostalgie, ale ve me tahle znacka nic z toho nevzbuzuje a jejich odpruzene ramy mi pripadaji, rekneme podprumerne. Trebas maji brousene svary, pekny lak a dost podivny rozmer hlavove trubky (u modelu s klasickym headshokem i geometrii), ale to neni to po cem bych prahnul a byl ochotny si za to priplatit.

                0 0
            • K2  

              Co máš proti jednočepu? :) Pokud při sjezdech moc nebrzdíš:), tak má ideákní trajektorii zadního kola. Kde nic není, není co zkazit – jsem přiměřeně spokojeným uživatelem jednočepu K2 (Proflex svařoval tyhle rámy v době, kdy ostatní vedli diskuze o tom, kolik cenné energie ubírá přední pružení a ČP se jezdil na DH3:) Jednočep je nesmrtelný (minimálně v přepákované for­mě)

              0 0
              • Pá-dlista1  

                Idealni trajektorii rada vyrobcu jeste hleda, ale na cem se shodnou vsichni, ze kruznice to neni :) Jednocep ma tu jedinou vyhodu, a to je prave ten jeden cep kolem ktereho se vsechno toci (coz je zase jeho nevyhoda:). Ze je jednocep nesmrtelny je asi pravda. Porad budou existovat firmy co jeste nebyly schopny prijit na lepsi zpusob odpuzeni :)

                0 0
                • K2  

                  Třeba Kona, Banshee

                  0 0
                  • Pá-dlista1  

                    Treba.

                    0 0
                    • K2  

                      Přece jen je zajímavé, že u motorek vládne jednočep (případně s přepákováním) tlumiče 100% a nikdo ani nic jiného nezkusil. U kol je to trochu složitější, máme tam třeba tři převodníky, ale sjezďáky ne, takže je to obdoba motorek

                      0 0
                      • Pá-dlista1  

                        Tam je to hlavne dano pokud mozno nemennou delkou motor/osa zadniho kola, kvuli retezu. Pak taky neplytvaji svou energii, tak je to tak netrapi :)) A to, ze nikdo nic jineho nezkusil, bych povazoval vylozene za nepravdu.

                        0 0
                        • K2  

                          Sjezďák to má taky neměnné, pokud si to neupraví nějakým VP a nebo polohou čepu Motorky celkem sleduju a jestli to někdo zkoušel, tak s tím udělali asi menší díru do světa než s předním náhonem na krosce

                          0 0
                          • Pá-dlista1  

                            Jestli motorky sledujes, tak vis kde maji umisteny ten jediny (prip. hlavni) cep a ze ani tam to neni idealni a je tam jen kvuli tomu retezu. S tema sjezdakama jsem to moc nepochopil. Vyjma Kangaroo RedSoil, Rotec, Kony Cowan FS apod. se meni u vsech.

                            0 0
          • ddd - andy  

            Presvedcil jsi me – odted budu jezdit jednine na Meride, hura! :-)

            0 0
          • rich  

            dokaz! :-) nechce sa mi ist na stranku, ale myslim, ze spesl pouziva priemyselne loziska. STJ – imho sa mylis. nastavenie tvoria tri moznosti tlmica. propedal tam bude 90% casu a nic sa Ti nehoupe. koupi meridy zivis ich „spickovejsi dopingovej“ tym, ked na nich este neprisli :-))) ak sa merida nehoupe na co je mi full? :-) ale suhlasim s faktom, ze najma tento rok su ceny trosku prestrelene, vsade vo svete.

            0 0
            • blick  

              SJ je plně na průmylových ložiskách – poslední model s průmyslovým na hlavním ložisku a ostatníma kluznejma ložiskama byl v roce 2000 – to jen plácaj Meriďáci, ktarý se nesvezli na pořádným bajku… jinak, jak mluvíš o tlumiči jde o loňskej Triad (open, ProPedal,lock), letošní Septune má šest módů nastavení ProPedal

              0 0
              • igor  

                to musi byt aj trochu otrava stale skusat rozne mody, radsej jazdit, nie?

