kde nejlepe vypletaji kola (praha)?zkusenosti?

56 nepřečtených
  • bastlar

    Prosim o Vase nazory kde .....nejlepe dle Vasi zkusenosti vypletaji kola…nejlepe (praha). Mam pripravene X517, Lx naby, draty DT swiss 2,0–1,5–2,0…dle zkusenosti z fora chteji rafky asi mekci vyplet pry praskaji(ale otazka o kolik mekci ). nejlepe kdo ma stejnou konfiguraci. predem diky

    0 0
    • Jogador  

      Stejnou konfiguraci ted přesně nemám, ale vypletali mi to dvakrát, jednou na Hájích v kola Šára a jednou v ebicycle u Dukelských hrdinů, a lepší kvalitou výpletu mě ohromili na Hájích. Ale musel jsem si vše přinýst, nic nedodaj.

      0 0
    • enjoy  

      bez urazky,ale neblazni.ja chodim do servisu co mam za rohem a pres zimu tam servisujou lyze.nejdrazsi komponent tam maji asi LX kliky a v kvalite proti programcyclu nevidim rozdil.moc netusim jak se da vypletani zkazit,pokud jim jasne reknes jak moc chces utazeny vyplet.

      0 0
      • bastlar  

        jseem technik sice elektro .......ale nestaci rici mekci …guma a molitan je mekka :-)). nejlepsi by bylo nekde v testech jakym momentem by mel mel byt utazen nipl a tim definovat tvrdost vypletu:-)momentovy sroubovak mam :-))

        0 0
        • enjoy  

          kdyz narazis na zkuseneho technika tak staci.

          0 0
        • JJ  

          Drat ma byt natazeny na 700–1000N maximalne 1300. Utazeni niplu momentakem ti nemusi rict vubec nic. Ale napnuti dratu zase tak lehce nezmeris

          0 0
          • bastlar  

            podle momentu utazeni niplu.....by se dalo spocitat tah na drat ......jsou na to tabulky:-))))

            0 0
            • JJ  

              Znama strojarska poucka ale pravi, ze nikdy nevis, kolik z kroutaku spotrebujes na natazeni dratu a kolik na prekonani treni v zavitu. Pokud budes mit jeden nipl treba zoxidovanej a druhej ne, tak pri stejnym kroutaku budes mit pokazdy drat jinak natazeny

              0 0
              • bastlar  

                u novych a dobre namazanych .....je to vzdy temer stejne:-)

                0 0
                • JJ  

                  Dyt jo, proti tomu nic nenamitam:) Taky napinam draty podle citu a ne treba podle zvuku

                  0 0
            • jihra  

              Řekl bych, že podle momentu při utahování niplu tah na drát nezměříš. Ve hře je totiž i např. tření hlavičky niplu o ráfek při otáčení, takže chce to hlavně cit a zkušenost.

              0 0
          • bastlar  

            jo a myslim , ze 1000N je tah pri jizde a skoku a tak ..........je to tak 100kg k maticce zemi :-)))

            0 0
          • TinkTink  

            Myslim ze cit zkuseneho mechanika nic nenahradi – ne ve vypletani…naradi je dobry, ale…

            0 0
    • DT Czech  

      Jinak doporučuju zajít do Kateřinské 22 prodejna Sfinx bikes-dealer DT Swiss. A jinak mechanik Kuba má zlaté české ručička a momentový klíč taky

      0 0
      • bastlar  

        kolik jsi sis toho u nej nechal delat???? nevis co za to chce?????diky

        0 0
        • DT Czech  

          Mám od něj kolo a závodim za jeho team :) kolik si řekne opravdu nevím ale s Romanem se dá vždycky dobře dohodnout je to rozumnej chlap a svý práci rozumí.

          0 0
          • wroum  

            na vidlici „opravene“ v obchode Sfinx v Katerinske ulici sem se mohl zabit. prelisovani krku pry neni problem, ale protocil sem ho po par vyjizdkach a po sleze rukou (!) vyndal z korunky. opravdu profesionalove! navic „novej“ krk vazil cca 0,8 kg a byl sletovan ze dvou kusu, kus stareho krku a kus noveho – skutecne profesionalni prace. sfinx never more…

            0 0
            • jolly  

              V rámci stavby kola jsem si nechal vyplést u Sfinxe obě kola. Doma jsem zjistil, že každý druhý drát je zašroubován do niple jen do půlky závitu. Nejsem expert přes vyplétání, jen mi přijde, že si nedovedou spočítat správnou délku drátů. Cena za pár 600Kč :( BTW právě s nima řeším sukování řetězu mezi převodníky a zadní stavbou.

