• Petr_67

    Mám na svém novém krosu odpruženou sedlovku, ale když se na kolo posadím, tak mi skoro celá zajede dovnitř. A navíc se mi blbě šteluje posed. Má to vůbec nějakou funkci? Nebo ji mám radši vyměnit za pevnou?

    0 0
    • mosquito  

      jako zajede tim ze zapruzi az na doraz nebo zajede do ramove trubky ? seridit jdou vetsinou ty drazsi otazka je co tam mas – napis typ nebo kolo co si koupil

      0 0
    • BH  

      doporucuji vymenit za pevnou. Principielne je odpruzeena sedlovka nevhodna, nebot se Ti pri splapani meni vzdalenost sedla od stredu a kdo trochu jezdi na kole tak vi, ze i 1 mm zmeny posedu je problem.Pokud jsi vsak pouze pohodovy jezdec a kolo pouzivas na vylety od hospody k hospode a nebo na vylety s maminou do 20 km, pak je to celkem jedno.Jeste k nevyhodam vetsiny sedlovek patri i bocni vule(sedlo se pootaci),ta je take neprijemna a casem se vyrazne zvetsuje. Ovsem pohyb odpruzene sedlovky byva okolo 10 mm, takze pokud dochazi k nejake vyraznemu posunu, je v sedlovce nejaka chyba, reklamoval bych ji.

      0 0
      • Volf  

        Nedá mi to abych nereagoval. Ovlivněn radami ,, opravdových bikerů ,, jsem odpruženou sedlovku považoval za něco stejně trapnýho jako helmu nasazenou kšiltem dozadu, nebo za něco čeho je dobré se štítit. Protože žena má určitý problémy se záda, tak jsem po dlouhém váhání koupil odpruženou sedlovku Suntour a nakonec oželel pro sebe nový rám / měl jsem cca 15 000,– / a koupil pro ženu AXEL Super a sobě Blacka starší a nejetý model. Najednou ženu ježdění začalo bavit, stěhujeme se víc do terénu, z některejch kopců už ji sotva stačím / zítra jdu ženě pro pláště s hrubším vzorkem /. Když se na jejím kole svezu, tak jsem překvapenej pohodlím té sedlovky, to že pružení je problém při šlapání může říct jen člověk, který na odpružený sedlovce nikdy nejel. Jezdím na kole 32 roků a pár let jsem i závodil, se ženou letos plánujeme najek kolem 7 000 km, letos jsme už jezdili i v zimě takže můžeme asi něco hodnotit a rozhodně odpruženou sedlovku můžu doporučit a s největší pravděpodobností půjde i na mý kolo. Jediný s čím souhlasím je fakt, že teleskopická sedlovka má vakl hned od začátku a je to dost nepříjemný. Měl jsem zna testování krosovou Meridu a ta sedlovka byla příšerná.

        0 0
        • BB  

          absolutni souhlas a stejna zkusenos. Sedlovka Rock Shox a zena mi prestala nadavat, ze ji taham do terenu. Jednou jsem si na jeji kolo sedl na Vltavske navigaci (poradne sutry) a dlouho jsem se z toho soku nemohl vzpamatovat. Pohodli minimalne stejne, jako na mojem fullu s 10 cm zdvihu. To ze se meni vzdalenost mezi sedlem a slapkou urcite vadi silnicarum, ale ja to v tom rozbytem terenu vubec neregistroval. Souhlas s tim, ze odpruzena sedlovka nejvice vadi lidem, kteri to vubec nezkusili a nevedi o cem je rec.

          0 0
          • jihra  

            Mám odpruženou paralerogramovou sedlovku Suntour a je super. Má sice už dost značný vakl, ale nepozoruju, že bz to nějal vadilo. Bez odpružené sedlovky ani ránu – hlavně v terénu. A doporučuji sedlovku s paralerogramem a nikoliv teleskopickou. Má daleko plynulejší a citlivější chod a řekl bych i větší „zdvih“, akorát ji chybí tlumení. Ve srovnatelných cenových relacích je paralerogramová sedlovka o 100% lepší než teleskopická.