                0 0
                • Pá-dlista1  

                  Si predstavuju, ze bezny uzivatel si to koupi (protoze bez toho mu to neprodaj), vsechny polohy jednou vyzkousi, v hospode se pochlubi co to vsechno umi a pak jednu nastavi a vic na to uz nesahne.

                  0 0
                  • igor  

                    to suhlasim, na pochvalenie v hospode je to dobre

                    0 0
                  • Gart  

                    //a pak jednu nastavi a vic na to uz nesahne.; A to je přece fajn, pokud na to máš. Co víc si přát, můžeš poladit podle sebe, pochlubit se, pohoda. Jen mít ty prachy. //

                    0 0
                  • blick  

                    …dvě..nejtvrdší a nejměkčí…

                    0 0
              • rich  

                Septune je len na 120mm STJ FSR a zatial s rozpacitymi nazormi

                0 0
                • blick  

                  to mě zajímá…proč?

                  0 0
                  • blick  

                    na MTBR je jen úvaha nad smyslem tolika nastavení a jiný biker uvedl, že Triad by mu seděl více…jinak bike jako celek má zatím samý pětky u nás zatím nikoho neznám, kdo má Septune

                    0 0
          • Andrzej  

            tos mne fakt pobavil, mam transmissiona, na pujcenych speslech sem taky neco najezdil, a na meridu zatim neplivu jenom proto, ze bych se ji rad zbavil(tak by ji nikdo nechtel, ze)

            0 0
        • Palo TT  

          V diskusii na mtbr sa spominalo, ze Merida vlastni 5% akcii Specializedu (a cast produkcie ramov pre obe znacky aj tak vyraba Giant). No skratka globalizacia. A vy sa tu hadate pre nalepku na rame :)

          0 0
      • MARIN  

        Merida je sice koupila ale pokud vim tak lepsi modely(ramy) jsou snad porad rucni prace v USA

        0 0
        • tutite  

          ruční práce v USA? Odkud to máš? Mám doma časák MB action, rozebáraj tam EPICa S-works a v kolonce „country of origin“ je napsáno: Taiwan. TAkže? Navíc jsou spešly strašně předražené. Na jiném místě jsem to tady již psal. Je to fakt. U nás v Olomouci zástupci spešlu bušili do kořínkovců, a? prodávají spešly, ti je odmítli, což je logické, poňadž v lepším případě za stejné prachy dostanu v Cannondalovi netaiwanskou produkci s Leftynou. Pro ilustraci se mrkni na ceník spešlů, vezmi lepší model a udělej součet dílů a rámu s vidlou a vyjde Ti menší číslo, než když to koupíš vcelku! Vydřiduši. Zdar.

          0 0
          • MARIN  

            ..dobre je pravda ze jsem to posledni 2roky nejak nezkoumal ale jeste v letech 2000–2001 delaly nejvyssi radu rucabo v USA. Nekde doma se mi snad ty clanky a fotky jeste valeji. Jinak s tim predrazenim ale souhlasim ale to neni problem jen S

            0 0
            • blick  

              Nee u M4 a M5 je Hand Made By Taiwan

              0 0
              • rich  

                neviem ci vobec hand made… tiez ma to mierne sklamalo, ale asi si musime zvyknut, ze ak tam bude napisane made in slovakia, rovnako na to budu nahliadat nemci a pod. je to na dlhu polemiku, ktora sa tu uz riesila x krat co je lepsie: stroj na taiwane alebo ruco v USA (padli tu argmunety o krivej zadnej stavbe speslu a meridy)

                0 0
                • blick  

                  sakra, když říkám hand made, tak hand made, SJ FSR Pro 04 mi vysí doma na stěně Jinak nevím co je na tom špatnýho. Holt i ty nej rámy se budou dělat na Taiwanu. Taiwan už není jen producent shitovejch komponentů. To jsi zaspal dobu.