              0 0
              • D-O-M  

                jo ja si u nej kdysi koupil rafek se spicema, ktery jsem si nechal preplest na stary naboj a kazetu … do rafku mi nedal pasku a pak jsem behem jednoho mesice sedmkrat pichnul a koupil sedm dusi, z toho dve u nej, nez jsem nakonec sundal cely plast a zjistil ze na rafku neni paska ;]

                0 0
                • nitraq  

                  Devítiletá archeologie, slušný. Nehledě na to, že sedmkrát píchnout a ani si nevšimnout, že nemám v ráfku pásku, je taky slušnej výkon.

                  0 0
                • duk  

                  Nevím proč by ti tam měli při zaplétání automaticky dávat pásku, podle toho co píšeš, budeš dobrej exot spíš ty :-)

                  0 0
                • treatt  

                  Dobře Ty! :-D

                  0 0
    • Glum  

      Kola stejny konfigurace jsem objednaval a daval vypletat pres Bikestore, a to nekolikrat (ze seznamu zapletenych kol jsem si vypral na LX nabach a zadal zmenu rafku). Vypletali vzdy snad u DT Swiss, nebyl s tim problem, vypletene to bylo dobre, kola drzela dlouho vycentrovana. Cenove to vychazelo priznive. K vytrhavani u Mavicu 517: stalo se mi to jednou, nejspis v souvislosti s nejakym skokem. Predtim jsem nekolik rafku odepsal tim, ze jsem je normalne casem probrzdil. Myslim, ze ten Mavic 517 je fajn rafek na XC, dani nizsi vahu je mozna zvysena zranitelnost.

      0 0
    • icewind  

      ja mam DH od Bikeranche a suppa

      0 0
      • Peslezedirou  

        Dobrou zkušenost mám s veloservisem Fiala na Bílé Hoře a nebo v Dejvicích u Tyrše......­....můžu doporučit obojí.

        0 0
    • Wojtkingson  

      Zdravím Vás, potřeboval bych zaplést zadní kolo, nemáte někdo v poslední době zkušenost se zaplétáním kol v Praze? (Potřebuju co nejvyšší nosnost, ač na rychloupínáku – po 5 letech mi praskl na zadním kole ráfek, pak jsem se dočetl, že mají dobrou únosnost kola od force s 32d a už podruhé mi na něm praskl drát, s mou váhou se nicmoc nestalo a paradoxně jezdím víc opatrně než předtím)

      0 0
      • Prazak0  

        Taky mi u kola Force prask drát, již dvakrát. Oba dráty jsem vyměnil, dal tam nerezové. Force tam měl nějaké černé, asi deklaroval jako nerezové, ale trošku o tom pochybuji. Kolo se mi nerozcentrovalo, vypnutí jsem udělal dle ostatních drátů.

        Jinak to lze celé přeplést do skutečně nerezových drátů, není to tak složité. Na docentrování pak někam donést. Centrovat v Praze jsem si nechával na dvou místech. V jednom byl starší pán, nevím, jestli už obchod nezavřel. V druhém majitelé mladší (i když taky nyní budou k šedesáti), ale tam nejsou moc ochotní. Vladyka v Libni centroval dobře, nebyl předražený, ale moc o takové kšefty nestojí. Pak u Šípala centroval dobře, ale občas přetažené. Vycentrováno bez chyby, žádný volný drát, spíš naopak. Drát nepraskl, jednou mi ale drát vytrhl kus ráfku.

        1 0
        • cubista  

          Hnoj už nezaplétá kola? Před lety, když jsem jezdil ještě do Prahy, tak mi zaplétal několik setů. S prací a cenou spokojenost, domluva tak trochu punk.

          0 0
          • Prazak0  

            Už před lety psal on nebo i jiní, že skončil. Snad chtěl vyjet do zahraničí, nevím už přesně. Šlo by to zde dohledat, případně mu napsat.

            Jinak ta kola Force, měl jsem více výpletů. Před lety i nějaký levný, dobře vypletený a utažený, žádné docentrování nebylo třeba. Fakticky lépe vycentrováno i dotaženo než z více cykloservisů … Jen u toho posledního to zlobilo. Přitom jsem měl dobrou zkušenost i z výpletem v pozinku. Ten jsem si později sám přepletl na nerez. Možná tam není vhodná příruba u náboje a proto se tam láme drát, ulomení v ohybu. Nový nerezový drát drží spolehlivě.

            1 0
            • kubad  

              Už se vrátil a funguje

              2 0
            • Wojtkingson  

              Taky mi to 2× prasklo v přírubě. Já si dal kolo na výměnu drátu do servisu a kolo se mi vrátilo ok, ale přišlo mi pocitově, že byly hodně volné dráty.

              0 0
              • Prazak0  

                Moc volné dráty, to jsem zažil vícekrát. Ani nepíšu kde, nebylo by fér uvádět, kde to bylo třeba před 25 nebo 30 lety. Výplet jsem si jednou nechal dělat i u Bareše v Brandýse. Opět už delší doba, nevím jestli to Bareš ještě dělá. Taky dnes už mu je 60, tehdy byl výrazně mladší. Tam to bylo dotažené velmi dobře, dobře vycentrované. Asi už utlumuje činnost, třeba výrobu nových rámů už neuvádí v ceníku.