            0 0
            • aeio  

              Mám 7 měsíců Thudbuster LT (2005), najeto cca 3000 km. Velmi dobře nastavitelné pružení, žádný vakl, paralelogram – takže změna délky sedlo-pedál je (pro mě) nepodstatná. Naprostá spokojenost, zpátky už nikdy více! Jediné mínus je posun těžiště dozadu, který však vadí pouze v extrémních stoupáních – pokud jezdíte v sedě :-)

              0 0
            • Tony3  

              Mám ji taky,má zatím nalítaných asi 500 km a zatí žádný vakl. Ale pohodlíčko super. A nějaká ,,změna geometrie" v těch krpálech které jezdíme-neuvědomuji si nebo jsem jiný. Ale všem,kteří mají 15 let za volantem vřele doporučuji. T

              0 0
          • Pá-dlista1  

            V rozbitem terenu stojis a tam se opravdu vzdalenost pedaly sedlo nemeni :)

            0 0
            • cabbage  

              na tohle se neda nereagovat, velmi neprijemny a rozbity(z hlediska xc) teren muze byt treba louka kde chodej kone- sedet se na tom na ht prakticky neda a stat taky nemuzes kvuli ztrate energie pri slapani.

              0 0
              • Pá-dlista1  

                Ja vim:) Ale o ztrate energie bych nemluvil. Nebo proc si vzdycky do sprintu stoupaji… ?

                0 0
        • BH  

          proti gustu… ale je jedno jestli paralogram a nebo teleskop. Principielne je to blbost,ale pro turisty fajn vec,tak jako gelova sedla a gelove potahy. Ah jo, ti turisti pohodli nade vse.

          0 0
          • Volf  

            Hele závoďáku není ti blbý když na základě tvý rady si bude nějakej ubožák ****** záda jen proto, že by jsi ho jinak považoval za turistu. Ještě na starým fóru jsem jednou psal, že co je vhodný na závody nemusí být vhodný do ,, civilu ,, a platí to i obráceně. Svorada jednou někde napsal, že pohodlí je přepich, který si závodník nemůže dovolit. A já velmi neskromně dodám na závodech. Na kole jsem toho zažil hodně a když dneska třeba vidím jak má někdo na kole půlmetrovej předstacec, řidítka dole tak moc, že aby viděl dopředu potřebuje periskop, silničky naprostejch amatérů na 19 mm pláštích tak si říkám jestli to mají ze své hlavy.

            0 0
            • BH  

              v zadnem pripade me to neni blby, zada si spis zkurvi tou odpruzenou sedlovkou(kdyz to sedlo bude jezdit z leva doprava a nahoru a dolu) a nemluve o tom, ze na ni nejsi schopen poradne slapat.Pokud chces pohodli, tak si porit celopero a ne take ptakoviny a levne nahrazky jako je odporuzena sedlovka.To ze jsi na kole dost najezdil neznamemam, ze o jezdeni neco vis,ale finalne kazdy at si jezdi jak a na cem ho bavi, ja se snazim jenom poradit na zaklade svych zkusenosti a poznatku a to predevsim z kazdodenni praxe.To jestli si mou radu nekdo vezme k srdci, je jeho problem.Jeste k tem zkusenostem, i zazil jsem velky boom odpruzenych predstavcu a nemam pocit ze to byla sprava cesta,podobne naziram na sedlovky z vyse uvedenych duvodu.

              0 0
              • Volf  

                O.K: Ty máš názor já mám názor a je zbytečný se tady hádat. Pro závoďáka ta odpružená sedlovka asi nebude to pravý ořechový, ale leckomu může ulehčit. Jinak s tím celopérem ti věřím, že je to zase posunutý úplně jinam.

                0 0
          • Tony3  

            Možná je ještě kategorie mezi turistama a těma co se furt ohánějí maratonama. Zažils to někdy?

            0 0
        • Gorgov  

          Taky mi to nedá. Myslim si ze tohle je s prominutim snůška nesmyslů. Naprosto souhlasim s BH. Nesnesl bych kdybych se permanentně někam propadal. Stačej mi prudký kopce. Když pohodlí, tak karbonovou sedl. Odpružená je max na cykloturistiku.