                  0 0
                  • rich  

                    mno prave to som vysvetloval v tom prispevku – ze ako mi nazerame na taiwan nazeraju na nas nemci, a ze to nie je spravne, mali by sme zmenit uhol pohladu :-) pretoze voci par ceskym ramom upecenym v CR nema vyhrady asi nikto. mne doma nic nevysi :-)) ale mam s-works, taiwan ako poleno, len musim kuknut aka „ruka“ na to siahla

                    0 0
                    • blick  

                      no, ale němci nazeraju na Taiwan jako na ekonomick rozvinutou zemi, zatímco na nás jako na ekonomicky se teprve rozvýjející zemi.....

                      0 0
                      • Pá-dlista1  

                        Zas treba v americe… konkretne teda snb vazani… je top model z ČR, druhy v rade SK a pak uz je to samej taiwan, indonesie, malaysie…a co ja vim jaka jeste asie. Tak tam se asi zakaznici ridi mottem „cim vic na vychod tim vetsi smejd“.

                        0 0
                        • Jester  

                          No rekl bych ze z Ameriky je Taiwan bliz na zapad nez na vychod (ale globus u sebe nemam) :-). Mimochodem podle Tveho motta maji Taiwanci americky zbozi za nejvetsi šméčko z východu :-). Vse je relativni.

                          0 0
                      • rich  

                        ekonomicky rozvinuta moze byt, ale piseme tu o nejakej manualnej zrucnosti taiwaicana a stredoeuropana…

                        0 0
                        • blick  

                          zlatý český ručičky a asijský vopičáci – jo takhle jsi to myslel

                          0 0
                          • rich  

                            myslel som to tak, ze vacsiu doveru mam v narod, ktory poznam, ze ma tradiciu v technickej zrucnosti. nemam, ale problem akceptovat azijske vyrobky, to by som doma asi nemal vela techniky. jednoducho mam pocit, ze tomu typkovi v azii je hlboko putna co vlastne vyraba a tak kt omu moze aj pristupovat.

                            0 0
                      • Raydowe  

                        no my este len prichadzame na to, co je to ekonomika.:))))

                        0 0
              • MARIN  

                …asi vam tu nalepku HAND MADE BY USA nafotim abyste uverili.Mam to na S-Works 2001

                0 0
                • rich  

                  suhlas – 2001 mozno este 2002 boli hand made in USA (najvyssie modely) potom uz dochadzalo k tym roznym fuziam a nevyhnutnemu sekaniu nakladov a prejavilo sa to…

                  0 0
                • Fucker  

                  Moje Enduro je z Taiwanu

                  0 0
                • fousek  

                  NO ja nevim, ale ja bych radsi made in taiwan by robot nez hand made by USA, protoze roboti asi sotva udelaj krivej ram, jsou ty ramy vsechny stejny a navic levnejsi, zato nakej amickej kolbenkar vari takle ram v patek ke konci sichty mysli jak pojede s detma do Disneylandu a hlavovou trubku privari nakrivo, u zadni stavby nedotahne svar, pak zjisti ze je ten ram krijej tak veme palici a narovna ho a nakonec tam vyrzi hand made by USA a je ten ram razem 2× drazsi nez ten z taiwanu

                  0 0
                  • ddd - andy  

                    A vo tom to je.. A proto mam ram kterej je delanej presne me na miru.. :-)

                    0 0
                  • kovar  

                    a já mám na Meridě nálepku „handmade in Taiwan“ :-)

                    0 0
                  • tutite  

                    zase fousek.. Podle názorů jsi buď ekolog, antiglobalista nebo *********. Asi jsi nepochopil diskuzi. Sám jsem jezdil za poslední 3 roky 3 asijské biky /Merida Miss/Giant NRS/Merida Trans Miss./ a neplivu na ně. Zejm. poslední 2 mě uspokojily, ikdyž byly asijské.. Jde o to, že mi /nám/ leze na nervy, když s evidentně levnou pracovní sílou na taiwanu vyrobené biky prodávají stejně draho jako vyrobené v US, kde je prac. síla drahá. A to je případ Spec 04 a 05. Zdar.

