michelin XCR - jazdíte ich niekto?

14 nepřečtených
  • kungpao

    Zdarec, úvodom by som chcel poprosi? všetkých priaznivcov Racing Ralfu aby sa v diskusiach o tom kde je najlacnejší alebo kde ho vobec majú presunuli do inej diskusie … :-)) Hľadal som v historii a v každom treade o pláš?och sa to otočí na túto tému. A teraz k samotnej otázke. mám záujem kúpi? na maratóny poriadne plášte – t.j. dobré jazdné vlastnosti, univerzály – t.j.všetky povrchy, trochu blata (zákon maratónu – termín=prša?), s dobrým odvaľovaním. Chcem sa opýta? na to akú skúsenos? máte s michelinmi XCR – nestrieľajú, nederú sa hneď a tak? Zaujíma ma modelová rada 2005, teda tie XCR+niečo (all mountain, dry, a pod.). Ako alternatívu zvažujem posledný model IRC Notos, je lacný, ale trochu ?ažký (536 na digit.váhe) ale viacmenej si ho ľudia chvália. Najviac ide o to aby to malo čo najlepšie vodiace/záberové vlastnosti a pritom aby boli rýchle. Dík.

    0 0
    • Daf  

      Jezdil jsem spoustu michelinu a po zkusenostech uz bych XCR Dry neriskoval hlavne protoze neverim ze se XCR Dry bude vyrazneji lisit od Com S Light :) Procti si tuhle diskuzi http://www.bike-forum.cz/forum/forum.php?…

      0 0
    • igor  

      xcr dry su dezenom vlastne comp s light a na tie plaste ja nedam dopustit. Niektori sa stazuju na mnozstvo defektov, ale mna sa akosi vyhybali. Jazdil som jednu sezonu aj Front S a XLS co su vlastne sucasne XCR MUD, fantasticke zaberove aj vodiace vlastnosti, robustne ale dost tazke, horsie odvaluju. Ja hned ako sa vystrabim zo vcerajsieho hnusneho padu idem do XCR DRY, to su plaste, ktore zvladnu aj trocha mokreho podkladu. Samozrejme nie specialne do blata, ale zvladaju to omnoho lepsie ako moje sucasne RR.

      0 0
    • Alex  

      XCR Dry nemam, ale ja a priatelka mame Comp S Light Tubeless a zatial bez defektu. Po precitani diskusii o defektoch s tymto plastom som sa fakt zacal bat, ale presiel som s nim cca 700 km po roznom terene, a zatial super. XCR Dry testovali v casopise BIKE tusim 7/2005 a s valivim odporom dopadol najlepsie, v teste co sa tyka prepichnutia myslim ze niekde v strede.

      0 0
      • Daf  

        Ono dost zalezi kde s nema jezdis. Sterkove, a kamenite cesty jake jsou casto na maratonech nemaj radi. Treba na XC s hlinenym, nebo piscitym podkladem jsou uplne v pohode. Co se valiveho odporu tyce jsou na tom velice dobre podle me lepe nez muj oblibenej Python.

        0 0
        • Alex  

          No prave ze jazdim snimi aj po zbytku posypu co zostal po zime (nejake useky na asfaltovej ceste), aj po malich kamenoch v kamenolome. Stale si v tom kamenolome myslim, ze az tu nedostanem defekt tak uz nikdy, a zatial v poriadku, nechcem to ale zakriknut…klop, klop, klop :) Fukam na 28 alebo na 35 PSI.

          0 0
          • Daf  

            OK uz toho necham. I kdyz zrovna posyp na silnicich v zime byla moje nocni mura. Opravovat defekt se zmrzlejma rukama nic moc :)

            0 0
            • Alex  

              Mozno nieje posyp ako posyp. Inak mal som aj Pythona na ktory kazdy nadava, ze sa reze po boku a pod. a ja som mal snim 0 defektov za asi 1200 km. Asi mam stastie na defekty :) Ten Python som vymenil za Comp S Light a ten ma fakt mansi valivy odpor. Zatial som spokojny, este uvidim ako dlho vydrzi.

              0 0
            • Alex  

              No este dodam, ze v zime som snimi nejazdil. Takze neviem ako je to s cerstvym posypom, ale teraz ked idem po zbytku tak im to nic nerobi.

              0 0
    • lubos  

      Co schwalbe little albert ?

      0 0
      • kungpao  

        To by šlo, ale na predajni mali len 1 kus a borec mi tvrdil že to je len predný a že zadný má iný dizén, takže tam by som musel da? dozadu iný pláš?. A to nechcem, pretože som citlivý na to aby som mal oba plášte rovnaké kvoli rovnakým rozmerom. Asi je to placebo ale ja fakt v tom zjazde začnem uvažova? nad tým čo sa stane ak je na prednom makšia zmes a zadný má vačšiu výšku… :-)

        0 0
    • martt  

      moja zena jazdi na tych minulorocnych co vyzeraju rovnako comp S light a nema problemy. Fuka ich ale dost natvrdo asi na 4 ATM (tak 60 PSI). Jediny defekt mala po preteku ked bike lezal na slnku a zrazu sa ozvala rana, v dusi diera asi 2×2 cm asi od tlaku a tepla. Presla s tym asi 5 maratonov a nejake MTBO. Velmi rychlo sa deru, na asfalte zivotnost urcite pod 1000km. Drzia aj na mokre vyborne.

      0 0
    •  

      Kočička! Haf!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.