          0 0
          • kovar  

            a opět jsou tu žvásty těch, co mají nulové jízdní zkušenosti s touto věcí. Že něco něco nesneseš Ty, neznamená to že je to snůška nesmyslů. A pohodlí s karb. sedlovkou, tak to je další dobrý fór.

            0 0
            • cabbage  

              osobne povazuju odpruzeny sedlovky ( sem se no ni i projel) za "diskutabilni*, pohodli fullu to proste nenahradi.

              *na h**no

              0 0
              • widlicka  

                len vies je rozdiel dat 40 000 za full a 1000 za sedlovku…

                0 0
                • wroum  

                  ten rozdil cen je zcela adekvatni rozdilu pri jizde

                  0 0
                  • widlicka  

                    Len niekto nikdy neda 40000 za fulla a tak si radsej kupi sedlovku a ziska tym velku davku konfortu za malo penazi… preto je somarina porovnavat to s fullom ci uz po cenovej alebo funkcnej stranke…

                    0 0
      • Ivann  

        To, co rikas, plati pouze pro teleskopicke sedlovky, ne pro paralelogramove. Sveho casu jsem vozil sedlovku Thudbuster (paralelogram) a byl jsem s ni dost hodne spokojen, pocit z jizdy jak na tvrdsim fullu (jen ta trakce zadniho kola jaksi chybela). Ted ji ma manzelka a uz nechce ani slyset, ze by jezdila bez ni.

        0 0
      • senožrout  

        Jsi si jistý, že víš o čem mluvíš? Po letech na pevné sedlovce jsem skusil karbon. Bylo to dobrý. Na zimáka jsem pak dal Suntourku. Paráda, jen ta váha. Ale už je má na kolech celá rodina. A já na RB CRX vozím Thundbuster. Bez vůbec mne neláká ani dát tam zpátky tu karbonovou ani na marathony. Změny mezi pedálem a sedlem jsou po trajektorii a vůbec mi nevadí. V náročným terénu při rázech to samo jde „za sedlo“… Zkus si to a pak mudruj! Za sebe-SPOKOJENOST s paralelogramovými sedlovkami, je to 3/4 full :-).

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • wroum  

          s paralelogramovými sedlovkami, je to 3/4 full – nesmysl, full neni jen o tom ze ti nedrnca prdel. "… Zkus si to a pak mudruj! Za sebe-SPOKOJENOST s fullem odp. sedlovka je pro turisty.

          0 0
          • kovar  

            full je taky pro turisty.

            0 0
            • wroum  

              full je nejen pro turisty, odprdena sedlofka je JEN pro turisty. zatimco fullu je siroke spektrum dle pouziti. sedlovka je proste porat sedlovka.

              0 0
          • senožrout  

            Proti spokojenosti s fullem nic nemám. Ale, … není full jako full, to už jsem si vyzkoušel. Sám mám taky ja jednoho políčeno. Tady jsme se bavili zda pevná nebo odpružená na HTčko. Pleteš sem kapku jiný téma. Nebo jako, že uvažuješ jestli pevnou nebo odpruženou na fulla???:-).

            0 0
            • senožrout  

              Krom toho, rostoucí popularity paralelogramových sedlovek už si všimli i u Race Face :-).

              0 0
            • wroum  

              ne o tom skutecne nepremyslim :-)

              jinak sem jenom trochu vytrhal casti tveho prispevku a predelal je k obrazu svemu, protoze to s tema 3/4 fulla me fakt nadzvedlo. Zadna odpr sedlofka neudela z HT ani 1/10 fulla :-)

              0 0
              • senožrout  

                Jde o to z jakýho pohledu se na to díváš. Jestliže se pokusíš aplikovat kinematiku fulla v terénu na pevné kolo s odpuženou sedlovkou, pak je to samozřejmě něco jiného. Nakonec, v tom se liší i fully mezi sebou. Nicnéně, základní smysl a přínos odpružení je v eliminaci dynamických rázů od terénu do cyklistova těla a zlepšení kontaktu s terénem a ovladatelnosti. To poskytuje i ta odpružená sedlovka. Někde na netu jsem vylovil nejakou studii, že pobere 90pct vysokofrekvenčních rázů ve srovnání s klasickým jednočepovým fullem. V tomhle smyslu to bezesporu přínost je. A kolo jedoucí po nerovnostech má mnohem lepří kontakt než bez ní. Z toho jsem vyvodil 3/4 fulla, protože tam chybí ten projev odpružené zadní stavby.