                    0 0
                    • rich  

                      otazkou je ako sa prejavuju obrovske investicne naklady na porizeni/instalaci robotov na zvaranie pri nizsom pocte kusov → teda bikov „vyssej“ triedy…asi to nebude malo

                      0 0
                      • lubos  

                        Merida vari ramy pre vacsinu vyrobcou byciklov. Myslim, ze prevazna cast je low-end, takze tych kusov bude hodne.Napokon, varia ramy uz cez 30 rokov tusim. Ale zda sa, ze sa to stale nenaucili :). I ked tie posledne modely s HFS uz vyzera, ze snad ano.

                        0 0
                    • Gart  

                      Po tom, to jsem si přečetl tvoji reakci na pádlistu o něco výše, mě překvapuje tvoje vyjadřování a urážky. Moc by mě zajímalo, jestli seš takhle „statečnej“ i v osobním styku nebo jen přes net.

                      0 0
                    • Twisp  

                      To je jednoduchy. Kazda firma chce maximalizovat zisk navic ekonomicky je velmi atraktivni. Nepredpokladam ze roboti byla levna investice. Prece jen naklady budou znacne. Racionalni jednajici firma v nedokonale konkurenci se bude snazit vyrovnat svoje mezni prijmy s s meznima nakladama. Coz vede k urcitemu objemu produkce kde je previs poptavky nad nabidkou za vetsi cenu. mno shrnuto. Specialized jako marka ma kazdy rok „jisty“ urcity objem prodane produkce pri niz maximalizuje zisk, kdyby mela prodat vic musela by snizit cenu coz se neschoduje s jejim cilem maximalizace zisku. Berto jako zjednoduseny model kde upoustis od spousta promenejch ale ve skutecnosti to funguje. howg

                      0 0
          • rich  

            prophet 600 – 72.900 stumjumper fsr comp – 73.000

            nechce sa mi hladat specifikacia, urcite min lefty by za to stala, ostatne komponenty budu ± rovnake. otazny je system – uprednostnil by som horstov :-)

            0 0
            • Pá-dlista1  

              Spesl mi prijde i lip osazenej. Ta vidlice… no to je asi otazka vkusu. Ja bych asi lefty moc nechtel. Te tuhosti se docela bojim. Zase naproti stoji black, takze oboje asi spis na lehci jezdeni.

              0 0
              • tradic  

                To taky. A urcite neni moc prijemnej pocit na jedny strane noha a na druhy nic… Podle me (upozornuju, ze jsem na tom jeste nejel) se to musi blbe ovladat v zatackach. Majitele urcite namitnou ze ne, ale asi si to nechcou propustit, kdyz do toho vrazili takovejch penez

                0 0
                • Pá-dlista1  

                  Jako nesporna vyhoda lefty je, ze se s ni, jako s malokterou dvoukorunkou, da davat X-Up. Ale ze bych si ji kvuli tomu musel kupovat… :)

                  0 0
                  • tradic  

                    A ze kdyz picnhes nemusis vyndat cely predni kolo.

                    0 0
                  • kOmE  

                    ja ho bohuzel kroutim na druhou stranu /:),takze tahle vyhoda u me pada

                    0 0
                • enjoy  

                  asi jako ze se na tom pry neda jezdit bez drzeni:-)

                  0 0
            • fousek  

              No nevim co nektri vidite na lefty, dyt uz od pohledu je to konstrukcni zmetek, musi to mit specialni naboj na kole, vyjde tezsi nez normalni vidle s tou samou tuhosti, akorat to vypada jinak, zcestny reseny ktery nema ani jednu vyhodu az ten X-UP a sundavani kola pri pichnuti, kdo to tem americanum poradil?

