Pro tuhle vidli je doporucenej olej do tlumice SAE 5WT a do vzduchové komory 20W-50.jde to nahradit 15W-50???nebo co do toho lejete??a jako mazaci olej se da pouzit jakej??diky moc
Pro tuhle vidli je doporucenej olej do tlumice SAE 5WT a do vzduchové komory 20W-50.jde to nahradit 15W-50???nebo co do toho lejete??a jako mazaci olej se da pouzit jakej??diky moc
dobra otazka ja to budem tiez onedlho riesit ono ta 20w to ma trocha zaskocilo ale s tou 15 nic nepokazis
tim nejde nic pokazit,vdyt ty cisla jsou skoro stejny,to nemuze nic udelat:-)
a to mam dat do tlumice i do vzduchovy komory???a jakej ten mazaci??a nekde sem cet ze se tam toho mazciho dava 16cm3 a jinde ze zas 6cm3 tak co je spravne???diky
to ja vubec netusim:-).zkus manual.pdf:-)
prave tam je napsano to co sem psal jako prvni.ale ten SAE 5WT neni ani na netu.videl sem akorat SAE 15WT.a ten 20W-50 je do komory.
zajdi do progressu tam ti rozhodne poradi lip
jo a ten olej na vidle od motorexu ma vizkozitu 5w-10.to je nejaky divny ne??
ten mam doma taky.a ve skarebu comp 03 samo taky:-) a jestli je na tom neco divnyho neresim:-)
na to se** tam proste neco naleju a at se skareb stara.stejne to pisou jenom aby si koupili ty olejicky primo od manitou protoze jinde se to sehnat neda.
v tych manualoch su rozdiely to som uz pozeral aj v orig. aj preklad ,ale tam sa neda nic pokazit ja som do rs daval niekolko sezon hydraulicky olej teda priblizna hustota 5w co mi vyhovovalo tesnenie ti to neznici akurat to bude mat iny chod ako bol povodny
Nalej tam jakýkoliv plně syntetický oil!Jak tam tak tam, viskozitu uváděj 5w40, nebo tak nějak!
Motorkarska prodejna – 20W neni problem.
Ale jestli jsi fakt z Krupky, tak se divim ze mas Scareba a ze nemas Monstra :))
ale ja ma skareba a ne scareba:))))))))).a co ten tlumici???taky asi budestacit neco kolem tech SAE 5W?co?asi tam naleju teda ten 15W
Kontrolní otázka. Co se stane s vidlí, která bude mít hustší olej než je předepsáno?…Logicky bude asi chodit pomaleji:-)
podle vetsiny recenzi je lepsi nez motorex denicol (udajne ho napr. lejou do marzocchi)
podle kterých recenzí? hoď link, tohle mě zajímá…
Do TPC – tlumičový olej SAE 5 W. Na futra – motorový olej SAE 5W-40, nejlépe plná syntetika – 16 ml do každé nohy (v některých manuálech uvedeno chybně 6 ml). Na vzduchový píst – motorový olej SAE 2OW-50, takový jsem našel jen motorkářský Castrol, ale ten nebyl k mání, tak používám též motorkářský Shell SAE 20W-40. Snad jsem to nepopletl :)
ten SAE 5W nwmuzu sehnat.co se misto toho da pouzit?sel by i 15W??a kdyz dam jako mazaci a do komory 15W-50 tak to snad nebudevadit ne??dik
Rozhodně nedávej motorový olej do TPC! Tlumičový 15W bych taky nepoužíval, vidlice by byla příliš pomalá. Co se týče futer a použití motorového oleje 15W namísto 5W, to nedokážu posoudit. Až takový odborník nejsem, ale řídil bych se doporučením výrobce.
Fork Oil – http://www.bikecentrum.cz/motorex.php?… maji ho i na http://www.bikestore.cz/inshop/shop.asp nebo http://www.velotrade.cz/index.php?…
jinak na vzduchovy pist davam motorovy 20W a stejny na nohy
hele tlumici olej 5W a na futra nejakej mazaci,to je skoro jedno jakej a na vzduchovej pist ten samej,ten olej na pistu je tam udajne stejne jenom na maly utesneni.Praktikuju to tak na Blacku uz pres rok a vse OK.Tak v tom nehledej moc velkou vedu. 3 druhy oleje do jedny vidle je stejne jenom „vochcavka“ na lidi