                0 0
                • Pá-dlista1  

                  LOL :-))))) :-D A jahody hnojene jeho trusem dorustaji velikosti voleyballovych… , ale no tak kolego… velikosti tenisovych micku.

                  0 0
                • wroum  

                  vzdavam se. ted si me uplne dostal. hustej kamenak :-)

                  akorat teda ted nechapu, proc maj na sjezd vsichni fulla, kdyz by podle tvoji studie stacila odperovana sedlovka se zdvihem 200 mm…

                  …jedinej prinos je, ze to tolik nedrnca, ale jizdni vlastnosti to nezlepsi.

                  hofk :-)

                  ale mas +, rozesmal si me.

                  0 0
                  • senožrout  

                    To to teda pěkně překrucuješ. Bylo to myšleno tak, že když jezdíš XC tak ti ta sedlovka uleví od 90 procent nárazů, který za nějakou trasu p průměrným nebo obvyklým, většinovým atd terénu bez ní pochytáš. Těch 10 procent, což jsou pochopitelně velké, větší a největší někvětších nerovnosti, složité terény atd ti sedlovka nevezme. Ale pořád je podle mne lepší mít prdel ušetřenou od 90 procent nárazů a kopanců, které sis po cestě nasbíral do pomyslnýho koše. Jsou menší, ale je jich mraky… Nikdo nemluvil o tom, že šutry do 10cm se do toho počítají a nad 10 cm ne. A o sjezďácích řeč taky nebyla. Tak neple? pojmy a dojmy…

                    0 0
                    • wroum  

                      neprekrucuju, pouze sem tvoji teorii dotahl ad absurdum. urcite ti to ulevi od razu do zadniho kola, ale jizdni vlastnosti kola to nezlepsi. bocni vule je k nasrani a zmena vzdalenosti sedlo-stred je neprijemna. i kdyz to pomuze a dojem z kola je „komfortnejsi“, urcite se neda srovnavat HT s timhle nesmyslem s funkcnim fullem. to proste nejde, je to neco uplne jinyho.

                      0 0
                • vladaza  

                  Souhlasím s fandy odpruženejch sedlovek. Abych věc otestoval, pořídil jsem zatím SUntoura a musímříct, že mně to celkem dostalo a to nejsem žádnej začátečník. Pocitově sedlovka zlepšuje i jízdní vlastnosti kola a já jezdím na kole, protože chci mít právě ten příjemnej pocit z jízdy. Chystám se na Cane Creeka, kterej tady už byl taky docela pochválen.

                  0 0
            • Pá-dlista1  

              //…s paralelo­gramovými sedlovkami, je to 3/4 full .. //

              0 0
              • cabbage  

                paralelogram=4ce­py(4cep), akorat spatne umisteny:-)) takze to nakonec 3/4 fullu jsou(ne funkci).

                0 0
          • widlicka  

            A co su podla teba turisti? Ti co nemaju vybavu vyssiu ako alivio alebo ti co jazdia vychadzky do 20km? Alebo ti ktori nemaju tolko penazi a maju bajky do 15tis? Alebo ti co nemaju riaditka 2 cm od predneho kolesa? Hmm? A ked taky turista da do roka tak 2 maratony tak uz je z neho bajker alebo je to turista hybrid? Ja uz fakt neviem co kto mate s pojmom „turista“ Ved ked dam na bajku 50–100km a prejdem kus kraja tak to je predsa tiez turistika nie? Co tu na BF seci jazdia len zavodne?

            0 0
            • BH  

              dobra pripominka.Z poh­ledu resene problematiky je turista asi ten, kdo vyhledava pohodli(viz. odporuzene sedlovky) a pri jizde krajinou se kocha a nehoni prumernou rychlost a nesleduje tepovku. Vnejsim znakem pak byva nosic na kole, zvednuta riditka co nejvys a nejruznejsi „vychatavky“ na kole… ale to je na samostane tema.