              0 0
              • tutite  

                fousku, fouseku.. Např. můj pohled na Lefty byl zpočátku takový, že jsem obdivoval tu technologickou vyspělost a troufalost dát na trh něco takového, co nebude budit důvěru, určitě to nic nevydrží, zlomí se to, uhne to, atd. atp. Ale bral jsem to jako ukázku možností moderních technologií, ale rozhodně jsem to neodsuzoval. Za 12 let, co jezdím biky, jsem toho poznal celkem dost, poslední špičku tvořily vidlice PACE, FOX. Ale vlezl jsem na LEFTY 04 s 10 cm zdvihu a špatným tlumením. Ale ten pocit, těžko srovnávat s klasikou, prostě jiné. Tak jsem si splnil sen a mám ji doma. Je to 14 cm LEFTY Max SPV, hmotnost 1,83 kg. Jak se říká, kdo nezažil, neuvěří.. A to je Tvůj případ. Spec. náboj ano, tuhost větší, duši vyměníš zboku bez sundání kola, zdar.

                0 0
                • Pá-dlista1  

                  Nebyl ten jinej pocit dany jen tim, ze je to USD konstrukce? Nebo spis, ze ji nema jeste uplne kazdej? :))

                  0 0
                • TinkTink  

                  Ja uz jsem par SPV videl fungovat a jeste jsem se nesetkal s clovekem, kterymu by to sedelo…vzadu na kyvku…klidne…ale do vidle…tam se tomu tady kazdej vyhyba jak cert krizi…

                  Asi jsi vyjimka :)

                  Ta hmotnost, design, tuhost…to ti verim…to muze byt fajn… :)

                  0 0
                  • tutite  

                    to tink. Já jsem nejen viděl, ale i zkoušel.. Vzduch s SPV celkem nic moc, to je fakt, ale už pružina chování dost změnila. Navíc tento rok maj nějakou inovaci – evolve, a to prej má být lepší, a zatím nemám důvod k pochybám, nechám Tě na tom svézt. Zdar.

                    0 0
                    • hanz  

                      no vidíš…já jsem už aj evolve měl v ruce…řeklbych asi tak že je to pocitivě asi o 20% menší šit než spv 04…opět mi nevyhovoval chod.....jinak co jsem koukal na výkres tak se evolve od normalu liší jen kompresním žokem v komoře, takže pravděpodobně nebude pěnit olej(to je těch mích 20% k dobru)…na stránkách ještě uváděj že je citlivější ale to bihužel nemůžu potvrdit…takže asi tak, stále je to pro mě nevihovující chrtařská vidle…jak se ale bude chovat na 140mm netuším a abych řekl pravdu po tom co jsem viděl celej slavnej spv bazmek vyndanej z vidle tak se ani nedivím že je poruchoví a v chování tak nějak nestabilní.

                      0 0
      • blick  

        To je my jasný, že ty na něj nemáš tak musíš mít Meridu s kotoučem vzadu..... Závist

        0 0
      • LUCCA  

        Tak to hadam nemyslis vazne? A ty vies, aky je rozdiel medzi Specialized a Meridou? Ak nie, tak si to nastuduj, lebo rozdiel je velky.

        0 0
    • Candy  

      Tutite je ale sakra expert! „MERDIDA jede, práší vpřed, za jízdy nikam nesaháš, nic nezamykáš, nic se Ti nehoupe, všude jsou prům. ložiska a spec. je naopak.“ Je vidiet ze sa chalanisko neviezol na Stumperovy. Na nom ako aj na Meridke sa da rovnako kvalitne zajazdit. V omedzovani hupania maju obidvaja co ponuknut (SPV – ProPedal) Od manika Tutite-a dost divne vyznievaju namietky na moznost VOLBY – v tomto pripade zajazdy si menit charakter tlmica – Chalanisko ma pre nas lepsie riesenie! pise o tom vyssie – a to behom troch rokov prestriedat teda preVOLIT rovno cele 4 masinky. Gratulujem mu! – hlavne ked teraz skoncil pri bicykli ktory ma o 35% mensiu torznu tuhost ako Stumper {Bike 10/04), o par desiatok tisic vyssiu cenu a desne kontroverzny vzhlad.

