• RodOlsson

    Ahoj. Chtěl bych se zeptat jestli má někdo zkušenosti s těmito brzdami? Můžete přidat svoje hodnocení. Děkuji.

    0 0
    • hanz  

      super váha(vlastně asi nejsuprovější), super tuhost=s dobrýma špalkama super učinost, naprosto megakokotský seřizování(fakt opruz), možnost zničení ramínka drobným přetáhnutím šroubu, občasná nekompatibilita s některými vidlemi kuli podkově.

      0 0
    • McBlacky  

      mě na nich tak sralo štelování že jsem se jich zbavil… to ale neznamená že nebudeš spokojenej, teda do tý doby než zjistíš že brzdy můžou mít i 65gr :))))

      0 0
      • RodOlsson  

        A jak často je potřeba tyto brzdy štelovat? A který brzdy maj těch 65 gr?

        0 0
        • McBlacky  

          když se ti povede je dobře nastavit a při utahování to dotáhneš tak akorát abys to nestrh ale aby se to nepovolovalo, tak to vydrží dlouho seštelovaný, ale jak nemaj paralelogram tak se sjíždí nerovnoměrně špalky. Dobrý je to tak na závoďáka, pokud máš jen jedno kolo se kterým jezdíš pořád a ve všem tak to není dobrá volba. ohledně těch lehkých brzd… počkej co napíše Ječnák, ten má tohle zmáknutý líp než já :)

          0 0
          • McBlacky  

            steinbach ty maj 85gr, uznávám 65gr je málo to maj brzdový páky :) ax lightness 170gr za pár i se špalkama

            a našlo by se asi i víc

            0 0
            • jecnak  

              Ja bych dodal, ale stejne to tady nesezene (americky garazovky delany na CNC) a nebo do toho nepujde kvuli cene – FRM.

              0 0
              • Mamutt  

                FRM čelisti se dají splašit hluboce pod 5000, tedy levněji než Avid Ultimate. Ofiko www.airoo.cz – mám od nich Ti osu a max spokojenost, hmotnost sedí.

                0 0
    • jecnak  

      Jen dodam, ze zas tak supr vaha u nich neni – sice maj 105g, ale bez botek, sroubu atd. V realu se stejne dostanes na 160g (bez pouziti Ti sroubu a silnicnich botek).

      0 0
    • TinkTink  

      Mam.

      Jsou tuhy, ale fakt debilni system serizovani. Uz jsem psal do Mrazka, ze by to meli zmenit, protoze 2× mi cep na vidli zlikvidoval jeden kus duralu…no…od ty doby je nevozim…

      Jo…a takova drobnost – nedas tam jakykoli spalky a ne jentak nejaky rafek – kdyz bude moc siroky (rozumej – nebude to XC rafek), tak to fakt odporny.

      A serizeni spaliku – loterie, ale dalo se to :)…i kdyz to bylo o nervy…pak jsem koupil XT 04 a fakt krasna pohoda :)

      0 0
      • RodOlsson  

        Můžu se zeptat na ty XT 04. Daj se použít i s jinejma pákama než Shimano. A jestli ne, daj se koupit Shimanacky páky bez řazení. Mám totiž grip shift. Díky

        0 0
        • TinkTink  

          Ja je muzu jenom doporucit – jsou to jedny z nej vecek ktery jsem mel – to zapocitavam i Avid MAG apod – tydle seridit je proste strasne jednoduchy a jejich chod je hodne jemnej – ja nejsem shimanoholik, ale jsou dobry.

          Ty paky tam muzes dat jakykoli na vecka – ja tam mel Sram 7.0.

          0 0
    • kandik psi zub  

      mam rovnez,(viz asfaltozrout) mohu jen potvrdit predesle – tj. vyhody: vaha ( dle nekterych zdroju nejlehci na svete), supertuhost, cesky garazovy nostalgicky image nevyhody – stelovat se daj pouze pod sedativy, pokud bys je chtel dat na marzocchi tak jich musis kus ubrousit – viz predni kolo u asfaltozrouta – kdysi byly na z3ce, pruzinky ( resp. ty kusy nerez dratu) se nesmi prisroubovat napevno do zarazecich sroubu ale jen zahaknout- sroub se musi dotahnout na kontramatku) pak to muze celkem bez problemu fungovat – tzn. nutnost tunit

      celkove bych rek , ze jestli chces mit doma kus cesky biketech historie, jsi gramhonic technofil tak do nich ( stejne jako ja a par blaznu tady) tu tisicovku vraz ale jinak se jim vyhni

      0 0
      • RodOlsson  

        Díky za zkušenosti a hodnocení. Vzhledem k tomu že právě ten technofil nejsem tak se jim asi radši vyhnu.

        0 0
    • Martinson  

      Koupil jsem je za hubičku a po roce je s radostí poslal dál. Štval mi plastovek bazmek místo trubičky a třmenu pro ní. Šílený seřizování. Dokonce jsem si kvůli nim kdysi rozbil hubu. Rovná čelist brzdy mi chodila dost blízko plášti a po jednom skočku do zatáčky mě drobný přibrždění katapultovo přes řidítka a na brzdě byl šlic od bočního vzorku. kombinace špatný montáže, měkký vidle Indy a brzd Mrazek. Zlatý jakýkoliv noname za 300 z Tesca proti Mrazkum. Mrazek byly bomba když se začínalo s véčkama. Teď tak do muzea.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.