              0 0
              • widlicka  

                Aha taze mi staci kupit predstavec s -uhlom osekat veci na bajku ako sa len daju hlavne nech je dobra vaha, dat klapky na oci kupit pulzmeter a razom som bajker jak lusk a mozem ostatnym nadavat do turistov :)))))))

                0 0
                • BH  

                  snad jsem to rekl jasne turista vyhledva pohodli a vubec na definici bikera jsou tu jiny odbornici, ja jsem take spise turista,alespon vykonnosti,ale na mem kole nenajdes sedlo s pruzinama a nebo odpruzenou sedlovku (jedno jest), zvednute rohy v uhlu 90 st.,zvonky, houkackym, blatniky a pod. Jinak kazdodenne se zetkavam s nejruzenjsimi exoty- cykloturistytu­risty, je az neuveritelne , co dokazi na svych kolech vytvorit za kreace a vychytavky a co jsou pro ne priority. Jo cykloturista je zvlastni druh

                  0 0
            • senožrout  

              Vždy? je to přece každýho individuální věc, jak se cítí. Jestli jako turista nebo jako chrt. A taky nevím, proč by chrt nemohl občas turistit a turista chrtit. Na ty šuplíky bych se vybod…

              0 0
      • vojtechposmourny  

        Jeden milimetr. Trošku přehnané, ne?

        0 0
    • miche  

      Napada me jedine pevna sedlovka a sedlo s titanovyma vzperama, videl jsem to v akci a pruzi to bezvadne.

      0 0
      • vt  

        Tohle nemuzes porovnavat, sedlovka ma 4cm zdvih, titanovy pruziny milimetr. Nerikam, ze Ti je spatny, ale je to neco jinyho.

        0 0
    • kovar  

      to je špatná nefunkční odpružená sedlovka, a takové se montují právě na trekkingová kola, co jsem zatím viděl. Chce to nějakou kvalitnější a dražší. Na odpr sedlovce jsem jezdil na MTB dost dlouho, abych mohl říci, že raději odpruženou než pevnou. A jakou to má funkci u trekkingového kola? No na asfaltu žádnou; na víc hrbolatých zpevněných cestách už jo, citelně zvětší pohodlí. A že se mení poloha sedla vůči středu registruješ snad jen na asfaltu, na nerovnostech – tam registruješ jen výrazně větší pohodu pro prdel a záda. TAkže na asfalt zbytečnost na nerovnostech výrazně větší pohodlí (šetřič energie). Teorie silničářů, co na odpr sedlovce seděli jen v obchodě nebo na asfaltu, neber vážně.

      0 0
      • RBbur  

        je to tak, jezdil jsem teleskopickou sedlovku ZOOM , měla vakl a spíše jen tlumila, ted jsem šel do Sutouru s paralerogramem a je to zmatelný rozdíl. Najednou jsou v lese všude jenom asvaltky. To , že jedu po v zatrvdlé traktorové stopě pozmám jen podle příjemného brnění v lítkách. S rozdílem v poloze sedla nemám problémy , větší byly , když mě sedlo na pevné sedlovce každou chvíli nakoplo.

        0 0
    • dalimil  

      http://www.bike24.net/…/p21070.html a co tahle,zná jí někdo ?

      0 0
      • SID  

        kde mam sehnat sedlovku o prumeru 28,6??

        0 0
      • Tony3  

        Nevím,měl jse teleskop a měla hned vakl. Na Suntour nedam dopustit.

        0 0
        • vladaza  

          na BP LUMENU /dovozce Suntour/ by měly být v dohledný době k mání i tvrdší prušiny, standard je od 65 do 85 kg, což je pro mne při 83 kg váhy strop

          0 0
          • Elmaco  

            Uvažujem, že kúpim priatelke paralelogram od Suntour. Len by som este potreboval poradit aky je praktický rozdiel medzi SP-NCX-D3 a SP-NEX?

            Dik!

            0 0
            • Alex  

              NCX-D3 je urcena pre MTB, NEX pre cross, rozdiel bude vo vahe, NEX je z casti ocelova, NCX hlinik.