      Osobne som volil medzi Trans-om a Stumperom – ze o par mesiacov dlhsie posetrim na druhu moznost rozhodla jeho nizsia hmotnost, moznost vypnut propedal (jeho 7 stupnov tuhosti je prinajmensom zbytocnost – nehavam to v dvoch polohach)a v neposlednom rade rozhodlo aj dokladnejsie opracovanie ramu a capov

      0 0
      • hanz  

        myslíš že bys mi mohl ten test oskenovat a poslat na mail?…pls…nemám rád kanony takže bych si aspon ohřál polívčičku.....ne ted vážně, specialized je muj 100% kandidát na nové enduro a vůbec celej ten test by mě zajímal…dík

        0 0
      • tutite  

        to candy.. Napsal jsem jen své osobní zkušenosti, poslední verze MERIDY je opravdu dobrá, za vše, co jsem o Meridě napsal, strčím ruku do ohně. Jediny krok vedle byl ten tenký, poruchový LRS tlumič či tak nějak. Stumpa jsem taky jezdil. Z hlediska citlivosti je to zřejmě nejlepší systém, ale musíš mít tlumič s několika mody, jinak je to houpačka. Nechápu, jak můžeš míchat výměnu biku s možností měnit charakteristiku tlumiče?! Co má společného to, že jsem měl poslední 4 roky 4 různá kola s možností štělování tlumiče? Ten test s Prophetem, Stumpem a ještě jedním bikem /Fusion?/ jsem měl prostudovaný, o menší torzní tuhosti jednočepů vím, není to žádná novinka, 4 čepy budou vždy tužší než jeden, ale v hodnocení UPHILL to testovacím jezdcům nevadilo, jednočep od C-dale dostal plný počet /6/ hvězdiček. A to pro mě při volbě bylo rozhodující. A výsledná hmotnost taky není k zahození. Zdar.

        0 0
      • PePu  

        Divam se, ze mas SJ 05. Nepozoroval jsi nahodou poskozeni u uchytu tlumice na ram? viz http://forums.mtbr.com/showthread.php?…

        0 0
      • JIRA  

        Jestli už jsi to kolo postavil můžeš prosím napsat něco bližšího. Někdy tady padlo slovo o tom, že to bude líný ve výjezdech a že prý je SJ100 lepší. Tuším, že to bylo z MBA.

        Díky…

        0 0
        • Candy  

          stumper je hotovy a uz na nom mam 1500km. Musim napisat ze je to nadherny pocit ked clovek investuje pol roka setrene peniaze a vysledok nie len prekona tie pozitivne ocakavania ale este mu aj vyvrati tie veci ktorych sa obaval.Keby Specik robil aj stary 100mm ramovy set, bez moznosti vyskusat jeden aj druhy by som sa rozhodol pre 100mm. Teraz viem ze 12cm je zdvyh ktory si so svojou kapacitou vystaci aj pri drsnejsom zaobchadzani, som rychlejsi a istejsi v zjazdoch, rychlejsi v lesnych vyslapoch ked nenadskakuje a neprekluzuje zadne koleso nad kazdym korenom/kamenom. Jedine co mi na asfaltovych vyslapoch chyba z Triadu je lockout – treba to kompenzovat preciznym kruhovym slapanim. Problem bol so shimano octalink osou 118mm – maly prevodnik bol moc blizsko stredu a dochadzalo ku kontaktu smyku s capom zadnej stavby – vyriesila to 0.5mm podlozka na pravej strane osky. Pepom a MTBR.com spominany problem vahadla som ani pri max.ponoreni nespozoroval. Velky pozor si treba davat na hadicu k zadnej brzde. Hayes z r.2003 boli dost tvrde a ohybom zadnej stavby praskla po cca 500km. Nastastie dostatocne predtym to dala najavo popraskanym potahom

          0 0
          • JIRA  

            Takže 100 by bylo podle toho co píšeš lepší. No škoda, že není možný nějaký testování. Ze 69 se mi zpátky neozvali.