                1 0
            • Hnoj  

              Konkurence jistě ráda napsala, že jsem skončil :-D

              1 0
        • xtonda  

          Taky mi na Force kole rupl drát, zrovna když sem ho vyndal z kola a sundal plášť a odložil na místo kam zrovna svítilo slunce. Najednou se ozvala rána a drát v háji.

          Já sem loni kupoval dráty na zapletení kola a servisák-prodavač mi tvrdil, že pozink jsou pružnější a méně náchylné na lámání, tak sem je vzal, i proto že byly levnější a na rozdíl od nerez byla dostupná přesná délka co sem potřeboval.

          0 0
          • Prazak0  

            Tak asi to souvisí s těmi přírubami, nevím. Na tom levném výpletu původně pozink, neprasklo nic, vycentrované velmi dobře. Ale časem to zešedlo, přepletl jsem na nerez. Zas dle výrobců (myslím šroubárna Marek), někde a možná vícekrát jsem viděl udávané hodnoty, co drát má vydržet a nerez byl lepší. Samozřejmě je třeba odlišit nerezové dráty od drátů z běžné uhlíkaté oceli. Ty mohou být pozinkované, nebo galvanicky nanesená barva, případně i nějakou nerezovou vrstvu, ovšem jen na povrchu. Zatím mi ty dva nerezové dráty v tom výpletu drží.

            0 0
      • pluto  

        https://www.bikepart.cz

        Spokojenost, ale ty termíny.

        0 0
    • XNeo  

      Já si nechával zaplétat enduro kola na bike (2 sady) na www.zaplety.cz (ráfek DTSwiss FR560, náboj Novatec)

      Kola musí unést přes 120kg živé váhy v drsnějším terénu a zatím spokojenost.

      Místní servisáci v okolí se do toho pouštět nechtěli.

      1 0
    • osobne  

      Mně praskl zadní ráfek, tak jsem koupil jiný použitý a nechal zadní kolo přeplést zde: https://cyklo-olmr.cz/#…

      Cena 150 Kč myslím, pokud si to pamatuji, hotovo za 1 nebo 2 dny, už na tom přes 2 měsíce denně jizdím a OK, mohu doporučit. Není to tedy Praha no, jsou to Poděbrady.

      1 0
      • McBlacky  

        To je zadarmo, cena za prepleteni v Praze bude tak 3×

        4 0
        • Bafoon  

          Btw u nas na malem mestecku – predni ke kontrole (nebylo hnute) a zadni jsem prepletl a zcela volne donesl k docentrovani, do tydne hotovo, 520kc

          0 0
          • osobne  

            No lidi dělají chybu, že tam nechají plášť a duši, nebo to přinesou špinavé, zaprášené, tyhle úkony si v servisu také naúčtují.

            0 0
        • osobne  

          Sorry, jsem to spletl, 150 Kč byla cena za vycentrování jiného kola, za přepletení (výměna ráfku) byla cena 400 Kč.

          0 0
          • Johny.Merida  

            Už jsem se lekl že někdo přeplete kolo za kilopade :+))…to by byla charita.

            0 0
            • osobne  

              Těch 150 Kč mi nějak utkvělo v hlavě z jiného kola na vycentrování. Mně se zdá i 400 Kč za přepletení OK. Jsem čekal, že to bude dražší, když se použijí staré použité odřené dráty, starý použitý odřený ráfek. Asi to bude složitější, než s novými dráty a novým ráfkem?

              0 0
              • novas752  

                Ne ne, se starejma drátama jen přilepíš novej ráfek ke starýmu a dráty po jednom přestrkáš z díry do díry, starej ráfek vyhodíš a vycentruješ a napneš (což je samozřejmě horšíá práce než vycentrovat a napnout nový výplet). Když se dávaj nový dráty tak z toho vystříháš náboj ven a vypleteš to celý znovu.

                0 0
          • kubad  

            tohle už +/- sedí

            0 0
      • nomecz  

        „POZOR: Upozorňujeme, že z kapacitních a profesních důvodů neopravujeme a neprodáváme elektrokola (e-bike) a ani jiné druhy motocyklů.“

        Tak nejen super ceny ale i zasadovej pristup :) vsechny palce hore

        4 0
        • XNeo  

          Zásadovej být může, když mu normální kola a servis vydělaj na chleba, dle stránek rodinná firmička ve vlastích prostorách – pak to chápu. Náš místní prodejce/mechanik, v minulosti vrcholovej cyklista, sám říkal, že ebiky nemusí, ale že mu dělaj u dospělích přes 60 procent obratu a platit složenky z něčeho musí.

          2 0
          • osobne  

            Tenhle asi dělá jen to, co ho baví, a proto to dělá dobře.

            1 0
        • Jáchym 1  

          Zásadovost je pěkný povahový rys,ale v tomto případě to je trochu krátkozrakost.

          1 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.