              0 0
            • Volf  

              http://www.srsuntour-cycling.com/techspecs.xml?…

              Zde se dozvíš na co se ptáš.

              0 0
              • Elmaco  

                V tom prípade pojdem do tej NCX-D3 verzie.

                Vďaka!

                0 0
                • RBbur  

                  Koupil jsem si D3 u koloshop.cz za 830 Kč dodávka trvala tři týdny, ale teď si při kamenitých sjezdech jen pochrochtávám. Má najeto přez tisíc km a je zcela bez vůle. Jediné na co si bylo třeba zvyknout byl fakt, že při prudkém sjezdu, kdy jdeš za sedlo je sedlo trochu výš než by byla pevná sedlovka, což při zpětném nasednutí může být problém.Ale jde jen o zvyk.

                  0 0
                  • Elmaco  

                    Vie mi niekto poradi? kde sa dajú zohna? redukcie na sedlovú trupku z 30,4 na 27,2mm ?

                    0 0
                    • Volf  

                      Třeba tady: http://www.bikemarket.cz/page27_1.htm

                      Jinak si dej bacha, protože se objevují jakýsi kuželový redukce a tam bych měl strach. Jinak Svorada v Brně na Špitálce má jakýsi plastový za 230,– Kč, ale vzhledem ke slovenštině jsem ti asi moc neporadil.

                      0 0
                      • Elmaco  

                        Dik za tip. Do Brna chodim na sluzobky pomerne casto, takze sa tam mrknem…

                        0 0
                    • vladaza  

                      Používám plastovou redukci EXU od MAX CURSOra, tam si ji můžeš objednat. Nemá chybu. Nebo hliníkovou u ID SPORTu. Ahoj.

                      0 0
    • civetta  

      Na treninkovem crossu mam Suntour, najeto 2500 km, bez servisu a naprosto bez vaklu, absolutni spokojenost (a to nejsem zadnym milovnikem teto znacky), s jedinou podstatnou vytkou smerem k obludne hmotnosti (ale u treninkovyho kola je mozny brat to jako plus 8-)))). Na zavody mam fuel 90 – samozrejme ze JE to neco jinyho, jizdni vlastnosti bez diskuse lepsi, Krale bych se suntourem nejel, ale dovolim si tvrdit, ze pro valnou vetsinu lidi (i z tohohle threadu 8-))) to muze byt prinos – kdo nevyzkousel, at neradi… Jen pro uplnost – mam i HT 8-))) Howgh!

      0 0
      • Volf  

        No po tom co si ji žena moc chválí jsem neodolal a koupil ji taky. Po najetí asi 700 km můžu napsat toto:

        Mínusy: Hmotnost
        Je vyosená víc než běžná sedlovka a tím
        pádem sedlo není uchyceno uprostřed ližin Plusy: Komfort
        Možná subjektivní pocit, ale jsem
        nucen šlapat víc dokulata
        Na stejných úsecích větší rychlost

        0 0
    • Gorgov  

      Se divim, že ani nikomu nevidi to půlkilo navíc. Rozhodně bych to na svým kole nesnesl. Je to hnusné. I před ostatníma bych se musel stydět…

      0 0
      • dalimil  

        stydím se za netolerantní a namyšlená paka…

        0 0
      • Volf  

        Nějak mi chybí fotka tvýho kola, abych se dozvěděl jak má vypadat kolo za který se nemusíš stydět. Zatím na mne působíš dojmem typickýho akademika, kterej rád a často rozdává vyčtený moudra. Jo a to půlkilo klidně doženu na pláštích. Víš možná ti ještě nikdo neřekl, že je velkej rozdíl půl kila na rotačních a nerotačních částech kola.

        0 0
      • RBbur  

        Hele stydlivko, vrkni průměr na nejakém tom maratonu , a? vím jestli si třeba kvůli váze nesundám i odpruženou vidli

        0 0
        • Volf  

          Stále nějak nevidím tu fotku nic víc nic míň. a když tady meleš o maratonech tak si prvně přečti co jsem psal víše o tom, že co není vhodný na závody a obráceně.