            0 0
            • JIRA  

              Tak ze 69 se ozvali. Testovací kolo je potřeba zaplatit celé – tedy 61000. Testování je „zdarma“.

              Z Ameriky se mi taky po 14 dnech ozvali a radost mi neudělali.

              SJ120 (normální cena 2599 USD) The reason the price was lowered to $2199.00 was for our Mega Sale event which ran from April 4th until April 10th. Nothing about the bike was changed, but the sale has ended. Please let me know if you have any other questions.

              0 0
          • panaczek  

            …moje osobni zkusenost je, ze 2004 SJ FSR se nejvic houpe v pozici lock out…proste se sedlo rozkmita ve vysoky frekvenci a je to naprosto nepouzitelny…par­krat sem to zkousel pro srandu kralikum locoutnout – predek i zadek – ale proc? stejne vymetam kazdou diru…hehe. jezdim stale na open mode…a jsem stasten…hehe

            0 0
            • JIRA  

              No já pokud vypnu tlumič, tak si musím zvyknout na jiný šlapání jelikož se kolo přestane houpat…ale to je u historickýho kusu – Y50.

              0 0
              • panaczek  

                …tak sem si s tim dnes na vyjizdce trochu hral: lockout proste ne – ani na asfaltu, uz mi prijde neprirozeny sedet na pevnym zadku a mam dojem ze ten ram a tlumic musi dost trpet. propedal je prinos na silnici – kolo znatelne ztvrdne – jak pod slapanim, tak ale i pri polykani der. kolo pri prechodu z open modu subjektivne pusobi jako pevny. open mode – pro me jedina volba v terenu, a to i pri vyjezdech. proste chci, aby ten system pracoval naplno. myslenka 3 jasnych poloh se mi zda lepsi, nez 7 nejasnych…proto sem shanel model 2004. i kdyz jestli sem to dobre pochopil, meli by byt u modelu 2005 alespon 2 jasny polohy {ty koncovy] – open a propedal…toz vlastne to same. 2 cm navic bych myslim nepotreboval, ale je mi jasny, ze kdybych je mel, tak bych si rychle zvyk a uz bych zpatky nikdy nechtel…tak o tom radsi nepremyslim…

                0 0
                • JIRA  

                  Že jsem 2 cm velkej rozdíl tvrdí hlavně ženský. ;)

                  Jen ještě otázka kolik měříš (do výšky aby to někdo nelučoval s předchozí narážkou)a jak máš velký rám? Pokud se dívám na letošní geometrii, tak mezi L a XL je na horní rámové trubce rozdíl 26mm.

                  0 0
                  • panaczek  

                    merim 183cm, mam L -pred tim sem mel 2003 rockhopper FSR ve velikosti L, toz sem do toho sel bez zkouseni naslepo a je to to pravy..

                    0 0
                • tomas++2  

                  Septune pracuje paradne , ale tech 7. poloh je fakt absolutni nesmysl.Ne ze by mi tam nejak vadily , ale v praxi stejne poezijes jen dve pro-perdal a bez neho.Kdyz jedu absolutne me nezajima hrani si s nejakou packou jestli je v poloze 3 ci 5 to je fakt…

                  0 0
    • Milacik  

      tema je uz asi trosku starsia, tiez o tom malo viem, ale bratia maju biky Giant XTC a Specialized FSR120 – moj drahy ma Konu Kulu a vsetci traja ziaria absolutnou spokojnostou:) Racer-y moji:)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.