          0 0
          • Volf  

            Sorry, ale to mělo být tomu co se stydí, protože bych fakt rád viděl jeho kolo.

            0 0
      • vladaza  

        Přemýšlím vždycky o váze věcí, který se dám na kolo. Vždycky jsem si říkal, když sedlovka, tak jedině karbon. A taky jsem ji šupnul. Po otestování SUNTOURU na jednom ze svých kol, jsem si dneska objednal THUDBUSTERA LT od Cane Creeku a vzhledem k přínosu tu váhu prostě skousnu. A to mám karbonovýho GIANTA, který s TI-vidlí Morati nevážil přes 10 kg. Základem je ovšem osobní zkušenost, než něco posoudím, tak si to nejprve vyzkouším, jináč jsou to jen akademický kecy.

        0 0
        • bishi  

          A kde jsi toho THUDBUSTERA LT objednal? Nekde ho maji taky v CR? A jaka je cena?

          0 0
      • Volf  

        To gorgov. Pořád nějak postrádám to tvoje kolo, abych posoudil jak má vypadat kolo, za který se nemusíš stydět, protože bych se rád poučil. No a možná nejsem sám koho by to zajímalo, jak má vypadat kolo pravýho bikera.

        0 0
        • civetta  

          Ja vedel ze stoji za to se sem vratit 8-))) Asi se holt stydiiiii, tedy vlastne styďy (kratky zobak)… A navic neumi čyst – oba dva přyspjevky pred tou jeho perlou jasne zminovaly hmotnost jako problem. A ani psat (nevidi/nevadi), ale to nevadi, my to pochopili… (citace – s laskavym svolenim Ostravaka 8-))) To vladaza: presne tak…

          0 0
          • ota  

            to civetta:promiň,ač s názory toho mládence nesouhlasím(a arogance k tomu),tak ty řeči o ostravácích se mi celkem příčí.on je sice sprostý,ale máš mu odpovídat k věci.on se tě taky nenazývalnapř. pitomou horou v Itálii.Prostě mě štve,možná se mi to jen zdá,že to tu trochu moc houstne,a nadávkami se odchází od témat(já to taky přehnal:-))

            0 0
            • civetta  

              Ale ja mu prece nenadaval. Pokud Ti/mu/nekomu vadi fory na nareci, tak se samozrejme vsem omlouvam, bylo to mineny v zertu (a po trech dvojkach vina 8-))) Jinak Ostravaka na netu ctu rad… Kdyz k tematu, tak k tematu – mel dodat fotku 8-)))

              0 0
    • Jaroslav  

      Určitě vyměnit za pevnou a investovat do kvalitního sedla popřípadě do karbonové sedlovky s hokejkou .

      0 0
      • Elmaco  

        Klasicka sedlovka váži cca 250g, odpruzena cca 500g. Myslis ze tych par deka stoji za tak burlivu reakciu?

        0 0
      • vladaza  

        Karbon a odpružená sedlovka se nedají srovnávat.

        0 0
    • Petr_67  

      Kdzž mi ta sedlovka tak strašně vrže, že se to nedá vydržet. Nevím, proč to dělá. Asi ji vyměním za pevnou, ale dělají se taky sedlovky s rovným zámkem? Takovým, jako má ta odpružená? Myslím, že kdybych koupil zahnutou sedlovku, tak se mi dost prodlouží posed a to nechci :-/

      0 0
      • Pá-dlista1  

        Se podivej do vylohy obchodu, kde ti vnutili tu Meridu. Urcite tam najdes sedlovku se stejnym zamkem.

        0 0
        • Petr_67  

          To půjde těžko, páč ji mám koupenou přes net :-/. Ale dnes jsem s tou sedlovkou trochu laboroval, je na ní takový otočný kroužek, který když se povolí, tak to přestane vrzat, ale sedlovka má vakl. Tak 1–2 mm. Hrál jsem si i seřízením tuhosti na spodku sedlovky. Původně byla nastavená tak, že mi po nasednutí skoro celá zajela dovnitř. Existuje nějaké pravidlo, jak nastavit sedlovku – např. kolik smí zajet po nasednutí atp?

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.